Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Sihame El Kaouakibi slachtoffer van racisme? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258446)

De Prof 2 februari 2021 19:34

Sihame El Kaouakibi slachtoffer van racisme?
 
Onderzoek naar vermoedelijke financiële onregelmatigheden bij Let's Go Urban van Sihame El Kaouakibi (Open Vld)



“Dit valt niet meer te fixen”, zeggen drie bestuursleden van de vzw Let’s Go Urban. Zij namen ontslag en er werd door de rechtbank een verlopige bewindvoerder aangesteld nadat een forensische audit werd uitgevoerd. Daaruit blijkt dat er een gebrek is aan financiële transparantie. Let’s Go Urban het jongerenproject dat in 2009 opgericht is Vlaams volksvertegenwoordiger Sihame El Kaouakibi (Open Vld).

HLN.

OVLD, VZW en Voorzitter.

Dat moet verkeerd aflopen.

Eduard Khil 2 februari 2021 19:52

bron?

De Rode Willem 2 februari 2021 19:55

Een politiek komplot.
Dit was een te succesvol project. Ik ken meer dan een paar politiek andersdenkenden die project willen kapotmaken.

Zipper 2 februari 2021 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9594685)
bron?

https://www.hln.be/binnenland/onderz...-vld~aa901f24/

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210202_96674399

https://www.gva.be/cnt/dmf20210202_96774077

Max van Dietschland 2 februari 2021 19:59

De Melikam Kucam van de VLD ? 8-)

Dadeemelee 2 februari 2021 20:02

Sihame wie?

En het gaat over dansen, dat is Cultuur!

Weer een flater van Jan Jambon!

Vette Pois(s)on 2 februari 2021 20:15

ne blauwe sos

Eduard Khil 2 februari 2021 20:19

haha, dat wijf dat nog niet doorhad dat gewone parlementsleden hun muil moeten houden en moeten meestemmen met de meerderheid. Ze gaan ze nu wel het lesje leren :lol:

Vette Pois(s)on 2 februari 2021 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9594721)
haha, dat wijf dat nog niet doorhad dat gewone parlementsleden hun muil moeten houden en moeten meestemmen met de meerderheid. Ze gaan ze nu wel het lesje leren :lol:

zwijg gij bruine rakster

No Apologies 2 februari 2021 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9594692)
Een politiek komplot.
Dit was een te succesvol project. Ik ken meer dan een paar politiek andersdenkenden die project willen kapotmaken.

Geen nood. Als de boekhouding in orde is is er geen probleem. Als.

Travis Bickle 3 februari 2021 03:13

Sihame El Kaouakibi (Open VLD) en het gesjoemel
 
Bron

financiële onregelmatigheden bij Let's Go Urban van Open VLD-volksvertegenwoordiger

De laatste tijd is het elke maand prijs bij Open VLD. En het toekennen van subsidies, dat is zo te lezen, wat betreft de procedure tot toekenning ervan, ook iets waar dringend werk mag worden van gemaakt. Want als ik dat soort zaken lees, dan denk ik telkens heel spontaan aan paar partijgenote Gwendolyn Rutten en haar brooddozen.

Jantje 3 februari 2021 03:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9594883)
Bron

financiële onregelmatigheden bij Let's Go Urban van Open VLD-volksvertegenwoordiger

De laatste tijd is het elke maand prijs bij Open VLD. En het toekennen van subsidies, dat is zo te lezen, wat betreft de procedure tot toekenning ervan, ook iets waar dringend werk mag worden van gemaakt. Want als ik dat soort zaken lees, dan denk ik telkens heel spontaan aan paar partijgenote Gwendolyn Rutten en haar brooddozen.

Vergelijkbare feiten.

De Rode Willem 3 februari 2021 06:25

dit is een dubbeldraad

De Rode Willem 3 februari 2021 06:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9594728)
Geen nood. Als de boekhouding in orde is is er geen probleem. Als.

Sihame El Kaouakibi kan er een kruis over maken. Bey bey zwaai eens met het handje naar een verdere politieke carrière.

