Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Volgende migrantenveerboot ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257374)

Universalia 31 januari 2021 09:15

Volgende migrantenveerboot ...
 
Volgende migrantenveerboot: Katholieke bisdommen schenken € 125.000,- voor nieuw “Sea Eye”-schip.

Bron:

Nächste Migrantenfähre: Katholische Bistümer spenden 125.000 Euro für neues „Sea-Eye“-Schiff

Citaat:

De mensensmokkelaars zijn vast en zeker blij met dit nieuws, die voor bevoorrading zorgen en volgeladen boten voor de nagestreefde “zeenood redding” de zee op sturen.
En dat alles in Corona tijd????

En maar bootjes blijven ontvangen???

Begrijpe wie begrijpe kan. :roll:

Ke Nan 31 januari 2021 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9592240)
Volgende migrantenveerboot: Katholieke bisdommen schenken € 125.000,- voor nieuw “Sea Eye”-schip.

Bron:

Nächste Migrantenfähre: Katholische Bistümer spenden 125.000 Euro für neues „Sea-Eye“-Schiff



En dat alles in Corona tijd????

En maar bootjes blijven ontvangen???

Begrijpe wie begrijpe kan. :roll:

Zijn daar ook in voldoende mate Belgen bij betrokken? Anders kan deze draad naar het subforum Buitenland. Niet alles op één hoop gooien, hè Universalia.

reservespeler 31 januari 2021 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9592240)
Volgende migrantenveerboot: Katholieke bisdommen schenken € 125.000,- voor nieuw “Sea Eye”-schip.

Bron:

Nächste Migrantenfähre: Katholische Bistümer spenden 125.000 Euro für neues „Sea-Eye“-Schiff



En dat alles in Corona tijd????

En maar bootjes blijven ontvangen???

Begrijpe wie begrijpe kan. :roll:

De Katholieke dommekloten zorgen er zelf voor de islamisering van onze maatschappij.

Vette Pois(s)on 31 januari 2021 10:37

maffia

Skobelev 31 januari 2021 10:40

De Franse geheime dienst eens vragen een Rainbow Warriorke te doen?

Universalia 31 januari 2021 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9592318)
De Franse geheime dienst eens vragen een Rainbow Warriorke te doen?

In de zin van die 'bootjes met inhoud' even kennis te laten maken met de bodem van de zee/oceanen, of de dok waar ze in liggen? :-o

Misschien is het wel een strak plan maar hier koopt men liever van die boten en maakt er een opvangcentrum van.

Waar ligt er zo ééntje, Gent???

Gent vangt asielzoekers op in gevangenisboot.

Weer niet goed dat Rainbowwarriorke doen? :roll:

No Apologies 31 januari 2021 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9592246)
De Katholieke dommekloten zorgen er zelf voor de islamisering van onze maatschappij.

De islam is wel gezegend met een flink pak stupiditeit, maar heeft er geen monopolie op.

wagner.666 31 januari 2021 19:29

alleen een goei Russische onderzeeër met een grote hoeveelheid torpedo's kan redding brengen, en ook eens die bepaalde plaats in Brussel uitzuiveren van die politiek correcte schijters zou helpen.

reservespeler 1 februari 2021 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9592672)
alleen een goei Russische onderzeeër met een grote hoeveelheid torpedo's kan redding brengen, en ook eens die bepaalde plaats in Brussel uitzuiveren van die politiek correcte schijters zou helpen.

Hoe gaat die onderzeeër in Brussel geraken?

Skobelev 1 februari 2021 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9592915)
Hoe gaat die onderzeeër in Brussel geraken?

Via de Noordzee, de Schelde, de Rupel, de Dijle en vervolgens de Zenne.

;-)

maddox 1 februari 2021 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9592915)
Hoe gaat die onderzeeër in Brussel geraken?

Bof, de Russische Sierra II klasse kan gerust het Zeekanaal Willebroek-Brussel gebruiken.

Moet die gewoon de Schelde opvaren, tot aan de Rupelmonding waar de meer dan voldoend grote zeesluis van Hingene is. Ook het sas van Zemst is groot genoeg. Maar aan de Van Praet Brug is het waarschijnlijk gedaan.

