Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   E-migreren naar Oekraïne? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172493)

E. Migrant 19 juni 2012 07:26

E-migreren naar Oekraïne?
 
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.

Effect 19 juni 2012 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6176581)
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.

Tinfoil hats!!!! Idiotie ten top. Over welke termijn spreken we hier? 3000 jaar? Denkt ge echt dat mohamed modaal zich met dergelijk onzin bezig houdt?

parcifal 19 juni 2012 08:31

Tja, je moet Oekraiene zien als een land waar -letterlijk- alles te koop is :

Diploma's, Eigendomsaktes van de grond en het huis van je buurman die daar al 50 jaar woont, rechterlijke beslissingen in je voordeel.

Maar ook bvb politieke beslissingen en posities, uranium en plutonium en uiteraard alle wapens die in dat deel van de wereld bestaan.

Als je in het ziekenhuis beland, doe je dat best niet in het weekend of op een feestdag.
De kans is groot dat de dokters (als die er al zijn op dat moment) dronken zijn en je moet de verpleegsters (als ze al zin hebben om tot bij jou te komen) betalen om te garanderen dat ze effectief medicatie gebruiken en niet 'iets anders'.

De mensen zijn uiteindelijk wel vriendelijk en gastvrij voor hun inner circle : verwanten en kennissen maar totaal onverschillig voor onbekenden en vreemden.
Het is een maffiastaat in de meest complete zin van het woord, waartegen Italie bijvoorbeeld een koorknaap is.
De huidige president bvb. is in zijn jonge jaren 2-maal tot een gevangenisstraf veroordeeld wegens roof met geweld. Hij doet het nu gewoon iets professioneler.

Anderzijds is het een mooi land waar je nog avontuurlijk kan leven, maar je moet wel geld hebben voor zowat alles en je hebt geen enkele zekerheid.

Zwitser 19 juni 2012 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6176581)
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.

Als je weg wil uit de EU zijn er nog wel meer mogelijkheden. Noorwegen bijvoorbeeld, of Zwitserland. Lijken mij aantrekkelijkere keuzes dan de Oekraïne...

Sjaax 19 juni 2012 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6176581)
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.

Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.

En Oekraïne wordt over een jaar of tien ook lid van de EU.

Voor de rest lijkt Oekraïne me een leuk land met mooie vrouwen.

Zwitser 19 juni 2012 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 6176627)
Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.

Daar zie ik op dit moment weinig tegeken van. In Egypte hebben de Moslimbroeders net de verkiezingen gewonnen...

parcifal 19 juni 2012 08:51

2 mooie films moest je interesse hebben :

Shachta Nr. 8 over Kinder-mijnwerkers in de streek van Donetsk.

Echt hartverscheurend : The English Surgeon

poekieJ 19 juni 2012 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 6176627)
Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.

Twee leugens in één zin. Je moet het maar doen.

Een politieker is er niets tegen.

Effect 19 juni 2012 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 6176627)
Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.

Vroeger dan wel later is dat onvermijdelijk. Frankrijk is ook meermaals terug in dictatuur/keizerrijk/koninkrijk gegleden vooraleer democratie zegevierde. In Duitsland is dat ook niet van een leien dakje gegaan, en Nederland heeft ook enkele honderden jaren tijd nodig gehad voor een relatief democratisch bestel.

De arabische lente is maar het begin. Jazeker de voormalige dictaturen hervallen opnieuw in dictatuur, democratie zal uiteindelijk zegevieren. Dat kan nog een eeuw of twee duren vooraleer het hele midden oosten democratisch is, alleszins zal dat proces vele malen sneller verlopen dan de "islamisering" van Europa. We hebben tijd.

Another Jack 19 juni 2012 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6176581)
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.

Mooi weer, knappe dames.
In uw plaats zou ik niet twijfelen

Восход-1 25 juli 2012 17:48

Nee, dat is een kutbestemming.

parcifal 25 juli 2012 21:21

Odessa is wel fijn in deze tijd vh jaar.

Восход-1 25 juli 2012 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6241517)
Odessa is wel fijn in deze tijd vh jaar.

Was fijner in "mijnen tijd".

Jan van den Berghe 25 juli 2012 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6176765)
Vroeger dan wel later is dat onvermijdelijk. Frankrijk is ook meermaals terug in dictatuur/keizerrijk/koninkrijk gegleden vooraleer democratie zegevierde. In Duitsland is dat ook niet van een leien dakje gegaan, en Nederland heeft ook enkele honderden jaren tijd nodig gehad voor een relatief democratisch bestel.