Maar ik blijf erbij dat het zeer verhelderend zou zijn de politieke voorkeur van de drie "bestuursleden" die dit aan de grote klok hebben gehangen.
Normale organizaties proberen dit eerst intern op te lossen. Ik geloof echt wel in een politieke karaktermoord.

We zullen zien wat het onderzoek naar boven brengt. Maar het kwaad is geschied voor Sihame El Kaouakibi en de O-VLD en ze is al veroordeeld in de hoofden van het volk. Ze heeft zich te pletter gelopen tegen de typisch Vlaemschen volksaard : wie zijn hoofd boven het maaiveld steekt, wordt genekt.

reservespeler 3 februari 2021 06:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9594692)
Een politiek komplot.
Dit was een te succesvol project. Ik ken meer dan een paar politiek andersdenkenden die project willen kapotmaken.

Zitten die andere bestuursleden dan in een andere partij?

Volgens mij heeft dit niets met politiek te maken.
Volgens mij is het gewoon Sihame El Kaouakibi die de boel wilde belazeren.

reservespeler 3 februari 2021 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9594704)
Sihame wie?

En het gaat over dansen, dat is Cultuur!

Weer een flater van Jan Jambon!

Wat heeft Jambon hier in Godsnaam mee te maken?


We zijn nog maar aan post zes en het is al de schuld van de N-VA.

Kwa draden verkloten speelt u echt in eerste divisie.
Jongens toch.

reservespeler 3 februari 2021 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9594900)
Sihame El Kaouakibi kan er een kruis over maken. Bey bey zwaai eens met het handje naar een verdere politieke carrière.

Maar ik blijf erbij dat het zeer verhelderend zou zijn de politieke voorkeur van de drie "bestuursleden" die dit aan de grote klok hebben gehangen.
Normale organizaties proberen dit eerst intern op te lossen. Ik geloof echt wel in een politieke karaktermoord.

We zullen zien wat het onderzoek naar boven brengt. Maar het kwaad is geschied voor Sihame El Kaouakibi en de O-VLD en ze is al veroordeeld in de hoofden van het volk. Ze heeft zich te pletter gelopen tegen de typisch Vlaemschen volksaard : wie zijn hoofd boven het maaiveld steekt, wordt genekt.

We hebben een tijd geleden als onafhankelijke leden vragen gesteld bij over de boekhouding binnen de vzw”, zeggen drie bestuursleden van de vzw Let’s Go Urban. “Nu zitten we op het punt dat er een vertrouwensbreuk is tussen ons en mevrouw El Kaouakibi. Dit valt niet meer te fixen.”


Vragen stellen en geen afdoende antwoorden krijgen, wat is dat volgens u?


Is dat kaarten of zoiets?

De Rode Willem 3 februari 2021 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9594915)
Wat is een interne audit volgens u?

In dit geval ?
Mensen met een andere politieke overtuiging die op zoek gaan om de op voorhand reeds vaststaande schuld proberen te onderbouwen met zogenaamde bewijzen.
Maar soit, het spel is het spel.
Wie zijn billen verbrand moet op de blaren ritsen.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Alleen jammer dat een mooie, sympathieke vrouw ook in deze wordt opgeofferd.

De Rode Willem 3 februari 2021 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9594915)
We hebben een tijd geleden als onafhankelijke leden vragen gesteld bij over de boekhouding binnen de vzw”, zeggen drie bestuursleden van de vzw Let’s Go Urban. “Nu zitten we op het punt dat er een vertrouwensbreuk is tussen ons en mevrouw El Kaouakibi. Dit valt niet meer te fixen.”


Vragen stellen en geen afdoende antwoorden krijgen, wat is dat volgens u?


Is dat kaarten of zoiets?

De mol uithangen ?

Travis Bickle 3 februari 2021 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9594898)
dit is een dubbeldraad

Daar heb ik overheen gezien blijkbaar.
Maakt niet uit. Ik ga ervan uit dat deze draad gesloten wordt?

Zolang het zoveelste schandaal (de laatste tijd schering en inslag) bij Open VLD maar ter sprake komt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be