Universalia 1 februari 2021 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9592672)
alleen een goei Russische onderzeeër met een grote hoeveelheid torpedo's kan redding brengen, en ook eens die bepaalde plaats in Brussel uitzuiveren van die politiek correcte schijters zou helpen.

Met alles respect voor wijlen kunstenaar Panamarenko maar zou men zijn duikboot niet kunnen gebruiken?

Ik heb mij ver plat gelachen toen hij eens zei: Ik zoek nog een kapitein.


quercus 1 februari 2021 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9592915)
Hoe gaat die onderzeeër in Brussel geraken?

Dat hoeft niet. Die hebben gegarandeerd een of andere versie van piekfijn geprogrammeerde cruise-raketten aan boord.

Ke Nan 1 februari 2021 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9593091)
Met alles respect voor wijlen kunstenaar Panamarenko maar zou men zijn duikboot niet kunnen gebruiken?

Ik heb mij ver plat gelachen toen hij eens zei: Ik zoek nog een kapitein.


Ik heb hem enkele keren ontmoet en ik twijfel er niet aan dat hij vlakuit neen zou gezegd hebben dat zijn kunst voor zulke smerigheid gebruikt zou worden. En zijn vrouw Evelyn al helemaal.

Travis Bickle 1 februari 2021 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9592246)
De Katholieke dommekloten zorgen er zelf voor de islamisering van onze maatschappij.

Dommekloten zou ik het niet noemen; eerder opportunisten.
Er zijn amper nog 'christelijke' gelovigen; doch in vergelijk met pakweg twintig jaar geleden.

En wat denk je dat de opzet is van elke religie? Mensen verbinden? Mensen gelukkig maken? Welneen. Dat zijn verkoopargumenten. De main business van elke religie is winst genereren; in welke vorm dan ook.

De katholieke kerk in het algemeen heeft wel vaker haar mening aangepast aan de tijdsgeest (lees: aan de beschikbare doelgroep). Denk maar aan mannen die eerst niet mochten trouwen met elkaar. Hoe kleiner de doelgroep wordt, hoe meer ze hun mening/visie bijstellen om zo alsnog een doelgroep te hebben.

Dit heeft niets met 'het goede doen' te maken. Dit is investeren; en hopen daar ooit de vruchten van te plukken.

TREBRON 1 februari 2021 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9592921)
Via de Noordzee, de Schelde, de Rupel, de Dijle en vervolgens de Zenne.

;-)

Als er eentje aan de Barebeek loopt heb ik hem............:-):-):-):-):-D:-D

TREBRON 1 februari 2021 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9593140)
Dommekloten zou ik het niet noemen; eerder opportunisten.
Er zijn amper nog 'christelijke' gelovigen; doch in vergelijk met pakweg twintig jaar geleden.

En wat denk je dat de opzet is van elke religie? Mensen verbinden? Mensen gelukkig maken? Welneen. Dat zijn verkoopargumenten. De main business van elke religie is winst genereren; in welke vorm dan ook.

De katholieke kerk in het algemeen heeft wel vaker haar mening aangepast aan de tijdsgeest (lees: aan de beschikbare doelgroep). Denk maar aan mannen die eerst niet mochten trouwen met elkaar. Hoe kleiner de doelgroep wordt, hoe meer ze hun mening/visie bijstellen om zo alsnog een doelgroep te hebben.

Dit heeft niets met 'het goede doen' te maken. Dit is investeren; en hopen daar ooit de vruchten van te plukken.

De enige vruchten die deze stommekloten gaan rapen zijn hun eigen koppen als die afgehakt worden.

maddox 1 februari 2021 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9593680)
Als er eentje aan de Barebeek loopt heb ik hem............:-):-):-):-):-D:-D

Misschien dat een Biber het zou kunnen.

Universalia 5 februari 2021 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9593132)
Ik heb hem enkele keren ontmoet en ik twijfel er niet aan dat hij vlakuit neen zou gezegd hebben dat zijn kunst voor zulke smerigheid gebruikt zou worden. En zijn vrouw Evelyn al helemaal.

Dat zou best gekund hebben.

Elio di Supo 6 februari 2021 13:38



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be