Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 9 augustus 2016 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8194182)
En wat is dit dan:



Ze zeggen dus wel degelijk dat ze systemen hebben die het principe aantonen! Dus voor de zoveelste keer: waar blijft de demonstratie?

Ik vermoed dat ze het zelf niet eens gelezen hebben.
Als kiekens zonder kop > google & copypaste.

kiko 9 augustus 2016 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8194182)
Ze zeggen dus wel degelijk dat ze systemen hebben die het principe aantonen! Dus voor de zoveelste keer: waar blijft de demonstratie?

De mensheid is er nog niet klaar voor...

Wapper 9 augustus 2016 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8193956)
Ik heb de disclosure project nergens zien zeggen dat ze volledig werkende systemen hebben!

Wat ze wel doen is zich focussen op verschillende technologien die volgens hun potentieel hebben.

Zie hier een geval van in india. Hou er rekening mee dat deze technologien sterk tegengewerkt worden door diegene die miljarden verdienen aan olie. Desnoods gaat men over lijken als alle andere taktieken falen. Meestal worden deze technologïen opgekocht voor een fikse som.

De uitvinders hebben de keuze tussen veel geld of de kogel, zie ook verschillende getuigenissen.

Zie hier oa een recent geval van zo'n systeem:

Moehaha! Paramahamsa Tewari, de grootste fantast van India :cheer:



Website: Lacheueueu

Peche 9 augustus 2016 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8194198)
De mensheid is er nog niet klaar voor...

Een handvol is dat wel en heeft reeds contact bereikt.
Wat houdt U tegen? Wat houdt de mensheid tegen?

kiko 9 augustus 2016 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194267)
Een handvol is dat wel en heeft reeds contact bereikt.

Complete nonsens.

Peche 9 augustus 2016 20:46

Er zijn dus wel meer dan een handvol mensen met "ervaringen" he.
En ik kan beamen, niet alle verhalen zijn complete nonsens.

kiko 9 augustus 2016 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194312)
Er zijn dus wel meer dan een handvol mensen met "ervaringen" he.

Met verhalen bedoel je. Gefantaseerde verhalen die per vertelbeurt sterker en sterker worden.

Citaat:

En ik kan beamen, niet alle verhalen zijn complete nonsens.
Beamen is één ding, bewijzen is wel iets geheel anders.

Peche 9 augustus 2016 21:01

Sterker en sterker? Ik zie veel gelijkheden.
Ik heb het dan niet over mensen die ufo's hebben gezien, maar echte contactees.
De meeste ervaringen zijn seksueel. Maar het kon evengoed fantasie zijn, het punt is wel dat de ervaring als echt beleefd wordt en er veel gelijkheden te vinden zijn.

kiko 9 augustus 2016 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194328)
Sterker en sterker? Ik zie veel gelijkheden.

Van elkaar afschrijven is geen kunst hoor. Als je merkt dat een bepaald type van verhaal aanslaat, kun je snel je eigen "ervaring" uit je duim zuigen.

Schrijf dat wat overtuigend neer, met voldoende details (maar niet te veel uiteraard) om geloofwaardig te zijn, en hopla, alweer een getuigenis die het bestaan van aliens op Aarde bevestigt.

Jij trapt daar blindelings in.

Peche 9 augustus 2016 21:06

Nee nee, echt, superpowers in bed. Abnormaal. Ik heb mijn lief doen klaarkomen door haar oor af te lekken die nacht.
Ik was totaal een leek. Tot de kama sutra zich openbaarde aan mij.
Zonder de boekskes, zonder beïnvloed te zijn door lectuur, gewoon op de moment aan mijn instincten toegeven zoals mij dat ingegeven werd.
Die ervaring was echt "alien"

kiko 9 augustus 2016 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194333)
Nee nee, echt, superpowers in bed. Abnormaal. Ik heb mijn lief doen klaarkomen door haar oor af te lekken die nacht.
Ik was totaal een leek. Tot de kama sutra zich openbaarde aan mij.
Zonder de boekskes, zonder beïnvloed te zijn door lectuur, gewoon op de moment aan mijn instincten toegeven zoals mij dat ingegeven werd.
Die ervaring was echt "alien"

Tja, zo kun je alles, maar dan ook alles, "alien" noemen.

"Goh, super lekkere soep, als dat geen alien recept is, dan weet ik het niet meer."

Peche 9 augustus 2016 21:15

Komaan, gewoon door instinctief en intuïtief toe te geven veroorzaakte ik vuurwerk.
Die ervaring draag ik heel mijn leven mee, dat was buitengewoon en bovennatuurlijk.
Ik heb in mijn leven ook een paar UFO's gezien. Maar volgens mij was dit van een andere aard. Echt super gesofisticeerd. Het beheerste alle elementen, maar echt allemaal. Wind, vuur, aarde, water. ALLES. Het was een eenheid en iets utter bizar. Ik kan het met geen pen beschrijven.

