Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 20 april 2015 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623317)
Een spook is toch niet gelijk aan Ufo's...
Ufo's zijn tig keer waargenomen en geregistreerd waarvan bevestigd door overheden.
Spoken echter niet.

de heilige maria, moeder gods is ook tig keer waargenomen, en geregistreerd, en bevestigd door kerkelijke overheden. van lourdes tot medjugorje.
miljoenen mensen geloven dat dat feitelijke waarheid is, honderdduizenden gaan er elk jaar heen en spijzen de bedevaart-industrie.
tientallen verklaren zich genezen van vieze aandoeningen na besprenkeling met heilig water.

ufo's zijn maar flauwe kost daartegen. In een deathmatch tussen ufo's en moeder maria, wint maria zonder probleem, hoeveel mensen zijn al genezen door groene slijmerige mannetjes met een bol kopje en een gevorkte tong? zero, nada, nihil, ha!
de aliens gaan een ruggegraatloze toekomst tegemoet! Fatality!

kiko 20 april 2015 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623345)
Zei ik buitenaardse oorsprong? Ik zie Ufo's he.
Ik herhaal: tig keren.

Bij de les blijven he, deze draad gaat over aliens.

En ik zie dagelijks UFO's, want ik kan niet elke ster, komeet, planeet, vliegtuig, luchtspiegeling, drone, vreemde wolk, weerballon en God weet welk atmosferisch verschijnsel herkennen of verklaren.

Maar ik label het niet direct als buitenaards omdat dat spannend en mysterieus is.

Peche 20 april 2015 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7623350)
de heilige maria, moeder gods is ook tig keer waargenomen, en geregistreerd, en bevestigd door kerkelijke overheden. van lourdes tot medjugorje.
miljoenen mensen geloven dat dat feitelijke waarheid is, honderdduizenden gaan er elk jaar heen en spijzen de bedevaart-industrie.
tientallen verklaren zich genezen van vieze aandoeningen na besprenkeling met heilig water.

ufo's zijn maar fluwe kost daartegen. in een deathmatch tussen ufo's en moeder maria, wint maria zonder probleem.
de aliens gaan een ruggegraatloze toekomst tegemoet! Fatality!

Maar natuurlijk, Gezegend is de vrucht !!!! Zij is de gezegende onder alle vrouwen! Santa Maria.

Laat die mensen toch in hun waan parcifal ;)

Peche 20 april 2015 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7623356)
Bij de les blijven he, deze draad gaat over aliens.

En ik zie dagelijks UFO's, want ik kan niet elke ster, komeet, planeet, vliegtuig, luchtspiegeling, drone, vreemde wolk, weerballon en God weet welk atmosferisch verschijnsel herkennen of verklaren.

Maar ik label het niet direct als buitenaards omdat dat spannend en mysterieus is.

Als ik eerder bij de les was kreeg ik het verwijt dat niet alle ufo's aliens zijn...
En als ik dan zeg dat spoken en ufo's geen vergelijking waardig zijn spring je van A tot Z en zou je hopeloos terug naar elke letter grijpen om er toch iets tegenover te stellen dat uw ongelijk niet toegeeft.
We doen maar.

Frank51 20 april 2015 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623302)
Welk jaar vergelijkt U dan met welk jaar om er op uit te komen dat de aarde tot 5x toe nam in massa? Heeft U een telescoop die kan terugkijken in tijd? Of is er een wetenschappelijke techniek die ik over het oog schiet?

Met 180 miljoen jaar geleden. Yep, oceaanscan.

Frank51 20 april 2015 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623362)
Als ik eerder bij de les was kreeg ik het verwijt dat niet alle ufo's aliens zijn...
En als ik dan zeg dat spoken en ufo's geen vergelijking waardig zijn spring je van A tot Z en zou je hopeloos terug naar elke letter grijpen om er toch iets tegenover te stellen dat uw ongelijk niet toegeeft.
We doen maar.

Ik geef hier een "logischere" verklaring voor Ufo's, namelijk dat die uit het binnenste van de Aarde komen. Maar nee. Dat zal ook niet pakken vrees ik.
Ufo's die van Venus komen of ufo's die uit het binnenste van de Aarde komen. Wat is het meest logische? ;)

parcifal 20 april 2015 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7623395)
Ik geef hier een "logischere" verklaring voor Ufo's, namelijk dat die uit het binnenste van de Aarde komen. Maar nee. Dat zal ook niet pakken vrees ik.
Ufo's die van Venus komen of ufo's die uit het binnenste van de Aarde komen. Wat is het meest logische? ;)

Ufo's in uw hoofd en nergens anders, veruit de meest logische verklaring.
nog andere dingen te melden? Smurfen? Kabouters? roze olifanten? smijt het in de groep, jongen. :lol:

Frank51 20 april 2015 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7623356)
Bij de les blijven he, deze draad gaat over aliens.

