nieuw lid worden onmogelijk
beste moderatie,
nieuwe lid worden is niet meer mogelijk, er worden naar verluidt geen bevestigingsmails gestuurd. is het een bewuste keuze om dit forum te laten uitdoven? graag enige toelichting. groet, Anna |
Ook de functie 'paswoord vergeten' werkt niet, er wordt geen mail met een nieuw paswoord verstuurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Alle gekheid op een stokje, ik heb een logica in mijn paswoord (wij moeten maandelijks een nieuw paswoord aanmaken). Het basiswoord blijft, er verandert gewoon één letter van het woord en de cijfers veranderen met het jaar en de maand. Waarbij het maandcijfer bepalend is voor de letter die verandert. Een klein voorbeeldje (dit is echt niet mijn paswoord en de cijfers zijn ook ietske anders). in: Januari 2015 is mijn paswoord: Gena1501 Februari 2015 is mijn paswoord: Genb1502 November 2015 is mijn paswoord: Genk1511 Januari 2016 is mijn paswoord: Gena1601 enz..... Genk is dan het basiswoord en de cijfers zijn jaar en maand afhankelijk. |
Ik gebruik gewoon mijn nicknaam met de dag dat ik me registreer. eenvoudig terug te vinden.
|
Een lange wachtwoordzin is eenvoudiger te onthouden en heel robuust: niet te kraken met "brute force" methodes:
MijnHondBobbyHeeftElkeMaandagDeSchijterij HetIsAllemaalDeSchuldVanBartDeWeverEnDeN-VA L0phtCrack & consoorten kunnen hier maanden op knabbelen... |
Dit is misschien een drastische ingreep tegen de trollen die zich continu registreren.
|
Beste forumgebruikers,
In overleg met de eigenaar werd enige tijd geleden besloten om het forum voor onbepaalde duur ontoegangkelijk te maken voor nieuwe leden, dit om een eind te maken aan het aanmaken van dubbelnicks om bans te omzeilen. Pontifex. |
Citaat:
Zoals Wapper zegt, een zin is eigenlijk gemakkelijk te onthouden. En als het kan, voeg er ook de leestekens aan toe. Voor dit forum zou je bvb kunnen nemen: "DitForumWerktVanGeen2Kloten!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of gewoon... weet ik wat... Ik ben hier ooit terecht gekomen... en het was hoogstnodig. Censuur overal. Met alle respect. zb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be