Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   MH17 - De NAVO weigert Nederland satellietbeelden te geven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258436)

ArjanD 4 april 2021 20:04

MH17 - De NAVO weigert Nederland satellietbeelden te geven
 
2 Bijlage(n)
Uit een recent nieuwsbericht blijkt dat de satellietbeelden niet zullen worden vrijgegeven en dat Nederland nooit toegang heeft gehad tot de beelden.

(2020) MH17 - De NAVO weigert Nederland satellietbeelden te geven
In werkelijkheid, zoals het werd ontdekt, hebben de Nederlanders geen toegang gehad tot de NAVO satellietbeelden, maar voor een rapport dat zogenaamd op deze afbeeldingen is gebaseerd! Het betekent dat de NAVO zou kunnen schrijven wat ze maar willen, zonder dat satellietbeelden bewijzen wat het rapport beweert. Het is geen bewijs.

Zou u geloven dat een rapport zegt dat de aliens de MH17 vernietigden zonder enige serieuze bewijs? Natuurlijk niet. Waarom accepteer je het dan wanneer het beweert dat ze een Buk-lancering zagen?

Dezelfde gevechtsvliegtuigen, waarvan Oekraïne beweert dat deze niet in de Donbass-lucht waren. Fighter-jets die duidelijk op satellietbeelden of Oekraïense primaire radars zouden verschijnen. Er is geen geldige reden voor de NAVO om de satellietbeelden niet te verstrekken. Niets weerhield de NAVO ervan om in 2015 satellietbeelden van Russische vliegtuigen in Syrië te publiceren. Dus waarom is het een probleem om satellietbeelden te publiceren met betrekking tot de MH17-aanslag? Misschien omdat ze iets laten zien dat niet in het officiële verhaal past?

http://www.donbass-insider.com/2020/...he-buk-launch/

Uit informatie die is voortgekomen uit een absurd corruptie-incident (Zware corruptie n.a.v. kritische blog) lijkt het er op dat de topman van de NAVO iets tegen mij heeft, wat te maken kan hebben met:

1) kritisch onderzoeken psychiatrie
2) kritisch onderzoeken MH17 aanslag

Mogelijk een mix van beide.

Het is nagenoeg zeker dat de NAVO een van mijn jeugdvrienden heeft vermoord.

https://forum.politics.be/showthread...=2#post9623370

De vraag is: wat zou het motief kunnen zijn geweest?

Onderzoek MH17

Ik heb de aanslag op MH17 kritisch onderzocht. Kort na de aanslag (enkele dagen later), bij een eerste zoek-opdracht in Google kreeg ik als eerste resultaat een artikel van een grote krant in India over het feit dat de piloten van de Indiase vlucht Air India 113 kort voor het neerschieten van MH17 via de radio hoorde dat MH17 een afwijkende vliegroute werd gegeven door de luchtverkeersleiding van Oekraïne, een directe lijn naar de locatie waar het vliegtuig werd neergeschoten, wat verdacht was volgens onderzoekers in India. Daarbij werd door grote (officiële) kranten in India beweerd dat de Indiase overheid betrapt was op liegen en pogingen tot het verhullen van de waarheid.

Luchtverkeersleiding Oekraïne gaf piloten MH17 twijfelachtige route
https://forum.politics.be/showthread.php?t=205496

Na enkele maanden bleek dat in Nederland daadwerkelijk 0% aandacht was gegeven aan Air India 113 en het nieuws over het liegen door de regering in India, zelfs niet vanuit alternatieve websites en blogs. Dat was vreemd. Ik startte met het geven van tips als pseudoniem. Enkele maanden later was er daadwerkelijk nog 0% aandacht aan gegeven (echt geen bericht) en ik besloot om op Facebook en blogs aandacht te vragen voor het feit, wat ik deed omdat de piloten en journalisten in India die zo moedig waren om zich in te zetten voor het bekend maken van de waarheid m.b.t. de aanslag op MH17, werden genegeerd door Nederland en daardoor onnodig in levensgevaar zouden kunnen geraken. ("Air India 113" werd overigens ook genegeerd op Engelstalige media).

