Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
(Bericht 4326046)
no problem sir. take your time.
|
Wel... straddle ik ben nu welgeteld 23.10 minuten ver en tot nu toe een hele uitleg over z'n classificatiesysteempje waar er _even kiko bijtredend_ niets als vastsaand wordt aangeduid.
Onderscheid tussen soft en hard vervaagt naarmate we verder gaan... 't is te zeggen in begin sprak ie over hard als was er een foto, data of wat dan ook van een ufo ofzo en daarnaast hard als circumstanding/secundary evidence inzake documenten etc die toch al iets zouden vastleggen betreffende een getuige of wat dan ook....
Nu zijn we aan graancirkels ed waar hij even dat classificatiesysteempje 'misbruikt' ....
Hij spreekt over investigators die geloven dat die dingen dus een soort communicatiemiddel zouden zijn.
Ufo's zouden verscheidene malen gezien zijn ten tijde van zo'n phenomeen.
Hij spreekt over hard evidence als zo'n cirkel reageert (2001) op een bepaalt radarsignaal ( eerder in 1974 ) en dat er eentje
leek aankomende zonneactiviteiten zou voorspellen...dat suggereerd ie als hard... beide neemt hij daarom ook erg serieus.
Die voorspelling is louter hetgeen wat mensen geloven dat het is ( zegt ie zelf eerder ) toch blijft ie achteraf erop hameren dat die graancirkles dat zou voorspelt hebben wat ie uniek noemt daar niemand dat perfect kan voorspellen
De voorspelling gaf schijnbaar 7 juli ( gemaakt 21-30 juni ) , de activiteiten van juli 4 to juli 11
( doch zijn die dingen min of meer voorspelbaar en zeker als ze op gaan komen en het is helemaal niet gezegd dat het dat zou voorspellen... men geloofde dat )
Daarvoor was er sprake van antieke afbeeldingen ... dat noemt ie ook hard .. okay het staat er en dat maakt het hard maar hard evidence of watte ?
en dan hop naar remote viewing... iets wat hier ook al verscheidene male besproken werd... 65% accurency ?
En dan wordt dat weer even gebruikt om et-activiteiten aan de andere kant van de maan gebruikt
Sorry hoor ... tot nu één grote synthese van wat ik hier al een paar jaar allemaal moet doorworstelen.
Het steeds maar verleggen van verifierbare grenzen .. het steeds maar verde opbouwen van links en verklaringen gesteunt op weer iets anders heel vaag.
Ik zie hier echt niet de nieuwigheid in ( ondertussen zijn we op 27.34 )
ps. 37.50
ps2. 40.18 nu zijn we verder bij het opsommen... gezichtje op mars etc :?
't wordt te gek
ik breek ermee en ga dat ander filmpje effe bezien