Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=139)
-   -   Het 70 punten programma (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76370)

duveltje382 18 januari 2007 15:57

Het 70 punten programma
 
Beste Filip
Mag Ik vragen of het VB het 70 punten programma nu al afgezworen heeft of niet.
Ik vind de onduidelijkheid hieromtrent nogal vervelend, zo zou ik bv. graag willen weten welke allochtonen het VB nu terug zou willen sturen naar land van herkomst, of is dat iets dat het VB totaal heeft afgezworen?
Dank U voor het eventuele antwoord
duveltje382

Filip De Man 18 januari 2007 16:13

Een vijftiental punten zijn sedertdien gerealiseerd door de vorige regeringen.
Het plan is ondertussen afgevoerd, maar ik stond achter drie vierden van wat overschoot.
Moeten terug naar hun landen van herkomst: veroordeelde criminelen, illegalen (in plaats van er Nieuwe Belgen van te maken), werkonwilligen en islamfundamentalisten.

duveltje382 18 januari 2007 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2348426)
Een vijftiental punten zijn sedertdien gerealiseerd door de vorige regeringen.
Het plan is ondertussen afgevoerd, maar ik stond achter drie vierden van wat overschoot.
Moeten terug naar hun landen van herkomst: veroordeelde criminelen, illegalen (in plaats van er Nieuwe Belgen van te maken), werkonwilligen en islamfundamentalisten.

Werkonwilligen??????????? wat verstaat U daar onder,dus een allochtoon die niet wil werken vliegt volgens U?

ilfalco 18 januari 2007 16:40

@ duveltje= DHr Dewael zegt dat toch ook? En krijgt applaus...

duveltje382 18 januari 2007 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2348536)
@ duveltje= DHr Dewael zegt dat toch ook? En krijgt applaus...

Dat hij nieuwe Belgen(allochtonen) wil terug sturen naar land van herkomst omdat ze geen werk vinden(vertel dat maar niet aan het Vierde Wereld Synicaat) Ik geloof daar niets van infalco

duveltje382 18 januari 2007 17:48

Ik vind dat dus heel sterk hoor!!!!,het VB wil mensen uitwijzen omdat ze geen werk vinden,de woorden van Filip De Man,Tja tzal dan toch geen VB worden voor mij

ilfalco 18 januari 2007 17:53

Het gaat hier niet om nieuwe belgen wel over allochtonenn met dfe vreemde nationaliteit.Maar van mijn part mag men iedereen die van de snel-belg wet de nationaliteit gewoon ontnemen aangezien dat een criminele wet is.

Weg met de belgische nationaliteit. vlaanderen onafhankelijk en een vlaamse nationaliteit. En het is niet omdat je een snel-belg ticket hebt dat je dan ook vlaming bent.

het is niet omdat je bij de macro iets koopt dat je ook aandeelhouder bent.

duveltje382 18 januari 2007 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2348785)
Het gaat hier niet om nieuwe belgen wel over allochtonenn met dfe vreemde nationaliteit.Maar van mijn part mag men iedereen die van de snel-belg wet de nationaliteit gewoon ontnemen aangezien dat een criminele wet is.

Weg met de belgische nationaliteit. vlaanderen onafhankelijk en een vlaamse nationaliteit. En het is niet omdat je een snel-belg ticket hebt dat je dan ook vlaming bent.

het is niet omdat je bij de macro iets koopt dat je ook aandeelhouder bent.

Zijn het nu nieuwe Belgen(allochtonen weet je van vreemde afkomst) of VREEMDELINGEN die GEEN BELG ZIJN,wees eens wat duidelijk hé!!!! PFFFFFFFFFF.

evilbu 18 januari 2007 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2348426)
Een vijftiental punten zijn sedertdien gerealiseerd door de vorige regeringen.
Het plan is ondertussen afgevoerd, maar ik stond achter drie vierden van wat overschoot.
Moeten terug naar hun landen van herkomst: veroordeelde criminelen, illegalen (in plaats van er Nieuwe Belgen van te maken), werkonwilligen en islamfundamentalisten.

Islamfundamentalisten? Kunt u dat eens definiëren?

duveltje382 18 januari 2007 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2348821)
Islamfundamentalisten? Kunt u dat eens definiëren?

Idd. Dat vraag ik mij ook af,zoveel onduidelijkheden Filip,kan jij hier eens wat duidelijkheid in brengen? Dank U

deryz 18 januari 2007 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2348915)
Idd. Dat vraag ik mij ook af,zoveel onduidelijkheden Filip,kan jij hier eens wat duidelijkheid in brengen? Dank U

radicale aanhangers van terroristische organisaties, mensen dat anderen oproepen tot een heilige oorlog...

bk232214 18 januari 2007 18:46

moeilijk
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2348915)
Idd. Dat vraag ik mij ook af,zoveel onduidelijkheden Filip,kan jij hier eens wat duidelijkheid in brengen? Dank U

Is dat nu zo moeilijk die hier niet thuishoren terug naar land van erkomst zo simpel is dat nu zo moeilijk .Gastarbeiders juist het zelfde werk gedaan terug naar land van erkomst

evilbu 18 januari 2007 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 2348975)
Is dat nu zo moeilijk die hier niet thuishoren terug naar land van erkomst zo simpel is dat nu zo moeilijk .Gastarbeiders juist het zelfde werk gedaan terug naar land van erkomst

Neen, het is wel "zo moeilijk". Wie precies wordt buitengegooid. Ik heb nog nooit iemand met een tatoeage "hoort hier niet thuis" zien rondlopen. Meneer de Man, een duidelijke definitie graag!

bk232214 18 januari 2007 18:47

bent
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2348821)
Islamfundamentalisten? Kunt u dat eens definiëren?

bent u blind en doof

evilbu 18 januari 2007 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 2348984)
bent u blind en doof

Neen.

duveltje382 18 januari 2007 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2348923)
radicale aanhangers van terroristische organisaties, mensen dat anderen oproepen tot een heilige oorlog...

Kan ik daar ook het VB bij rekenen?

bk232214 18 januari 2007 18:51

hallo
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2348493)
Werkonwilligen??????????? wat verstaat U daar onder,dus een allochtoon die niet wil werken vliegt volgens U?

zeker en vast

duveltje382 18 januari 2007 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 2348994)
zeker en vast

Ook als die rotte maatschappij geen kansen bied voor de allochtoon?

deryz 18 januari 2007 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2348993)
Kan ik daar ook het VB bij rekenen?

was u niet vor VB?:-)

Internaut 18 januari 2007 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2348493)
Werkonwilligen??????????? wat verstaat U daar onder,dus een allochtoon die niet wil werken vliegt volgens U?

Waarschijnlijk bedoelt mijnheer De Man de allochtonen die misbruik maken van de sociale zekerheid. Bv een langdurig werkloze allochtoon (die dopgeld trekt) en waarvan blijkt dat hij te weinig moeite doet om zich te integreren of werk te zoeken.
Duveltje is een PVDA stemmer die vroeger VB stemde...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be