Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Cdude 19 april 2010 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alvas (Bericht 4700383)
Kan iemand mij eens nen link geven over die landingsbanen in Zuid-Amerika ergens. Waar grote tekeningen op de bergen zijn gemaakt.

En als iemand een non Alien uitleg heeft voor die dingen dat mag ook natuurlijk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nazca_Lines

Cdude 19 april 2010 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4700397)
Dr. Ph. Pitluga van het Adler Planetarium in Chicago berekende met de computer de posities van de sterren boven Nazca en kwam tot de conclusie dat de beroemde spin was ontworpen als een aardse weergave van het sterrenbeeld Orion. De kaarsrechte lijnen die uit de
aub : http://mikegeubel.blogspot.com/2007/...-de-andes.html

Phillis Pitluga, an astronomer at the Adler Planetarium & Astronomy Museum, believes, based on computer aided studies of star alignments, that the giant spider figure is an anamorphic diagram of the constellation Orion. She further suggests that three of the straight lines leading to the figure were used to track the changing declinations of the three stars of Orion's Belt but does not take into account the other twelve lines. Aveni has commented on her work, saying
I really had trouble finding good evidence to back up what she contended. Pitluga never laid out the criteria for selecting the lines she chose to measure, nor did she pay much attention to the archaeological data Clarkson and Silverman had unearthed.
Her case did little justice to other information about the coastal cultures, save applying, with subtle contortions, Urtons representations of constellations from the highlands. As historian Jacquetta Hawkes might ask: was she getting the pampa she desired?[7]Zo kan ik het dus ook :evil:

tatooke 19 april 2010 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4700406)
Phillis Pitluga, an astronomer at the Adler Planetarium & Astronomy Museum, believes, based on computer aided studies of star alignments, that the giant spider figure is an anamorphic diagram of the constellation Orion. She further suggests that three of the straight lines leading to the figure were used to track the changing declinations of the three stars of Orion's Belt but does not take into account the other twelve lines. Aveni has commented on her work, saying
I really had trouble finding good evidence to back up what she contended. Pitluga never laid out the criteria for selecting the lines she chose to measure, nor did she pay much attention to the archaeological data Clarkson and Silverman had unearthed.
Her case did little justice to other information about the coastal cultures, save applying, with subtle contortions, Urtons representations of constellations from the highlands. As historian Jacquetta Hawkes might ask: was she getting the pampa she desired?[7]Zo kan ik het dus ook :evil:

lees maar verder:

Cdude 19 april 2010 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4700424)
lees maar verder:

Citaat:

This copulatory mechanism is generally only visible when viewed by a microscope, and difficult, if not impossible to see with the naked eye

Tick 19 april 2010 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699770)
de elite daar ben ik me volledig van bewust. ;-)
maar wat vinden jullie van uitzending ? wel raar dat deze melding de wereld niet rondgaat? bewust waarschijnlijk of zijn ze meer bezig met het vulkaan gedoe?

news Report : UFO Videotaped Over La Vega, Dominican Republic 16 April, 2010

As many as 100 or more eye witnesses saw a Triangular -shaped UFO Over La Vega, Dominican Republic 16 April, 2010. According to witnesses the object simply remained stationary for over 10 minutes before leaving the area.
http://www.ufo-blogger.com/2010/04/v...e+UFO+Truth%29

Toen ik de video bekeek zag ik dat deze UFO een paar gekke bewegingen maakte. Alsof hij door de wind gestuurd werd. Dus mij lijkt het eerder een vlieger met een paar lampjes op gemonteerd. (vooral ook omdat hij stationair bleef hangen). In het donker vallen de draden niet op en als je het wilt laten verdwijnen doe je de lampen uit en weg is hij.

Ik moet wel zeggen dat het knap gevonden is.

Cdude 19 april 2010 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4700575)

Ik moet wel zeggen dat het knap gevonden is.

Een vlieger met een paar lampjes = "knap gevonden"?

Tick 19 april 2010 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4700580)
Een vlieger met een paar lampjes = "knap gevonden"?

Ik heb al slechtere manieren gezien om mensen te doen geloven dat het een UFO is.
Hier zijn er 100 tal mensen die het kunnen bevestigen dat ze iets vreemds hebben gezien. Dat is toch al veel beter dan een wazige foto van een vuilnisbakdeksel die als een frisbee door de lucht is gegooid.


