Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 11 mei 2016 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8098571)
Da is Micele! :)

En zoals gewoonlijk zijn ze stekeblind en lezen nooit wat ik eigenlijk inhoudelijk schreef, ze quoten het zelfs en zien het niet.

Zelfs als ik er een dikke kemel in zet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8098547)
De geregistreerde UFO-meldingen kunnen gemakkelijk factor xxx hoger liggen +dan (en) de geziene UFO´s.

Moet natuurlijk andersom zijn, lager.

parcifal 11 mei 2016 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8098599)
En zoals gewoonlijk zijn ze stekeblind en lezen nooit wat ik eigenlijk inhoudelijk schreef, ze quoten het zelfs en zien het niet.

jij bent toch die vent met die wall-of-text posts die geen kat leest?
En nu valt plots je frank? :lol: :lol: :lol: :lol:

Another Jack 11 mei 2016 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8098646)
jij bent toch die vent met die wall-of-text posts die geen kat leest?
En nu valt plots je frank? :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol:
Daarom ook dat alleen hij zijn eigen fouten verbetert...
:lol:

Peche 11 mei 2016 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8098599)
En zoals gewoonlijk zijn ze stekeblind en lezen nooit wat ik eigenlijk inhoudelijk schreef, ze quoten het zelfs en zien het niet.

Zelfs als ik er een dikke kemel in zet.

Moet natuurlijk andersom zijn, lager.

Da is makker :)

Chapiro 12 mei 2016 09:08

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...-Melkweg.dhtml

Er kan dus volop leven aanwezig zijn.

parcifal 12 mei 2016 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8099570)
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...-Melkweg.dhtml

Er kan dus volop leven aanwezig zijn.

We kunnen het zelfs al testen, door een sonde te sturen naar een paar van de meest nabije exoplaneten die hier om de hoek liggen op 40 lichtjaar :

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...an-aarde.dhtml

Als we een supersnelle sonde hebben die kan reizen aan 0.8c dan hebben we een antwoord binnen zowat 100 jaar. (60 jaar om daar te geraken en 40 jaar om signaal terug te sturen) Wow, dat valt mee. :-)

Helaas beweegt de snelste probe die we ooit hadden (New Horizons) maar aan 0.00005 c
Dat wil dus zeggen dat een dergelijke probe pas zou aankomen binnen 800 000 jaar. Dan hebben we pas antwoord binnen 800 040 jaar. ;-) Dat valt niet mee. :-(

Irsan 12 mei 2016 10:35

Los van het getheoritiseer, hier een deel waarheid!

Er zijn aliens op de ons dichtste sterren. Er zijn beschavingen van planeten rond volgende sterren:

Alpha Centuari: 4.3 lichtjaar (dichtste ster bij de zon).

Sirius: 8.6 lichtjaar

Tau Ceti: 11.9 lichtjaar

Arctcurus: 36,27 lichtjaar

En dan nog verder:

Alcyone: 450 lichtjaar

Alpha Draconis, etc etc!

Allemaal buren van ons! Dat is de realiteit waar de mensheid nog niet ten volle bewust van is!

Met conventionele voorstuwing kan inderdaad niet sneller gegaan worden dan het licht, maar met methoden die de zwaartekracht, de ruimte/tijd manipuleren kan het met het gemak. De mens heeft gewoon de technologie nog niet om te zwaartekracht te commanderen. Zoals wij wel al kunnen met elektriciteit, magnetisme, etc... Om heel correct te zijn hebben we het eigenlijk wel al maar het wordt achter gehouden! We hebben het nog niet in de mainstream maar ook dat zal veranderen.

Het heelal barst van het leven, we zijn helemaal niet alleen. Knoop het goed in je oren, we zijn niet alleen! Een goede dag nog verder!

Yog Sothoth 12 mei 2016 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8099666)
Los van het getheoritiseer, hier een deel waarheid!

