Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 11 april 2015 23:51

Zeker niet raar neen. Dat aliens het zouden gedaan hebben daartegen... Of dat ze in die holte wonen...
Ja dat klinkt wat vreemder. Maar niet voor mij neen.
Ik heb DE waarheid gezocht en kijk waar ik sta...
Komt met een dure prijs jongeman... Think twice

Yog Sothoth 12 april 2015 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7611057)
Zijn argumentarium is hetzelfde, zijn weigering om te antwoorden ook, zijn waanbeelden ook.

enkel de taal en stijl verschillen, misschien is hij ondertussen naar school geweest en heeft hij eindelijk zijn diploma van het basisonderwijs bemachtigd?

Ik weet het niet, hij is nog niet begonnen over reptielen, hij heeft nog geen boeken van zijn favoriete complotgoeroe proberen te verkopen (je weet wel, dat ex-voetballertje dat een bal teveel tegen zijn kop gehaf heeft) en hij is alleen nog maar in deze draad actief geweest. Pindaboy zou ook nog langs geweest zijn bij 9/11, evolutie en klimaatswijziging en ook geprobeerd hebben zijn eigen draad van "wetenschap is politiek" terug tot leven te wekken. Exodus is het ook niet, want hij heeft nog geen enkele keer "wereldbeeld" gezegd.

Indomitable 12 april 2015 17:57

Was dit soms die ontplofte meteoroïde nabij Tsjeljabinsk in het Russische Oeralgebied?

Frank51 14 april 2015 10:45

Hoe groot is de kans dat zoveel mutaties mogelijk zijn bij het atacama wezen, en dan nog eens 6 jaar rondliep zonder te sterven +
Hoe groot is de kans dat exact dezelfde 'mens' voorkomt met dezelfde mutaties, nl het aleshenka wezen??
Wat voor idiote beweringen maken jullie jezelf wijs?
Een mens haha

Frank51 14 april 2015 18:13




Frank51 14 april 2015 18:15

Menselijke foetus:



Tussen haakjes: een vroeggeboren foetus van 15cm zal NIET kunnen lopen. Ik weet niet of je het weet, maar een baby kan nog niet lopen als hij geboren is. Het Aleshenka wezen liep in het bos rond.

praha 15 april 2015 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7614673)
Menselijke foetus:



Tussen haakjes: een vroeggeboren foetus van 15cm zal NIET kunnen lopen. Ik weet niet of je het weet, maar een baby kan nog niet lopen als hij geboren is. Het Aleshenka wezen liep in het bos rond.

wauw ... dat moet ge maar kunnen !
Een totaal ander case (Aleshenka) aanwenden en stellen dat het om hetzelfde soort wezen moet gaan ( ziet er btw mijn inziens behoorlijk verschillend uit ) om te gaan stellen dat het volgens de urban legand Aleshenka ( niet de vaststellingen ! ) ook maar om een alien moet gaan en geen (menselijke) foetus kan zijn ( zoals wetenschappelijk is vastgesteld is )

kiko 15 april 2015 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7614673)
Ik weet niet of je het weet, maar een baby kan nog niet lopen als hij geboren is. Het Aleshenka wezen liep in het bos rond.

En sprong vrolijk van tak tot tak en was vriendjes met alle dieren van het bos.

Frank51 15 april 2015 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7615238)
En sprong vrolijk van tak tot tak en was vriendjes met alle dieren van het bos.

Ridicule? Heb je de zaak onderzocht?

Yog Sothoth 16 april 2015 06:40

En met "onderzocht" bedoelt hij "heb je mijn Youtube filmpjes bekeken?"

kiko 16 april 2015 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7616423)
Ridicule? Heb je de zaak onderzocht?

Natuurlijk.

Frank51 16 april 2015 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7617203)
Natuurlijk.

Dus dat oud vrouwtje heeft dat verhaal uit haar duim gezogen?
Ze zal toch wel gezien hebben dat het wezen nog leefde?
Waarom behandelde ze dat wezen als haar baby anders en beschreef ze hoe het op een vreemde manier at?
Alle bewijsmateriaal werd in beslag genomen door de Russische politie. Niet vreemd? Het interview gezien met die dokter die het wezen eerst onderzocht? Die gaf toch ook aan dat het er niet erg menselijk uitzag?

kiko 16 april 2015 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7617735)
Dus dat oud vrouwtje heeft dat verhaal uit haar duim gezogen?
Ze zal toch wel gezien hebben dat het wezen nog leefde?
Waarom behandelde ze dat wezen als haar baby anders en beschreef ze hoe het op een vreemde manier at?
Alle bewijsmateriaal werd in beslag genomen door de Russische politie. Niet vreemd? Het interview gezien met die dokter die het wezen eerst onderzocht? Die gaf toch ook aan dat het er niet erg menselijk uitzag?

Ja neen wie weet neen ja neen.

