Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Elektrische scheermachine ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258464)

Henri1 8 april 2021 05:33

Elektrische scheermachine ?
 
Ik scheer me met "the best a man can get" als het echt goed moet zijn.
Maar ook elektrisch als het snel moet gaan.

Mijn Braun komt stilaan in de jaren en ik moet een nieuwe aanschaffen.

Aankoopsuggesties ?

patrickve 8 april 2021 05:46


CUFI 8 april 2021 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9650607)
Ik scheer me met "the best a man can get" als het echt goed moet zijn.
Maar ook elektrisch als het snel moet gaan.

Mijn Braun komt stilaan in de jaren en ik moet een nieuwe aanschaffen.

Aankoopsuggesties ?

Ik scheer mijn baard gewoon wat bij met mijn tondeuse op 3mm.
En dan mijn bovenwangen, onderaan de hals, rond de wenkbrauwen en daartussen bovenaan de neus met het mesje.

Eyjafjallajökull 8 april 2021 10:19


Xenophon 8 april 2021 10:22

Laat alles groeien, dat past bij uw persona op het forum van wildeman tegen alle zaken Vlaams. ;)

Pandareus 8 april 2021 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9650612)
Ik scheer mijn baard gewoon wat bij met mijn tondeuse op 3mm.
En dan mijn bovenwangen, onderaan de hals, rond de wenkbrauwen en daartussen bovenaan de neus met het mesje.

Als volgeling van Jesus, een jood die de Tenach trouw volgde, zou je je toch moeten spiegelen aan zijn voorkomen ? Wetsobediënte joden schoren zich niet en hadden bijgevolg lange baarden.

Repent !

Libro 8 april 2021 11:23

https://www.youtube.com/watch?v=eaW3Q75NU4c maar ik kan wel de Braun serie 6 aanraden.

Travis Bickle 8 april 2021 11:42

Het toeval wil, dat ik me vandaag een Philips 5000 Series heb aangeschaft.
Morgen eerste scheerbeurt met toestel. Ik laat je mijn bevindingen weten (als ik me de keel niet oversnijd ...)

Rudy 8 april 2021 11:50

Niks beters dan scheren met warm water, zeep, scheerborstel, en van die Gilettedinges met 5 messen.
Elektrische scheermachines kunnen nooit zo glad scheren.

Bovenbuur 8 april 2021 12:08

Mesjes laten slijpen, motortje laten reviseren, laagje vers ducttape om het versleten handvat. We moeten naar een circulaire economie toe.

Anselmo 8 april 2021 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9650802)
Niks beters dan scheren met warm water, zeep, scheerborstel, en van die Gilettedinges met 5 messen.
.

Volgens de actuele reclame worden die enkel nog door zwarte mannen gebruikt !

Skobelev 8 april 2021 13:18

1 Bijlage(n)
Beter deze, en je kan die legaal in uw zakken meenemen.

Bijlage 114159

TheFourHorsemen 8 april 2021 13:40

Ik vind een scheermesje veel aangenamer. Heel wat gladder. Van elektrisch scheren irriteert mijn huid soms ook wat.

BigF 8 april 2021 13:56

Mijn tenen krullen de hoogte in bij de gedachte van een dagelijkse scheerbeurt alleen al...
Mensenlief, hoe kunnen ze venten zo ver krijgen om dagelijks een kwartier voor de spiegel te gaan staan om wat haartjes weg te halen?? Die er dan een halve dag later gewoon terug staan!!!
Hebben jullie echt niks anders en/of beters te doen?

Ik scheer me zowat om de paar weken.
Dus het ene moment heb ik een korte baard, daarna een half lange baard, daarna een 's morgens naar alle windrichtingen wijzende lange baard om dan, na een half uurtje tuinieren de cyclus terug te starten met een korte baard.

En als ik dan om de paar weken aan de slag ga doe ik dat met een tondeuse met verstelbare kop. Ik zie me niet direct bezig mijne smikkel met schuim in te smeren.
"Scheert gladder"...
Laat je niets wijsmaken. Dat gladdere is er na een paar uurtjes toch weer af. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk in maakt.

