Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Tamam 13 augustus 2019 16:06

anti-gravity lift is technisch niet mogelijk trouwens met gelijk welke denkbeeldige technolgie (buitenaards of bovenmenselijk of wat dan ook), aldus elon musk althans die toch redelijk daarmee bezig is.

Het Oosten 13 augustus 2019 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 9091247)
anti-gravity lift is technisch niet mogelijk trouwens met gelijk welke denkbeeldige technolgie (buitenaards of bovenmenselijk of wat dan ook), aldus elon musk althans die toch redelijk daarmee bezig is.

Ik denk dat Musk zich hier vergist. Natuurlijk is dit mogelijk. Tegenwoordig is technisch onvoorstelbaar veel mogelijk. Maar ze gaan het niet zeggen, want anders stort in de kortste keren ons gans economisch Westers model in mekaar als een pudding.

parcifal 13 augustus 2019 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9091311)
Ik denk dat Musk zich hier vergist. Natuurlijk is dit mogelijk. Tegenwoordig is technisch onvoorstelbaar veel mogelijk. Maar ze gaan het niet zeggen, want anders stort in de kortste keren ons gans economisch Westers model in mekaar als een pudding.

Als je denkt dat het mogelijk is (Extreme oplossingen uitgezonderd, zoals bvb. het creeren van negatieve massa), begrijp je het probleem niet,
misschien lukt het nog wel ooit, maar toch wellicht niet in de eerste eeuw ofzo.

Het Oosten 13 augustus 2019 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9091409)
Als je denkt dat het mogelijk is (Extreme oplossingen uitgezonderd, zoals bvb. het creeren van negatieve massa), begrijp je het probleem niet,
misschien lukt het nog wel ooit, maar toch wellicht niet in de eerste eeuw ofzo.

Volgens mij beschikken ze over zo'n aandrijfkracht (maar dit is mijn 'aanname' en geen hard bewijs). Al redelijk lang. Maar wie gaat het durven zeggen? Besef eens welke sociale implicaties -alleen al het bekendmaken van deze lang achtergehouden schone en goedkope energievoorziening- zou hebben?

Het Oosten 13 augustus 2019 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9091417)
Volgens mij beschikken ze over zo'n aandrijfkracht (maar dit is mijn 'aanname' en geen hard bewijs). Al redelijk lang. Maar wie gaat het durven zeggen? Besef eens welke sociale implicaties -alleen al het bekendmaken van deze lang achtergehouden schone en goedkope energievoorziening- zou hebben?

Zo zou de TR-3B Anti-Gravity zo'n soort vliegend tuig zijn.


Gipsy 13 augustus 2019 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9091443)
Zo zou de TR-3B Anti-Gravity zo'n soort vliegend tuig zijn.


Ik wil niet ambetant doen maar die foto is klote. De schaduw van die mannen is aan de linkerkant, dus de zon komt van rechts. De schaduw van dat driehoekig tuig is rechts dus daar komt de zon van links. Klote montage.

Het Oosten 13 augustus 2019 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9091496)
Ik wil niet ambetant doen maar die foto is klote. De schaduw van die mannen is aan de linkerkant, dus de zon komt van rechts. De schaduw van dat driehoekig tuig is rechts dus daar komt de zon van links. Klote montage.

Mogelijk, maar het type vliegtuig bestaat nu eenmaal. Het typische aan dit vliegend tuig is (of zou zijn) dat het uitgerust is met minikernreactor die zeer veel energie kan genereren. En het is deze energie die het 'vliegtuig' in staat stelt door gesofisticeerde wetenschappelijke-technisch ingrepen de zwaartekracht op te heffen. Het vliegend tuig is dan ook praktisch zo goed als geluidsloos en heeft geen uitlaatsporen.

Volgens 'insiders' hebben echte (buitenaardse) ufo's een speciale energievoorziening die uitermate krachtig is, maar die niet kon worden begrepen of doorzien, of doorgrond, door de Amerikaanse wetenschappers. En daarom gebruikten deze Amerikaanse wetenschappers als vervanging atoomenergie voor die types vliegende tuigen.

Zo heb ik het ongeveer gelezen, al een tijdje geleden.

parcifal 13 augustus 2019 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9091417)
Volgens mij beschikken ze over zo'n aandrijfkracht (maar dit is mijn 'aanname' en geen hard bewijs). Al redelijk lang. Maar wie gaat het durven zeggen? Besef eens welke sociale implicaties -alleen al het bekendmaken van deze lang achtergehouden schone en goedkope energievoorziening- zou hebben?

Ja en misschien kunnen mensen tot op de maan springen maar houden de ruimte-agentschappen die kennis tegen omdat ze anders zonder werk vallen.

Zoiets?

patrickve 14 augustus 2019 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9091417)
Volgens mij beschikken ze over zo'n aandrijfkracht (maar dit is mijn 'aanname' en geen hard bewijs). Al redelijk lang. Maar wie gaat het durven zeggen? Besef eens welke sociale implicaties -alleen al het bekendmaken van deze lang achtergehouden schone en goedkope energievoorziening- zou hebben?