Oekraïne was een oorlogs-front. De NAVO had diverse nieuwe satellieten gepositioneerd maar wil tot op vandaag geen foto's vrijgeven. Dat is verdacht. Er was een vermoeden dat MH17 is neergeschoten door een gevechts-vliegtuig.

Terroristische aanval in Utrecht in 2019

Ik had een zeer sterk visioen dat de terroristische aanslag in Utrecht, de stad waar ik woon, in opdracht was van de NAVO.

De president van Turkije deelde de video van de terroristische aanval in Christchurch, Nieuw-Zeeland kort voor de terroristische aanslag in Utrecht, Nederland. Waarom deed hij dat?

Terroristische aanval Utrecht: de Erdogan-connectie?
https://www.arabnews.com/node/1468776/world

Het bestaan van een website genaamd Christchurch Truth is mogelijk veelzeggend.

http://chchtruth.com/

De dader van de terroristische aanslag in Utrecht is Turks. Een lokale zakenman in Utrecht vertelde de BBC dat de dader eerder in de Russische Republiek Tsjetsjenië had gevochten. Hij vermeldde verder dat de dader werd gearresteerd en later werd vrijgelaten vanwege zijn verbindingen met de islamitische staat (ISIS).

Volgens een bron worden Islamitische jihadisten door de NAVO naar Tsjetsjenië gestuurd om te vechten voor financiële belangen.

De geheime islamitische jihad van de NAVO
Olie en de strijd om Tsjetsjenië

De islamistische opstandigheid van de NAVO in Tsjetsjenië
De belangrijke rol van Turkije

Vermoedens gaan diep dat de CIA en de islamitische staat (ISIS) verenigd zijn
https://www.nytimes.com/2014/09/21/W...are-Nited.html

John Podesta, de presidentiële campagneleider van Hillary Clinton, was op 10 maart in Nieuw-Zeeland voor een Global Progressives Event en bleef tot de dag voor de schietpartij. Hij waarschuwde dat het land een "sappig doelwit" was voor een grote hack.

Bijlage 114125

De foto links-onder is van John Podesta. De vis en het nummer 14 verschijnen beide op het wapen van de dader.

Op het delen van de video van de schietpartij staat in Nieuw Zeeland 14 jaar gevangenisstraf.

De schietpartij startte om 1:40 PM.

https://en.wikipedia.org/wiki/christ...sque_shootings

Hoofd van de NAVO na terroristische aanslag in Noorwegen

De voormalige premier van Noorwegen Jens Stoltenberg werd het hoofd van de NAVO, wat verdacht is. Noorwegen had bijvoorbeeld besloten om zich terug te trekken uit de NAVO-aanvalscoalitie om Libië te bombarderen.

Nederland had eerder in 2011 al besloten om zich terug te trekken uit de NAVO bombardementscoalitie. De onafhankelijke pro-Arabische buitenlandse politiek van Noorwegen en haar afwijzing van de NAVO-bombardementscoalitie tegen Libië, samen met dat van Nederland, zou ertoe kunnen hebben geleid dat verschillende landen in een anti-oorlogsbeleid zouden worden meegesleurd.
  1. 18 maanden voor de terroristische aanval begon de NAVO gepensioneerde Noorse politieagenten (waaronder Oslo's voormalige antiterreurhoofd) te rekruteren voor SIMAS Surveillance Detection Units (SDU), "opererend buiten de controle" van de Noorse regering. De Noorse minister van Justitie Knut Storberget zei later dat hij niet op de hoogte was van de aanwezigheid van de Amerikaanse spionage-eenheid in Oslo.
  2. ooggetuigen verklaarden dat er meerdere schutters waren. Ze beschrijven ook duidelijk de persoon die ze hadden gezien.
  3. slechts 48 uur voor het bombardement in Oslo waren politie-eenheden betrokken bij terroristische bombardementen in de buurt van wat later 'ground zero' zou worden. Een speciale elite politie-eenheid voltooide de training voor een vrijwel identiek scenario enkele minuten voor de bomaanslag.

