Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 9 april 2015 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7608465)
Ik heb het al geschreven: jullie vertrekken vanuit het standpunt van wat het eindresultaat moet zijn, niets met aliens te maken. Jullie instelling is even vooringenomen als die van mensen die wel in aliens geloven.

Blijkbaar heb je last met lezen, naast al de rest.
Het is perfect mogelijk dat Aliens ons bezoeken, ik schat de kans persoonlijk op ongeveer op 1 op tien miljard, niet zo waarschijnlijk dus.
Dus ligt de lat om dat te bewijzen vrij hoog. Als iemand een foto post van een paard dat lacht, zal ik zonder meer aannemen dat dat een echte foto is van een paard dat lacht. Als iemand een foto post van een paar aliens die de lambada aan het dansen zijn op het stand van blankenberge, is die foto onvoldoende om aan te nemen dat dat een echte foto is.

Toon ons -eindelijk- eens een echte tastbare, weegbare, UFO waarin we gaten kunnen boren, spectraalanalyse op uitvoeren, verfschilfers lospeuteren etc. Als blijkt, na een paar jaar onderzoek, dat dat allemaal wijst naar buitenaardse technologie, is je stelling bewezen. Zo simpel is het. Heb je het nu stilaan door of moet het nog een keer of 30 herhaald worden.

Citaat:

Er is nog iets anders: denk je nu echt dat, moest dit alles zo zijn dat er gewoon zou toegegeven worden dat er aliens bestaan/zijn. Kun je nu zó verschrikkelijk naiief zijn door te denken dat zoiets geen enorm hoge consequenties zou hebben ? Alleen al vanuit dat standpunt zou je moeten weten dat er nooit bekentenissen zullen gedaan worden. Als je als overheid, de mens al 3/4 eeuw vanalles wijsmaakt, mensen ridiculiseert, ik zeg dus voorzichtig "als", hoe kun je dat dan ooit nog goedmaken/rechtzetten.
Ja natuurlijk wordt dat toegegeven. Er is uiteraard geen enkel alternatief moest er alien bezoek zijn.
Oh wacht, in jouw complotgeest vragen de aliens die de energie van sterren en zwarte gaten beheersen en dus almachtig zijn naar aardse normen, eerst de toestemming van een of andere aardse president of machthebber?
Of van allemaal? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol:

Citaat:

Nog zoiets, jullie denken en/of besluiten met jullie simpele geest dat wij alles zomaar klakkeloos geloven.
Ik stel vast dat jij alles klakkeloos gelooft, hoe zotter hoe meer klakkeloos je het gelooft. Dat volgt gewoon uit wat je post.

Kristof Piessens 9 april 2015 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608800)
Het enige dat je hebt is een foto van iets dat even goed iets kan zijn dat een kunstenaar in zijn vrije tijd ineen geknutseld heeft en vervolgens een eigen leven is gaan leiden, al dan niet doelbewust. Het zou niet de eerste keer zijn! "Enige zin voor informatie" is trouwens een serieus understatement! Er is gewoon geen enkele informatie, ze hebben niet eens de moeite gedaan om er een geloofwaardig verhaal rond te verzinnen. Dan vind ik de kristallen schedels toch nog een beter staaltje werk, daar hebben ze tenminste nog de moeite gedaan om er effectief een paar te maken.

Ach, kijk, blijf even bij het onderwerp, wie bedenkt nu een tablet met tekens wat in de oudheid nog geen taalvorm is ?

Dat ik hier in dit post iets schrijf, betekend dat ik in een taalvorm spreek met u en dat niet met tekens doe, omdat taal ook een ontwikkeling doorgemaakt heeft tot de diverse talen die er nu zijn. Die taalvorm is het alfabet en bepaalde letters vormen een woord die een betekenis draagt. Wellicht kun je geen tekens verzinnen in een taal die een symbolische betekenis kent. Taal betekend communicatie, iets anders van maken bestaat niet...

Dus of dat nu in letters of in symbolen overgeleverd worden, je kunt niet iets verzinnen om duidelijk te maken wat je wilt communiceren. Dus het is ergens een taal die in vroegere tijden nog niet zo ver ontwikkeld was !

Trouwens, over de kristallen schedels ? Dat zijn voorwerpen die jaren aan een stuk zijn gemaakt, je kunt die niet in die vorm krijgen als je geen technologie gebruikt en dus echter met de hand en/of met iets anders gemaakt zijn...sowieso, zullen ze in beperkte limiet gemaakt zijn en niet in massale hoeveelheden zoals dat nu wordt gedaan met de huidige technieken om van grondstoffen een heel proces in gang te trekken die tot resultaat eindigt...de meeste materialen zijn uit olie als basisgrondstof omgezet naar plastiek...ertsen voor metalen naar voorwerpen..er zit altijd een tussenliggende processtap tussen voordat het ook maar lijkt op het gewilde voorwerp dat je wou !

Yog Sothoth 9 april 2015 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7608815)
Ach, kijk, blijf even bij het onderwerp, wie bedenkt nu een tablet met tekens wat in de oudheid nog geen taalvorm is ?

