Citaat:
De mogelijkheid dat deze story waar is, is even groot als dat ze niet waar is, ik heb dat al een paar keer gezegd. Dat maakt van mij geen domoor, wel iemand die oprecht naar de waarheid zoekt, en geen énkele mogelijkheid uitsluit. In een wereld bevolkt met Da-Kan-Ni-ërs zaten wij vandaag nog in het Stenen Tijdperk. Vuur maken ? Da kan ni . Een tijger of mammouth overwinnen ? Da kan ni. De oceaan overvaren ? Da kan ni.:-) En vandaag : Aliens met ruimteschepen ? Da kan ni. Begrijp je ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, deze hybdriden staan al duizenden jaren aan de top. Daarom dat bloedlijnen zo belangrijk zijn voor hun. Ze werken er doorheen om de mensheid te controleren. En ze zijn nu eenmaal dikwijls bloeddorstig en kennen geen enkel mededogen.
Ook geen toeval dat Prince Charles nu openlijk begint te stoefen dat Vlad The impaler (Graaf dracula), de bloeddorstige Transylvanische heerser die mensen op palen spietste, tot zijn bloedlijn behoort. Hij geeft het gewoon toe: http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...lood-line.html Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze allemaal zo stom waren hielden ze het nog geen 100 jaar uit |
Citaat:
Wat een doorsluwe reptilians zijn het toch ... zomaar hun diepste geheimen blootleggen. Misschien wel in eerste instantie om ons te misleiden maar volgzaam dom als we zijn volgen we nu bij toeval massaal David Icke & consoorten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Voor mij is de mate van waarschijnlijkheid bij discussies als deze toch wel een centraal punt. En hoe onwaarschijnlijker iets is (of lijkt) hoe groter de vraag naar concreet bewijs. Dat er dus niet is. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De realiteit is echter veel grootser dan de meesten indenken. Als je kijkt naar de bloedlijnen dan zie je dat de elite behoorlijk verweven is met elkaar. En de lijnen die aan de top staan blijven hetzelfde. Toeval? Hehe, toeval bestaat niet. Toen ik hier jaren geleden zei dat prince charles verwant was aan de bloeddorstige Vlad the Impaler lachtte men mij uit. Nu zegt prince charles het zelf. Deze bloedlijnen worden nu eenmaal gebruikt door deze reptielen om hun werk in de derde dimensie te doen. Dat is waar het goddelijke recht om te regeren gebasseerd op bloedlijn van afstamt. Onze legendes van draken, de slang in de bijbel, Quetzalcoatl (de reptielenkoning), enz enz... het komt van ergens. |
Ook zijn er diverse getuigen die over deze reptielen spreken en er zelfs zelf niet in geloven.
Een voorbeeld daarvan is Cathy O'Brien, iemand die zegt gebruikt te zijn geweest als sex-slaaf voor de elite. Zij spreekt over reptielen (maar gelooft er zelf niet in). Zij denkt dat het thema van reptielen gebruikt werd om haar angst aan te jagen als kind om haar slaafs te houden. Dat er truukage werd gebruikt om haar angst aan te jagen om haar te controleren. Een stuk uit haar boek: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Quetzalcoatl was geen Maya god, maar een Azteekse. Zijn tegenhanger uit de Maya cultuur heette Gucumatz. Maar in geen van beide culturen was die God de oppergod zoals bv. Zeus dat was bij de Grieken. Ze bestonden temidden van een hele hoop andere goden, waarbij sommigen afgebeeld werden in de gedaanten van jaguars, vleermuizen e.a. De Believers lichten dus enkel Quetzalcoatl uit de mythologie omdat hij in hun kraampje (reptielen) past. De rest van de goden wordt voor het gemak maar even vergeten. Maya's hadden een goede astronomische kennis. Maar hun tempels waren niet uitgerust met "advanced astronomical technology". Wat zou dat trouwens moet zijn??? |
Citaat:
Het zinnetje waar je over spreekt is geinjecteerd door ene "Branton", die kan zich dus wel vergist hebben van naam. Het is een feit dat dit wezen ook bij de Maya's bestond is wel relevant dus. Voor de rest is de officiële geschiedenis een flutverhaaltje. Dus dat oude volkeren geen geavanceerde astronomische kennis zouden hebben moet ik eens goed mee lachen. Ik zal de quoten wat letterlijk wat er in cathy o Brien haar boek staat. (ik heb het boek liggen) Voila :) Citaat:
|
Citaat:
Niemand ontkent dat de Maya's een goede astronomische kennis hadden. Maar dat is wel iets anders dan beweren dat hun tempels over "advanced astronomical technology" beschikten. Wat is die technologie? In welke tempels is die te vinden? Waarom wordt enkel Quetzalcoatl door jullie Believers uit de mythologie gelicht en de rest van de goden vergeten? Ik zal het u zeggen: omdat hij met zijn reptielenuiterlijk past in jullie santeboetiek en de rest van hun goden niet. Simple as that. |
In welke zin kun je trouwens maagdenoffers als geavanceerde technologie beschouwen? Jongens, wat een onzin!
