Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom in de lucht wat eigenaardige bewegingen maken? Terwijl ge de kracht heb om de geest van mensen over te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Phoenix lights, Belgian triangle, ... Maar hoeveel is dan niet door de mens gemaakt terwijl die technologie ons weerhouden wordt? |
Citaat:
Zoveel moeite is dat nu ook weer niet. Dat vind ik net het probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
Als slechts de helft van die waarnemingen buitenshuis gebeurden, dan nog zouden er een pak video's moeten zijn daarvan. |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag houd ik het op een zeer sobere levensstijl. |
Citaat:
Ik realiseer me dat omdat ik iets geloof, het niet per se waar is. Het is enkel een extra perspectief om te evalueren. |
Citaat:
Geloof is 1, er naar leven is 2. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U hebt nog steeds niet gedefinieerd wat u verstaat onder 'demonen'. Volgens een oud-Griekse interpretatie hoeft een 'daimon' overigens niet noodzakelijk kwaadwillig te zijn: Daimon (Oudgrieks: ?????? /da?*mon; Latijn: dæmon; Nederlands: daimoon) is in de Griekse mythologie oorspronkelijk de aanduiding voor een meestal goedwillend wezen dat ergens tussen goden en stervelingen in staat, een bovennatuurlijk wezen zoals een lagere godheid. (Wikipedia) Men kan het wat vergelijken met de islamitische 'djinns'. Er zijn goede djinns en er zijn kwade djinns. In vele oude godsdiensten (maar niet bij allemaal) echter zijn demonen kwaadaardige wezens. Vandaar dat bij de eerste christenen bij een nieuwkomer altijd eerst de duivel of de slechte demonen moesten worden uitgedreven vooraleer de neofiet lid kon worden van de kerk. Er waren dan ook heel wat 'duiveluitdrijvers' in de vroege christelijke kerk. 'Duiveluitdrijver' was een dagdagelijks ambt bij de eerste christenen ( misschien nu nog.?..). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be