Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 12 december 2013 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6924599)
Pindar = Trol = negeren en niet quoten.

Alles zal snel weer proper zijn. ;)

Je bent wel snel om mensen aan te klagen, en te bestempelen als trol, maar zoiets mag je enkel doen als je eigen billen proper zijn. En dat is in jouw geval zeker niet waar.
Wie is die Pindar trrouwens waar je zo geobsedeerd over doet ? Hij / Zij staat niet in de ledenlijst ? Wie is dat ? Een spook, ontstaan in jouw verwarde brein ? Je alter ego ?

meneer 12 december 2013 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6924807)
Kunnen we er zo geentje in levende lijve ontmoeten?

Je moet begrijpen dat de Aliens niet met minderwaardige levensvormen in contact wensen te komen.

meneer 12 december 2013 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6925497)
Voor de eerste keer begint deze post draad interessant te worden.
Volhouden !!!

En eens dat jij opgesmoord bent word het helemaal leuk.

meneer 12 december 2013 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6926779)
Nee, een bedrieger omdat hij betrapt is. Hij heeft aardewerk met zogezegd afbeeldingen van aliens laten maken, maar werd ontmaskerd en tijdens een interview ermee geconfronteerd. Hij kon het natuurlijk niet meer ontkennen, maar was dan nog zo brutaal het goed te praten! ("Sommige mensen geloven je alleen maar als je bewijs toont")! DAAROM noem ik hem een bedrieger (plus dat hij veroordeeld is voor belastingontduiking, maar dat heeft niks met zijn knettertheorieën te maken, dus dat terzijde).
En ik ga het voor de zoveelste keer zeggen: wie beweert dat hier aliens zijn geweest of momenteel zijn is degene die bewijs moet voorleggen, niet omgekeerd! Kan jij bewijzen dat octopig niet bestaat?

Ik MOET helemaal niets.:-)
ik heb in deze draad al ettelijke malen bewijzen gegeven. Zaken die in mijn ogen toch bewijsmateriaal zijn. Maar het is nooit goed. Fanatieke sceptici geloven enkel wat hen bevalt. Een Alien zou voor hun neus staan, ze zouden zeggen dat het een acteur is.
Van Däniken zijn bedoelingen waren goed, hij had wellicht ongelijk valse bewijzen te vervaardigen, vooral omdat er genoeg écht bewijs bestaat. Voor wie kan kijken met objectieve ogen...;-)

Havanna 12 december 2013 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926798)
Ik MOET helemaal niets.:-)
ik heb in deze draad al ettelijke malen bewijzen gegeven. Zaken die in mijn ogentoch bewijs materiaal zijn. Maar het is nooit goed.
Van Däniken zijn bedoelingen waren goed, hij had wellicht ongelijk valse bewijzen te vervaardigen, vooral omdat er genoeg écht bewijs bestaat. Voor wie kan kijken...

Het druppelt door maar het is een dorre woestijn

Havanna 12 december 2013 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926791)
Je moet begrijpen dat de Aliens niet met minderwaardige levensvormen in contact wensen te komen.

Daaaarom kan jij geen bewijzen tonen. Nu begrijp ik het.

Havanna 12 december 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926786)
Je bent wel snel om mensen aan te klagen, en te bestempelen als trol, maar zoiets mag je enkel doen als je eigen billen proper zijn. En dat is in jouw geval zeker niet waar.
Wie is die Pindar trrouwens waar je zo geobsedeerd over doet ? Hij / Zij staat niet in de ledenlijst ? Wie is dat ? Een spook, ontstaan in jouw verwarde brein ? Je alter ego ?

oei, we hebben weer een reset in de bovenkamer bij meneer.

:rofl:

meneer 12 december 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6926805)
Het druppelt door maar het is een dorre woestijn

Het begint door te druppelen in jouw dorre brein, wil je dat zeggen ?:-)

meneer 12 december 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6926808)
oei, we hebben weer een reset in de bovenkamer bij meneer.

:rofl:

leg uit ?

parcifal 12 december 2013 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926760)
Kan jij bewijzen dat Aliens niet bestaan ? Dat zij nooit op aarde gekomen zijn ?