|
Citaat:
Veel relevanter is het feit dat wij dankzij jouw ook weten dat dit figuur zowel bij de Azteken als de Maya's bestond, hij had gewoon een andere naam. Nergens spreekt cathy o brien van een oppergod. Ik heb trouwens nog andere interessante quotes zoals bovenstaande ivm reptielen. Sommige oude teksten spreken er ook over: Een boek dat ingaat op de oude account van transformerende reptielen is "Flying serpents and dragons: the story of mandkinds reptillian past" (1990). Dit gaat over het feit dat er in de legendes van bijna alle volkeren verwijzingen zijn naar reptielen die iets te maken hebben met ons verleden: Hier nog van een andere bron over reptielen, een quote van groot vrijmetselaar Manly P. Hall uit een van zijn boeken over esoterische kennis: Citaat:
De geschriften spreken over metafyscische zaken. Een passage lijkt sterk over reptielen te gaan: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ken echter geen enkele oude cultuur die uitsluitend gebruik maakt van reptielen in hun godenmythologie. Dat zou dan nog enigzins steek houden in jullie verhalen. Nu gewoonweg niet. |
Citaat:
Je gaat kort door de bocht om de informatie te willen aanvallen. Als jij iets schrijft, en ik injecteer jouw quote met een fout, of een vergissing, maakt dat dan wat jij schrijft automatisch bullshit? Nee dus. Zelfde met cathy o brien. Moet ik je er nog eens aan herinneren dat cathy o'brien zelf niet geloofde in reptielen trouwens. |
Citaat:
Feit blijft dat het bestaan van Quetzalcoatl als reptielengod erg weinig zoden aan de dijk brengt voor jullie reptielenverhaaltjes. Ik quote even mezelf, omdat jij en Pindar meesters zijn in het voorbijgaan aan de essentie van de zaak: Citaat:
|
Citaat:
SCHOL! |
Die buitenaardsen stappen nooit uit om een slokje water te drinken en iets te eten. Na zo'n lange reis moeten ze toch honger en dorst hebben neem ik aan.
Ze doen een hoop moeite om de aarde te bereiken, doen geheimzinnig, zetten het leven van waarnemers op stelten, en gaan er dan als een speer weer vandoor. Rare lui. |
Het is interessant om de quote van de emerald tabletten nog eens beter onder de loep te nemen, want ze komen volledig overeen met wat we vandaag weten over deze reptielen. De vroegste bevestigde verschijning van de Emerald tabletten is van de 6de tot de 8ste eeuw na Christus.
De zaken die ik in het vet plaats zijn zee rinterssant. Omdat ze in andere woorden zeggen dat deze reptielen van een andere vibratie, een andere dimensie zijn. Dat ze bloed nodig hebben om hun menselijke gedaante te houden. Dat het in feite reptielen zijn die er als mens uitzien. Enl dat ze doorheen deze bloedlijnen werken om hun werk in 3D te doen. En ook nog dat ze als mens de regeringen binnendrongen. Citaat:
|
Citaat:
Net zoals wanneer wij als goden zouden kunnen beschouwd worden door primitieve junglebewoners als wij daar opeens neerstrijken met een helicopter voor hun boshutjes, , kunnen buitenaardse bezoekers een paar duizend jaar terug door onze voorouders als goden aanzien worden. Niks buitengewoon daaraan vind ik. Kijk in verband daarmee naar de Sumerische beschaving : http://aquariusonline.wordpress.com/tag/sumerie/ Citaat:
|
Citaat:
Net zoals wanneer wij als goden zouden kunnen beschouwd worden door primitieve junglebewoners als wij daar opeens neerstrijken met een helicopter voor hun boshutjes, , kunnen buitenaardse bezoekers een paar duizend jaar terug door onze voorouders als goden aanzien worden. Niks buitengewoon daaraan vind ik. Kijk in verband daarmee naar de Sumerische beschaving : http://aquariusonline.wordpress.com/tag/sumerie/ Citaat:
|
Citaat:
Cthulhu, ook wel bekend als De Kraken, dat is natuurlijk de echte macht. De bewijzen daarvoor zijn zo veelvuldig te vinden en zo overtuigend dat je het absoluut niet kan ontkennen. Wie heeft er niet Pirates of the Caribean gezien, of Clash of the Titans. Ah! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Luister eens naar deze man.:-) Dan ben je een tijdje zoet.:-) |
Citaat:
|
Hier een interressante site, voor oprecht geïnteresseerde mensen, die het onderwerp " Aliens- UFO's " op objectieve wijze willen benaderen :http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad de Kraken is een onderdeel uit allerlei sagen en legendes. Waarom zou daar dan niet enige grond van waarheid in kunnen zitten. Bewijs jij dan maar eens dat zijn bestaan onmogelijk is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be