De arabische lente is maar het begin. Jazeker de voormalige dictaturen hervallen opnieuw in dictatuur, democratie zal uiteindelijk zegevieren. Dat kan nog een eeuw of twee duren vooraleer het hele midden oosten democratisch is, alleszins zal dat proces vele malen sneller verlopen dan de "islamisering" van Europa. We hebben tijd.

Democratie heeft gewoon geen schijn van kans binnen de Arabische islam. Bijgevolg zal het bij hopen blijven.

En Europa heeft geen tijd: het vergrijst in enorm snel tempo, terwijl er in sommige (stedelijke) gebieden al een bevolkingswissel aan de gang is met de bijhorende cultuurwissel.

Aligator 25 juli 2012 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6176620)
Tja, je moet Oekraiene zien als een land waar -letterlijk- alles te koop is :

Diploma's, Eigendomsaktes van de grond en het huis van je buurman die daar al 50 jaar woont, rechterlijke beslissingen in je voordeel.

Maar ook bvb politieke beslissingen en posities, uranium en plutonium en uiteraard alle wapens die in dat deel van de wereld bestaan.

Als je in het ziekenhuis beland, doe je dat best niet in het weekend of op een feestdag.
De kans is groot dat de dokters (als die er al zijn op dat moment) dronken zijn en je moet de verpleegsters (als ze al zin hebben om tot bij jou te komen) betalen om te garanderen dat ze effectief medicatie gebruiken en niet 'iets anders'.

De mensen zijn uiteindelijk wel vriendelijk en gastvrij voor hun inner circle : verwanten en kennissen maar totaal onverschillig voor onbekenden en vreemden.
Het is een maffiastaat in de meest complete zin van het woord, waartegen Italie bijvoorbeeld een koorknaap is.
De huidige president bvb. is in zijn jonge jaren 2-maal tot een gevangenisstraf veroordeeld wegens roof met geweld. Hij doet het nu gewoon iets professioneler.

Anderzijds is het een mooi land waar je nog avontuurlijk kan leven, maar je moet wel geld hebben voor zowat alles en je hebt geen enkele zekerheid.

Avontuurlijk leven allemaal goed en wel, maar hoe zien de gevangenissen eruit ?

Восход-1 25 juli 2012 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6241715)
Avontuurlijk leven allemaal goed en wel, maar hoe zien de gevangenissen eruit ?

HIV en nieuwe soorten tuberculose die uitsluitend in Russische gevangenissen bestaan.

F.B. 26 juli 2012 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6176581)
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.

Ik weet niet of Oekraïners van inwijkelingen houden. Ze zijn nogal gesteld op hun eigen mensen.

UnionJack 26 juli 2012 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6176618)
Tinfoil hats!!!! Idiotie ten top. Over welke termijn spreken we hier? 3000 jaar? Denkt ge echt dat mohamed modaal zich met dergelijk onzin bezig houdt?

Ja, en 50 jaar, tops.

UnionJack 26 juli 2012 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6241708)
Democratie heeft gewoon geen schijn van kans binnen de Arabische islam. Bijgevolg zal het bij hopen blijven.

En Europa heeft geen tijd: het vergrijst in enorm snel tempo, terwijl er in sommige (stedelijke) gebieden al een bevolkingswissel aan de gang is met de bijhorende cultuurwissel.

Klopt als een bus! Nog een reden dat ik het hier niet meer zag zitten.
Ik wou geen minderheid in eigen land worden, voor zover dat nog niet het geval is natuurlijk. Op alle vlakken staan wij op de ladder al achter op Allah-man in België, kwestie van tijd eer de ongelovigen of Christenen in België even hard zullen vervolgd worden als de Kopten in Egypte.

Marxmannetje 26 juli 2012 13:21

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6176581)
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.

Citaat:

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.
Citaat:

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Citaat:

de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
>Impliceren dat de moslimgemeenschap groot genoeg is om de macht over te nemen
>Impliceren dat ze allemaal uit zijn op het maken van een dictatuur hier
>Impliceren dat ze naar hier kwamen niet om hun eigen dictatuur te ontvluchten maar om hier een nieuwe te scheppen
>Impliceren dat het islamitische zal zijn
>Impliceren dat moslims de macht en kans hebben om er hier een islamitische dictatuur van te maken


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be