Als jij eerst bewijst dat je vorige week geen briefje van 10 euro hebt gestolen uiteraard.

Waarom kom je niet over de brug? Kan je het niet? :lol: :lol: :lol:

parcifal 12 december 2013 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926786)
Je bent wel snel om mensen aan te klagen, en te bestempelen als trol, maar zoiets mag je enkel doen als je eigen billen proper zijn. En dat is in jouw geval zeker niet waar.
Wie is die Pindar trrouwens waar je zo geobsedeerd over doet ? Hij / Zij staat niet in de ledenlijst ? Wie is dat ? Een spook, ontstaan in jouw verwarde brein ? Je alter ego ?

Te moeilijk voor jou.
Zoals zowat alles -af en toe zelfs ademen- we weten het ondertussen.

Micele 12 december 2013 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926758)
Een burger zoals jij heeft natuurlijk nog veel minder toegang tot de " geheimen " van het leger. Ik denk dat we daarover akkoord mogen zijn.

Yog denkt dat in fotolabo´s enkel officieren hun tijd verdoen met NASA-foto´s te checken en bepaalde "anomalieën" te ´airbrushen´. Dat vereist zeker een universitaire militaire opleiding. LOL.

even googlen:
Citaat:

https://sjobs.brassring.com/1033/ASP...5443&codes=IND

About Exelis:
Exelis is a diversified, top-tier global aerospace, defense, information and services company that leverages a 50-year legacy of deep customer knowledge and technical expertise to deliver affordable, mission-critical solutions for global customers. We are a leader in critical networks, ISR and analytics, electronic warfare, navigation, sensors, air traffic solutions, communications and information systems and have strong positions in composite aerostructures, logistics and technical services. Headquartered in McLean, Va., the company employs about 19,000 people and generated 2012 sales of $5.5 billion.

Req ID # 10390BR
Advertised Position Title Sergeant (Security)
Division Information Systems
Work Location HI, Kekaha
Job Description In addition to general security responsibilities: Performs security duties protecting Federal Government property and persons against sabotage, theft, accidental damage, fire, disorders, destruction and unauthorized removal. Performs as the shift lead-person and oversees the operational control of the shift assigned.
Armoror/Sergeant must also be approved by department GTM before being able to conduct Armoror Services. [....]

Clearance Level Required at Start Date Secret
Percent of Travel Required Less than 25%
Work Status Full-Time

Havanna 12 december 2013 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6926836)
Yog denkt dat in fotolabo´s enkel officieren hun tijd verdoen met NASA-foto´s te checken en bepaalde "anomalieën" te ´airbrushen´. Dat vereist zeker een universitaire militaire opleiding. LOL.

Ja natuurlijk, vooral als daar ULTRA SECRET aliens en gebouwen op de maan op staan.
Heb jij er zo veel moeten airbrushen?

Micele 12 december 2013 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6926843)
Ja natuurlijk, vooral als daar ULTRA SECRET aliens en gebouwen op de maan op staan.
Heb jij er zo veel moeten airbrushen?

ultra secret bestaat niet, gewoon secret krijgt een beginnende Sergeant al (ik kan het zeker weten :-)). Zie ook US-link hierboven.

Ken jij officieren met een airbrush-opleiding ? LOL.
Korporaals kan ik me daar wel bij voorstellen.

Another Jack 12 december 2013 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6926791)
Je moet begrijpen dat de Aliens niet met minderwaardige levensvormen in contact wensen te komen.

Ze zouden me nochtans ooit hebben ontvoerd volgens jou...

Havanna 12 december 2013 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6926861)
ultra secret bestaat niet, gewoon secret krijgt een beginnende Sergeant al (ik kan het zeker weten :-)). Zie ook US-link hierboven.

Ken jij officieren met een airbrush-opleiding ? LOL.
Korporaals kan ik me daar wel bij voorstellen.

uiteraard geven ze die dan alien foto's :rofl:
secret is quasi standaard voor OO's, ook ik weet dat zeker, en het stelt niks voor

Another Jack 12 december 2013 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6926861)
ultra secret bestaat niet, gewoon secret krijgt een beginnende Sergeant al (ik kan het zeker weten :-)). Zie ook US-link hierboven.

