Citaat:
Is een lot dat de paar miljoenen die het ten goede willen veranderen ondergaan; ze stuiten nog steeds op forten en muren van het systeem en de miljarden zombies rijke leger. Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Xzibit met zijn geld doet maar hij is wel lekker stinkend rijk en vele medemensen niet ;) |
Citaat:
Als je het niet kan debunken, negeer het maar. Van de pot verwijt de ketel gesproken. |
trippel post
|
trippel post
|
Citaat:
Is toch DE Modus Operandus van elke debunker? Iets zelf doen of niet doen en het anderen aanwrijven. |
Citaat:
We kennen allemaal wat jij feiten noemt : 'Elvis leeft en baat een frituur uit in Evergem' , daar komt het op neer, maar dan met veel meer fantasie. Citaat:
U 1000ste opsomming van vaak halfzachte getuigenissen en gefabriceerde filmpjes gaat rechtstreeks naar de vuilbak. Toon een tastbare ufo, of een onderdeel ervan of een alien biologische structuur die we kunnen determineren. Dat levert feiten op Indien niet : Garbage in -> Garbage out. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar opnieuw, tussen zo'n observatie en jullie eindeloos gebral dat LSD vergt om te kunnen bedenken... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk de eerste keer, maar verwacht je echt nog ernstige reactie na de zoveelste keer? Het criterium om niet meer aanzien te worden als een mix van Pippo de Clown en Balthazar Boma is simpel : Toon ons een herkenbare UFO, of een stuk ervan of alien biologisch weefsel. Tot dan zijn uw posts enkel een zoveelste herhaling van een slecht feuilleton waarbij automatisch gezapt wordt wegens extreem vervelend en stompzinnig. |
Citaat:
|
Citaat:
Maakt hij deel uit van de Galactische federatie? Ik zag gisteren in de Colruyt nog tekenen van buitenaards leven, meer bepaald in de zuivelafdeling: GALAXY! |
Citaat:
Je geeft aan de mogelijkheid dat het zou kunnen niet helemaal te negeren maar in eenzelfde adem loochen je eigen door bepaalde dingen die volgens jouw niet bewezen zijn niet te geloven en het "LSD gebrabbel" te vinden. De realiteit is vaker fantastischer dan de zogenaamde fictie. Op gebied van denken zijn we duidelijk nog lang niet uit de middeleeuwen ontsnapt; alles wat niet tastbaar is maar vooral ons geloof aanvalt is per definitie gezwets, fantasme en duivels. Het moet dan ook beknopt worden buiten de vooropgestelde toegelaten denkkaders te denken. Maar ondertussen wel geloven in een god die almachtig is, in de religie van het monetaire kapitalistsche markt-economie, kinderen sprookjes wijsmaken om ze dan nadien elke fantasie te ontnemen want volwassenen die geloven niet in sprookjes of fabeltjes. Want dat zijn alle dingen die niet tastbaar zijn of tegen de huidige en als normaal aanvaarde realiteit indruisen. Net daarom blijkt nog een bijkomend probleem te zijn het niet enkel te aanvaarden dat er nog andere wezens leven in het universum, maar dat deze al wel degelijk op onze aarde geweest zijn, nu en in het verleden. De bijkomende notie dat het mogelijks bewust geheim gehouden is door hun als onze leiders maakt het al helemaal dat de meesten kortsluiten en in de denial-fase gaan. Zoals veel zaken is dit onderwerp onderhevig aan speculaties en theorieën al dan niet onderbouwd met tastbare bewijzen of zeer plausibele verbanden en indirecte bewijzen. Echter is het te vaak dat er een ongeloof is tov deze zaken welke elke verdere onafhankelijke, publieke of wetenschappelijk onderzoek per definitie uitsluit. Komt weer neer op de gemakkelijke leugen of ontkenning te verkiezen boven de ongemakkelijke waarheid of mogelijkheid die vaak een echt buiten de doos denken vraagt. Dat laatste is wat de meesten niet graag doen. |
Citaat:
Het in het belachelijke trekken is teken van zwakheid of in de hoek staan bij gebrek aan verdere weermiddelen. |
Citaat:
oooh slecht karakter! |
Citaat:
|
Citaat:
Echt waar. Ik geloof zelf dat er ook yoghurt uit de ruimte komt. |
Ik geef een sterke case met feiten. Ze reageren op alles behalve de feiten.
Bedankt om te bevestigen dat ik gelijk heb. :-) |
Reptillians? What??? Komt dat van David Icke?
Ik lees zijn biografie en lees van zijn reuma. Ik vraag mij toch af wat hem allemaal in nam tijdens zijn "alternatieve geneeskunde" periode, want toen kreeg hij inzichten die de wereld in moesten. Ik moet wel toegeven dat dat catchy is. http://www.collective-evolution.com/...id-apocalypse/ Toen het daar over Adam en Eva ging ik toch even dichter: "Icke connects more biblical stories to the intervention of the reptilian race. He alludes to the “fall of man,” the story of how Adam and Eve became manipulated by the serpent. The reason, he goes on to say, that 95% of human DNA and a large majority of our brain goes unused is due to this intervention of the reptilian race, placing a limitation on our potential as conscious beings. These beings were more advanced in the technological sense, seeing our DNA as software which could be tainted with, creating a hybrid middle man to control the human population within the visible light spectrum. Half human and half reptilian, they were perceived as demi-gods at the time by the people. Icke explains that the Caduceus, the common medical symbol we see today, is based around this DNA manipulation. The Caduceus contains two serpents spiraling around a scepter that has wings, in the shape of the double-helix DNA strand." Oh my God! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be