Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

kojak 30 november 2017 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8583670)
...Ik vraag me echt af wanneer er nu eindelijk iets gaat gepost worden dat zinnig genoeg is om verder te bekijken

Ik, ik ben een alien.
In hart en nieren. :lol: :lol:


Het Oosten 30 november 2017 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8583670)
:lol:
Het Oosten en inhoud ... dat gaat bij dit onderwerp niet zo goed samen, vrees ik

... ik vind deze wel leuk :
UFO-kenmerken:
Kleur: onbekend
Grootte: vergelijkbaar met 777 op civiele radar
Vorm: tetragonaal denken wij uit analyse van data, maar dat ligt aan onze apparatuur
Vliegrichting: 2000 km/h , alles tussen 100m en 10km altitude

allez wat hebben we hier nu...
Een bericht van een 'obscure site' (:lol:) met een vage berichtgeving over een mogelijke ufo-waarneming ( zonder enige andere bevestiging ) op radar met zeer bedenkelijke data-materiaal

....en poster Het oosten vind dat blijkbaar de moeite om hier te posten als vermeldenswaardig in een topic dat hoofdzakelijk gaat over de vraag of ufo's nu van buitenaardse ( lees alien-toestanden ) origine zouden zijn.

Ik vraag me echt af wanneer er nu eindelijk iets gaat gepost worden dat zinnig genoeg is om verder te bekijken

Herlees de Twining-memo nog maar eens een keertje. En knoop die in uw hersenen. Want wanneer u nu denkt dat deze generaal deze nota voor de lol heeft geschreven, of op basis 'van zijn fantasie', dan bent u abuis.

En uit deze memo blijkt dat men toen al werd geconfronteerd met cirkelvormige zeer snel vliegende voertuigen waarvan het technisch kunnen en waarvan de herkomst onbekend was. En dan zitten we in op het einde van de jaren '40. En nu, ettelijke decennia later, worden we daar nog altijd mee geconfronteerd. Vandaar het Cometa-rapport.

Natuurlijk de overheden en hoge militairen van de USA, Rusland, China , en andere landen zitten met een groot probleem: officieel kunnen ze deze waarnemingen maar moeilijk toegeven. Immers het zou betekenen dat ze niet meer de baas zijn over hun eigen luchtruim. En vermoedelijk zijn ze dat ook niet meer. En vandaar heel geheimdoenerij en die hele poespas . Zo simpel is het.

Het Oosten 30 november 2017 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8583670)
:lol:
Het Oosten en inhoud ... dat gaat bij dit onderwerp niet zo goed samen, vrees ik

... ik vind deze wel leuk :
UFO-kenmerken:
Kleur: onbekend
Grootte: vergelijkbaar met 777 op civiele radar
Vorm: tetragonaal denken wij uit analyse van data, maar dat ligt aan onze apparatuur
Vliegrichting: 2000 km/h , alles tussen 100m en 10km altitude

allez wat hebben we hier nu...
Een bericht van een 'obscure site' (:lol:) met een vage berichtgeving over een mogelijke ufo-waarneming ( zonder enige andere bevestiging ) op radar met zeer bedenkelijke data-materiaal

....en poster Het oosten vind dat blijkbaar de moeite om hier te posten als vermeldenswaardig in een topic dat hoofdzakelijk gaat over de vraag of ufo's nu van buitenaardse ( lees alien-toestanden ) origine zouden zijn.

Ik vraag me echt af wanneer er nu eindelijk iets gaat gepost worden dat zinnig genoeg is om verder te bekijken


Herlees de Twining-memo nog maar eens een keertje. En knoop die in uw hersenen. Want wanneer u nu denkt dat deze generaal deze nota voor de lol heeft geschreven, of op basis 'van zijn fantasie', dan bent u abuis.

En uit deze memo blijkt dat men toen al werd geconfronteerd met cirkelvormige zeer snel vliegende voertuigen waarvan het technisch kunnen en waarvan de herkomst onbekend was. En dan zitten we in op het einde van de jaren '40. En nu, ettelijke decennia later, worden we daar nog altijd mee geconfronteerd. Vandaar het Cometa-rapport.

Natuurlijk, de overheden en hoge militairen van de USA, Rusland, China , en andere landen zitten met een groot probleem: officieel kunnen ze deze waarnemingen maar moeilijk toegeven. Immers het zou betekenen dat ze niet meer de baas zijn over hun eigen luchtruim. En vermoedelijk zijn ze dat ook niet meer. En vandaar heel die geheimdoenerij en die hele poespas . Zo simpel is het.