Er zijn verschillende kritische vragen onbeantwoord.

Als hoofd van de NAVO heeft Jens Stoltenberg de controle over al het doden/vermoorden van mensen door die organisatie.

Als auteur van een internationaal "I Love City" -project met 500.000 lezers in Nederland en een kritische blog over de psychiatrie, heb ik een bepaalde positie gehad.

Ik heb een slecht gevoel gehad bij Jens Stoltenberg (een soort haat naar Zielenknijper.nl), wat ik accepteerde en respecteerde als een meningsverschil m.b.t. de psychiatrie, maar dat toch verdacht en vreemd overkwam. Ik dacht dat ik de cultuur van Noorwegen wellicht niet begreep, maar ergens was er sprake van iets onmenselijks en een onverzettelijke vijandige houding. Nu blijkt dat hij bestuurder is geworden van de NAVO is er wellicht sprake geweest van iets anders.

Tijdens de Koude Oorlog pleegden een geheime NAVO and CIA samenwerking genaamd Operation Gladio terroristische aanslagen in Europese steden waarvan linkse groeperingen ten onrechte de schuld kregen. De aanslagen waren bedoeld om een sfeer van angst te creëren.

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Gladio

NAVO in het hotel van familielid

In het verleden waren er NAVO mensen die in hetzelfde hotel als ik verbleven. Het hotel had 6 kamers en ik en twee NAVO mensen waren de enige gasten.

In gesprekken met grotere CEO's in Nederland was hun reactie toen ze leerden dat het NAVO mensen waren, dat ze het niet konden plaatsen en dat er iets niet leek te kloppen.

Het hotel is van een familie-lid. Er is een indicatie dat er daadwerkelijk iets niet klopte. Bijvoorbeeld, ik hoorde (paranormaal) mijn zus op een avond toen zij in een auto het terrein op reed, in een reactie tegen haar vriend zeggen "ze willen hem gewoon vermoorden". Een dag later vond er een gebeurtenis plaats in de relationele sfeer en was ik uit het hotel verhuisd.

De vriend van mij zus gooide me het hotel uit en schreeuwde met een krijsende stem in de gang van het hotel: "Je gaat eruit!". De reden: ik had geweigerd om door te gaan met gesprekken met een bepaalde CEO voor een van mijn projecten. Hij wilde mogelijk investeren, maar ik had mijn redenen om die aanbieding af te wijzen, die ik duidelijk en fatsoenlijk had gecommuniceerd. (reden: de technologie was niet klaar, het zou beter zijn om eerst een goed prototype te realiseren en vervolgens met grotere investeerders te praten, een eenvoudige en wijze keuze vanuit mijn perspectief, en zeker geen reden om te krijsend-boos te worden).

De vriend van mijn zus heeft op een elite management school in Amerika gestudeerd en o.a. bij politici thuis in Washington verbleven. Hij maakte met elke gast in het hotel een extra speciale verbinding en hij heeft ook contact met veel topmensen.

Het gaat om een paranormale waarneming maar het (absurde) incident in de relationele sfeer toont aan dat er wellicht daadwerkelijk iets niet OK was met de NAVO mensen.

Hoofd van de NAVO "opnieuw actueel"

Terugkijkende heb ik vaker het idee gehad dat op een of andere manier Jens Stoltenberg weer 'actueel' was. Het was voor mij een soort 'potentiele hindering' wat ik heb geplaatst in het vakje 'iemand met een meer ernstige drang om de psychiatrie te verdedigen', maar wat ik verder niet als dreiging had opgevat. Het was wel een soort 'poging' om mij aan te vallen, maar ik kon niet plaatsen hoe dat (vanuit een premier in Noorwegen) daadwerkelijk van toepassing kon zijn in 'Utrecht' en dus heb ik daar niet teveel aandacht aan besteed.