Er zijn aliens op de ons dichtste sterren. Er zijn beschavingen van planeten rond volgende sterren:

Alpha Centuari: 4.3 lichtjaar (dichtste ster bij de zon).

Sirius: 8.6 lichtjaar

Tau Ceti: 11.9 lichtjaar

Arctcurus: 36,27 lichtjaar

En dan nog verder:

Alcyone: 450 lichtjaar

Alpha Draconis, etc etc!

Allemaal buren van ons! Dat is de realiteit waar de mensheid nog niet ten volle bewust van is!

Met conventionele voorstuwing kan inderdaad niet sneller gegaan worden dan het licht, maar met methoden die de zwaartekracht, de ruimte/tijd manipuleren kan het met het gemak. De mens heeft gewoon de technologie nog niet om te zwaartekracht te commanderen. Zoals wij wel al kunnen met elektriciteit, magnetisme, etc... Om heel correct te zijn hebben we het eigenlijk wel al maar het wordt achter gehouden! We hebben het nog niet in de mainstream maar ook dat zal veranderen.

Het heelal barst van het leven, we zijn helemaal niet alleen. Knoop het goed in je oren, we zijn niet alleen! Een goede dag nog verder!

Kom eens met bewijs voor de dag, om te beginnen: hoe weet jij dat er net rond die sterren beschavingen bestaan? Waar baseer jij je op?

Irsan 12 mei 2016 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8099700)
Kom eens met bewijs voor de dag, om te beginnen: hoe weet jij dat er net rond die sterren beschavingen bestaan? Waar baseer jij je op?

Ik heb mijn bewustzijn via N,N-dimethyltryptamine verschoven naar een parrelelle 7de dimensie, waarbij ik via mijn overziel de toonaarden van de extradimensionele informatieoverdracht en de frequenties van de comsos gelieerd aan de trillingen van deze stelsels de energiën opving, die op hun beurt vertaald zijn naar een mystieke congnitie die zich uitgekristaliseerd heeft in mijn bewustzijn wat tot concrete informatie geleid heeft.

Dat, in het kort gezegd!

parcifal 12 mei 2016 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8099823)
Ik heb mijn bewustzijn via N,N-dimethyltryptamine verschoven naar een parrelelle 7de dimensie, waarbij ik via mijn overziel de toonaarden van de extradimensionele informatieoverdracht en de frequenties van de comsos gelieerd aan de trillingen van deze stelsels de energiën opving, die op hun beurt vertaald zijn naar een mystieke congnitie die zich uitgekristaliseerd heeft in mijn bewustzijn wat tot concrete informatie geleid heeft.

Dat, in het kort gezegd!

Fantastisch, je bent echt een all-round entertainer. :-D

Nu nog je bewustzijn binden met een schepsel dat wellicht ook Alien is voor u : een germanist, en je kan na extensieve en langdurige informatie-overdracht, al dan niet met trillingen, hopelijk er in slagen om min of meer foutloos Nederlands te schrijven.

Dat zou al heel wat zijn. over de rest zullen we maar zedig zwijgen. :)

Irsan 12 mei 2016 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8099834)
Fantastisch, je bent echt een all-round entertainer.

Nu nog je bewustzijn binden met een schepsel dat wellicht ook alien is voor u : met een germanist, en je kan na extensieve en landurige informatie-overdracht, al dan niet met trillingen, hopelijk er in slaggen om min of meer foutloos nederlands te schrijven.

Dat zou al heel wat zijn. over de rest zullen we maar zedig zwijgen. :)

Hopelijk slagg ik daar in!

Lachen is gezond. We willen toch niet eindigen zoals de Greys dat we altijd zo serieus kijken!

Yog Sothoth 12 mei 2016 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8099823)
Ik heb mijn bewustzijn via N,N-dimethyltryptamine verschoven naar een parrelelle 7de dimensie, waarbij ik via mijn overziel de toonaarden van de extradimensionele informatieoverdracht en de frequenties van de comsos gelieerd aan de trillingen van deze stelsels de energiën opving, die op hun beurt vertaald zijn naar een mystieke congnitie die zich uitgekristaliseerd heeft in mijn bewustzijn wat tot concrete informatie geleid heeft.