Dat ik hier in dit post iets schrijf, betekend dat ik in een taalvorm spreek met u en dat niet met tekens doe, omdat taal ook een ontwikkeling doorgemaakt heeft tot de diverse talen die er nu zijn. Die taalvorm is het alfabet en bepaalde letters vormen een woord die een betekenis draagt. Wellicht kun je geen tekens verzinnen in een taal die een symbolische betekenis kent. Taal betekend communicatie, iets anders van maken bestaat niet...

Dus of dat nu in letters of in symbolen overgeleverd worden, je kunt niet iets verzinnen om duidelijk te maken wat je wilt communiceren. Dus het is ergens een taal die in vroegere tijden nog niet zo ver ontwikkeld was !

Wat op die foto's staat kan perfect willekeurige rimram zijn. Ooit gehoord van het Voynich manuscript? Negen kansen van de tien ook zo iets!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7608815)
Trouwens, over de kristallen schedels ? Dat zijn voorwerpen die jaren aan een stuk zijn gemaakt, je kunt die niet in die vorm krijgen als je geen technologie gebruikt en dus echter met de hand en/of met iets anders gemaakt zijn...sowieso, zullen ze in beperkte limiet gemaakt zijn en niet in massale hoeveelheden zoals dat nu wordt gedaan met de huidige technieken om van grondstoffen een heel proces in gang te trekken die tot resultaat eindigt...de meeste materialen zijn uit olie als basisgrondstof omgezet naar plastiek...ertsen voor metalen naar voorwerpen..er zit altijd een tussenliggende processtap tussen voordat het ook maar lijkt op het gewilde voorwerp dat je wou !

Om precies te zijn, die schedels zijn gemaakt met (relatief) modern gereedschap. Onderzoek met een elektronenmicroscoop toonde parallelle groeven op het oppervlak, typisch voor slijp- en polijstschijven, gereedschap dat in de 19de eeuw (toen de schedels gevonden zouden zijn, met nadruk op "zouden") beschikbaar was. Maar in tegenstelling tot die tabletten werden de schedels regelmatig tentoongesteld.

kiko 9 april 2015 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7608815)
Ach, kijk, blijf even bij het onderwerp, wie bedenkt nu een tablet met tekens wat in de oudheid nog geen taalvorm is ?

Dat ik hier in dit post iets schrijf, betekend dat ik in een taalvorm spreek met u en dat niet met tekens doe, omdat taal ook een ontwikkeling doorgemaakt heeft tot de diverse talen die er nu zijn. Die taalvorm is het alfabet en bepaalde letters vormen een woord die een betekenis draagt. Wellicht kun je geen tekens verzinnen in een taal die een symbolische betekenis kent. Taal betekend communicatie, iets anders van maken bestaat niet...

Dus of dat nu in letters of in symbolen overgeleverd worden, je kunt niet iets verzinnen om duidelijk te maken wat je wilt communiceren. Dus het is ergens een taal die in vroegere tijden nog niet zo ver ontwikkeld was !

Wat wij je proberen te vertellen, is dat de "originele" tablet in geen velden te bespeuren is. Niemand heeft die gezien, of weet waar die is.

Er is dus géén reden om zo maar eventjes aan te nemen dat de originele tablet tienduizenden jaren oud is.

Maar, voor argument's sake, stèl nu dat de originele tablet echt wel heel oud is, en dat de tekst authentiek is.

En dan ? Er staat uiteindelijk niets speciaals op, enkel zweverige praat waar niemand aan uitgeraakt, vermoedelijk een heilige tekst voor het één of ander ritueel of iets in die strekking.

geertvdb 9 april 2015 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7609046)
Wat wij je proberen te vertellen, is dat de "originele" tablet in geen velden te bespeuren is. Niemand heeft die gezien, of weet waar die is.

Er is dus géén reden om zo maar eventjes aan te nemen dat de originele tablet tienduizenden jaren oud is.

Maar, voor argument's sake, stèl nu dat de originele tablet echt wel heel oud is, en dat de tekst authentiek is.

En dan ? Er staat uiteindelijk niets speciaals op, enkel zweverige praat waar niemand aan uitgeraakt, vermoedelijk een heilige tekst voor het één of ander ritueel of iets in die strekking.

Dat vind ik ook. Waarom hebben ze nooit een handleiding gevonden van de Ufo's? Of hun eenvormigheidsattest? Of hun kaart van de keuring? dat zou ik bewijs vinden!

Frank51 9 april 2015 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door microwezen (Bericht 7608776)
Er zijn echter geen 3D beelden van.
Dus alle bewerkingen die er op gedaan zijn, zijn het resultaat van de denkwereld van de tekenaar.

Heb je 3d bril?
http://photojournal.jpl.nasa.gov/jpeg/PIA10215.jpg
Jongejongejonge.. het komt rechtstreeks van NASA.