Het Oosten 30 november 2017 08:14

Off Topic

Het forum begint wéér te haperen.

parcifal 30 november 2017 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8583670)
Ik vraag me echt af wanneer er nu eindelijk iets gaat gepost worden dat zinnig genoeg is om verder te bekijken

Het Oosten heeft het blijkbaar gemist, maar recent zouden de Russen een paar koffielepels Alien van de buitenkant van het ISS geschraapt hebben met een spatel. ;)

http://www.independent.co.uk/news/sc...-a8080036.html

Hoe kon zoiets zo onder de radar blijven? Die Stealthy Aliens toch, ze blijven de radar ontwijken. Benieuwd of ze een hogedrukreiniger en een poetsbeurt met zeep overleven. 8-)

Het Oosten 30 november 2017 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8583863)
Het Oosten heeft het blijkbaar gemist, maar recent zouden de Russen een paar koffielepels Alien van de buitenkant van het ISS geschraapt hebben met een spatel. ;)

http://www.independent.co.uk/news/sc...-a8080036.html

Hoe kon zoiets zo onder de radar blijven? Die Stealthy Aliens toch, ze blijven de radar ontwijken. Benieuwd of ze een hogedrukreiniger en een poetsbeurt met zeep overleven. 8-)

Allemaal naast de kwestie. Feit is dat ons aards luchtruim regelmatig bevolkt is met vliegende tuigen waar we geen raad mee weten. En het zijn zeker niet allemaal 'kometen' of 'luchtballons'... Deze verschijningen dateren niet van gisteren. Militairen worden er zenuwachtig van. Niet voor niets die Twining-memo en niet voor niets het Cometa-rapport. Rapport dat dan nog moest uitgaan van meestal gepensioneerde hoge militairen. Want de hoge Franse militairen die niet gepensioneerd waren durfden er hun vingers niet aan te verbranden.

Bovendien spreek ik nog niet over al de militaire geheime memo's die (nog) niet uitgelekt zijn in dit verband.

Pandareus 30 november 2017 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583875)
Allemaal naast de kwestie. Feit is dat ons aards luchtruim regelmatig bevolkt is met vliegende tuigen waar we geen raad mee weten. En het zijn zeker niet allemaal 'kometen' of 'luchtballons'... Deze verschijningen dateren niet van gisteren. Militairen worden er zenuwachtig van. Niet voor niets die Twining-memo en niet voor niets het Cometa-rapport. Rapport dat dan nog moest uitgaan van meestal gepensioneerde hoge militairen. Want de hoge Franse militairen die niet gepensioneerd waren durfden er hun vingers niet aan te verbranden.

Bovendien spreek ik nog niet over al de militaire geheime memo's die (nog) niet uitgelekt zijn in dit verband.

Jij weet dat die bestaan, zonder dat ze uitgelekt zijn ? Heb je dat gezien in een kristallen bol of zo ?

Het Oosten 30 november 2017 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8583930)
Jij weet dat die bestaan, zonder dat ze uitgelekt zijn ? Heb je dat gezien in een kristallen bol of zo ?

Die bestaan zo goed als zeker. Alles wat de verdediging van het nationale luchtruim betreft is van staatsbelang en vaak geheim. Begrijpelijk overigens.

En wanneer onbekende vliegende tuigen zulk luchtruim binnendringen zonder toestemming, het luchtruim dus schenden en daarenboven de nationale defensie of luchtmacht daar maar weinig tegen vermag, dan zal er een militair geheim rapport worden opgesteld dat deze feiten vaststelt.

'Geheim' rapport bovendien omdat militairen natuurlijk niet in het openbaar gaan toegeven dat ze het luchtruim van het vaderland niet kunnen verdedigen en onmachtig zijn om wat dan ook te doen.

zonbron 30 november 2017 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583946)
Die bestaan zo goed als zeker. Alles wat de verdediging van het nationale luchtruim betreft is van staatsbelang en vaak geheim. Begrijpelijk overigens.

Het vetgedrukte kan ik niet bevestigen. Wel het tweede.


Citaat:

En wanneer onbekende vliegende tuigen zulk luchtruim binnendringen zonder toestemming en het luchtruim dus schenden en daarenboven de nationale defensie of luchtmacht daar maar weinig tegen vermag, dan zal er een militair geheim rapport worden opgesteld dat deze feiten vaststelt.

'Geheim' rapport bovendien omdat militairen natuurlijk niet in het openbaar gaan toegeven dat ze het luchtruim van het vaderland niet kunnen verdedigen en onmachtig zijn om wat dan ook te doen.

