|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is nog altijd geen bevestiging van ook maar iets "buitengewoons". Het maximale dat kan beweerd worden is dat er "waarnemingen" zijn, meer dan dat is het nog altijd niet en het ziet er niet naar uit dat het ooit meer dan dat zal worden. Het zijn zware tijden voor Ufo-gelovigen blijkbaar. |
De moderne mens maakt zichzelf wijs dat zij het centrum van het universum zijn. Geesten, buitenaardse wezens, bovennatuurlijke entiteiten, God, het bestaat allemaal niet, neen de aarde en de mens is het centrum van het universum. Ik zeg jullie één ding, deze arrogantie zal ons en onze planeet vroeg of laat zuur opbreken.
Vergeet niet, het is niet omdat je iets niet ziet of niet kan waarnemen dat het er niet is. Virussen bijvoorbeeld konden we ook niet zien en wisten we het bestaan er niet van af. Nu weten we wel beter. Met geesten, buitenaardse wezens, bovennatuurlijke entiteiten zoals engelen en demonen is dit juist hetzelfde. |
Citaat:
Zowel bij buitenaardse wezens als bovennatuurlijke entiteiten zijn er handlangers van de duivel en dienaars van de Heer. |
Citaat:
|
Een echte expert aan het woord :
https://www.theguardian.com/commenti...hype-heres-why Citaat:
|
Extraordinary claims require extraordinary evidence.
Dat heb ik gewoon nog niet gezien. Meer is het feitelijk niet. |
Citaat:
Nogmaals, het probleem bij uw en andere redeneringen van dien aard is dat de gevechtspiloten deze vliegende tuigen ook gezien hebben met hun eigen ogen, zonder camera's. En dat de radar ze 'zien'. En bij momenten gebeurde dit dagelijks. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar ze komen, wie ze bemannen, weten we (vooralsnog) niet. Vermoedelijk zijn de tuigen ‘verkenners’. Maar van wie? Het is zeer waarschijnlijk dat er af en toe iets fout gaat en dat er crashes zijn. En dat hetgeen Bill Uhouse en Kolonel Corso altijd beweerd hebben niet uitgesloten mag worden, namelijk dat men uit de gecrashte tuigen geprobeerd heeft aan reverse engineering te doen. Hetgeen maar met mate is gelukt omdat de de technologie van de neergestorte tuigen te vooruit is op de onze. |
Maar het kunnen dus evengoed demonen zijn?
Of plasma bollen? Of een diersoort uit een hogere dimensie? Of misschien zelfs de Russen? Het blijft slaan gelijk nen blinden naar een ei. Dus ja, goed dat het onderzocht wordt, maar hoe cool ik het zou vinden, zich vergalloperen in conclusietrekking probeer ik te vermijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik dat hoorde op VTM over het zoeken naar buitenaards leven heb ik toch even met mijn ogen gerold. Ze moesten het er toch wel eens tussen zwieren. |
Citaat:
Maar al die mensen zullen zich waarschijnlijk vergissen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be