Wapper 9 augustus 2016 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194333)
Nee nee, echt, superpowers in bed. Abnormaal. Ik heb mijn lief doen klaarkomen door haar oor af te lekken die nacht.
Ik was totaal een leek. Tot de kama sutra zich openbaarde aan mij.
Zonder de boekskes, zonder beïnvloed te zijn door lectuur, gewoon op de moment aan mijn instincten toegeven zoals mij dat ingegeven werd.
Die ervaring was echt "alien"

Maar voor de rest mag u alles eten, ja?


Peche 9 augustus 2016 21:25

Wel, het was wel veroorzaakt door iets he, het is niet dat zoiets spontaan opkwam.
Maar veel mensen ervaren dus soortgelijke ervaringen als ze dat veroorzaken met iets.

praha 9 augustus 2016 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8194178)
Alsof je tegen een muur praat...

Ik zeg het nog maar eens: bewijs dat het werkt, het kan mij niet schelen wat getuigenissen zeggen, van wie het ook komt.
Je beweert hier dat die uitvinder een toestel heeft met een rendement van 200 procent. Staat letterlijk in je vorige post, dat hij een werkend toestel heeft! Waar is het? Als hij werkelijk de wereld ermee wil veranderen, dat hijde plannen online zet! Voor de dag ermee, geen uitvluchten meer!

pas op hé
Mijne CV-installateur beweert ook dat de condensatieketel een rendement heeft van meer dan 100
alien-technologie zeg ik U

praha 9 augustus 2016 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8193393)
Jullie willen geen disclosure, jullie willen gewoon de believers belachelijk maken.

neeneen nu het niet gaan omkeren hé
Het zijn de believers van zulke flutsites die absoluut geen disclosure wensen anders verliezen ze hun stokpaardje.

Voorbeelden legio... nu ook weer
Iets dat héél simpel geverifieerd zou kunnen worden _de plannen zijn er, ontwerpen, zelfs proefopstellingen_ gaat men straal voorbij.

Peche 9 augustus 2016 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8194368)
neeneen nu het niet gaan omkeren hé
Het zijn de believers van zulke flutsites die absoluut geen disclosure wensen anders verliezen ze hun stokpaardje.

Voorbeelden legio... nu ook weer
Iets dat héél simpel geverifieerd zou kunnen worden _de plannen zijn er, ontwerpen, zelfs proefopstellingen_ gaat men straal voorbij.

Ik heb maar weinig sites en beeldmateriaal naar voren geduwd he praha?
Weet je nog die wolk?
Ik weet maar al te goed hoeveel er fake is.
Maar sommige zaken kunt ge gewoon niet bevestigen met een filmke of een foto.

praha 9 augustus 2016 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194373)
Ik heb maar weinig sites en beeldmateriaal naar voren geduwd he praha?

iets teveel naar mijn goesting
...zoals gewoonlijk kwantiteit moest kwaliteit verhullen.

Citaat:

Weet je nog die wolk?
jep bizar hé
En wat vond ge van het (mogelijke) antwoord ?

Citaat:

Ik weet maar al te goed hoeveel er fake is.
Maar sommige zaken kunt ge gewoon niet bevestigen met een filmke of een foto.
jaja daar gaan we weer.
Meegaand in die 'redenering' is het maar méér dan billijk dat zulke site die prat gaat op hun waarheid en bronnen dan op z'n minst _ na dat bleek hoeveel keren ze al flagrant tegen de lamp gelopen zijn _ deze simpele case even uitklaart...al was het maar om de vertrouwensband :lol: erin te herstellen
Maar blijkbaar ontgaat je dat gewoonweg.

Peche 9 augustus 2016 21:59

Kijkt die youtube film dat ik U eens pm'de he.
Zo is het ongeveer.
Het antwoord was dat het een schuim was dat als blusmiddel diende.

praha 9 augustus 2016 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194398)
Kijkt die youtube film dat ik U eens pm'de he.
Zo is het ongeveer.
Het antwoord was dat het een schuim was dat als blusmiddel diende.

Jij hebt het toch altijd bijzonder moeilijk gehad om gewoon even bij het onderwerp te blijven hé

het ging me over deze uitspraak :"Jullie willen geen disclosure, jullie willen gewoon de believers belachelijk maken."
Méér in het bijzonder het eerste deel daar het tweede deel meestal een gevolg is van jullie eigen inbreng.
Wel ik beweer, met klem, dat het absoluut niet waar is en dat eerder net het omgekeerde geldt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be