Frank51 9 april 2015 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608800)
Het enige dat je hebt is een foto van iets dat even goed iets kan zijn dat een kunstenaar in zijn vrije tijd ineen geknutseld heeft en vervolgens een eigen leven is gaan leiden, al dan niet doelbewust. Het zou niet de eerste keer zijn! "Enige zin voor informatie" is trouwens een serieus understatement! Er is gewoon geen enkele informatie, ze hebben niet eens de moeite gedaan om er een geloofwaardig verhaal rond te verzinnen. Dan vind ik de kristallen schedels toch nog een beter staaltje werk, daar hebben ze tenminste nog de moeite gedaan om er effectief een paar te maken.

LOL. Als er iets niet kan of niet in jouw denkwereld past: hoax. Gemakkelijk he.

Frank51 9 april 2015 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7608809)
Blijkbaar heb je last met lezen, naast al de rest.
Het is perfect mogelijk dat Aliens ons bezoeken, ik schat de kans persoonlijk op ongeveer op 1 op tien miljard, niet zo waarschijnlijk dus.
Dus ligt de lat om dat te bewijzen vrij hoog. Als iemand een foto post van een paard dat lacht, zal ik zonder meer aannemen dat dat een echte foto is van een paard dat lacht. Als iemand een foto post van een paar aliens die de lambada aan het dansen zijn op het stand van blankenberge, is die foto onvoldoende om aan te nemen dat dat een echte foto is.

Toon ons -eindelijk- eens een echte tastbare, weegbare, UFO waarin we gaten kunnen boren, spectraalanalyse op uitvoeren, verfschilfers lospeuteren etc. Als blijkt, na een paar jaar onderzoek, dat dat allemaal wijst naar buitenaardse technologie, is je stelling bewezen. Zo simpel is het. Heb je het nu stilaan door of moet het nog een keer of 30 herhaald worden.



Ja natuurlijk wordt dat toegegeven. Er is uiteraard geen enkel alternatief moest er alien bezoek zijn.
Oh wacht, in jouw complotgeest vragen de aliens die de energie van sterren en zwarte gaten beheersen en dus almachtig zijn naar aardse normen, eerst de toestemming van een of andere aardse president of machthebber?
Of van allemaal? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol:



Ik stel vast dat jij alles klakkeloos gelooft, hoe zotter hoe meer klakkeloos je het gelooft. Dat volgt gewoon uit wat je post.

Ken je het Aiud artefact? Een aluminium voet of iets.


Voor meer info: http://www.thelivingmoon.com/46ats_m...from_Aiud.html

Reis naar het museum of Cluj, Roemenië en vraag naar het artefact. Het is minstens 300 jaar oud maar waarschijnlijk veeeel ouder omdat het voorwerp naast een mammoet gevonden werd . Aluminium is pas ontdekt in 1825. Grote kans dus dat dit een buitenaards voorwerp is, of ten minste niet van een beschaving die wij kennen.
Verschillende analyses werden al gedaan op het voorwerp, maar dat zal weer fantasie zijn zeker. Een hoax-verslag van een bende grappenmakers.

The analysis spreadsheet provided by ICPMMN (Magurele research institute) showed that the metal composition of the object was in fact a complex alloy made from 12 elements and the that 89% of the alloy was ALUMINUM. The other components were found to be; Silicone - 2.84%, Zinc - 1.81%, Lead - 0.41%, Tin - 0.33%, Zirconium - 0.2%, Cadmium - 0.0024%, Cobalt - 0.0023%, Bismuth - 0.0003%, Silver - 0.0002% and Gallium traces.

Frank51 9 april 2015 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7609046)
En dan ? Er staat uiteindelijk niets speciaals op, enkel zweverige praat waar niemand aan uitgeraakt, vermoedelijk een heilige tekst voor het één of ander ritueel of iets in die strekking.

Zweverige praat? Niets speciaals? Als jij liever een strip van jommeke leest is dit voor mijn part ok, maar oordeel niet over de emerald tabletten als je de teksten niet snapt!

Wise were we with the wisdom
of the Children of Light who dwelt among us.


Als je niet snapt wat Children of Light wil zeggen, moet je toch eens de moeite doen om te lezen.

kiko 9 april 2015 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609156)
Zweverige praat? Niets speciaals? Als jij liever een strip van jommeke leest is dit voor mijn part ok, maar oordeel niet over de emerald tabletten als je de teksten niet snapt!

Wise were we with the wisdom
of the Children of Light who dwelt among us.


Als je niet snapt wat Children of Light wil zeggen, moet je toch eens de moeite doen om te lezen.

Het rijmt niet eens.

parcifal 9 april 2015 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609124)
Ken je het Aiud artefact? Een aluminium voet of iets.


Voor meer info: http://www.thelivingmoon.com/46ats_m...from_Aiud.html

Reis naar het museum of Cluj, Roemenië en vraag naar het artefact. Het is minstens 300 jaar oud maar waarschijnlijk veeeel ouder omdat het voorwerp naast een mammoet gevonden werd . Aluminium is pas ontdekt in 1825. Grote kans dus dat dit een buitenaards voorwerp is, of ten minste niet van een beschaving die wij kennen.
Verschillende analyses werden al gedaan op het voorwerp, maar dat zal weer fantasie zijn zeker. Een hoax-verslag van een bende grappenmakers.