Dat, in het kort gezegd!

Je hebt je roeping gemist, je had komiek moeten worden :-D

Chapiro 12 mei 2016 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8099607)
We kunnen het zelfs al testen, door een sonde te sturen naar een paar van de meest nabije exoplaneten die hier om de hoek liggen op 40 lichtjaar :

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...an-aarde.dhtml

Als we een supersnelle sonde hebben die kan reizen aan 0.8c dan hebben we een antwoord binnen zowat 100 jaar. (60 jaar om daar te geraken en 40 jaar om signaal terug te sturen) Wow, dat valt mee. :-)

Helaas beweegt de snelste probe die we ooit hadden (New Horizons) maar aan 0.00005 c
Dat wil dus zeggen dat een dergelijke probe pas zou aankomen binnen 800 000 jaar. Dan hebben we pas antwoord binnen 800 040 jaar. ;-) Dat valt niet mee. :-(

Gisteren 11/5/'16

https://www.youtube.com/watch?v=UDvUZ0mXCCQ

Chapiro 12 mei 2016 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8099840)
Je hebt je roeping gemist, je had komiek moeten worden :-D

De dopamine in de neurotransmitters doen het werk. Joehoe! :)

Peche 12 mei 2016 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8099823)
Ik heb mijn bewustzijn via N,N-dimethyltryptamine verschoven naar een parrelelle 7de dimensie, waarbij ik via mijn overziel de toonaarden van de extradimensionele informatieoverdracht en de frequenties van de comsos gelieerd aan de trillingen van deze stelsels de energiën opving, die op hun beurt vertaald zijn naar een mystieke congnitie die zich uitgekristaliseerd heeft in mijn bewustzijn wat tot concrete informatie geleid heeft.

Dat, in het kort gezegd!

En ik mij maar inhouden }-)
Door het te roken of door het natuurlijk uit te pompen?

Another Jack 12 mei 2016 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8099823)
Ik heb mijn bewustzijn via N,N-dimethyltryptamine verschoven naar een parrelelle 7de dimensie, waarbij ik via mijn overziel de toonaarden van de extradimensionele informatieoverdracht en de frequenties van de comsos gelieerd aan de trillingen van deze stelsels de energiën opving, die op hun beurt vertaald zijn naar een mystieke congnitie die zich uitgekristaliseerd heeft in mijn bewustzijn wat tot concrete informatie geleid heeft.

Dat, in het kort gezegd!

Samengevat: je hebt drugs genomen.

kiko 12 mei 2016 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8099823)
Ik heb mijn bewustzijn via N,N-dimethyltryptamine verschoven naar een parrelelle 7de dimensie, waarbij ik via mijn overziel de toonaarden van de extradimensionele informatieoverdracht en de frequenties van de comsos gelieerd aan de trillingen van deze stelsels de energiën opving, die op hun beurt vertaald zijn naar een mystieke congnitie die zich uitgekristaliseerd heeft in mijn bewustzijn wat tot concrete informatie geleid heeft.

Zoveel dimensies en toch nog altijd het noorden kwijt.

Reverberation 12 mei 2016 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8100129)
Samengevat: je hebt drugs genomen.

Kan ik jou niet aanraden Jack...



Komt niet goed...

Another Jack 12 mei 2016 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 8100158)
Kan ik jou niet aanraden Jack...



Komt niet goed...

Want jij bent van oordeel dat het bij u wel goed gekomen is??
Serieus?
:lol::lol::lol:

Reverberation 12 mei 2016 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8100179)
Want jij bent van oordeel dat het bij u wel goed gekomen is??
Serieus?
:lol::lol::lol:

Kijk, je wordt nu al paranoid...

Just saying : Say No to drugs! ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be