Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 10 maart 2014 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7051381)
Van jou komende doet zo een opmerking mij vreemd aan ?...
Hoe kun juist JIJ het aandurven om andere mensen van hersenloosheid te beschuldigen ?
Maar dat is dikwijls zo. Ventjes die zowel naïef als pretentieus zijn, en dan ook nog eens te lomp om te helpen donderen, die normale mensen beledigen.
Koop jezelf een brein, en word u bewust van al de onzin die je hier uitbraakt, beklagenswaardige sukkelaar.

Oei, je zit hier toch echt wel fout, ik beledig nooit normale mensen, dat staat vast als een paal boven water.

exodus 10 maart 2014 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7051385)
@ exodus, kan je misschien zo'n reptilian aliën vragen wat de lottocijfers zijn van aanstaande trekking? Je weet maar nooit ...

Je weet toch wat het logo van de nationale lotterij wil zeggen hé? :-)




Yog Sothoth 10 maart 2014 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7051406)
Je weet toch wat het logo van de nationale lotterij wil zeggen hé? :-)




En als je de moeite had gedaan om het oude logo op te zoeken had je geweten dat dat de Hoorn des Overvloeds moet voorstellen. Maar ja, dat is niet wat jouw profeet David Icke wil dat je denkt, nietwaar?

exodus 10 maart 2014 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7051427)
En als je de moeite had gedaan om het oude logo op te zoeken had je geweten dat dat de Hoorn des Overvloeds moet voorstellen. Maar ja, dat is niet wat jouw profeet David Icke wil dat je denkt, nietwaar?

Kan je mij dat logo oude eens tonen?

Yog Sothoth 10 maart 2014 17:00

Ik vind het niet direkt terug, maar ik herinner me nog wel dat het een hoorn was waar geldstukken uitvielen.

praha 10 maart 2014 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7051437)
Kan je mij dat logo oude eens tonen?

filmpje

Wel volledig en aandachtig uitkijken hé

Antoon 11 maart 2014 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7051406)
Je weet toch wat het logo van de nationale lotterij wil zeggen hé? :-)




Hoe jij hier een gelijkenis in ziet, behalve dat ze allebei een cirkel vormen, is mij een raadsel.

Ik heb er ook ene : Je weet toch wat het logo van David Icke wil zeggen hé? :-)




exodus 11 maart 2014 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7051459)
Ik vind het niet direkt terug, maar ik herinner me nog wel dat het een hoorn was waar geldstukken uitvielen.

M.a.w je vind het zelf niet maar je zegt wel dat ik het moet opzoeken, maw je zit te zeveren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7051716)
filmpje

Wel volledig en aandachtig uitkijken hé

Kan je eens exact zeggen welke seconde ik het logo duidelijk kan zien? Ik zie nergens waar ik het logo duidelijk kan zien.

meneer 11 maart 2014 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7051393)
Oei, je zit hier toch echt wel fout, ik beledig nooit normale mensen, dat staat vast als een paal boven water.

Dit is al een vette leugen !:lol:
Zoals men van jou gewend is.

meneer 11 maart 2014 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7051459)
Ik vind het niet direkt terug, maar ik herinner me nog wel dat het een hoorn was waar geldstukken uitvielen.

Recht in de zakken van degenen die de Lotto organiseren...:lol:

meneer 11 maart 2014 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7051716)
filmpje

Wel volledig en aandachtig uitkijken hé

Goed verstopt precies uw fameus logo !:lol:

JBM 11 maart 2014 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7052105)
Kan je eens exact zeggen welke seconde ik het logo duidelijk kan zien? Ik zie nergens waar ik het logo duidelijk kan zien.

Hier betweter :)




exodus 11 maart 2014 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7052506)
Hier betweter :)

T'is nogal klein maar ik zie niet in waarom dat dan zeker ook geen slang/reptiel die in zijn staart bijt kan voorstellen. Meer bepaald dat dat logo staat ook op die truitjes zonder de muntstukken. Zonder die muntstukken en handvat en met cirkel in het "hoofd" doet het dus zeker niet denken aan de hoorn des overvloeds. Dus zeker geen definitieve ontkrachting.

Bovendien wordt dit symbool ook veel gebruikt in veel coporatische logo's, wat eigenlijk mijn suggestie meer versterkt , bv:





Het is een veelgebruikt symbool in de vrijmetselarij, wat in de hoogste regionen bij bepaalde loges ook deel uitmaakt van de NWO (wat niet wil zeggen dat alle vrijmetselaren bewust in de samenzwering zitten).


JBM 11 maart 2014 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7052535)
T'is nogal klein maar ik zie niet in waarom dat dan zeker ook geen slang/reptiel die in zijn staart bijt kan voorstellen.

Heel simpel, omdat het hoorndesign eerst was. Later is dit vereenvoudigd tot het huidige logo, dat uiteindelijk gewoon een gedeelte van het oude logo is. Ze zijn blijkbaar een tijdje naast elkaar gebruikt maar dat zegt niks.

Het zoveelste voorbeeld van zien wat je wil zien en niets meer dus.

Om het wat duidelijker te maken, hier een iets grotere versie. Het betreft hier overigens één van de eerste reclameaffiches voor de lotto van eind jaren 70, waarbij dus enkel het oude logo gebruikt werd. Dat in de verste verte niets met draken en staarten te maken heeft, maar overduidelijk een hoorn des overvloeds voorstelt.