Frank51 16 april 2015 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7617812)
Ja neen wie weet neen ja neen.

Zeveraar. Hoe heette de dokter?

Yog Sothoth 17 april 2015 17:49

De Elephant Man zag er ook niet echt menselijk uit, maar daarom was hij nog geen alien.

Frank51 17 april 2015 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7619060)
De Elephant Man zag er ook niet echt menselijk uit, maar daarom was hij nog geen alien.

Een paard redeneert nog beter

dewanand 17 april 2015 22:40

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
 
ja maar hoe definieren wij het begrip menselijk???


Is Wieroe juist erg menselijk nu als de slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad??

kwestie van viewpoint en perspectief he.

veel primitieve vieszwarte hindoes vinden mij juist barbaars en bakra achtig, te hollands, te blank dus gewoon minder (hindoe) menselijk en zij discrimineren mij nu het hardst.

dewanand en wieroe

Frank51 18 april 2015 12:42

Pech gasten; Het DNA van de Aleshenka alien was NIET menselijk

http://english.pravda.ru/science/mys...3-alien_dna-0/

Scientists may soon unravel the mystery of the “Uralian alien,” a tiny creature found near the town of Kyshtym in the Urals. Scientists carried out five series of laboratory studies investigating the DNA samples of the creature’s biological material.

The latest study conducted by a Moscow-based Institute of Forensic Medicine produced sensational results.

“A gene discovered in the DNA samples doesn’t correspond with any genes pertaining to humans or anthropoid apes,” said Vadim Chernobrov, a coordinator with the public research center Kosmopoisk. “No gene samples available at the laboratory match the gene. The experts in DNA research haven’t come across any creatures with such an elongated DNA molecule,” Chernobrov added.

Scientists have been looking for an explanation of the Kyshtym phenomenon for more than ten years. The story began in the summer of 1996 after a miniature creature was found in the Chelyabinsk region. The find was soon dubbed the “Kyshtym alien.” A local medical examiner who performed an autopsy concluded that the dead body was neither human nor animal in nature.

DIT IS DUS EEN ALIEN MOCHT JE HET NOG NIET DOORHEBBEN


Zie ook
https://www.youtube.com/watch?v=rRWpKEhvYb4

Vanaf 25:00
https://www.youtube.com/watch?v=1VXSIVR-cQk

Bovenbuur 18 april 2015 13:03

Een onbekend gen, wauw, daar zijn er nogal veel van op dit moment. "De menselijke DNA code is bekend" blijkt niet te betekenen "we kennen elk gen, elk allel en de functie ervan". De belangrijkste aanwijzing in dit geval lijkt me dat dit ding waarvoor al het bewijsmateriaal op een wel heel heel mooi uitkomend moment net na de eerste autopsie verdwenen is überhaupt DNA had, dat kennelijk geheel op de aardse manier werkt. Ben overigens wel benieuwd naar wat dat "elongated DNA" van ze betekent, die term wordt verder niet uitgewerkt, terwijl dat toch dé hint zou moeten zijn dat dit wel echt iets vreemds is.

Ik zet mijn geld op een apenfoetus. Is maar een gok, maar lijkt me niet heel veel onwaarschijnlijker dan een echte alien.

EDIT: Parcifal heeft zich beter ingelezen dan ik. Dus toch gewoon een mens.

parcifal 18 april 2015 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7619952)
Pech gasten; Het DNA van de Aleshenka alien was NIET menselijk

http://english.pravda.ru/science/mys...3-alien_dna-0/

Scientists may soon unravel the mystery of the “Uralian alien,” a tiny creature found near the town of Kyshtym in the Urals. Scientists carried out five series of laboratory studies investigating the DNA samples of the creature’s biological material.

The latest study conducted by a Moscow-based Institute of Forensic Medicine produced sensational results.
DIT IS DUS EEN ALIEN MOCHT JE HET NOG NIET DOORHEBBEN

pravda.ru :-D :-D :lol: :lol: :lol:
dat is een voddegazet die vol staat van berichten over aliens, ufo's, vliegende tapijten, dinosaurussen die de huisdieren van russische boeren opeten en vampierkonijnen.

eens kijken wat wikipedia zegt.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Aleshenka

Citaat:

According to genetic experts at the Moscow Vavilov Institute of General Genetics, DNA analysis of the clothes Aleshenka was wrapped in revealed no evidence that "he" was extraterrestrial. On 15 April 2004, the scientists made an official statement that the "Kyshtym creature" was a premature female human infant, with severe deformities.

The Kyshtym disaster of 1957 (Level 6 on the International Nuclear Event Scale) seriously contaminated the area with radiation and greatly affected the health of local population. Strange deformities of a human foetus could possibly have been due to long-term effects of radiation.[4]
begrijp je de woorden 'no evidence'?

bovendien is blijkbaar sindsdien het lichaam 'verdwenen' en zijn er enkel nog foto's en verhaaltjes.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be