NAVO gerelateerd voorgevoel en de moord van een vriend

Op 28 juli 2015 was er een groot internationaal NAVO-evenement (opgeroepen door Turkije) en ik voelde (een licht voorgevoel) dat sommige mensen bij dat evenement 'iets tegen mij wilden doen'. 8 dagen later reed een van mijn vrienden van de weg met zijn motorfiets.

https://en.wikipedia.org/wiki/2015_nato_emertcy_meeting

Ik was aan het werk in een kantoortuin in Utrecht en toen ik naar buiten liep had ik een uitzonderlijk sterk paranormaal visioen van wat later bleek een jeugdvriend. Een visie van zijn geest kwam met een zeer grote kracht naar mij toe en ik dacht dat ik de visie zag van iemand die hem aanviel.

Ik zag mijn vriend al eerder op de dag. Ik zag hem staan voor een voetbal stadium, alsof hij werd bekeken. Ik zag hem vanuit het perspectief van derden. Vervolgens ging hij rijden en later kreeg ik het sterke visioen. Wellicht was het visioen afkomstig vanuit de daders (NAVO).

De vriend was gevestigd in Arnhem. Een NAVO-evenement is aangekondigd op de dag van zijn dood, 5 augustus 2015, 11:14, met posters van de NAVO in Arnhem:

Bijlage 114126

De vriend reed op een motorfiets en reed van de weg. Hij was een zeer goede chauffeur en middelbare leeftijd.

https://www.nato.int/cps/en/natohq/photos_122118.htm

--

Mijn onderzoek naar MH17 omvat in feite niet meer dan enkele publicaties op dit forum, en communicatie met diverse mensen.

- wat was het motief voor de terroristische aanslag in Utrecht indien het in opdracht was van de NAVO?

- wat was het motief voor het vermoordden van een van mijn jeugdvrienden?

- wat was het motief om NAVO moordenaars naar het hotel van mijn zus te sturen?

* deze vragen zijn gebaseerd op 'paranormale waarnemingen', en dus niet gebaseerd op concreet bewijs, maar hoe kon ik enkele dagen nadat mijn vriend was overleden weten dat hem iets was aangedaan? Mijn zoekgeschiedenis op Google vormt bewijs.

parcifal 4 april 2021 22:27

Ernstige vraag : Heb je ooit psychiatrische hulp gezocht of gekregen?

ArjanD 5 april 2021 06:06

1 Bijlage(n)
Als vermeld, u hoeft het niet te geloven maar het feit dat ik binnen enkele dagen na zijn overlijden kon weten dat mijn jeugdvriend iets was aangedaan - wat kan worden aangetoond via Google zoekgeschiedenis - terwijl ik hem al zes jaar niet had gezien, is bewijs dat de beschrijving van mijn paranormale waarneming authentiek moet zijn.

M.b.t. de achtergrond van de kritische blog Zielenknijper.nl. De blog was puur gedreven door een filosofische vraag en niet politiek, religie of een ideologie.

Bijlage 114127

De blog Zielenknijper.nl begon ooit met een idee t.b.v. "human performance". Er onstond een vraag: wat is de goede intentie van de psychiatrie t.b.v. de mensheid om bijvoorbeeld de hersenen van 1 miljoen mensen te behandelen tegen depressieve emoties?

Het idee waarmee de zoektocht van de blog begon: "zonder potentieel voor depressie is er geen potentieel voor euforie". Het afvlakken van depressieve emoties zou schadelijk kunnen zijn voor de toekomst van de mens.

De blog heeft gediend als middel voor de zoektocht naar een antwoord op de vraag. Natuurlijk was er aandacht voor het welbevinden van mensen, maar het achterliggende idee was niet om zaken te veranderen. Vanuit de blog werd altijd duidelijk gecommuniceerd dat de controle zou moeten liggen bij (de ideeën van) professoren of professionals, dus zonder zelf ergens over te willen oordelen. In feite (in oprechtheid) werd altijd ruimte gelaten voor het geval dat psychiaters een goede bedoeling hadden en gelijk zouden hebben. "Moge de beste winnen", bij wijze van spreken. De blog verkende de grens van redelijkheid.