Als je over zodanig superieure technologie beschikt dat onze huidige openbare natuurkunde kennis daarbij in het niet verdwijnt, waarom zou je dan nog een bal geven om "sociale implicaties" ? Dan vernietig je toch de rest van de mensheid behalve misschien een klein aantal "huisdieren" (lees, seksslaven en zo) om niet meer gestoord te worden door al dat dom volk dat resources verbruikt en U enkel maar ambras kan aandoen ? Het laatste wat U dan iets kan schelen zijn de "sociale implicaties" van die die ge gaat uitroeien he.

patrickve 14 augustus 2019 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9091548)
Ja en misschien kunnen mensen tot op de maan springen maar houden de ruimte-agentschappen die kennis tegen omdat ze anders zonder werk vallen.

Zoiets?

Ik heb dat altijd al vermoed. :-D

Het Oosten 16 augustus 2019 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9091409)
Als je denkt dat het mogelijk is (Extreme oplossingen uitgezonderd, zoals bvb. het creeren van negatieve massa), begrijp je het probleem niet,
misschien lukt het nog wel ooit, maar toch wellicht niet in de eerste eeuw ofzo.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 9091247)
anti-gravity lift is technisch niet mogelijk trouwens met gelijk welke denkbeeldige technolgie (buitenaards of bovenmenselijk of wat dan ook), aldus elon musk althans die toch redelijk daarmee bezig is.


Hmm … alle tuigen fake in onderstaand filmpje??
Mogelijk, maar niet erg waarschijnlijk.


https://www.youtube.com/watch?v=c0NIZkug_Zo

parcifal 17 augustus 2019 11:17

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9093580)
Hmm … alle tuigen fake in onderstaand filmpje??
Mogelijk, maar niet erg waarschijnlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=c0NIZkug_Zo


Net wel erg waarschijnlijk.

Je weet toch dat er hordes mensen zijn die het maken van dergelijke fakes als 'hobby' hebben en fakes maken en verspreiden op dagelijkse/ wekelijkse basis?

Hier bvb. de Fotograaf , Patrick Marechal die in 1991 de foto van Petit Rechain verspreidde, DE foto van de Belgian Ufo Wave van 1991

Pas in 2011 gaf hij toe dat die foto compleet fake was : een model in piepschuim met een paar spotjes erin geplaatst.
De techniek is ondertussen geevolueerd, de motivatie niet.

http://www.astrosurf.com/luxorion/ov...in-canular.htm



Het Oosten 17 augustus 2019 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9094317)
Net wel erg waarschijnlijk.

Je weet toch dat er hordes mensen zijn die het maken van dergelijke fakes als 'hobby' hebben en fakes maken en verspreiden op dagelijkse/ wekelijkse basis?

Hier bvb. de Fotograaf , Patrick Marechal die in 1991 de foto van Petit Rechain verspreidde, DE foto van de Belgian Ufo Wave van 1991

Pas in 2011 gaf hij toe dat die foto compleet fake was : een model in piepschuim met een paar spotjes erin geplaatst.
De techniek is ondertussen geevolueerd, de motivatie niet.

http://www.astrosurf.com/luxorion/ov...in-canular.htm



Dat verhaaltje kennen we. Debunkers herhalen dit tot vervelens toe. Bij gebrek aan betere argumenten. Alleen vergeten de debunkers te vertellen dat de man die driehoek had geconstrueerd en gemodelleerd op basis van de meldingen die in de kranten stonden.

Maar die trucage heeft maar bitter weinig te maken met de vliegende driehoeken die men overal ter wereld observeert. Waarschijnlijk zijn de tuigen new-tech van Amerikaanse makelei.

Merk op dat deze vliegende tuigen zo goed als zeker geen fossiele brandstoffen gebruiken. Er zijn geen uitlaatsporen.

parcifal 17 augustus 2019 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9094809)
Maar die trucage heeft maar bitter weinig te maken met de vliegende driehoeken die men overal ter wereld observeert. Waarschijnlijk zijn de tuigen new-tech van Amerikaanse makelei.

Kan goed zijn, Amerikaanse CGI.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9094809)
Merk op dat deze vliegende tuigen zo goed als zeker geen fossiele brandstoffen gebruiken. Er zijn geen uitlaatsporen.

lol. de vergelijking van fossiele brandstoffen met de aandrijving van zo'n tuig is ongeveer hetzelfde als de vergelijking van een primaire amoebe van 2 miljard jaar geleden met een hedendaagse mens.

Het Oosten 17 augustus 2019 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9094847)
Kan goed zijn, Amerikaanse CGI.



lol. de vergelijking van fossiele brandstoffen met de aandrijving van zo'n tuig is ongeveer hetzelfde als de vergelijking van een primaire amoebe van 2 miljard jaar geleden met een hedendaagse mens.