Ken jij officieren met een airbrush-opleiding ? LOL.
Korporaals kan ik me daar wel bij voorstellen.

Ben je zeker dat er geen hoger veiligheidscertificaat dan "geheim" bestaat?

Micele 12 december 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6926878)
uiteraard geven ze die dan alien foto's :rofl:

Oh geen argumenten meer ? Zwak hé.

Allez je krijgt er gratis nog een beginnende "Sergeant-Job" bij met Top Secret clearance:

Citaat:

http://jobs.nationalguard.com/ngb/di...4.1243&page=58

35M Warrant Officer: Human Intelligence Collection Technician

Job ID: 455434Job Views: 225Location: PINELLAS PARK, Florida, United StatesZIP Code: 33782
Job Category: Signal and Military Intelligence
Posted: 12.02.2013

Job Description
[...]

Requirements (for feeder MOS 35M)NOTE: Prerequisites not met will require a prerequisite waiver, in writing, to proponent.
Sergeant (E-5) or above

Successful completion of MOS 35M producing school
Four years, minimum of two assignments, HUMINT Collection operational experience in MOS 35M. (Waiverable, in writing, up to two years, if 12+ months were combat experience (OIF/OEF) as a working HUMINT Collector and can count as a second assignment.)
At least two (2) NCOERs that reflect outstanding and exceptional duty performance ratings in a HUMINT Collector (35M) duty position. Must submit copies of ALL NCOERs.
BNCOC graduate (All Phases) or Advance Leadership Course (ALC); (Waiverable, in writing, based upon documented leadership performance in OIF/OEF.)
A score of at least 95 on the Defense Language Aptitude Test (DLAT); OR a R2/S2/L2 Defense Language Proficiency Tests (DLPT) rating in one foreign language as verified by a current DA Form 330.
Top Secret Clearance based on Single Scope Background Investigation (SSBI) with Sensitive Compartmented Information (SCI) eligibility.
Memorandum of Recommendation (MOR) from an Army Senior Warrant Officer (SWO) (CW3-CW5) from within the applicant's organization who holds the MI WO MOS 351M. In organizations where no SWO in the MOS 351M is available, an MOR from any Army MI SWO can be substituted (regardless of MOS).

- See more at: http://jobs.nationalguard.com/ngb/di....GU60hAHK.dpuf
Citaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Top_sec...ecret_.28TS.29

Top Secret (TS)

The highest level except of classification of material on a national level. The information is further compartmented to specific access using a code word after Top Secret. [4] Such material would cause "exceptionally grave damage" to national security if made publicly available.[5]

The Washington Post reports in its "Top secret America" investigation that per 2010 "An estimated 854,000 people ... hold top-secret security clearances" in the US.[6]
http://projects.washingtonpost.com/t...ond-control/1/
Geeuw.... LOL.

Havanna 12 december 2013 18:29

Citaat:

An estimated 854,000 people
maar geen alien bewijs ...

Micele 12 december 2013 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6926904)
maar geen alien bewijs ...

Niet wenen hé, ik heb toevallig geen Alien hier die ik kan doorfaxen.

Naja, je onwetendheid en van vele Alien-einsteins hier is daarmee aangetoond.

Citaat:

Top Secret (TS)

The highest level except of classification of material on a national level. The information is further compartmented to specific access using a code word after Top Secret. [4] Such material would cause "exceptionally grave damage" to national security if made publicly available.[5]

The Washington Post reports in its "Top secret America" investigation that per 2010 "An estimated 854,000 people ... hold top-secret security clearances" in the US.[6]
En die Wolfe werkte daar niet 4 jaar maar 4,5 jaar. :-) LOL.

Natuurlijk is hij maar Sergeant en hij heeft ook niets ontvreemd of nog erger er voor gezorgd dat het publicly available was.
Hij heeft enkel gezegd dat hij een (of meer ?) foto met een duidelijke UFO gezien heeft. Wie gelooft hem ? bijna niemand, So what ? LOL.

En of het nu piloten of Generaals of Senators of Astronauten tot ex-Presidenten zijn, en dan ? Denials blijven blijkbaar in de meerderheid. Slaap lekker. ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be