Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Havanna 25 december 2013 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6945605)
Tja, als we over jou beginnen, moeten we automatisch over iets " lagers " beginnen. Maar �*ndere zaken hebben wel degelijk iets te maken met iets " hogers ", d.w.z. iets waar mensen als jij met hun koppekke niet bijkunnen.
Jij behoort bij de soort die zijn Mauser bovenhaalt als hij iets niet snapt.

Hup, ad hominem. Niveau : kleuter

Havanna 25 december 2013 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6945609)
Jij ziet wel overal "Pindar's " vliegen precies , hé ? Ik zie geen enkele Pindar die hier post momenteel hoor...
Zitten er een paar vijzen los bij jou of zo ?

Logisch, na 5 posts weet jij niet meer wat je in de 1ste schreef.
Dagelijks smelt jouw korte termijn geheugen weg en ondertussen is het duidelijk dat een lange termijn niet aanwezig is.

Grappig hoor, beetje zielig ook.

Havanna 25 december 2013 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6945624)
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, hier een beetje uitleg over Nicola Tesla :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

MEER plakken aub.
Wij kunnen niet zelf op linkjes klikken

praha 25 december 2013 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6945132)
Ik heb niet in die tijd geleefd. Maar nu zou men wat men toen met Tesla's uitvindingen deed plagiaat of diefstal noemen.

Awel dat is net ook iets dat ter discussie staat hé
Er werd in dien tijd heel wat tezelfdertijd ontdekt en uitgebouwd ( vaak al in teams ) daar de stukjes precies in elkaar vielen.
Dat er wat werd 'gepikt' of ronduit plagiaat werd gepleegd lijkt me ook.
( neem dat vb van die gloeilamp waar Edison een octrooi voor vroeg en Göbel dat betwiste )

Citaat:

Wie vond de radio uiteindelijk uit? Marconi of Tesla?
In mijn opinie ? Geen van beiden
Het was Hertz die in 1887 ontdekte hoe elektromagnetische radiogolven konden worden opgewekt en terug ontvangen... in feite is dat een radio avant la lettre
Tesla en Marconi ( maar ook vele anderen waaronder Popov ) hebben dat verder uitgebouwd en wilden dat demonstreren over grotere afstanden.
Door tegenslag viel Tesla uit den boot.
Wel te vermelden : Marconi gebruikte een oscilator die was gebaseerd op een ontwerp van Tesla

Citaat:

Tesla was TOEN al bezig met draadloze energie, geen teleoon, energie!
Wie doet hem dat vandaag na?
wauw ... hij was bezig maar er is wel niks van terug te vinden... dus veel is daar niet aan na te doen
Het idee van draadloze energie ( dezer dagen is men er weer over bezig ) komt in principe mee met inductie... dus niet echt nieuw

Citaat:

En vindt gij het niet raar dat Tesla zijn ingevingen volgens hem van iets "hogers" kwamen?
Welke ingevingen precies ?
Voor zijn wetenschappelijke contributies ( the early years ) had hij daar blijkbaar niet veel behoefte aan... en na '24 ging het bergaf en heeft de man niks meer gepresteerd

Citaat:

Je moet Tesla niet kleiner maken dan geschiedenis hem voorschrijft.
Want fuck de schoolboeken op dat vlak, het was niet Marconi!
deed ik in feite niet hoor... ik begon met 't feit dat ie wel een genie te noemen is/was
Maar je moet Tesla ook niet groter maken of méér toeschrijven dan hij was.

meneer 25 december 2013 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6945625)
Logisch... blablablazeverzeverblabla... ook.

Niemand leest wat jij schrijft hoor. maak je niet langer moe.;-)

Havanna 25 december 2013 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6945641)
Niemand leest wat jij schrijft hoor. maak je niet langer moe.;-)

Jij hebt het gelezen anders kan je het niet aanpassen :twisted:

Havanna 25 december 2013 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6945706)
Tsja , je laat wel je kleuren zien hoor!
Tesla heeft heel veel ontdekt en-of uitgevonden,

Veel is echter verdoezeld. M.a.w je hebt er geen bal van onderzocht, weet niks, snap niks.


parcifal 25 december 2013 18:11



Tja, op het einde was hij nu eenmaal een totale leipo geworden natuurlijk, die arm en eenzaam stierf, zelfs verlaten door de liefde van zijn leven, zijn witte duif.

Maar daarvoor had hij toch en vrij realistische kijk op bepaalde zaken, hoewel hij weinig begreep van theoretische fysica waarbij hij een dwerg was naast mensen als einstein etc.

In 1937 schreef tesla in zijn artikel : "a machine to end war" :

Citaat:

Man, like the universe, is a machine. Nothing enters our minds or determines our actions which is not directly or indirectly a response to stimuli beating upon our sense organs from without. Owing to the similarity of our construction and the sameness of our environment, we respond in like manner to similar stimuli, and from the concordance of our reactions, understanding is born. In the course of ages, mechanisms of infinite complexity are developed, but what we call "soul" or "spirit," is nothing more than the sum of the functionings of the body. When this functioning ceases, the "soul" or the "spirit" ceases likewise.
Dat klinkt toch wel zeer materialistisch en monistisch, niet? ;-)

Havanna 25 december 2013 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6945745)
Maar daarvoor had hij toch en vrij realistische kijk op bepaalde zaken, hoewel hij weinig begreep van theoretische fysica waarbij hij een dwerg was naast mensen als einstein etc.