En ik zie dagelijks UFO's, want ik kan niet elke ster, komeet, planeet, vliegtuig, luchtspiegeling, drone, vreemde wolk, weerballon en God weet welk atmosferisch verschijnsel herkennen of verklaren.

Maar ik label het niet direct als buitenaards omdat dat spannend en mysterieus is.

Jij kijkt misschien 15 seconden per dag naar de lucht. Hoe kan je dan een ufo zien? Ik heb er ook nog gene gezien.. jammer.
Miljoenen andere wel. Je moet echt eens een boek lezen.

Frank51 20 april 2015 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7623401)
Ufo's in uw hoofd en nergens anders, veruit de meest logische verklaring.
nog andere dingen te melden? Smurfen? Kabouters? roze olifanten? smijt het in de groep, jongen. :lol:

Nee, de Pink Invisible Unicorn , of collegavanerik
Handshake ;)

Frank51 20 april 2015 23:01

https://www.youtube.com/watch?v=9QUYjegE2mw

Zie je wel dat aliens bestaan ! Ze hebben hem!
Btw Lesley Kean heeft een goed boek.
"UFOs: Generals, Pilots, and Government Officials Go on the Record

parcifal 20 april 2015 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7623407)
Nee, de Pink Invisible Unicorn , of collegavanerik
Handshake ;)

hmmmmmmmm, nog een element toe te voegen?

Frank51 20 april 2015 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7623424)
hmmmmmmmm, nog een element toe te voegen?

Dat zou jij beter moeten weten..

parcifal 20 april 2015 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7623428)
Dat zou jij beter moeten weten..

misschien, als je geeft wat je voorspiegelt.
is er iets of.is er niets?

Peche 21 april 2015 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7623382)
Met 180 miljoen jaar geleden. Yep, oceaanscan.

Hoe kan een oceaanscan uitmaken hoe dat hier 180 miljoen jaar geleden eruit zag?:)

Peche 21 april 2015 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7623395)
Ik geef hier een "logischere" verklaring voor Ufo's, namelijk dat die uit het binnenste van de Aarde komen. Maar nee. Dat zal ook niet pakken vrees ik.
Ufo's die van Venus komen of ufo's die uit het binnenste van de Aarde komen. Wat is het meest logische? ;)

Zolang ze zelf niets komen zeggen tegen mij, laat ik alle opties open.

Frank51 21 april 2015 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623582)
Hoe kan een oceaanscan uitmaken hoe dat hier 180 miljoen jaar geleden eruit zag?:)

Veel. Logisch nadenken he
Typ in google: age ocean floors kmz.
Eerste link openen met google earth. Eens zeeer goed bekijken ;)

Peche 21 april 2015 09:46

Ik kan niet terugkijken in tijd en ik kan hypotheses niet als waarheid slikken.
Beetje te autistisch voor.

parcifal 21 april 2015 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7623717)
Veel. Logisch nadenken he
Typ in google: age ocean floors kmz.
Eerste link openen met google earth. Eens zeeer goed bekijken ;)

Is de theorie van platentectoniek een mysterie voor jou?

Subductiezones? Nooit van gehoord?
En de aanmaak van nieuwe oceaankorst ter hoogte van de mid-ocenische ruggen?

Misschien een prentje, omdat logisch nadenken duidelijk niet uw sterk punt is.


microwezen 21 april 2015 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7623402)
Jij kijkt misschien 15 seconden per dag naar de lucht. Hoe kan je dan een ufo zien? Ik heb er ook nog gene gezien.. jammer.
Miljoenen andere wel. Je moet echt eens een boek lezen.

Er zijn dagen (nachten) dat ik vele uren naar de lucht kijk. Al dan niet door een telescoop.
Nog nooit iets gezien.
En een boek heb ik ook al gelezen:
http://www.bol.com/nl/p/ufo-s-in-bel...0000022643601/

Peche 22 april 2015 05:23

Nu genereren die een wolkenveld onder zich he microwezen :p
Ge moet dus zoeken naar abnormale wolken.
En die chemtrails? Daar al iets van gezien?
Soms tot 8 lijnen naast elkaar, daartussen nog eens enekel lijnen gekruist en moments later een heel wolkentapijt dat uiteen rimpelt door "waves/vibes"
En dat zie ik regelmatig in de maand tevoorschijn komen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be