The analysis spreadsheet provided by ICPMMN (Magurele research institute) showed that the metal composition of the object was in fact a complex alloy made from 12 elements and the that 89% of the alloy was ALUMINUM. The other components were found to be; Silicone - 2.84%, Zinc - 1.81%, Lead - 0.41%, Tin - 0.33%, Zirconium - 0.2%, Cadmium - 0.0024%, Cobalt - 0.0023%, Bismuth - 0.0003%, Silver - 0.0002% and Gallium traces.

om te beginnen die 'site ,: www.thelivingmoon.com is uiteraard volkomen te vermijden wegens zero credibility. het is gewoon een persoonlijk, slecht gemaakt websiteje dat puur subjectief is. het is me een raadsel waarom iemand daar een iota zou van geloven.

Wat betreft het aiud artefact, dat is er eentje uit een lange lijst van Out-of-place artefacts. de meeste daarvan zijn perfect verklaarbaar of vervalst. vraag is welke van de 2 dit artefact is dus. ;-)

de datering is dus gebaseerd op een 'getuigenis' van iemand die 'zegt' dat het gevonden werd naast een mamoet(fossiel?). geen isotoop-datering dus, tjah. :roll:
zwak dus.
maar zelfs dan nog is het een hele sprong om een lelijk stuk aluminium toe te schrijven aan alien bezoek. is dat het beste wat die mannen kunnen achterlaten? Dan waren het toch maar een bende incompetente sukkels die amper deftig aluminium konden gieten.
Goede grap.dus, maar helaas, pindakaas, niet goed genoeg.

parcifal 9 april 2015 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609124)
Ken je het Aiud artefact? Een aluminium voet of iets.


Voor meer info: http://www.thelivingmoon.com/46ats_m...from_Aiud.html

Reis naar het museum of Cluj, Roemenië en vraag naar het artefact. Het is minstens 300 jaar oud maar waarschijnlijk veeeel ouder omdat het voorwerp naast een mammoet gevonden werd . Aluminium is pas ontdekt in 1825. Grote kans dus dat dit een buitenaards voorwerp is, of ten minste niet van een beschaving die wij kennen.
Verschillende analyses werden al gedaan op het voorwerp, maar dat zal weer fantasie zijn zeker. Een hoax-verslag van een bende grappenmakers.

The analysis spreadsheet provided by ICPMMN (Magurele research institute) showed that the metal composition of the object was in fact a complex alloy made from 12 elements and the that 89% of the alloy was ALUMINUM. The other components were found to be; Silicone - 2.84%, Zinc - 1.81%, Lead - 0.41%, Tin - 0.33%, Zirconium - 0.2%, Cadmium - 0.0024%, Cobalt - 0.0023%, Bismuth - 0.0003%, Silver - 0.0002% and Gallium traces.

om te beginnen die 'site ,: www.thelivingmoon.com is uiteraard volkomen te vermijden wegens zero credibility. het is gewoon een persoonlijk, slecht gemaakt websiteje dat puur subjectief is. het is me een raadsel waarom iemand daar een iota zou van geloven.

Wat betreft het aiud artefact, dat is er eentje uit een lange lijst van Out-of-place artefacts. de meeste daarvan zijn perfect verklaarbaar of vervalst. vraag is welke van de 2 dit artefact is dus. ;-)

de datering is dus gebaseerd op een 'getuigenis' van iemand die 'zegt' dat het gevonden werd naast een mamoet(fossiel?). geen isotoop-datering dus, tjah. :roll:
zwak dus.
maar zelfs dan nog is het een hele sprong om een lelijk stuk aluminium toe te schrijven aan alien bezoek. is dat het beste wat die mannen kunnen achterlaten? Dan waren het toch maar een bende incompetente sukkels die amper deftig aluminium konden gieten.
Goede grap.dus, maar helaas, pindakaas, niet goed genoeg.

Tavek 9 april 2015 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7609189)
om te beginnen die 'site ,: www.thelivingmoon.com is uiteraard volkomen te vermijden wegens zero credibility. het is gewoon een persoonlijk, slecht gemaakt websiteje dat puur subjectief is. het is me een raadsel waarom iemand daar een iota zou van geloven.

Wat betreft het aiud artefact, dat is er eentje uit een lange lijst van Out-of-place artefacts. de meeste daarvan zijn perfect verklaarbaar of vervalst. vraag is welke van de 2 dit artefact is dus. ;-)

de datering is dus gebaseerd op een 'getuigenis' van iemand die 'zegt' dat het gevonden werd naast een mamoet(fossiel?). geen isotoop-datering dus, tjah. :roll:
zwak dus.
maar zelfs dan nog is het een hele sprong om een lelijk stuk aluminium toe te schrijven aan alien bezoek. is dat het beste wat die mannen kunnen achterlaten? Dan waren het toch maar een bende incompetente sukkels die amper deftig aluminium konden gieten.
Goede grap.dus, maar helaas, pindakaas, niet goed genoeg.

Toevallig 3 % Si erbij en wat Zink.

Zeker dat het geen gewone castable Aluminium alloy is die ze wat ge-etst hebben om er oud uit te zien ?