Ook nog even reageren op de vraag van michelle of exodus (ik weet nimmer juist wie het was)

Een buitenaards ruimteschip zal inderdaad en hoogstwaarschijnlijk bestuurd worden door buitenaardse wezens. Maar een voorwerp waarvan wij de oorsprong niet van kennen en voorlopig voor ons onverklaarbaar is, is daarom niet automatisch een buitenaards ruimteschip. En is daarom ook geen bewijs van buitenaards leven. Er zijn heel veel fenomenen geweest waarvan wij vroeger de oorsprong niet konden vastleggen en die nu normale zaken zijn.

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699861)
goeie vraag wat weet jij zoal over onze planeet ? vertel ..

Niet genoeg, en ik kan mijn hele leven alles erover leren en dan nog kom ik er niet, net zoals iedereen hier...
en trouwens, het was geen vraag.. ;-)

Cdude 19 april 2010 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4700596)
Ook nog even reageren op de vraag van michelle of exodus (ik weet nimmer juist wie het was)

Een buitenaards ruimteschip zal inderdaad en hoogstwaarschijnlijk bestuurd worden door buitenaardse wezens. Maar een voorwerp waarvan wij de oorsprong niet van kennen en voorlopig voor ons onverklaarbaar is, is daarom niet automatisch een buitenaards ruimteschip. En is daarom ook geen bewijs van buitenaards leven. Er zijn heel veel fenomenen geweest waarvan wij vroeger de oorsprong niet konden vastleggen en die nu normale zaken zijn.

Gut, je meent het ? :lol:

Cdude 19 april 2010 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4700714)
Niet genoeg, en ik kan mijn hele leven alles erover leren en dan nog kom ik er niet, net zoals iedereen hier...
en trouwens, het was geen vraag.. ;-)

Kinderpsychologie A1 :
Je stelt iemand een onmogelijk vraag (wat is de zin van het leven, de aarde , de gekromde breedbekopposum, ...) met als enig doel hem te betrappen op een fout.
Daarna val je hem daarop aan en voel je je éven beter:roll:

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4700757)
Kinderpsychologie A1 :
Je stelt iemand een onmogelijk vraag (wat is de zin van het leven, de aarde , de gekromde breedbekopposum, ...) met als enig doel hem te betrappen op een fout.
Daarna val je hem daarop aan en voel je je éven beter:roll:

Conclusie: tatooke heeft medische hulp nodig :lol::lol:

exodus 19 april 2010 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4700596)
Ook nog even reageren op de vraag van michelle of exodus (ik weet nimmer juist wie het was)

Een buitenaards ruimteschip zal inderdaad en hoogstwaarschijnlijk bestuurd worden door buitenaardse wezens. Maar een voorwerp waarvan wij de oorsprong niet van kennen en voorlopig voor ons onverklaarbaar is, is daarom niet automatisch een buitenaards ruimteschip. En is daarom ook geen bewijs van buitenaards leven. Er zijn heel veel fenomenen geweest waarvan wij vroeger de oorsprong niet konden vastleggen en die nu normale zaken zijn.

Neen, maar als het object performantie capaciteiten vertoont die ver boven de ons gekende technologie liggen dan zijn er maar twee opties; ofwel geheime technologie van ons, ofwel niet van menselijke makelij. Dat men sommige cases wil afschilderen als een evenement waar men niet echt uitsluitsel kan over krijgen is zever. Er zijn vele cases (zoals die van in Iran), die aantonen dat het werkelijk om een object gaat dat reageert op menselijke aanwezigheid, en niet zomaar een mysterieus of onverklaarbaar verschijnsel. Hierover bestaat gaan twijfel. In de Iran zaak kunnen we ondubbelzinnig zeggen dat dit het geval is.

Dan rest nog de vraag, van wie is het object. Ik kan heel goed aannemen dat het hier gaat om ultra-geheime menselijke technologie, maar dat rijst dan weer andere vragen en compliceert de zaken ook , en veronderstelt (ook) een samenzwering van jewelste. Door een object waar te nemen met die capaciteiten is de conclusie dat het buitenaards is, zeker zo gek nog niet.

Cdude 19 april 2010 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4700770)
maar dat rijst dan weer andere vragen en compliceert de zaken ook , en veronderstelt (ook) een samenzwering van jewelste. Door een object waar te nemen met die capaciteiten is de conclusie dat het buitenaards is, zeker zo gek nog niet.