Ik hoop dat dit duidelijkheid verschaft m.b.t. de achtergrond van de blog over de psychiatrie.

M.b.t. de NAVO. Ik heb niets met die organisatie, of met oorlog, of zelfs met anti-oorlog ideologie. De feiten die zijn gedeeld geven aan dat er vanuit die organisatie mogelijk een intentie is om mij iets aan te doen. De reden is onbekend. Mogelijk heeft het te maken met mijn kritische onderzoek m.b.t. MH17.

Mijn positie is als iemand die eenvoudigweg interesse heeft om het concept 'waarheid' te dienen, en dat naar beste weten en kunnen heeft gedaan.

Ik schreef recent het volgende aan een Amerikaanse politica. Ik stelde haar enkele vragen m.b.t. de achtergrond van haar werk om de 9/11 aanslag te onderzoeken.

Vragen:

Citaat:

With regard the truth about the 9/11 attack. Would it be possible to share your motive to be involved?

I became a political activist in the wake of watching the flim JFK and doing research on the CIA. I was outraged and felt I should do something to challenge a policy which tortures, kills, and terrorizes people.

Would it be possible to describe the favorable outcome of your work?

Just raising consciousness and awareness. At this point, hopefully more people will not buy all the propaganda deluging us on Covid19. If you were at our website, you will see that we did include a talk and film on Covid19 in our last big annual event.

Our mission statement is- to seek and disseminate truths about the terrible crimes committed on September 11, 2001, exposing gaps and deceptions in the official story. Our goal is to inspire more eyewitness revelations, truthful media coverage, and a movement that will bring the responsible criminals to justice and eliminate governmental and corporate policies that enable criminal elements to commit such acts.”

In the case that the Government has performed the attack, what would (or should) it imply?

I think it implies that our government IS a terrorist organization. While, we are mere citizens; we should not condone or support its more murderous activities. Although, I think the guns are now being pointed at us.

Most people would like to put their head in the sand and are obediently going along with the manufactured reality blasted at them constantly by the media.

It sounds like you have crossed some line to be a target in the Great Game...
Zoals kan worden gezien wordt de overheid aangeduid als een 'terroristische organisatie'. De politica was een Green Party kandidaat en is bestuurder van een organisatie.

Ik reageerde met het volgende:

Citaat:

With regard the declaration of the Government as a 'terrorist organization'. While I understand that it is a natural aim or goal, from the perspective of results it may be best to have a clear vision of how it should be.

The idea that the Government is a terrorist organization may not lead to favorable results.

A saying in Russia is "a fish rots from the top down".

Such a wisdom translated to the general nature of people makes it logical that people are inclined to denounce information that promote the idea that the Government is a terrorist organization. People (in general) logically are ought (or feel inclined) to do what matters for maintaining a peaceful mind, which is essential for stability and progress.

Is 'truth' more important than what matters for prosperous existence of individual humans and people? Without the (terrorist) Government, what 'truth' would there be left to be important for them?

To remove the potential for contention, the higher purpose of people will need to be served.

I understand that from the perspective of investigative journalism, one simply intends to fulfill his/her job as good as possible and unmasking truth is in a sense the highest purpose, while one humbly withholds from telling people how they should live or think.

To achieve results with regard to 'prevention of terrorism', it may be important to discover the root of the fact that the Government performed terrorism.

I recently read the following:

There is an old saying in Washington that the cover-up is worse than the crime.

Conventional wisdom in Washington has it that the cover-up is always worse than the crime.


This appears to be evidence that a certain morality within the Government is likely to be possible. One then simply needs to find the root of the problem, which may provide insights for experts of how it can be ensured that the Government follows a righteous path.

Yours Sincerely,
Arjan
Is 'waarheid' belangrijker dan een vredige gemoedsrust? Zo niet, wat betekent dat dan m.b.t. (het potentieel voor) moraliteit in politiek?

Dit zijn vragen die mijn participatie op bijvoorbeeld dit forum drijven.

