Citaat:
Wormgaten zijn een onderdeel van de huidige kennis over het heelal. Sneller dan licht, zijn verschillende theorieën dewelke een mogelijkheid bieden tot hogere snelheden. Beschavingen dewelke honderden jaren voor zijn op ons, kunnen misschien de kennis al hebben. |
Citaat:
Verder zijn er een aantal ruwe anatomische features, zoals een skelet bij hogere/grotere diersoorten, poten, vinnen, vleugels, ogen, oren, of hun variant ervan, die noodzakelijk zijn in de evolutie naar hogere levensvormen, en die ook hier weer op verschillende tijdstippen van de evolutie ontwikkeld zijn. |
Edit
|
Citaat:
We weigeren als beschaving om goed te "kijken"! We zitten, na filtering, met 3% 'onverklaarbare' UFO's opgezadeld. En de wetenschap houdt op met onderzoek na de kansberekening... Als mijn vader & oom bij hoog & laag beweren dat ze niet in ET geloven, maar wel samen als kind in de jaren '60, minutenlang een vliegende schotel hebben zien hangen vanop 300m afstand om die dan te zien "wegzippen"; stel ik me de vraag hoeverre de mensheid haar antropocentrische visie niet zelf in stand probeert te houden... Als Fermi stelt dat we als aardbewoners, statistisch gezien, al bezoek van een hogere beschaving zouden moeten gehad hebben... geloof ik hem op zijn woord. |
Hoe sommigen hier toch verkocht zijn aan hun wereldbeeld en allerlei redeneringen hoog houden om toch maar te ontkennen dat ze hier nog maar zouden kunnen zijn.
Het argument dat de afstanden in tijd praktisch onoverbrugbaar zijn is daarvan nog de belachelijkste. Alsof alien dezelfde technologische capaciteiten zouden hebben als ons. Maar we moeten ons aan de feiten houden, en de feiten wijzen ondubbelzinnig aan dat ze hier zijn. Tuigen met een technologische capaciteit die deze van ons ver te boven gaat, vliegen rond in onze atmosfeer. En ze tonen o.a dikwijls interesse in nucleaire opslagplaatsen. Het argument dat aliens niet geinteresseerd zouden zijn in ons is nog des te belachelijker. Als je ziet hoe de mens naarstig al alle leven, hoe miniem ook, op deze planeet catalogeert. Bij intelligente aliens zal het wel niet anders zijn. Diegene die beweren dat er geen bewijzen zijn, zijn totaal in denial. De bewijzen zijn er wel. Er zijn zovele cases. Ze zouden dan beter ook eerst even naar zichzelf kijken en hun houding aanpassen vooraleer ze hun mondje roeren, wat eigenlijk enkel maar hun wereldbeeld verdedigen is. |
Citaat:
Maya en Farao én ... zitten er niet bij. ;-) btw, ik dacht dat die 3% zelfs 5% waren. Hangt er natuurlijk vanaf hoe deskundig die 100% geselecteerd zijn, tenslotte komen er nog regelmatig bij. Deze site heeft van > 4000 onderzochte cases, er 564 geselecteerd http://www.ufoevidence.org/cases/ufocaseshome.asp ook "Alien-contacts" Citaat:
|
Citaat:
Dat niveau dus. :-D Citaat:
Betrouwen op verhalen alleen is kinderachting. Citaat:
Het is nog veel belachelijker om te beweren dat hypothetische Aliens een paar miljard Zetajoule zouden verstoken om hier te geraken en zich vervolgens te verstoppen. Dan zijn ze niet intelligent maar onvoorstelbaar dom, en domme aliens geraken hier niet. Lap, weeral een paradox. :-D Citaat:
Waar is dat potje? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is simpel, ofwel liegen ze allemaal, ofwel spreekt minstens één van hun de waarheid en dan bestaan UFO's en aliens. Dat er één uit de 400+ enkel de waarheid zou spreken is al even onwaarschijnlijk. Gezien de achtergrond van de meeste van deze mensen is het veel waarschijnlijker dat zij de waarheid spreken. Ze hebben er immers niets meer mee te winnen. Ze hebben in vele gevallen een vruchtbare carriere achter de rug, en velen hebben jobs uitgeoefend waar een koel hoofd en stressbestendigheid een vereiste zijn. Dit zijn gewone mensen zoals u en ik die in hun professionele carriere ermee te maken hebben gehad, en zij vinden dit belangrijk (wat het ook is) om hiermee naar buiten te komen zodat het grote publiek dit te weten komt. Jullie zijn gewoonweg totaal in denial. |
Citaat:
Een stukje van een toestel, een buitenaards dna-sample, noem het maar op. TASTBAAR bewijs. Is dat nu zo moeilijk? |
Citaat:
En bewijs zal er uiteraard niet zo snel komen, als er een cover-up is zoals vele van deze mensen zeggen. De officiele instanties die betrokken zijn in deze cover up zullen er alles aan doen om het in het belachelijke te trekken, of ervoor te zorgen dat resultaten vervalst worden en bewijs verdwijnt. En zolang het niet officieel bevestigd is zullen de meesten het toch niet geloven. Zelfs een filmpje van een eventuele echte alien autopsy zal als vals verklaard worden zonder dat de officiel instanties dit beamen. Maar het zijn net die die de mensen voorliegen. |
Citaat:
Citaat:
Is ook niet zo moeilijk dat te begrijpen. Trouwens stukken van toestellen hebben "ze" al dikwijls onderzocht. En ze vinden materiaal en -legeringen dat ze op aarde ook terugvinden, en nu ? Wat zou het trouwens "voor de maatschappij" nut hebben zoiets te onderzoeken en wereldkundig te maken ? Beurscrash ofzo ? :? Wat is "men" ermee dit dan aan te nemen van de "overheid"? Ik behoef het niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be