Juist, zo blijkt. Echter na lang onderzoek classifeer ik 'UFO' liever als een onverklaard natuurlijk fenomeen.

Sommige vliegpatronen en snelheden zouden op iets 'onmenselijk' duiden, toch is daar geen bewijs van. Het is dus menselijk humaan of een fenomeen.

Geen ET's dus mi. Sorry.

Het Oosten 30 november 2017 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8583959)
Het vetgedrukte kan ik niet bevestigen. Wel het tweede.





Juist, zo blijkt. Echter na lang onderzoek classifeer ik 'UFO' liever als een onverklaard natuurlijk fenomeen.

Sommige vliegpatronen en snelheden zouden op iets 'onmenselijk' duiden, toch is daar geen bewijs van. Het is dus menselijk humaan of een fenomeen.

Geen ET's dus mi. Sorry.

U sluit buitenaardse tuigen uit omdat het voor u zo onwaarschijnlijk is dat het gewoon niet kan. Maar het is niet omdat het voor u zo onwaarschijnlijk lijkt, dat het daarom ook effectief onwaarschijnlijk is.

zonbron 30 november 2017 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583946)
Die bestaan zo goed als zeker. Alles wat de verdediging van het nationale luchtruim betreft is van staatsbelang en vaak geheim. Begrijpelijk overigens.

Het vetgedrukte kan ik niet bevestigen. Wel het tweede.

(edit) ik heb heel wat contact met piloten, luchtvaart, telecom en militairen gehad en inzicht gehad in zaken die zelfs niet publiek geweten zijn (het zou nogal een zottenkot worden).

Toch blijft het 'onverklaarbare natuurlijke fenomenen' of 'buitenlandse (foreign) militair speeltuig'

Er bestaat simpelweg geen link naar iets buitenaards.


Citaat:

En wanneer onbekende vliegende tuigen zulk luchtruim binnendringen zonder toestemming en het luchtruim dus schenden en daarenboven de nationale defensie of luchtmacht daar maar weinig tegen vermag, dan zal er een militair geheim rapport worden opgesteld dat deze feiten vaststelt.

'Geheim' rapport bovendien omdat militairen natuurlijk niet in het openbaar gaan toegeven dat ze het luchtruim van het vaderland niet kunnen verdedigen en onmachtig zijn om wat dan ook te doen.

Juist, zo blijkt. Echter na lang onderzoek classifeer ik 'UFO' liever als een onverklaard natuurlijk fenomeen.

Sommige vliegpatronen en snelheden zouden op iets 'onmenselijk' duiden, toch is daar geen bewijs van. Het is dus menselijk humaan of een fenomeen.

Geen ET's dus mi. Sorry.

zonbron 30 november 2017 12:19







Nuff said.

zonbron 30 november 2017 12:35

Ach. Ze bestaan.

Hier het bewijs:

https://www.youtube.com/watch?v=igBb06wqX1E

De aliens brengen ons BDW en strikje Bracke. :-P

Kristof Piessens 1 december 2017 00:11

Het draadje is wat aangedikt zo te zien ?

Aliens of ze bestaan is mij zeer de vraag...enkele opmerkelijke dingen zoals rowell crash, vreemde ontdekkingen in verhalen van mensen die aan projecten werken en wat heeft dit allemaal verband met aliens ?

Het enigste wat ik weet is dat de wijze tot communicatie nooit fysiek zal zijn buiten het tegendeel van ontmoetingen die het spel van de menselijke soort trachten te beïnvloeden....

Ik neem alleen aan dat aliens wel kunnen bestaan op een totaal andere wijze dan je zelf dacht, in dat context is er op een andere forum iemand bezig iets te verspreiden waarvan sommige woordbegrippen een minimaliserende effect beogen dan de impact van beïnvloeding enerzijds persoonlijk als collectief gebeurd, maar ik kan niet bevestigen dat ervaringen als verhalen wel waar zijn noch niet waar, het niveau waar dit zich meestal afspeelt is grotendeels geestelijk/mentaal.
De bewijslast ligt nog duidelijk in het kamp van de aliens en de daarbij horende tuigen, je hebt hierbij dan twee groepen waarbij de graad tot bemoeienis met slechte bedoelingen verdergaat dan de soevereiniteit-s beginsel en dus in het geheim opereert, niets hiervan is tot dusver openbaar, en de graad van bemoeienis van aliens met goede bedoelingen de soevereiniteit van het menselijke ras respecteert.

De volgende link geef ik nog in dat verband

http://alliesofhumanity.org/nl/

Het zou tijd moeten worden dat er een organisatie komt die de aarde beschermt tegen aliens met slechte bedoelingen...hierop volgt ook volledige openbaring van alles wat hiermee te maken heeft....