ArjanD 5 april 2021 12:32

1 Bijlage(n)
De link m.b.t. het liegen door de regering van India was nog niet gedeeld op dit forum. Het ministerie van India verkondigde officieel dat Air India 113 niet in het luchtruim van Oekraïne was, toen MH17 werd neergeschoten.

Het betreffen grote landelijke kranten, geen 'alternatieve media'.

An Air India flight was near MH17: Technology nails Indian Ministry's lie
http://www.firstpost.com/world/an-ai...e-1624417.html

Air India flight was 90 seconds away when missile struck Malaysia Airlines Flight MH17
http://timesofindia.indiatimes.com/i...w/38702536.cms

Air India 113 is nooit vermeld in de media, zelfs niet op (alternatieve) websites van investigative reporters zoals www.globalresearch.ca. Dat is erg vreemd.

Ik heb al die websites aangeschreven.

Een voorbeeld, RINF.com:

Citaat:

Dear Mick,

...

A search for Air India 113 returns "No Results" on all media in The Netherlands, but also in the UK and US.

Why is the story of the pilots of Air India 113 concealed?

Bijlage 114130
Ik kreeg een reactie van RINF.com:

Citaat:

I can't speak for anyone else Arjan, I can only speak about rinf; if an original article was submitted to me containing supporting links to reliable sources then it would probably have been published.

Best,
Mick
Ik reageerde dat de bronnen grote kranten in India waren. Er volgde geen reactie meer.

Tot vandaag is er geen rapportage geweest over Air India 113 of het liegen door de regering van India op RINF.com.

Een ander voorbeeld is mijn bericht aan GlobalResearch.ca van hoogleraar Michel Chossudovsky die in het bijzonder de NAVO onderzoekt. Mijn bericht was gericht aan de auteur van een artikel over MH17.

Citaat:

On Wed, Jul 15, 2015 at 6:42 PM, Arjan <[email protected]> wrote:

Dear Global Research / Eric Zuesse,

...

The Indian Government was caught spreading lies and the main stream media in India reported about it.

An Air India flight was near MH17: Technology nails Indian Ministry's lie
http://www.firstpost.com/world/an-ai...e-1624417.html

Air India flight was 90 seconds away when missile struck Malaysia Airlines Flight MH17
http://timesofindia.indiatimes.com/i...w/38702536.cms

How is it possible that this evidence is missing from the knowledge of a professional investigative reporter? How is it possible that the brave revelations of the pilots of Air India 113 are so widely ignored, even so by the proclaimed 'honest' reporters and media?

When I search on your website 0 results are found: http://www.globalresearch.ca/search?...113%22&x=0&y=0

Just a few days after MH17 was shot down on July, 17th, I posted the link from India Times on my Facebook profile. In the next year I searched for responses, blog posts or news items related to Air India 113 and discovered that literally no media in The Netherlands, not even amateur investigative journalists or conspiracy sites, were reporting anything about it.

I then started tipping all blogs, conspiracy sites, critical news sites and main stream media in The Netherlands about the missing coverage of the revelation of the Air India 113 pilots and the attention from main stream media in India that shows that the revelation was taken for truth by main stream journalists.

No reply or action followed.

I was thunderstruck.

I started to insist on coverage, posted public comments with articles and I posted a complaint about the missing coverage to MH17 memorial sites and Facebook pages in an attempt to make relatives aware that their missing attention may lead to adverse effects for people who stand for justice and truth on behalf of the victims (now or in the future), such as the pilots of flight Air India 113 who had at that point effectively been ignored for more then 1 year by all Dutch media, including small blogs and investigative reporters.

I would like to ask you why the pilots of Air India 113 are concealed in your reports about MH17.

Thanks in advance for your time to reply!
Tot op heden levert een zoek-opdracht voor Air India 113 op websites zoals globalresearch.ca 0 resultaten op. Dat is vreemd.