Ik kan ook dit soort dingen maken hoor.

werkman 9 april 2015 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7609190)
om te beginnen die 'site ,: www.thelivingmoon.com is uiteraard volkomen te vermijden wegens zero credibility. het is gewoon een persoonlijk, slecht gemaakt websiteje dat puur subjectief is. het is me een raadsel waarom iemand daar een iota zou van geloven.

Wat betreft het aiud artefact, dat is er eentje uit een lange lijst van Out-of-place artefacts. de meeste daarvan zijn perfect verklaarbaar of vervalst. vraag is welke van de 2 dit artefact is dus. ;-)

de datering is dus gebaseerd op een 'getuigenis' van iemand die 'zegt' dat het gevonden werd naast een mamoet(fossiel?). geen isotoop-datering dus, tjah. :roll:
zwak dus.
maar zelfs dan nog is het een hele sprong om een lelijk stuk aluminium toe te schrijven aan alien bezoek. is dat het beste wat die mannen kunnen achterlaten? Dan waren het toch maar een bende incompetente sukkels die amper deftig aluminium konden gieten.
Goede grap.dus, maar helaas, pindakaas, niet goed genoeg.

Dat is de kop van mijn hengelsteun die ik ben kwijtgeraakt in Roemenië tijdens een hengelsportvakantie.
Geef mij het adres eens van de eerlijke vinder want het wordt verdorie tijd dat hij wordt terugbezorgd.:lol:
En hebben ze daar ook een mamout gevonden?
Wel; het was mij al opgevallen dat het daar nog redelijk stonk op die visplaats. In mijn haast om weg te komen ben ik waarschijnlijk die steun vergeten.8-)

geertvdb 9 april 2015 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609124)
Reis naar het museum of Cluj, Roemenië en vraag naar het artefact. Het is minstens 300 jaar oud maar waarschijnlijk veeeel ouder omdat het voorwerp naast een mammoet gevonden werd . Aluminium is pas ontdekt in 1825. Grote kans dus dat dit een buitenaards voorwerp is, of ten minste niet van een beschaving die wij kennen.
Verschillende analyses werden al gedaan op het voorwerp, maar dat zal weer fantasie zijn zeker. Een hoax-verslag van een bende grappenmakers.
[/i]

Hoe?? grote kans dat het een buitenaards voorwerp is? Waarom? zitten er metalen in die niet op aarde voorkomen? Is het een onderdeel van een UFO?

En inderdaad, het is fantasie van u! U bent niet in staat om fantasie en werkelijkheid te onderscheiden.

Yog Sothoth 10 april 2015 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609110)
LOL. Als er iets niet kan of niet in jouw denkwereld past: hoax. Gemakkelijk he.

Als er geen greintje bewijs is dat het werkelijk bestaat wel. Ik trek mijn woorden in zodra ik de originele tabletten met eigen ogen kan zien.

Frank51 10 april 2015 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7609230)
Hoe?? grote kans dat het een buitenaards voorwerp is? Waarom? zitten er metalen in die niet op aarde voorkomen? Is het een onderdeel van een UFO?

En inderdaad, het is fantasie van u! U bent niet in staat om fantasie en werkelijkheid te onderscheiden.

Fantasie? Dat heb ik niet. De werkelijkheid is dat buitenaardsen onze Aarde al duizenden jaren voordat de eerste beschaving bestond, bezochten, dit nog steeds doen en dit voor altijd zullen blijven doen.

Maar nee, dit is géén fantasie:
1) Enkel op Aarde is er leven in het universum.
2) Er is wel buitenaards leven, maar enkel bacterieel.
3) Er is wel buitenaards intelligent leven, maar die zitten zo ver dat die ons nooit kunnen bereiken. Volgens onze kennis van technologie is het onmogelijk om verre interplanetaire reizen te maken.

Zie je waar dit naartoe gaat? Enkel stap voor stap zal de mensheid bewust worden. Ik voel me net in de Middeleeuwen.
Zou iemand in die tijd geloven dat je met een gsm kunt spreken met iemand die 1500km verder woont?

Begin nu eens te denken met hersenen en niet met resterend biervocht in je lijf! Is het nu echt onmogelijk dat buitenaardsen met 1 miljoen jaar voorsprong in technologie ons niet kunnen bezoeken? DENK

Frank51 10 april 2015 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7609255)
Als er geen greintje bewijs is dat het werkelijk bestaat wel. Ik trek mijn woorden in zodra ik de originele tabletten met eigen ogen kan zien.

Onzin. Van zodra je ze zult zien zul je zeggen dat ze fake zijn. Een makelij van de 21ste eeuw

Yog Sothoth 10 april 2015 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7609189)
om te beginnen die 'site ,: www.thelivingmoon.com is uiteraard volkomen te vermijden wegens zero credibility. het is gewoon een persoonlijk, slecht gemaakt websiteje dat puur subjectief is. het is me een raadsel waarom iemand daar een iota zou van geloven.

