Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Gatz kiest voor gedwongen reclame (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242879)

Pandareus 21 maart 2018 06:49

Gatz kiest voor gedwongen reclame
 
Minister Gatz doet een voorstel dat onwaardig is voor een liberaal. Die man kondigt aan dat hij een wettelijk verbod gaat uitvaardigen om reclame nog te kunnen doorspoelen.

Kijk, dat Medialaan dat nu al toepast is snel op te lossen : die zenders komen gewoon niet meer op het scherm ten huize panda. Maar als deze als belg vermomde noord-koreaanse communist de andere zenders/distributeurs ertoe gaat verplichten om dat ook te doen dan is elke vrijheid weggenomen.

Gwendolyn Rutten zou hem beter ontslaan en vervangen door iemand die niet denkt in functie van de reclameboeren.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eden~ab6e4742/

maddox 21 maart 2018 07:02

Gaat ie reclame via het internet ook verplicht maken?

Hypochonder 21 maart 2018 07:43

Gatz is echt een gatachterlijke minister want een medium waar mensen verplicht worden om naar de reclame te kijken is een medium die niet meer bekeken zal worden.

Mensen zijn het hoe langer hoe meer beu om constant bestookt te worden met spam en andere ongewenste onzin.

Dadeemelee 21 maart 2018 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8671506)
Minister Gatz doet een voorstel dat onwaardig is voor een liberaal. Die man kondigt aan dat hij een wettelijk verbod gaat uitvaardigen om reclame nog te kunnen doorspoelen.

Kijk, dat Medialaan dat nu al toepast is snel op te lossen : die zenders komen gewoon niet meer op het scherm ten huize panda. Maar als deze als belg vermomde noord-koreaanse communist de andere zenders/distributeurs ertoe gaat verplichten om dat ook te doen dan is elke vrijheid weggenomen.

Gwendolyn Rutten zou hem beter ontslaan en vervangen door iemand die niet denkt in functie van de reclameboeren.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eden~ab6e4742/

Het was toch een achterhoedegevecht. Enkel op VRT kon je nog doorspoelen en daar is in principe geen reclame. Dus er gaat niets veranderen.

Als ik iets op VTM achteraf wil zien, neem ik het op en kan ik toch doorspoelen.

Skobelev 21 maart 2018 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8671526)
Het was toch een achterhoedegevecht. Enkel op VRT kon je nog doorspoelen en daar is in principe geen reclame. Dus er gaat niets veranderen.

Als ik iets op VTM achteraf wil zien, neem ik het op en kan ik toch doorspoelen.

Via TV Vlaanderen, opgenomen op een hard disk van een paar terrabyte, kan je alles doorspoelen. ;-)

Laat Gatz maar komen.

Anna List 21 maart 2018 09:07

ik zou liefst Gatz doorspoelen.

Pandareus 21 maart 2018 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8671577)
ik zou liefst Gatz doorspoelen.

x2

Die idioot is de sprekende handpop van Van Thillo en VTM.

De schoofzak 21 maart 2018 09:28

Wil je dingen bekijken zonder dat de reclame meehelpt om ze te betalen, dan moet je zelf maar de volle pot betalen.

Dat zou de basisidee moeten zijn.

Anna List 21 maart 2018 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8671594)
Wil je dingen bekijken zonder dat de reclame meehelpt om ze te betalen, dan moet je zelf maar de volle pot betalen.

Dat zou de basisidee moeten zijn.

of ik stream gewoon alles van internet. Achterlijke zenders, ze spelen alleen maar meer marktaandeel kwijt.

Gatzachterlijk.

vlijmscherp 21 maart 2018 09:34

dat is het einde van de commerciële televisie in Vlaanderen als hij dat er doordrukt. Wie gaat er dan wel nog kijken naar die zenders?

Netflix ziet het waarschijnlijk graag gebeuren.

Pandareus 21 maart 2018 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8671594)
Wil je dingen bekijken zonder dat de reclame meehelpt om ze te betalen, dan moet je zelf maar de volle pot betalen.

Dat zou de basisidee moeten zijn.

cryptocommunist...

Anna List 21 maart 2018 10:42

hoe Gatz de toekomst ziet :



hattip LVB

Pandareus 21 maart 2018 11:14

Gatz is in de vlaamse regering de nutteloze liberaal. Gekozen omdat er een brusselaar van dienst moet inzitten.
En zelfs op een flut-departement slaagt hij er nog in om stommiteiten te doen.

Xenophon 21 maart 2018 12:33

Nu had ik gedacht, sinds ik mijn leven zowat gebeterd heb, dat ik niet meer in de gevangenis zou gaan zitten.

Fout gedacht, want ik zal niet naar reclame kijken.

Ben benieuwd hoeveel gevangenisstraf je daar voor gaat krijgen.

Xenophon 21 maart 2018 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8671684)
hoe Gatz de toekomst ziet :



hattip LVB

Ik heb van kennissen gehoord dat de nieuwe TV's uitgerust zijn met een camera, zodat men de mensen kan controleren.

*Anna zit in de zetel en sluit even de ogen tijdens de reclame.
*TV-toestel: "Meneer List... MENEER LIST! Open uw ogen, we weten dat je niet slaapt..."

Dadeemelee 21 maart 2018 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8671815)
Ik heb van kennissen gehoord dat de nieuwe TV's uitgerust zijn met een camera, zodat men de mensen kan controleren.

*Anna zit in de zetel en sluit even de ogen tijdens de reclame.
*TV-toestel: "Meneer List... MENEER LIST! Open uw ogen, we weten dat je niet slaapt..."

Samsung had dat vroeger, maar ze zijn daarvan afgestapt. Trouwens als je zoiets hebt: direkt afplakken of je zet je living op internet.

Anna List 21 maart 2018 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8671818)
Samsung had dat vroeger, maar ze zijn daarvan afgestapt. Trouwens als je zoiets hebt: direkt afplakken of je zet je living op internet.

en voor de zekerheid een zilverpapieren hoedje!


http://www.ebay.com/bhp/living-room-furniture

Anna List 21 maart 2018 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8671799)
Nu had ik gedacht, sinds ik mijn leven zowat gebeterd heb, dat ik niet meer in de gevangenis zou gaan zitten.

Fout gedacht, want ik zal niet naar reclame kijken.

Ben benieuwd hoeveel gevangenisstraf je daar voor gaat krijgen.

een werkstraf mss? 48u onafgebroken reclame kijken. :-P

Anna List 21 maart 2018 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8671815)
Ik heb van kennissen gehoord dat de nieuwe TV's uitgerust zijn met een camera, zodat men de mensen kan controleren.

*Anna zit in de zetel en sluit even de ogen tijdens de reclame.
*TV-toestel: "Meneer List... MENEER LIST! Open uw ogen, we weten dat je niet slaapt..."

ik moet nog 20 jaar werken ... ik heb mij zo nu en dan al wat getraind in het slapen met de ogen open.

ha, mij gaan ze niet hebben ze! ;-)

Xenophon 21 maart 2018 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8671848)
een werkstraf mss? 48u onafgebroken reclame kijken. :-P

We zouden eigenlijk een FBgroep moeten oprichten, die de merken contacteerd die de reclame maken. We zouden ze duidelijk kunnen maken dat wanneer we verplicht naar hun reclame moeten kijken we nooit nog iets van hun merk zullen kopen.

Terreur en anti-terreur.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be