Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 17 maart 2010 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4646487)
Volledig correct. En waarom open ik ze niet ? Omdat er geen uitleg bijstaat.

de uitleg is juist te vinden in de filmpjes! zwak argument hoor ,ik zal er in het vervolg bijzetten dit is een ufo ;-)

tatooke 17 maart 2010 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4646493)
de uitleg is juist te vinden in de filmpjes! zwak argument hoor ,ik zal er in het vervolg bijzetten dit is een ufo ;-)

doe nu eens even niet moeilijk en bekijk de filmpjes (je moet wel interessen hebben natuurlijk) mvg ;-)

borgerhout 17 maart 2010 23:07

CNN's Errol Barnett verslagen over de grootste declassering van UFO-dossiers door de Britse regering.


http://www.youtube.com/watch?v=td99y...ayer_embedded#

tatooke 18 maart 2010 09:44

Eindelijk! Brandweermannen New York staan publiekelijk op voor 9-11 waarheid.
"Explosies. We kunnen het bewijzen. We hebben 118 'first responders' die explosies hebben gerapporteerd. We hebben opnames van radiotransmissies. We hebben audio, video, getuigen. Broeders, ik weet dat de implicaties moeilijk zullen zijn maar we hebben 343 vermoorde broeders die schreeuwen om gerechtigheid."
http://www.youtube.com/watch?v=kxGB2...ayer_embedded#

doem denken ???

Eigenzinnig 18 maart 2010 09:52

En zo stappen we naadloos over van de alien invasions naar de 9/11 conspiracies..
Bon..ook de IKEA beschikt blijkbaar al over een kinderhoekje..

Khwajagan 18 maart 2010 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4646933)
En zo stappen we naadloos over van de alien invasions naar de 9/11 conspiracies..
Bon..ook de IKEA beschikt blijkbaar al over een kinderhoekje..

Tsja, mischien dat de mensen ook nu eens gaan zien dat enorm veel zaken verbonden zijn met elkaar, omdat de kracht er achter hetzelfde is!

tatooke 18 maart 2010 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4646933)
En zo stappen we naadloos over van de alien invasions naar de 9/11 conspiracies..
Bon..ook de IKEA beschikt blijkbaar al over een kinderhoekje..

leg de link eens aub of ben je echt zo dom? om dat in te zien dat als dit al kan ,waarom zou 2012 dooms day niet kunnen als ze zelf alles orkestreren ,deze brandweermannen komen wel op voor hun collega's dus (kinderhoekje) zijn ze u daar misschien vergeten op te halen mvg

tatooke 18 maart 2010 10:16

ik kom hier met feiten,of zijn deze mensen ook leugenaars? hetzelfde als die mensen die vreemde objecten hebben waargenomen ook leugenaars en complot denkers?

Eigenzinnig 18 maart 2010 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4646956)
ik kom hier met feiten,of zijn deze mensen ook leugenaars? hetzelfde als die mensen die vreemde objecten hebben waargenomen ook leugenaars en complot denkers?

Het zijn niet altijd leugenaars..Slachtoffers van alien ontvoeringen zijn personen met psychische problemen...

Ook brandweermannen kunnen psychische stoornissen ontwikkelen..één medestander is geen complotbevestiging..

Het feit dat 9/11 conspiracies en alien invasions dezelfde believers hebben zegt genoeg..

tatooke 18 maart 2010 10:33

dus met andere woorden deze brandweermanen zijn allemaal gestoord volgens u? want dat zeg je hier wel degelijk ?deze man spreekt wel voor een paar honderd collega's die zijn verhaal steunen dus psychische komaan !

tatooke 18 maart 2010 10:36

het gaat hier niet om BELIEVERS maar om mensen die hun ogen beginnen open te trekken of het moe zijn hun mond te houden voor de elite die geen bal inzit met de naam (mens)

tatooke 18 maart 2010 10:44

wat zou er gebeuren mocht de VS over een technologie bezitten,dat dit ufo fenomeen zou verklaren?stel nu het is MAN MADE ,en al die info rond 2012 het 9/11 gebeuren- dan zijn we toch met gangsters bezig niet.want als dit bovengenoemde waar is ,dan zijn we onze eigen geschiedenis wel degelijk aan het schrijven en zullen zij er voor zorgen dat er inderdaad een dooms day komt, dus wie is wie aan het neuken?

parcifal 18 maart 2010 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4646997)
wat zou er gebeuren mocht de VS over een technologie bezitten,dat dit ufo fenomeen zou verklaren?stel nu het is MAN MADE ,en al die info rond 2012 het 9/11 gebeuren- dan zijn we toch met gangsters bezig niet.want als dit bovengenoemde waar is ,dan zijn we onze eigen geschiedenis wel degelijk aan het schrijven en zullen zij er voor zorgen dat er inderdaad een dooms day komt, dus wie is wie aan het neuken?