In iedere geval, de gekende fossiele aandrijving van de meest gesofisticeerde militaire vliegtuigen geeft altijd een uitstoot. Bij deze tuigen is dit niet het geval zo lijkt het. Dus de tuigen vliegen niet op fossiele brandstof. Waarop kunnen ze dan wel vliegen? Wel, misschien op kernenergie of op een andere aandrijfkracht. Welke andere aandrijfkracht dan? Dat is de vraag van één miljoen. En het juiste antwoord hierop is een veelvoud waard.

parcifal 17 augustus 2019 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9094884)
Wel, misschien op kernenergie of op een andere aandrijfkracht. Welke andere aandrijfkracht dan? Dat is de vraag van één miljoen. En het juiste antwoord hierop is een veelvoud waard.

Nee hoor, nog altijd veel en veel te primitief, zelfs kernfusie is niet voldoende, de benodigde energie is in de orde van ettelijke PetaWatts, dat is veel en veel meer dan de totale energieproductie op aarde momenteel, van alles samen dus.

Denk dan eerder aan een regelbaar miniatuur zwart gat met negatieve massa, dat is natuurlijk vrij moeilijk te realiseren.
Het is zoals de zon in een doos steken, maar dan moeilijker.

Het Oosten 17 augustus 2019 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9094898)
Nee hoor, nog altijd veel en veel te primitief, zelfs kernfusie is niet voldoende, de benodigde energie is in de orde van ettelijke PetaWatts, dat is veel en veel meer dan de totale energieproductie op aarde momenteel, van alles samen dus.

Denk dan eerder aan een regelbaar miniatuur zwart gat met negatieve massa, dat is natuurlijk vrij moeilijk te realiseren.
Het is zoals de zon in een doos steken, maar dan moeilijker.

Ik denk dat u de exponentiële vooruitgang inzake anti-gravity onderzoek tenzeerste onderschat. Hieronder een zeer (te) eenvoudige video met betrekking tot het opheffen van de zwaartekracht of toch een gedeelte ervan.

https://www.youtube.com/watch?v=95DjBzwF2ZI

Toen Bill Uhouse in een interview het had over 6 verschillende capacitors van elk een miljoenen volt , die men in zijn werkplaats hadden ontwikkeld en gebouwd en in de simulator had geplaatst, begreep ik niet goed waarom dat ze die nu nodig hadden. Nu begint het waarom wat te dagen. Het had mogelijk te maken met het opheffen van de zwaartekracht waarmee men toen al bezig was. Dat zegt hij trouwens zelf, maar ik had het niet onmiddellijk echt begrepen.

Men moet zich wel realiseren dat Uhouse al een hele tijd geleden werkte aan zulke projecten. De vraag is nu, hoe ver men sindsdien vooruitgang heeft geboekt in deze. Ik denk dat de vooruitgang significant is en buiten onze verwachting of alledaagse voorstelling.

Henri1 17 augustus 2019 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9091311)
Ik denk dat Musk zich hier vergist. Natuurlijk is dit mogelijk. Tegenwoordig is technisch onvoorstelbaar veel mogelijk. Maar ze gaan het niet zeggen, want anders stort in de kortste keren ons gans economisch Westers model in mekaar als een pudding.

Online shopping is niet Alien en het deed de detailhandel de das om.

Yog Sothoth 18 augustus 2019 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9094949)
Ik denk dat u de exponentiële vooruitgang inzake anti-gravity onderzoek tenzeerste onderschat. Hieronder een zeer (te) eenvoudige video met betrekking tot het opheffen van de zwaartekracht of toch een gedeelte ervan.

https://www.youtube.com/watch?v=95DjBzwF2ZI

Toen Bill Uhouse in een interview het had over 6 verschillende capacitors van elk een miljoenen volt , die men in zijn werkplaats hadden ontwikkeld en gebouwd en in de simulator had geplaatst, begreep ik niet goed waarom dat ze die nu nodig hadden. Nu begint het waarom wat te dagen. Het had mogelijk te maken met het opheffen van de zwaartekracht waarmee men toen al bezig was. Dat zegt hij trouwens zelf, maar ik had het niet onmiddellijk echt begrepen.

Men moet zich wel realiseren dat Uhouse al een hele tijd geleden werkte aan zulke projecten. De vraag is nu, hoe ver men sindsdien vooruitgang heeft geboekt in deze. Ik denk dat de vooruitgang significant is en buiten onze verwachting of alledaagse voorstelling.

Dat snufje dat halverwege die video getoond wordt heeft niets met anti-gravity te maken. Het werkt door de omringende lucht te ioniseren en vervolgens elektrisch te versnellen; een simpele ionenmotor dus. Het is zelfs ooit door Mythbusters uitgetest, samen met een aantal andere toestellen die anti-gravity zouden opwekken. Het bleek niet te werken in vacuüm (wat te verwachten was), als er werkelijk sprake was van anti-gravity zou dat geen verschil mogen maken. Alle andere dingen die ze uittestten werkten trouwens evenmin.

patrickve 18 augustus 2019 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9094949)
Ik denk dat u de exponentiële vooruitgang inzake anti-gravity onderzoek tenzeerste onderschat.

:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be