Dus het ene, de aardse oorsprong sluiten we uit omwille van "COMPLICATIES".
In plaats daarvan nemen we de MEEST VANZELFSPREKENDE verklaring : alien :rofl: :roll::rofl:

Cdude 19 april 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4700770)
Door een object waar te nemen met die capaciteiten is de conclusie dat het buitenaards is, zeker zo gek nog niet.

Een CONCLUSIE trek je met bewijzen.
Zoalng je die niet hebt : veronderstellingen en hypotheses.

De rest zijn meningen and u know what they are like?

exodus 19 april 2010 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4700794)
Dus het ene, de aardse oorsprong sluiten we uit omwille van "COMPLICATIES".
In plaats daarvan nemen we de MEEST VANZELFSPREKENDE verklaring : alien :rofl: :roll::rofl:

Neen, we kunnen niet uitsluiten dat het aliens zijn , maar we kunnen ook niet uitsluiten dat het mensen zijn. We moeten er wel mee rekening houden dat als het menselijke technologie is, dat dit wel serieus wat vragen oproept. Niet meer, niet minder.

Nu, de kern van de zaak is, is dat het een object is met ongekende performantie capaciteiten, en dat we binnen ons mainstream werelbeeld geen verklaring hebben van wat het is. Aliens moeten we overwegen, evenals menselijke technolgie. Wat er ook van is, er worden objecten waargenomen die alleen al door hun verschijning aantonen dat wij niet alles weten over onze realiteit, dat ons wereldbeeld onvolledig is. Sommige kunnen die niet accepteren en vluchten in denial.

Cdude 19 april 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4700812)
Neen, we kunnen niet uitsluiten dat het aliens zijn , maar we kunnen ook niet uitsluiten dat het mensen zijn. We moeten er wel mee rekening houden dat als het menselijke technologie is, dat dit wel serieus wat vragen oproept. Niet meer, niet minder.

Nu, de kern van de zaak is, is dat het een object is met ongekende performantie capaciteiten, en dat we binnen ons mainstream werelbeeld geen verklaring hebben van wat het is. Aliens moeten we overwegen, evenals menselijke technolgie. Wat er ook van is, er worden objecten waargenomen die alleen al door hun verschijning aantonen dat wij niet alles weten over onze realiteit, dat ons wereldbeeld onvolledig is.Zeg jij, wie weet snap ik het wel?

Sommige kunnen die niet accepteren en vluchten in denial.of in religie

Minder dan dat het buitenaards is?

De rest is, net als dat 3-jarig"mirakel", hippiegebrabbel (denail:roll:)

tatooke 19 april 2010 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4700812)
Neen, we kunnen niet uitsluiten dat het aliens zijn , maar we kunnen ook niet uitsluiten dat het mensen zijn. We moeten er wel mee rekening houden dat als het menselijke technologie is, dat dit wel serieus wat vragen oproept. Niet meer, niet minder.

Nu, de kern van de zaak is, is dat het een object is met ongekende performantie capaciteiten, en dat we binnen ons mainstream werelbeeld geen verklaring hebben van wat het is. Aliens moeten we overwegen, evenals menselijke technolgie. Wat er ook van is, er worden objecten waargenomen die alleen al door hun verschijning aantonen dat wij niet alles weten over onze realiteit, dat ons wereldbeeld onvolledig is. Sommige kunnen die niet accepteren en vluchten in denial.

doe geen moeite ,niet gelezen wat zij hier komen doen ? ;-)

Cdude 19 april 2010 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4700970)
doe geen moeite ,niet gelezen wat zij hier komen doen ? ;-)

Weer een fantastische bijdrage vol onomstotelijke bewijs voor het bestaan van ....

Oh, toch niet:roll::lol:

tatooke 19 april 2010 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4701001)
Weer een fantastische bijdrage vol onomstotelijke bewijs voor het bestaan van ....

Oh, toch niet:roll::lol:

ik geef gewoon de melding aan serieuze mensen wat jij hier eigenlijk komt doen meer niet,was de speeltuin gesloten? of mocht je niet binnen?

Cdude 19 april 2010 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4701032)
ik geef gewoon de melding aan serieuze mensen wat jij hier eigenlijk komt doen meer niet,was de speeltuin gesloten? of mocht je niet binnen?

Want serieuze mensen kunnen niet lezen en jij ben tot THE PROTECTOR OF THIS THREAD, gepromoveerd?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be