Verder dan dat kom ik niet in mijn verklaringen !

praha 1 december 2017 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583733)
Herlees de Twining-memo nog maar eens een keertje. En knoop die in uw hersenen. Want wanneer u nu denkt dat deze generaal deze nota voor de lol heeft geschreven, of op basis 'van zijn fantasie', dan bent u abuis.

En uit deze memo blijkt dat men toen al werd geconfronteerd met cirkelvormige zeer snel vliegende voertuigen waarvan het technisch kunnen en waarvan de herkomst onbekend was. En dan zitten we in op het einde van de jaren '40

maak jij maar eerst eens een keuze tussen die drie opties en lever er wat bewijs voor...dan mag je verder gaan over de inhoud en betekenis ervan

Citaat:

En nu, ettelijke decennia later, worden we daar nog altijd mee geconfronteerd. Vandaar het Cometa-rapport.
zuivere speculatie van jou al zowel dat rapport met hun ufo-gekies want die hebben daar niks maar ook niks wezenlijk in staan terwijl ze wel duidelijk heel die Roswell-affaire dik nog eens in de verf zetten.

Grappig in feite ( ik kwam het je al 20, 30 pagina's eerder te zeggen ) dat er in feite niks is buiten het eeuwige terug heropwarmen van Roswell dat dan een vermeende doofpot-operatie moet aantonen waardoor nu elke vage vlek, elke letter dat er over geschreven wordt wel iets zou moeten voorstellen.

Citaat:

Natuurlijk, de overheden en hoge militairen van de USA, Rusland, China , en andere landen zitten met een groot probleem: officieel kunnen ze deze waarnemingen maar moeilijk toegeven. Immers het zou betekenen dat ze niet meer de baas zijn over hun eigen luchtruim. En vermoedelijk zijn ze dat ook niet meer. En vandaar heel die geheimdoenerij en die hele poespas . Zo simpel is het.
jaja... we weten het al...allemaal een grote cover-up
Een zo groot geheim dat het allemaal in het lang en in het breed uit de doeken gedaan is door nutcasers maar er is geen spoor bewijs, ook niet na de zovele klokkenluiders en lekken

Ge komt te bevestigen wat ik al een paar posts geleden zei... discussiëren met jou heeft niet langer zin zolang ge je blijft schuilen achter die zelf-bedruipende hypothese

praha 1 december 2017 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583875)
Allemaal naast de kwestie.

hoezo ?!! :roll::roll::roll::?
Er wordt nu mogelijks eindelijk eens iets gevonden dus ge zou een gat in de lucht moeten springen ...maar neen hoor

Citaat:

Feit is dat ons aards luchtruim regelmatig bevolkt is met vliegende tuigen waar we geen raad mee weten.
neen dat is geen feit
Er worden met de regelmaat van de klok yfo's waargenomen waar 99,99 na een klein onderzoek al meteen richting prullenbak mogen ... de overige blijven de status ufo houden
Gij maakt daar onmiddellijk vliegende tuigen van

Citaat:

En het zijn zeker niet allemaal 'kometen' of 'luchtballons'... Deze verschijningen dateren niet van gisteren. Militairen worden er zenuwachtig van. Niet voor niets die Twining-memo en niet voor niets het Cometa-rapport. Rapport dat dan nog moest uitgaan van meestal gepensioneerde hoge militairen. Want de hoge Franse militairen die niet gepensioneerd waren durfden er hun vingers niet aan te verbranden.
Ik heb je de link gegeven naar narcap
Natuurlijk is m'n bezorgd omwille van veiligheid voor de vluchten & accuratie van detectie
Heeft geen reet te maken met veiligheid omwille van het feit dat we belaagd zouden worden door alien-tuig

Citaat:

Bovendien spreek ik nog niet over al de militaire geheime memo's die (nog) niet uitgelekt zijn in dit verband.
... ah de volgende drogreden die van krediet
Begin maar eerst met de vermeend bestaande geheime memo's

praha 1 december 2017 02:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583946)
Die bestaan zo goed als zeker. Alles wat de verdediging van het nationale luchtruim betreft is van staatsbelang en vaak geheim. Begrijpelijk overigens.

En wanneer onbekende vliegende tuigen zulk luchtruim binnendringen zonder toestemming, het luchtruim dus schenden en daarenboven de nationale defensie of luchtmacht daar maar weinig tegen vermag, dan zal er een militair geheim rapport worden opgesteld dat deze feiten vaststelt.