In 1937 schreef tesla in zijn artikel : "a machine to end war" :

Dat klinkt toch wel zeer materialistisch en monistisch, niet? ;-)

Alleen hiervoor vind ik hem al fantastisch
Citaat:

He produced artificial lightning (with discharges consisting of millions of volts and up to 135 feet long).[107] Thunder from the released energy was heard 15 miles away in Cripple Creek, Colorado. People walking along the street observed sparks jumping between their feet and the ground. Sparks sprang from water line taps when touched. Light bulbs within 100 feet of the lab glowed even when turned off. Horses in a livery stable bolted from their stalls after receiving shocks through their metal shoes. Butterflies were electrified, swirling in circles with blue halos of St. Elmo's fire around their wings.[108]
uber cool 8-)

Zijn duif schoot trouwens lasers uit haar ogen :silly:

praha 25 december 2013 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6945706)
Tsja , je laat wel je kleuren zien hoor!

Je bedoelt : je erkent je kleuren :-)

Citaat:

Tesla heeft heel veel ontdekt en-of uitgevonden,
Is dat ontkend geweest ? ... ik dacht het niet

Citaat:

Veel is echter verdoezeld. M.a.w je hebt er geen bal van onderzocht, weet niks, snap niks.
Begin dan maar met de door de Tesla-fanaten aan hem toegeschreven uitvindingen ... als je daar doorheen bent hebben we het over de fantasmen

Havanna 25 december 2013 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6945861)
idd bang dus..

Zou ik ook zijn als ik jou was.

meneer 25 december 2013 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6945212)
Ja, nog een geluk dat Icke er is... :roll:
Toon je binnenkort eens een Reptillian ?

Het zou best kunnen dat je zelf een hybride bent. Een gespleten tong heb je in elk geval reeds, en je bent ook giftig.

meneer 25 december 2013 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6945625)
Logisch, na 5 posts weet jij niet meer wat je in de 1ste schreef.
Dagelijks smelt jouw korte termijn geheugen weg en ondertussen is het duidelijk dat een lange termijn niet aanwezig is.

Grappig hoor, beetje zielig ook.

Hup, ad hominem. Niveau : kleuter

meneer 25 december 2013 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6945650)
Jij hebt het gelezen anders kan je het niet aanpassen :twisted:

Ik ben de enige.;-)
En dat is uisluitend omdat je kinderachtige aanvallen meestal tot mij gericht zijn, en ik je graag te kijk zet in je bevuilde onderbroek.:-)

meneer 25 december 2013 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6945709)

De afgezabberde sigarepeuk komt weer af met tekenfilmkes als " bewijsmateriaal " !:lol:

meneer 25 december 2013 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6945716)
Tsjonge jonge wat een domme reactie zeg

Ga je echt op deze infantiele weg door?

Niet te moeilijk doen met dat mannekke, hij doet écht zijn best hoor. Je moet die kinderen aanmoedigen als ze uit hun schulp komen, en een poging doen om te communiceren. Dat is lang niet gemakkellijk voor hen met hun uiterst beperkte vermogens.

meneer 25 december 2013 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6945776)
Alleen hiervoor vind ik hem al fantastisch
uber cool 8-)

Zijn duif schoot trouwens lasers uit haar ogen :silly:

En jij was ook in de buurt hé ? En de bliksem sloeg in op je koppekke, en je bent er nog altijd niet goed van.

Havanna 25 december 2013 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6946140)
De afgezabberde sigarepeuk komt weer af met tekenfilmkes als " bewijsmateriaal " !:lol:

Dit plaatje "bewijst" niets. Dat geldt alleen een jouw wereld van vage filmpjes en zelf verklaarde getuigen.
In de mijne is het een grafische voorstelling van Pindar als hij weer eens schuimbekkend zit te reageren.

Havanna 25 december 2013 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6946151)
En jij was ook in de buurt hé ? En de bliksem sloeg in op je koppekke, en je bent er nog altijd niet goed van.

Zelfs een plaatje is teveel voor je beperkte hersencapaciteit.

meneer 25 december 2013 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6946183)
Dit plaatje "bewijst" niets. Dat geldt alleen een jouw wereld van vage filmpjes en zelf verklaarde getuigen.
In de mijne is het een grafische voorstelling van Pindar als hij weer eens schuimbekkend zit te reageren.

Weer die " Pindar " ? Een onbestaand persoon op dit forum als ik de ledenlijst moet geloven...In Aliens geloof je niet, maar wél in Pindar's ?
En in het kerstmannekke, geloof je daar in , kankerpeukje ?:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be