JBM 11 maart 2014 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7052535)
Bovendien wordt dit symbool ook veel gebruikt in veel coporatische logo's, wat eigenlijk mijn suggestie meer versterkt , bv:

Grafische designers zijn nu eenmaal beperkt tot een klein aantal makkelijk te herkennen vormen: cirkels, vierkanten, driehoeken, sterren, halve manen,...
om logo's rond te bouwen. Dat er op deze wereld bol dus tienduizenden logo's bestaan die afgeleid zijn van een cirkel is dus heel gewoontjes.

Straf dat je hier zelfs op verder gaat terwijl je post i.v.m. het lotto logo al herleid werd tot zever in pakskes. Alles om je wereldbeeldje in stand te houden he.

exodus 11 maart 2014 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7052570)
Heel simpel, omdat het hoorndesign eerst was. Later is dit vereenvoudigd tot het huidige logo, dat uiteindelijk gewoon een gedeelte van het oude logo is. Ze zijn blijkbaar een tijdje naast elkaar gebruikt maar dat zegt niks.

Het zoveelste voorbeeld van zien wat je wil zien en niets meer dus.

Om het wat duidelijker te maken, hier een iets grotere versie. Het betreft hier overigens één van de eerste reclameaffiches voor de lotto van eind jaren 70, waarbij dus enkel het oude logo gebruikt werd. Dat in de verste verte niets met draken en staarten te maken heeft, maar overduidelijk een hoorn des overvloeds voorstelt.


Tja, en dan. Jou interpretatie is anders dan de mijne (surprise). Gezien de maconieke invloed in veel organisaties acht ik het zeer goed mogelijk dat dit logo het ouroboros symbool voorstelt.

Op die oude truitjes dat je zelf gepost heb staat dat logo trouwens ook in zijn huidige vorm, dus echt veel heb je niet. Voor hetzelfde geld is dat logo al altijd van de nationale loterij geweest en de hoorn des overvloeds enkel van de lotto geweest.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7052579)
Grafische designers zijn nu eenmaal beperkt tot een klein aantal makkelijk te herkennen vormen: cirkels, vierkanten, driehoeken, sterren, halve manen,...
om logo's rond te bouwen. Dat er op deze wereld bol dus tienduizenden logo's bestaan die afgeleid zijn van een cirkel is dus heel gewoontjes.

Bij veel logo's is het heel duidelijk de maconieke invloed. Veel coporatische logo's hebben niet alleen de ouroboros, maar ook andere occulte referenties.

Another Jack 11 maart 2014 17:33

Geef nu toch gewoon toe dat je er compleet naast zat, Exodus!

praha 11 maart 2014 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7052105)
M.a.w je vind het zelf niet maar je zegt wel dat ik het moet opzoeken, maw je zit te zeveren.



Kan je eens exact zeggen welke seconde ik het logo duidelijk kan zien? Ik zie nergens waar ik het logo duidelijk kan zien.

Bah dan heb je niet voldoende aandachtig gekeken hé :-)

Neen serieus... het komt er een tweemaal in als logo op de trekkingsmachine maar de kwaliteit van het filmpje is van bedenkelijk slecht niveau.

Raar maar waar ... het oude logo als beeldje heb ik niet teruggevonden.
Dat heb je zo met logo's dat ze vaak stilletjes verdwijnen en je ze nooit terugvindt omdat het bos gevuld geraakt met het nieuwere.
Kan er van meespreken daar ik een zoektocht bezig ben ter identificatie van oude(re) ic's

praha 11 maart 2014 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 7052535)
T'is nogal klein maar ik zie niet in waarom dat dan zeker ook geen slang/reptiel die in zijn staart bijt kan voorstellen. Meer bepaald dat dat logo staat ook op die truitjes zonder de muntstukken. Zonder die muntstukken en handvat en met cirkel in het "hoofd" doet het dus zeker niet denken aan de hoorn des overvloeds. Dus zeker geen definitieve ontkrachting.

Bovendien wordt dit symbool ook veel gebruikt in veel coporatische logo's, wat eigenlijk mijn suggestie meer versterkt , bv:





Het is een veelgebruikt symbool in de vrijmetselarij, wat in de hoogste regionen bij bepaalde loges ook deel uitmaakt van de NWO (wat niet wil zeggen dat alle vrijmetselaren bewust in de samenzwering zitten).


jonge jonge ... gij ziet ze toch echt vliegen hé

BTW er viel niks te ontkrachten hé ... het was aan jou om aan te tonen dat het dan is wat jij ( of beter je goeroe Icke ) beweerde

praha 11 maart 2014 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7052570)
Heel simpel, omdat het hoorndesign eerst was. Later is dit vereenvoudigd tot het huidige logo, dat uiteindelijk gewoon een gedeelte van het oude logo is. Ze zijn blijkbaar een tijdje naast elkaar gebruikt maar dat zegt niks.

Het zoveelste voorbeeld van zien wat je wil zien en niets meer dus.

Om het wat duidelijker te maken, hier een iets grotere versie. Het betreft hier overigens één van de eerste reclameaffiches voor de lotto van eind jaren 70, waarbij dus enkel het oude logo gebruikt werd. Dat in de verste verte niets met draken en staarten te maken heeft, maar overduidelijk een hoorn des overvloeds voorstelt.


Neeneenee JBM je hebt het mis hoor ...
Duidelijk een slang/reptiel die in haar staart bijt en wat jij of anderen ontwaart als geldstukjes zijn gewoon bloeddruppels tiens ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be