Wat betreft het aiud artefact, dat is er eentje uit een lange lijst van Out-of-place artefacts. de meeste daarvan zijn perfect verklaarbaar of vervalst. vraag is welke van de 2 dit artefact is dus. ;-)

de datering is dus gebaseerd op een 'getuigenis' van iemand die 'zegt' dat het gevonden werd naast een mamoet(fossiel?). geen isotoop-datering dus, tjah. :roll:
zwak dus.
maar zelfs dan nog is het een hele sprong om een lelijk stuk aluminium toe te schrijven aan alien bezoek. is dat het beste wat die mannen kunnen achterlaten? Dan waren het toch maar een bende incompetente sukkels die amper deftig aluminium konden gieten.
Goede grap.dus, maar helaas, pindakaas, niet goed genoeg.

Zo kennen we dat soort zwevertjes. Als het maar bizar genoeg is geloven ze alles, dan volstaat een anonieme getuigenis en het is een waarheid die in steen gebeiteld staat. Wetenschappelijke onderbouwing en controleerbare feiten zijn van geen belang voor dit soort figuren.

Yog Sothoth 10 april 2015 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609258)
Onzin. Van zodra je ze zult zien zul je zeggen dat ze fake zijn. Een makelij van de 21ste eeuw

Om te beginnen zou ik eens testen of het werkelijk smaragd is. Hardheid, kristalstructuur, enzovoort. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit nooit gaat gebeuren, omdat dit één grote hoax is, anders was die al lang getoond geweest!

Frank51 10 april 2015 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7609261)
Zo kennen we dat soort zwevertjes. Als het maar bizar genoeg is geloven ze alles, dan volstaat een anonieme getuigenis en het is een waarheid die in steen gebeiteld staat. Wetenschappelijke onderbouwing en controleerbare feiten zijn van geen belang voor dit soort figuren.

Zo kennen we dat soort zwevertjes. Als het maar in het vtm-nieuws komt geloven ze alles, dan volstaat een uitleg van één of andere wetenschapper en het is een waarheid die in steen gebeiteld staat. Dat er miljoenen getuigenissen zijn, beschrijvingen én foto's/video's van ufo's zijn van geen belang voor dit soort figuren.

Frank51 10 april 2015 08:26

Gary McKinnon is zo'n held die veel over had om de waarheid over buitenaardsen te achterhalen. Hij hackte NASA pc's.


SK: What did you find inside Nasa?

GM: One of these people was a Nasa photographic expert, and she said that in building eight of Johnson Space Centre they regularly airbrushed out images of UFOs from the high-resolution satellite imaging. What she said was there was there: there were folders called "filtered" and "unfiltered", "processed" and "raw", something like that.

I got one picture out of the folder, and bearing in mind this is a 56k dial-up, so a very slow internet connection, in dial-up days, using the remote control programme I turned the colour down to 4bit colour and the screen resolution really, really low, and even then the picture was still juddering as it came onto the screen.

But what came on to the screen was amazing. It was a culmination of all my efforts. It was a picture of something that definitely wasn't man-made.

It was above the Earth's hemisphere. It kind of looked like a satellite. It was cigar-shaped and had geodesic domes above, below, to the left, the right and both ends of it, and although it was a low-resolution picture it was very close up.

This thing was hanging in space, the earth's hemisphere visible below it, and no rivets, no seams, none of the stuff associated with normal man-made manufacturing.


Hij heeft het over de "Black Knight" waarschijnlijk



Ontdekt in 1954, 3 jaar voor de eerste Sputnik lancering. Het zou om een 13000 jaar oude satelliet gaan, en stuurt radiosignalen uit.

Indomitable 10 april 2015 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609355)
Gary McKinnon is zo'n held die veel over had om de waarheid over buitenaardsen te achterhalen. Hij hackte NASA pc's.


SK: What did you find inside Nasa?

GM: One of these people was a Nasa photographic expert, and she said that in building eight of Johnson Space Centre they regularly airbrushed out images of UFOs from the high-resolution satellite imaging. What she said was there was there: there were folders called "filtered" and "unfiltered", "processed" and "raw", something like that.

I got one picture out of the folder, and bearing in mind this is a 56k dial-up, so a very slow internet connection, in dial-up days, using the remote control programme I turned the colour down to 4bit colour and the screen resolution really, really low, and even then the picture was still juddering as it came onto the screen.

But what came on to the screen was amazing. It was a culmination of all my efforts. It was a picture of something that definitely wasn't man-made.

It was above the Earth's hemisphere. It kind of looked like a satellite. It was cigar-shaped and had geodesic domes above, below, to the left, the right and both ends of it, and although it was a low-resolution picture it was very close up.

This thing was hanging in space, the earth's hemisphere visible below it, and no rivets, no seams, none of the stuff associated with normal man-made manufacturing.


Hij heeft het over de "Black Knight" waarschijnlijk



Ontdekt in 1954, 3 jaar voor de eerste Sputnik lancering. Het zou om een 13000 jaar oude satelliet gaan, en stuurt radiosignalen uit.

Klikkerdeklik!

Pandareus 10 april 2015 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609335)
Zo kennen we dat soort zwevertjes. Als het maar in het vtm-nieuws komt geloven ze alles, dan volstaat een uitleg van één of andere wetenschapper en het is een waarheid die in steen gebeiteld staat. Dat er miljoenen getuigenissen zijn, beschrijvingen én foto's/video's van ufo's zijn van geen belang voor dit soort figuren.

