Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Milieu (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Schuimende Anuna (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247966)

BigF 4 april 2019 14:56

Schuimende Anuna
 
Ze is 'pissed' omdat ze al dertien weken 1 dag per week op straat komen en er nog niks veranderd is.

Het is dat je een kind naïviteit niet kwalijk kunt nemen maar wordt het niet eens tijd dat één of andere volwassene het verwachtingspatroon van die bengels een beetje bijstelt?

eno2 4 april 2019 15:02

Greta zei dat ze doorgaat tot ze resultaten ziet. Anuna ook vermoed ik. Wen eraan.

Zijn er nog geen Anuna en climate youth draden genoeg? Moest je zo nodig je eigen 'Schuimende Anuna' draadje hebben?

Vette Pois(s)on 4 april 2019 15:06

volgende week de vlieger op

tis vakantie

eno2 4 april 2019 15:09

De oneindigste oneliner…Je doet het zelfs beter dan good old Jack.

:sleeping:

Anna List 4 april 2019 15:09

26 mei, voetjes op de grond, arm kind.

Eyjafjallajökull 4 april 2019 15:11

:cheer: 500 man vandaag :cheer:

En dan deden de Waalse boeren nog mee (veel kunnen dat er sowieso niet zijn, want boeren dat is werken).

Zucht 4 april 2019 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8983276)
volgende week de vlieger op

tis vakantie

In humo deze week zei ze dat ze naar Berlijn wou gaan. (Vliegen waarschijnlijk) maar ze voelt zich wat moe en gaat in de plaats uitrusten in Zeeland (met de auto ?)
Thuis uitrusten is nikx voor de youth from today hé.

patrickve 4 april 2019 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8983273)
Greta zei dat ze doorgaat tot ze resultaten ziet. Anuna ook vermoed ik. Wen eraan.

Zij zijn de Witte Kaproenen van de klimaatsonafhankelijkheid ?
:lol:

Maar ik ben teleurgesteld. Het inzicht dat Greta ten toon telde vorige maandag was dus wel degelijk een aprilgrap.

"kijk, ik word volwassen en begrijp de complexiteit van het vraagstuk....

graapjeeeeeeuuh ! "

BigF 4 april 2019 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8983273)
Greta zei dat ze doorgaat tot ze resultaten ziet. Anuna ook vermoed ik.

Gaan ze dan, eenmaal afgestudeerd, iedere donderdag een verlofdag opnemen om verder te betogen?

Citaat:

Wen eraan.
Hoeft niet. Mij lopen ze niet in de weg. Ik vind het alleen raar dat blijkbaar nog niemand aan die grieten heeft verteld hoe de wereld werkt. Dat je met een paar weken betogen geen veranderingen af gaat dwingen.

Citaat:

Zijn er nog geen Anuna en climate youth draden genoeg?
Wat is 'genoeg'? Twee? Drie? Achttien?

Citaat:

Moest je zo nodig je eigen 'Schuimende Anuna' draadje hebben?
Tuurlijk.

BigF 4 april 2019 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8983279)
26 mei, voetjes op de grond, arm kind.

Vertellen hun ouders zoiets niet?
Of is het eerder iets in de stijl van "Blijven volhouden Anunaatje. Er wacht je een politieke carrière en dan kan je zelf je zakken vullen met de opbrengsten van de maatregelen waar je nu voor ijvert!"

patrickve 4 april 2019 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8983343)
Vertellen hun ouders zoiets niet?
Of is het eerder iets in de stijl van "Blijven volhouden Anunaatje. Er wacht je een politieke carrière en dan kan je zelf je zakken vullen met de opbrengsten van de maatregelen waar je nu voor ijvert!"

Dit !

... en de media-bekendheid die je nu aan 't opdoen bent...

:lol:

De Groene Dries Vanlangenhove. De Facebookers van de politiek van morgen.

Hypochonder 4 april 2019 16:35

Dit protest was gewoon gedoemd om een stille dood te sterven. Scholieren vonden het leuk omdat ze zomaar konden spijbelen maar nu zijn ze alweer een hele tijd overgegaan tot de orde van de dag: 's morgens met de grote SUV naar school gebracht, 's middags gaan vreten in de McDo, 's avonds energie verspillen aan 100 per uur en in de vakantie de vlieger op naar de zon of naar de sneeuw en tussenin op citytrip...

patrickve 4 april 2019 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8983360)
Dit protest was gewoon gedoemd om een stille dood te sterven.

Het heeft zijn doel bereikt: de elan die er was om migratie wat op orde te krijgen, breken. Gelukt. Kunnen we het klimaat opbergen, was toch maar voor te lachen want zinloos.

Ook: Anuna's bekendheid is ook in orde, haar carrière is op wieltjes. Tweede doel bereikt.

Geen nood meer aan verder gezever, twee keer in de roos.

Hypochonder 4 april 2019 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8983363)
Het heeft zijn doel bereikt: de elan die er was om migratie wat op orde te krijgen, breken. Gelukt. Kunnen we het klimaat opbergen, was toch maar voor te lachen want zinloos.

Tgogh, ik denk niet dat dat het doel was maar u bent natuurlijk vrij om dat te denken.

eno2 4 april 2019 16:46

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8983342)
Gaan ze dan, eenmaal afgestudeerd, iedere donderdag een verlofdag opnemen om verder te betogen?

Hou je bij de scholierenacties wil je?

Zucht 4 april 2019 16:55

.

BigF 4 april 2019 17:23

[quote=eno2;8983377]
Citaat:


Hou je bij de scholierenacties wil je?
Hou zo'n commentaar voor jezelf wil je?

Ik kies nog altijd zelf waarover ik schrijf.

patrickve 4 april 2019 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8983367)
Tgogh, ik denk niet dat dat het doel was maar u bent natuurlijk vrij om dat te denken.

Men spreekt al meer dan 30 jaar over het klimaat, en plots, nu, een maand of zo na het Marrakesh gedoe, is er plots haast en ontdekken "jongeren" het probleem ?

Eduard Khil 4 april 2019 17:57

[quote=eno2;8983377]
Citaat:


Hou je bij de scholierenacties wil je?
daar hou je wel van hé, van die minderjarige scholierenmeisjes die door de straten lopen? :lol:

Bobke 4 april 2019 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8983272)
Ze is 'pissed' omdat ze al dertien weken 1 dag per week op straat komen en er nog niks veranderd is.

Het is dat je een kind naïviteit niet kwalijk kunt nemen maar wordt het niet eens tijd dat één of andere volwassene het verwachtingspatroon van die bengels een beetje bijstelt?

Als iedereen die zijn zin niet krijgt begint te schuimen is het einde zoek.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be