Rudy 8 april 2021 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9650877)
Mijn tenen krullen de hoogte in bij de gedachte van een dagelijkse scheerbeurt alleen al...
Mensenlief, hoe kunnen ze venten zo ver krijgen om dagelijks een kwartier voor de spiegel te gaan staan om wat haartjes weg te halen?? Die er dan een halve dag later gewoon terug staan!!!
Hebben jullie echt niks anders en/of beters te doen?

Ik scheer me zowat om de paar weken.
Dus het ene moment heb ik een korte baard, daarna een half lange baard, daarna een 's morgens naar alle windrichtingen wijzende lange baard om dan, na een half uurtje tuinieren de cyclus terug te starten met een korte baard.

En als ik dan om de paar weken aan de slag ga doe ik dat met een tondeuse met verstelbare kop. Ik zie me niet direct bezig mijne smikkel met schuim in te smeren.
"Scheert gladder"...
Laat je niets wijsmaken. Dat gladdere is er na een paar uurtjes toch weer af. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk in maakt.

Elk z'n goesting. Ik heb het niet zo voor baarden.
Doet mij te veel denken aan den tijd toen een baard werd gerelateerd aan een dosis hersenen.
Dan nog liever een snor.

Xenophon 8 april 2021 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9650877)
Mijn tenen krullen de hoogte in bij de gedachte van een dagelijkse scheerbeurt alleen al...
...

Ik scheer me zowat om de paar weken.
Dus het ene moment heb ik een korte baard, daarna een half lange baard,

...

Ik hoor en begrijp u.

Ik scheer me wanneer die van ons begint te zeveren dat ik er als een weerwolf uitzie.
Met het machientje, op een mm of 2.

Ik doe gewoonlijk mijn haar dan ook, op een mm of 4.

Dan kan ik er weer zes tot acht weken tegen.

Xenophon 8 april 2021 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9650947)
Elk z'n goesting. Ik heb het niet zo voor baarden.
Doet mij te veel denken aan den tijd toen een baard werd gerelateerd aan een dosis hersenen.
Dan nog liever een snor.

- lol -

Henri1 8 april 2021 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9650740)

Deze is beter :



TheFourHorsemen 8 april 2021 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9650877)
Mijn tenen krullen de hoogte in bij de gedachte van een dagelijkse scheerbeurt alleen al...
Mensenlief, hoe kunnen ze venten zo ver krijgen om dagelijks een kwartier voor de spiegel te gaan staan om wat haartjes weg te halen?? Die er dan een halve dag later gewoon terug staan!!!
Hebben jullie echt niks anders en/of beters te doen?

Ik scheer me zowat om de paar weken.
Dus het ene moment heb ik een korte baard, daarna een half lange baard, daarna een 's morgens naar alle windrichtingen wijzende lange baard om dan, na een half uurtje tuinieren de cyclus terug te starten met een korte baard.

En als ik dan om de paar weken aan de slag ga doe ik dat met een tondeuse met verstelbare kop. Ik zie me niet direct bezig mijne smikkel met schuim in te smeren.
"Scheert gladder"...
Laat je niets wijsmaken. Dat gladdere is er na een paar uurtjes toch weer af. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk in maakt.


Een kwartier?

Hoogstens 5 minuten.

Henri1 8 april 2021 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9650877)
Mijn tenen krullen de hoogte in bij de gedachte van een dagelijkse scheerbeurt alleen al...
Mensenlief, hoe kunnen ze venten zo ver krijgen om dagelijks een kwartier voor de spiegel te gaan staan om wat haartjes weg te halen?? Die er dan een halve dag later gewoon terug staan!!!
Hebben jullie echt niks anders en/of beters te doen?

Ik scheer me zowat om de paar weken.
Dus het ene moment heb ik een korte baard, daarna een half lange baard, daarna een 's morgens naar alle windrichtingen wijzende lange baard om dan, na een half uurtje tuinieren de cyclus terug te starten met een korte baard.

En als ik dan om de paar weken aan de slag ga doe ik dat met een tondeuse met verstelbare kop. Ik zie me niet direct bezig mijne smikkel met schuim in te smeren.
"Scheert gladder"...
Laat je niets wijsmaken. Dat gladdere is er na een paar uurtjes toch weer af. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk in maakt.

Staaf beffen nu kloeker met een baard of gladgeschoren ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be