Citaat:
Dat kunt ge wel bewijzen ( steeds te interpreteren als boven iedere gerede twijfel ) Die discussie is al gepasseerd hoor... of wil je ze terug beginnen ? Citaat:
Dat blijft maar komen hé... wanneer ga dat nu eens doorhebben dat hoeveelheid niet van tel is ? allez ... 't was gelukkig niet zo lang Weer een onbeduidend vlekje Wat denk je ? Is het nodig een categorie 4 ( en zo ja dewelke ) te creëren of mag het bij 3 ? |
Citaat:
klik hier eens Stop eens met uzelf wat wijs te maken en check je bronnen |
Citaat:
Maar...ik vond het wel een mooie zeer realistische crash. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kijk naar Nikola Tesla, een briljant man maar zijn overtuiging vertroebelde zijn kritische geest. Ik zou de kans dat er ergens een wetenschapper is met een solide track record die een vertroebelde geest heeft veel hoger inschatten dan het bestaan van een UFO. Pas op, ik sluit het bestaan van aliens totaal niet uit en ik zou zelfs niet uitsluiten dat we geobserveerd worden door superieure wezens. Maar denk eens na, zouden ze zo idioot zijn om dergelijke achterlijke toestellen naar ons te sturen? Ik schat zelfs dan de kans van een flippende wetenschapper hoger in dan het bestaan van UFO's. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu gij nog. |
Citaat:
(Zie onder 1 1. Edgar Mitchell Believed UFOs Belonged to Aliens, Including One at the Roswell Crash) http://heavy.com/news/2016/02/edgar-...d-noetics-esp/. Voor hem is het bestaan van aliëns en hun bezoek aan de aarde zelfs geen punt meer van discussie maar een vaststaand feit. En dat het slechts een kwestie van tijd is dat de overheden dit zullen (moeten) bekend maken. |
Citaat:
Citaat:
Terwijl dat deze stad niet eens bestond in de 7e eeuw. Vergissen is menselijk. En ja, ook astronauten kunnen dat, en een miljard mensen kunnen dat ook. Ik wil BEWIJS! Geen getuigenissen van kirrewieten! Gij zijt begonnen over wrakken van ufo's, wel TOON mij een wrak! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"this is a re=entry of a mission to collect Comet fragments. and the parachute did not open" |
het filmpje over dit experiment is "Stardust", man man... 831 posts en weinig videomateriaal.
|
Citaat:
Toevallig heb ik een recent wetenschappelijk werk gelezen van anti revisionisten die toch het bestaan van Mekka probeerden te bewijzen. Het is hen opnieuw NIET gelukt! |
Citaat:
Het zou weliswaar kunnen dat Mekka (Makkah) eerder gekend was onder de oude naam 'Bakka' (en nog onder een andere naam die me nu ontsnapt). Oude naam die men ook in de koran terugvindt. Maar zeggen dat de plaats niet bestond, lijkt me te kort door de bocht. |
Citaat:
Mekka komt niet in de Koran voor, noch op alle atlassen en beschrijvingen van reisroutes uit de 6e eeuw en 7e eeuw. Sommige van die atlassen vermelden elk klein gehucht op het Arabisch schiereiland. De eerste 100 jaar van de islam wijzen alle moskeeën naar Petra, niet naar Mekka. |
Citaat:
Als jij inhoudelijk zou gelezen hebben dan zou je merken dat ik nooit beweerd hebt dat gij dat expliciet gesteld had. Ik zei alleen dat ik jouw werk weer eens deed. ....trouwens het was een ufo ( niet noodzakelijk UFO) hé...per definitie daar gij en ik toen nog niet wisten over wat het ging en het filmpje dat ook zo aankondigde Citaat:
|
Citaat:
Niet echt objectief voor iemand die zegt dat hij niets beweert, niets gelooft. Waar blijven de 1001x zoveel filmpjes van wetenschappers die hun schoenmaat opmeten ? |
Citaat:
Neen, klopt ... het wordt er ( enkel even met betrekking tot die getuigenissen ) niet onwaarschijnlijker op net zoals het er niet waarschijnlijker op wordt Kortom het doet niets... het volkomen irrelevant |
Citaat:
Ze hebben dat er expliciet op gezet, er een verzonnen probe voor gekozen en de datum vervalst nadat die insider van Assange dat op het net geplaatst heeft om te voorkomen dat er teveel commotie rond zou zijn ? Doe normaal Zelfs al zou het een complete leugen zijn maakt het jouw filmpje + de commentaar erbij er niet méér waar op? Da's een vals dilemma Je zou toch eens dringend moeten leren in je discussie de drogredenen te laten. |
Citaat:
Hij weet daar niks van dan wat vermeende 'betrokkenen' hem verteld hebben ( Hij groeide op in Roswell ) en het feit dat hij wat 'vreemde' zaken zou gezien hebben door het raampje Da's weer het zoveelste authoriteitsargument. En ook weer ene die tegen redelijk seniele leeftijd wat kwam vertellen op de disclosure hearing ( de term alleen al !) en op zijn sterfbed wat onthullingen zou gemaakt hebben. En ditmaal is het wel de meest stereotype die ge hebt uitgekozen hé Want ten spijt van al zijn cv's, ervaringen als astronaut, etc is het eveneens een ontzettende zweefkaas : remote healing, etc ? |
Citaat:
|
Citaat:
The early history of the Kaʿbah is not well known, but it is certain that in the period before the rise of Islam it was a polytheist sanctuary and was a site of pilgrimage for people throughout the Arabian Peninsula. (Encycl Britannica) Dit voor zover Mohammed bestaan heeft natuurlijk. Want daar zijn de meningen over verdeeld. |
Citaat:
Maar omdat u het bent: "Apollo 14 astronaut Dr Edgar Mitchell, said he was aware of many UFO visits to Earth during his career with NASA but each one was covered up. Dr Mitchell, 77, said during a radio interview that sources at the space agency who had had contact with aliens described the beings as 'little people who look strange to us." Let wel en om alle misverstanden te vermijden: de astronaut Mitchell zegt dit, niet ik. En hij , gezien zijn jarenlange carrière bij de NASA, zou het moeten weten. U daarentegen... |
Citaat:
1) Edgar Mitchell is hier al talloze keren over de revue geweest -> telkens dezelfde zever en 0,0 wat aantoonbaar is 2) Wat zou een interview ( da's een soort getuigenis en veel blahblah) iets kunnen verduidelijken ? Citaat:
Weer van dezelfde zever en dit dus van een man die duidelijk compleet niet meer objectief te noemen valt: "The astronaut Edgar Mitchell was spiritually transformed by his journey to the Moon in 1971 and he devoted much of the rest of his life to exploring esoteric realms of science, psychic phenomena and the existence of extraterrestrial beings" Citaat:
objectief, nutcase of niet: - Hij heeft helemaal geen autoriteit als het gaat over ufo's ed (weerom een drogreden van hou dus) -Hij kan zijn beweringen helemaal niet aantonen -Hij vertelt niks nieuws en haalt zijn kaas weer van voorlopers -Hij geeft duidelijke motieven om zulke zever te vertellen next please ! ps. of probeer misschien eens iets dat wel verifieerbaar is voor de verandering |
Citaat:
Ik geef een mogelijk voorbeeld van een argument dat mij in elk geval zou overtuigen van uw gelijk: toon een alien. |
Citaat:
Het blijft natuurlijk een gok. |
Citaat:
- van iemand waarvan we met zekerheid weten dat hij een vijs kwijt was of op z'n minst bevooroordeeld was. - met zekerheid dat hij zelf nooit niks gehoord/gezien heeft maar zich enkel berust op wat andere (nutters & charlatans ) claimden |
Citaat:
Even duiden graag Uiteindelijk doe je het weer hé Als ge zegt dat Mitchell geloofwaardiger zou zijn dan ga jij af op de zaken waar je mee begonnen zijt om hem als geloofwaardig aan te praten. Man toch... het duurt meestal niet lang of in je gespartel gooi jij de ene drogreden na de ander. Volgens mij heb je het zelf niet eens meer door door zoveel op flutsites rond te hangen |
@Het OOsten
We zijn nu misschien al 30 pagina's verder en ge hebt nog steeds niks deftig aangebracht... Het wordt in feite steeds triestiger als je je moet bedienen van allerhande drogreden: ad populum, negeren van alternatieve hypothesen, ad hominem, ad verecundiam, ad nauseam... de lijst is ellenlang Je gaat ook nergens diepe op in, wilt je niet informeren als mensen je een verklaring geven , nada noppes... oost-indisch doof Je bent in feite helemaal niet aan het discusieren. Je kan beter in je ondertekst zetten wat je overtuiging is en daarbij laten. |
Citaat:
Weer eentje die uit de biecht klapt... U schermt steeds weer met uw 'argument of authority'. U moet wel. Maar het begint wel knap vervelend te worden dit vol te houden wanneer ook andere astronauten (in casu een kosmonaut) uit de biecht beginnen te klappen. De Roemeense astronaut (kosmonaut) Dimitru Prunariu zal dus denkelijk denkelijk weer zo'n 'fantast' zijn volgens u. Deze Roemeense astronaut was de 103de astronaut die de ruimte inging. Astronaut Confirms It: Aliens Do Exist and They May Be Monitoring Us. "One of those brave enough to break the silence is the Romanian astronaut Dumitru Prunariu. Prunariu was selected for spaceflight training in 1978 as part of the Intercosmos Program. He got the maximum grades during 3 years of preparation and participated in a joint space flight with the Russian cosmonaut Leonid Popov. In May 1981, they completed an 8-day space mission on board Soyuz 40 and the Salyut 6 space laboratory, where they carried out scientific tests in the fields of astrophysics, space radiation, space technology, space medicine and biology. Prunariu is the 103rd human being to fly into the Outer Space and he has written several books about space technology and space flight. He is also part of the international team of researchers that will propose to the UN Security Council an intervention plan in case of the impact of the Earth with the Apophis asteroid, that could take place around 2029. In a recent interview given to the Romanian newspaper "Gardianul", Prunariu points that astronauts believe in the existence of extraterrestrial ships, but the subject is taboo because of the fear of being excluded from flight programs. Officials and military personnel keep the reports on UFOs secret because they have no explanation and control over the phenomenon." Indien het waar is wat hij vertelt , dan zit u toch met een groot ei. (en waarom zou een man in zijn positie wel gaan 'liegen' of 'zich belachelijk maken' ,is dan de vraag die we ons moeten stellen ) |
Citaat:
Het heeft geen enkel belang, nog steeds niets materieel, daar gaat het uiteindelijk om. Al de rest is praat voor de vaak. |
Citaat:
Ik zei dus: indien het waar is hetgeen de voormalige kosmonaut vertelt. En dus, indien het de waarheid is , dan zitten alle debunkers met een groot ei. Helaas u inbegrepen. |
Citaat:
Idem. ;) |
Citaat:
Alleen, Bernadette Soubirous kan men moeilijk vergelijken met Dimitru Prunariu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PrayerMAX 5000 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be