Juist : al die getuigenissen vormen uiteraard geen wetenschappelijk bewijs.
Of dacht je dat men de getuigenissen van diegenen die de heilige madonna hebben zien verschijnen in Lourdes gaat aanvaarden om te concluderen dat Maria echt bestaat ?
Kom maar eens af met iets tastbaar. Er is ongetwijfeld heel veel bereidwilligheid bij de wetenschappers om een stuk van een UFO te onderzoeken.

Dixie 10 april 2015 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7607250)
Ik had het uiteraard niet tegen jou





Weinig kans dat een alien de aarde bezoekt? Ziehier de tunnelvisie. Venus is echt niet zo ver. Op Mars heb ik ook al 2 wezens en bomen gezien. Het meeste leven bevindt zich IN een planeet. Wat ik daarmee bedoel moet je zelf maar uitzoeken.

Kheb ook nog een spreukje voor jou:
Denial of evidence require strong blindness.

Fysiek bewijsmateriaal? De Maan bestaat ook niet dan.

Pindar is terug. Waarschijnlijk een tijd ontvoerd geweest door aliens :-)

Frank51 10 april 2015 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7609385)

Als die foto's genomen zijn tijdens de STS-88 missie, zal dit inderdaad dat stuk deken zijn. Foto's van de "Black Knight" zijn er dus niet, jammer.
Foto's zijn eigenlijk toch geen bewijs dusja.

microwezen 10 april 2015 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609256)
Volgens onze kennis van technologie is het onmogelijk om verre interplanetaire reizen te maken.

Vertel dat maar aan de Voyagers ;)

Maar ik neem aan dat je interstellair bedoelt.
Tja, alleen maar even de lichtsnelheid overschrijden en het is opgelost.
Voyager 1 komt pas over 40000 jaar in de buurt van de volgende ster.

Bovenbuur 10 april 2015 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7609570)
Als die foto's genomen zijn tijdens de STS-88 missie, zal dit inderdaad dat stuk deken zijn. Foto's van de "Black Knight" zijn er dus niet, jammer.
Foto's zijn eigenlijk toch geen bewijs dusja.

Wat Frank zegt. Het gaat om een verhaal dat aan elkaar is gepuzzeld van meerdere momenten waarop er "iets" is waargenomen dat mogelijk rond de aarde zou draaien. (Omdat de Russen het absoluut niet door zouden hebben als er nooit een Apollo richting de maan vertrokken was, maar je wel met zekerheid kan zeggen of die ene radarblip geen ruimterots of stroompje in je apparaat is.) Het zou mij eerlijk gezegd compleet niet verbazen als er veel meer van dat soort momenten bestaan. Dat het object 13.000 jaar oud zou zijn lijkt dan ook compleet uit de lucht/ruimte gegrepen.

Die foto's vind ik trouwens wel mooi, kan ze op een esthetisch niveau wel waarderen.

Frank51 11 april 2015 20:08

We hebben genoeg voorbeelden van ufo encounters met enorm veel bewijsmateriaal. O'Hare, Bentwaters (Rendlesham Forest) , Phoenix lights,..
Het probleem is dat getuigenissen, foto's, video's, radioactiviteit, afdrukken allemaal niet gelden als bewijs voor de ontkenners. Simpelweg omdat hun verstand dit niet aankan. Nee, ze moeten een ufo voor hun neus zien landen, en dan nog. En dan nog.

Frank51 11 april 2015 20:14

Ken je de encounter van 62 kinderen in Ruwa, Zimbabwe? Ze hadden een ufo zien landen.



https://www.youtube.com/watch?v=IrM93GnmY4M

Ze hebben er ook tekeningen van gemaakt.
Als jullie nu echt denken dat ze 62 kinderen laten liegen voor een onnozele grap dan weet ik wie de crackpots zijn hier.

DeProf_eet 11 april 2015 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610897)
Simpelweg omdat hun verstand dit niet aankan. Nee, ze moeten een ufo voor hun neus zien landen, en dan nog. En dan nog.

Cognitive dissonace, ik kan het niet genoeg herhalen. Allemaal schrik dat hun dom 9 to 5 jobke met hun 3 of meer koters die thuis met open bek staan te wachten, gevaar loopt. Dan voor de eenvoud maar de mainstream media volgen.

Frank51 11 april 2015 20:26

Ik heb nog altijd geen verklaring gekregen van jullie over de O'Hare ufo. Geen durf? Volgen jullie de verklaring van de FAA: het is een weerfenomeen?

De getuigenissen kun je hier lezen:
http://altereddimensions.net/2014/ch...-hundreds-2006

Sommige cases kun je simpelweg niet debunken met als uitleg chinese lampionnen of iets gelijkaardig belachelijks.

Frank51 11 april 2015 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7610910)
Cognitive dissonace, ik kan het niet genoeg herhalen. Allemaal schrik dat hun dom 9 to 5 jobke met hun 3 of meer koters die thuis met open bek staan te wachten, gevaar loopt. Dan voor de eenvoud maar de mainstream media volgen.

