Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Al zijn het er een miljard experts . Kan mij niet schelen. Ze doen hun werk niet!!! Volgens mij zou dit te snel kunnen leiden naar het idee van een holle Aarde. Blijkbaar is dit een geheim.. Ik merk dat toch tenminste. Als dit niet geweten mag zijn, zal ook de minste hint verdoezeld worden. Maar als je echt goed zoekt, zal je de waarheid vinden. Een theorie naast je neerleggen omdat je niet snapt hoe de feiten tot stand komen of omdat je het mechanisme nog niet begrijpt, is compleet achterlijk, je beseft dit toch? Trouwens - Platentektoniek: hypothetisch mechanisme - zwaartekracht: hypothetisch deeltje graviton en hypothetisch mechanisme Ik denk dat je dat nog niet beseft Mijn buurman zegt dat het volgend jaar gaat sneeuwen en de bakker ook. Dus moet er wel iets van waar zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie in dat plaatje zo al, laat Noord Amerika een beetje scharnieren, zijnde een ander plaat dan Zuid Amerika, en het zal opeens beter passen. Het is hoe dan ook een animatie samengesteld om de boel op een kleinere bol in elkaar gestoken te krijgen, die vervolgens ook op een grotere bol geplakt is. Creatief bewijs. Citaat:
Citaat:
Plaattektoniek hetzelfde verhaal. Het begrip dat daaruit voorkomt helpt met de risico's op aardbevingen en vulkaanuitbarstingen in kaart brengen en met olievelden vinden. Bovendien wordt er simpelweg op dit moment gemeten dat de Atlantische oceaan groeit en de grote oceaan krimpt met een paar centimeter per jaar. Er wordt simpelweg gemeten dat er stukken plaat onder de Oost-Aziatische kust schuiven. Het komt wel heel mooi uit hè, dat de verklaring voor de ring of fire en de diepzeetroggen in de regio is dat dat daar zou gebeuren, en dat het dan ook echt gebeurt? En dat dat dan ook nog eens in het model van de plaattectoniek past, terwijl volgens de groeiende aarde theorie we helemaal niet zouden moeten meten dat de grote oceaan kleiner wordt, maar dat de aarde groter wordt? Dacht je echt dat dat iets is dat we niet kunnen meten? Vandaag de dag niet? Wake up and smell the science. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We besluiten dus dat je de theorie van de platentektoniek op geen enkel moment kan ontkrachten. Aan de andere kant wachten we nog steeds op verklaringen voor: 1. De ooit volle aarde met een schildikte van 480 km. 2. Het ontstaan van de zon in de aarde. 3. Waarom we blijven staan op de aarde als de inwendige kracht groter is dan de uitwendige kracht. |
Ge kunt mijn kloten kussen. Ik praat nog liever met kiekens.
Die verstaan tenminste wat ik zeg. Ik ben geniaal, dat is duidelijk. :) Daar kan ik niets aan doen. Het is door het falen van een ander. |
Waar is Exodus eigenlijk gebleven. Die is toch fan van dit soort gezever. Dacht dat die hier ook ooit al eens is komen aanzetten met het holle aarde sprookje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frank51 is nu nog naar de Snorkels aan het kijken maar zal het ons daarna wel weten te vertellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be