'Geheim' rapport bovendien omdat militairen natuurlijk niet in het openbaar gaan toegeven dat ze het luchtruim van het vaderland niet kunnen verdedigen en onmachtig zijn om wat dan ook te doen.

...maar allez wat een onzin toch allemaal
Ik kan nog inkomen in 'geheime' rapporten ten tijde van oorlog/koude-oorlog, of wanneer die optie echt aan de orde leek te zijn etc
Maar nu ? .... Ge hoort niks anders dan militairen die dat of dat menen gezien te hebben.
Daarbij... nog zo ietske... waarom denkt ge dat de militairen er veel beter in zouden zijn of meer middelen ter beschikking zouden hebben dan de burgerij ?

Kijk hé ... er is al iets grandioos mis met de visie van militairen waardoor ze al niet als betrouwbare getuigen kunnen aanvaard worden.
Die denken meteen in termen van dreiging, spreken in bewoordingen van 'volgen', 'ontwijkingsmanoeuvre', etc waardoor elke ufo-waarneming al meteen een soort status verkrijgt van iets bemand.
....en voor de rest zijn het de meest domme kloten gebleken met maar weinig achtergrondkennis
Op 14 maanden kunt ge al beginnen vliegeren met vooraf een officiersopleiding (opleiding polytechniek KMS :? zogezegd gelijkgesteld met Ir maar de meeste hebben geen kaas gegeten van wis of natuurkunde hoger niveau )

...en dan zwijg ik nog over het feit dat een moderne gevechtspiloot zich bijna uitsluitend baseert op zijn boorapparatuur wat voor deze cases net een nadeel vormt

praha 1 december 2017 02:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583946)
Die bestaan zo goed als zeker. Alles wat de verdediging van het nationale luchtruim betreft is van staatsbelang en vaak geheim. Begrijpelijk overigens.

En wanneer onbekende vliegende tuigen zulk luchtruim binnendringen zonder toestemming, het luchtruim dus schenden en daarenboven de nationale defensie of luchtmacht daar maar weinig tegen vermag, dan zal er een militair geheim rapport worden opgesteld dat deze feiten vaststelt.

'Geheim' rapport bovendien omdat militairen natuurlijk niet in het openbaar gaan toegeven dat ze het luchtruim van het vaderland niet kunnen verdedigen en onmachtig zijn om wat dan ook te doen.

...maar allez wat een onzin toch allemaal
Ik kan nog inkomen in 'geheime' rapporten ten tijde van oorlog/koude-oorlog, of wanneer die optie echt aan de orde leek te zijn etc
Maar nu ? .... Ge hoort niks anders dan militairen die dat of dat menen gezien te hebben.
Daarbij... nog zo ietske... waarom denkt ge dat de militairen er veel beter in zouden zijn of meer middelen ter beschikking zouden hebben dan de burgerij ?

Kijk hé ... er is al iets grandioos mis met de visie van militairen waardoor ze al niet als betrouwbare getuigen kunnen aanvaard worden.
Die denken meteen in termen van dreiging, spreken in bewoordingen van 'volgen', 'ontwijkingsmanoeuvre', etc waardoor elke ufo-waarneming al meteen een soort status verkrijgt van iets bemand.
....en voor de rest zijn het de meest domme kloten gebleken met maar weinig achtergrondkennis
Op 14 maanden kunt ge al beginnen vliegeren met vooraf een officiersopleiding (opleiding polytechniek KMS :? zogezegd gelijkgesteld met Ir maar de meeste hebben geen kaas gegeten van wis of natuurkunde hoger niveau )

...en dan zwijg ik nog over het feit dat een moderne gevechtspiloot zich bijna uitsluitend baseert op zijn boordapparatuur wat voor deze cases net een nadeel vormt

praha 1 december 2017 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8583964)
U sluit buitenaardse tuigen uit omdat het voor u zo onwaarschijnlijk is dat het gewoon niet kan.

...daar komt het inderdaad kortweg op neer
Het is onwaarschijnlijk omwille van de fsyische prestaties die ge hen wilt aanmeten en het onwaarschijnlijk dat er eentje tot hier zou komen laat staan dat het hele luchtruim massaal wordt overstelpt met die dingen.

Citaat:

Maar het is niet omdat het voor u zo onwaarschijnlijk lijkt, dat het daarom ook effectief onwaarschijnlijk is.
... ah we wachten nog steeds op de nodige argumenten

praha 1 december 2017 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8583995)
Ach. Ze bestaan.

Hier het bewijs:

https://www.youtube.com/watch?v=igBb06wqX1E

De aliens brengen ons BDW en strikje Bracke. :-P

...dat ziet er weer net echt uit :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be