Idd, dat zijn dan nog meestal universitairen he? Volgens mij krijgen ze speciale brainwash-les. Lessen over de onzin van complottheorieën, Occam's Razor, het definiëren van paranoia mensen, wackos en believers. O WEE als er een universitair (wetenschap) in ufo's of een 9/11 complot gelooft! Dan verliest die idd zijn jobke

geertvdb 11 april 2015 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610897)
We hebben genoeg voorbeelden van ufo encounters met enorm veel bewijsmateriaal. O'Hare, Bentwaters (Rendlesham Forest) , Phoenix lights,..
Het probleem is dat getuigenissen, foto's, video's, radioactiviteit, afdrukken allemaal niet gelden als bewijs voor de ontkenners. Simpelweg omdat hun verstand dit niet aankan. Nee, ze moeten een ufo voor hun neus zien landen, en dan nog. En dan nog.

Neen, wij vinden dat geen bewijs omdat het niet waar is.

Een bewijs is het volgende: een echte ufo die ik kan bezoeken, aanraken, van binnen inzitten en een toereke mee doen. Dan geloof ik het. Toon mij een alien waarmee ik op café kan en onder tafel kan drinken.

Maar al uw 'bewijsmateriaal' is allemaal vervalsbaar. Ik kan ook een filmpke maken en op youtube zetten. <Grappenmakers doen dat constant.

Frank51 11 april 2015 20:37

Meelopen met de kudde en braafjes binnen de lijntjes van de huidige vrijgegeven wetenschap denken, dat is makkelijk he. Ik zeg dat de Aarde groeit (5x ondertussen) omdat ik de feiten goed bekijk. Maar neen. Allemaal onzin. Ze mogen denken over mij wat ze willen. Ze kunnen mn kl* kussen. Ik denk juist en als iemand anders niet ziet wat ik zie, dan moet ik wel heel eenzaam zijn. Alleen jammer dat mensen mij niet snappen. Misschien moet ik eens tegen dolfijnen praten. Tschijnt dat die intelligent zijn

geertvdb 11 april 2015 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610916)
Ik heb nog altijd geen verklaring gekregen van jullie over de O'Hare ufo. Geen durf? Volgen jullie de verklaring van de FAA: het is een weerfenomeen?

De getuigenissen kun je hier lezen:
http://altereddimensions.net/2014/ch...-hundreds-2006

Sommige cases kun je simpelweg niet debunken met als uitleg chinese lampionnen of iets gelijkaardig belachelijks.

Maar ik kan ook niet alle goocheltrucks verklaren. Is het daarom tovenarij? gelooft u dat mensen kunnen toveren?

Al die getuigenissen over uw O hara ufo zijn BS, nonsens! Gelooft gij ook nog in Sinterklaas?

Frank51 11 april 2015 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7610928)
Neen, wij vinden dat geen bewijs omdat het niet waar is.

Een bewijs is het volgende: een echte ufo die ik kan bezoeken, aanraken, van binnen inzitten en een toereke mee doen. Dan geloof ik het. Toon mij een alien waarmee ik op café kan en onder tafel kan drinken.

Maar al uw 'bewijsmateriaal' is allemaal vervalsbaar. Ik kan ook een filmpke maken en op youtube zetten. <Grappenmakers doen dat constant.

Wat doe jij op een forum? Stamcafé gesloten?

Frank51 11 april 2015 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7610935)
Maar ik kan ook niet alle goocheltrucks verklaren. Is het daarom tovenarij? gelooft u dat mensen kunnen toveren?

Al die getuigenissen over uw O hara ufo zijn BS, nonsens! Gelooft gij ook nog in Sinterklaas?

Tstaat op Wikipedia. Dan moet het wel waar zijn hé ;)http://en.wikipedia.org/wiki/2006_O'Hare_International_Airport_UFO_sighting

Yog Sothoth 11 april 2015 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7610910)
Cognitive dissonace, ik kan het niet genoeg herhalen. Allemaal schrik dat hun dom 9 to 5 jobke met hun 3 of meer koters die thuis met open bek staan te wachten, gevaar loopt. Dan voor de eenvoud maar de mainstream media volgen.

Ge valt in herhaling met uw zever. Ik vraag me af wat voor leven jij dan wel leidt, als je zo neerkijkt op een "9 to 5 jobke".

Yog Sothoth 11 april 2015 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7610934)
Meelopen met de kudde en braafjes binnen de lijntjes van de huidige vrijgegeven wetenschap denken, dat is makkelijk he. Ik zeg dat de Aarde groeit (5x ondertussen) omdat ik de feiten goed bekijk. Maar neen. Allemaal onzin. Ze mogen denken over mij wat ze willen. Ze kunnen mn kl* kussen. Ik denk juist en als iemand anders niet ziet wat ik zie, dan moet ik wel heel eenzaam zijn. Alleen jammer dat mensen mij niet snappen. Misschien moet ik eens tegen dolfijnen praten. Tschijnt dat die intelligent zijn

De aarde groeit? Serieus, man, het wordt hier gewoon met de minuut zotter en zotter. Gooi dit feiten die je zo goed bekeken hebt dan maar eens op tafel!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be