In het belang van het welzijn van de piloten en journalisten die zich hebben ingezet om de waarheid te verdedigen, is het wellicht belangrijk dat zij alsnog aandacht krijgen, bijvoorbeeld om te bekijken hoe het ze is vergaan.

ArjanD 6 april 2021 14:50

De MH17-zaak is bekritiseerd door intelligence veteranen in Amerika.

Amerikaanse intelligence veteranen bekritiseren Obama voor het peutelen van zwak MH17 bewijs
http://blackbag.gawker.com/u-s-intel...wea-1615618579

Met betrekking tot het paranormale visioen dat ik had van mijn vriend. Ik zag dat iemand voor hem op de weg stapte en in zijn ogen keek, voordat hij van de weg reed. Ik zag een denigrerend perspectief van de dader en de intentie 'put him down'.

Een NAVO-evenement is aangekondigd op de dag van zijn dood, 5 augustus 2015, 11:14 AM, met posters van de NAVO in Arnhem, de stad waar hij woonde. Het nummer '14' komt terug bij de terroristische aanval in Christchurch, die gelinkt is aan de terroristische aanval in Utrecht door de president van Turkije.

Attack in Utrecht: the Erdogan connection?
https://www.arabnews.com/node/1468776/world

Zoals gecommuniceerd, had ik op de dag voor de terroristische aanslag in Utrecht een zeer sterk paranormaal visioen dat de terroristische aanslag in opdracht was van de NAVO.

The CIA Admits Psychic Abilities Are Real, But Cannot Figure Out The Science Behind It
https://medium.com/remote-viewing-co...t-800d1e38a003

The Reality of ESP: A Physicist’s Proof of Psychic Abilities
Citaat:

For example, while working for a CIA program at Stanford Research Institute (SRI) in Menlo Park, California, our psychic viewers were able to find a downed Russian bomber in Africa, describe the health of American hostages in Iran, and locate a kidnapped American general in Italy. We also described Soviet weapons factories in Siberia, observed a Chinese atomic bomb test three days before it occurred, and performed countless other amazing tasks.

I was co-founder of the above-mentioned ESP research program at SRI. This twenty milliondollar, twenty-three-year program, launched during the Cold War, was supported by many US government agencies. Through our work with the great American psychic Ingo Swann, we developed the technique of remote viewing, which enabled a person to accurately describe and experience places and events blocked from ordinary perception.

In my experience and according to most other researchers, it appears that an experienced psychic can answer any question that has an answer. I cannot wait to see what the future holds when we fully open the doors of our perception! It is time to accept the gift of psychic abilities. The hardware is fine; it’s the software that must be upgradedand quickly.
https://www.watkinsmagazine.com/the-...chic-abilities

Aanleiding voor moord op jeugdvriend

1) Op 15 juli 2015 zocht ik actief bewustwording voor de piloten van Air India 113 en het liegen door India's ministerie, met betrekking tot het neerschieten van MH17. (zie e-mail in een bericht eerder als bewijs)

2) Op 28 juli 2015 werd een groot NAVO-evenement opgeroepen door Turkije. Ik voelde op dat moment dat sommige mensen bij dat evenement 'iets tegen mij wilden doen'.

3) Op 5 augustus 2015 reed mijn vriend van de weg.

In retro perspectief heb ik meer gezien, waardoor ik weet dat de NAVO de aanval op mijn vriend heeft uitgevoerd.

- Wat was het motief voor de terroristische aanval in Utrecht als het in opdracht was van de NAVO?

- Wat was het motief voor het vermoorden van een van mijn jeugdvrienden?

- Wat was het motief voor het sturen van NAVO moordenaars naar het hotel van mijn zuster?

Deze vragen zijn gebaseerd op 'paranormale waarnemingen' en niet op concreet bewijs, maar hoe kan ik hebben geweten dat iemand mijn vriend iets had aangedaan een paar dagen nadat mijn vriend van de weg reed? Ik had mijn vriend minstens 6 jaar niet gezien.

Mijn zoekgeschiedenis op Google is bewijs dat de beschrijving van mijn paranormale perceptie authentiek moet zijn.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be