Denk jij dat het de smurfen zijn die die Ufo's besturen?
Geef nu zelf toe, die blauwe kleur, dat is toch een bewijs dat ze puur kwaadaardig zijn.
De zaak lijkt me volkomen duidelijk.

Waarschijnlijk zijn ze afkomstig van de Dimensie Xqauzolp-[[mpiw]]!

Run for the hills!

...

(they are comming from the hills)

...

Aaargh, then run the other way!

tatooke 18 maart 2010 10:58

MAN MADE ,noem ik hier omdat ik open sta voor alle mogelijkheden ,zoals velen zeggen ;we zijn niet alleen- maar ze zijn niet hier ! en gezien er vaak geen antwoord kan gegeven worden aan de verschijningen die in de lucht worden waar genomen ,moeten we er dus vanuit gaan dat het MAN MADE is .of zijn er nog mogelijkheden volgens u? dus neem dit allemaal even samen 2012- dat de maya's weg lachen omdat het word aanzien als doomday,films over 2012 de wereld vergaat !!!wie steekt hier dan een complot ineen ...kan het volgen u dan niet zijn, dat heel deze zaak word georkestreerd door bepaalde lui (elite) ?

tatooke 18 maart 2010 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4647001)
Denk jij dat het de smurfen zijn die die Ufo's besturen?
Geef nu zelf toe, die blauwe kleur, dat is toch een bewijs dat ze puur kwaadaardig zijn.
De zaak lijkt me volkomen duidelijk.

Waarschijnlijk zijn ze afkomstig van de Dimensie Xqauzolp-[[mpiw]]!

Run for the hills!

...

(they are comming from the hills)

...

Aaargh, then run the other way!

ik denk wel degelijk dat ze hier zijn,ik heb het enkel over de manier hoe ik het aan bepaalde mensen hun verstand moet brengen dat ze niet zomaar alles moeten weglachen
dus ik zeg dan ook "STEL"

Khwajagan 18 maart 2010 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4646965)
Het zijn niet altijd leugenaars..Slachtoffers van alien ontvoeringen zijn personen met psychische problemen...

Ook brandweermannen kunnen psychische stoornissen ontwikkelen..één medestander is geen complotbevestiging..

Het feit dat 9/11 conspiracies en alien invasions dezelfde believers hebben zegt genoeg..

wel slachtoffers van alien ontvoeringen zijn niet altijd personen met psychische problemen. Sommigen zijn ontvoerd door militair personeel, en
hebben via een solenoide een masker herrinering gekregen (de ontvoering door buitenaardsen) om verhinderen te zien dat ze ge-mind-controlled zijn.

en wat springt U toch snel naar conclusies....veel te snel..en te makkelijk

tatooke 18 maart 2010 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4647043)
wel slachtoffers van alien ontvoeringen zijn niet altijd personen met psychische problemen. Sommigen zijn ontvoerd door militair personeel, en
hebben via een solenoide een masker herrinering gekregen (de ontvoering door buitenaardsen) om verhinderen te zien dat ze ge-mind-controlled zijn.

en wat springt U toch snel naar conclusies....veel te snel..en te makkelijk

idd ,maar dat gebeurt wel meer dat mensen enkel de laatste post lezen en daar gewoon op reageren .Mensen die echt interessen hebben lezen en heel blog , en niet enkel de laatste zin ;-)

Khwajagan 18 maart 2010 11:15

Susan Reed is pas vermoord en waarom?

O ja! ze had een boek geschreven over de buitenaardsen die hier zijn!


parcifal 18 maart 2010 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647035)
ik denk wel degelijk dat ze hier zijn,ik heb het enkel over de manier hoe ik het aan bepaalde mensen hun verstand moet brengen dat ze niet zomaar alles moeten weglachen

Dat is heel eenvoudig : toon ons een UFO zodat we het metaal kunnen testen, de besturing kunnen ontleden, met een gaschromatograaf de samenstelling van componenten kunnen ontleden etc.

Khwajagan 18 maart 2010 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4647071)
Dat is heel eenvoudig : toon ons een UFO zodat we het metaal kunnen testen, de besturing kunnen ontleden, met een gaschromatograaf de samenstelling van componenten kunnen ontleden etc.

en dan weet ik zeker dat je het nog niet kan geloven!

Citaat:

It's an odd quirk of human nature that true perception of a witnessed event is frequently distorted by the percipient so that it is in compliance with the belief structure of the observer. Patagonian natives, for instance, were unable to see Charles Darwin's vessel, even though it was anchored quite near them. This aberrant occurrence was due to the natives' belief that a ship of such large dimensions could never be constructed by humankind. Therefore, it never existed in their conception of reality


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be