Citaat:
Als zo een bewustwording plaats heeft, heb ik al iets bereikt en ben ik beloont voor mijn inspanning.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind dat je ferm aan het afdwalen bent. Wat zoek je op deze draad ? Geïnteresseerd in Aliens ? Of kom je gewoon wat ambras zoeken zoals de andere zeverende en zagende fanatieke en dogmatische sceptici ? |
Exodus heeft me aan het denken gezet.
Het resultaat van dat denken is dat ik hier mijn tijd verlies. Laat de idioten maar denken wat ze willen, het raakt me in principe niet. Dit is dan ook mijn laatste bijdrage over dit onderwerp. Ciao |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel dat de éne sceptische de andere vervangt. Je moet niet zo achterdochtig zijn hoor. |
Citaat:
Hilarisch dat je denkt dat je hiermee een vorm van "bewustwording" kan bereiken. |
Citaat:
En nu on topic : wat is jouw gedacht over Aliens ? Zijn ze volgens jou reeds geland op aarde ? Leven ze tussen ons ? Zijn zij de " goden " van onze voorvaders ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zolang je blijft vragen om te bewijzen dat iets niet bestaat verdoe je alleen maar je tijd. Die kan je volgens mij echt wel aan iets beters besteden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga het maar eens bewijzen dat je gelijk hebt...Veel geluk.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat ik dat in dit topic doe, aangezien het net dat is dat de TS destijds stelde. Maar iedereen weet ondertussen dat jij het maar niet in je schedel krijgt dat vragen om te bewijzen dat iets niet bestaat onzin is en dat het een omkering van de bewijslast betreft. Helaas zien we dergelijke volgehouden domheid wel vaker bij fanatieke gelovigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik heb ooit al gezegd dat ik -pro forma- best eens alien wou spelen he) Nu, om daar mee rond te vliegen moet ik wel wat donaties bijeensprokkelen natuurlijk. Hoeveel geef jij me, Meneertje? Aan je nick te oordelen vind je jezelf nogal wat, een donatie van minder dan 1000 Euro zou dan ook zielig zijn, nietwaar? Wanneer mag ik je royale donatie verwachten? Dan zal ik je een gepast rekeningnummer overmaken, ok? |
Meer dan 8300 berichten en nog niet het minste bewijs in zicht.
Vreemd, want mijn tarotkaarten voorspelden nochtans een grote doorbraak in het UFO-gebeuren. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Van mij krijg je geen stuiver.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, in hun geval is er eerder een psychologisch probleem. Hoe zou men dat kunnen noemen, hardnekkig vasthouden aan een veilig voelend denkkader, angst hebben voor de wrede werkelijkheid, de onbekende buitenwereld, in die mate dat men de werkelijkheid niet DURFT zien ? |
Citaat:
Dan vraag ik mij toch af, wat bezielt die mensen ? Zoals ik bvb : ik geloof niet in de katolieke god, noch in die van de islamieten, en ga daarom nooit naar de kerk, noch naar de moskee, behalve eens een enkel keertje, om de architectuur of bepaalde kunstwerken te bewonderen. Jullie echter, de " echtig-en- techtige " sceptici, posten hier al duizenden berichten ? Raar toch ? Zouden jullie, onbewust dan, toch overtuigd willen worden ? Word er dan eens bewust van jongens, en kom uit de kast !:lol: |
Citaat:
Dakani, zeker? :-D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: En wat betreft mijn vroegere beroepsbezigheden : dat gaat u geen reet aan, je hoeft daar echt niet jaloers op te zijn. Ieder diertje zijn pleziertje, nietwaar? Ik stel me u doorgaans voor terwijl u zielig uw luizen oppeuzelt bij gebrek aan een open gaarkeuken in de buurt en u uw persistente jeuk op vervelende plaatsen tracht weg te krabben met een aangescherpte stok, vanwege een fobie voor water ( niet bier, gelukkig, hehe), maar ik maak daar toch zo geen spel van? Behalve dan over uw zwemcapaciteiten, ik moet bekennen dat ik twijfel of je snel zinkt of traag. ;-) |
:-(
Citaat:
Anders moest je dit maar voor jezelf houden. Vermits je het openbaar gemaakt hebt, mag ik daar over praten zoveel ik wil. De rest van uw vuile praat is wellicht ook geïnspireerd door persoonlijke ervaringen... We zijn wél heel ver weg van de serieuze leraar fysica die je beweerde te zijn, of van de man die een mysterieuze hoge functie heeft op een geheim gehouden universiteit.:lol: Je geloofwaardigheid is volledig verdwenen, arme stakker. Blijft enkel uw vulgaire vuile tong over, een neidig oud viswijf waardig. |
Arme meneer, je zal nooit weten wat waar is en wat niet, he?
Misschien is het allemaal wel grandioze zever van mijn forum-personage die een beetje keet wou schoppen? Maar smaakten de luizen en was her stokje niet te scherp? Zorg een beetje voor jezelf he, je moet nog vele jaren mee als pispaal op dit forum. ;) Uw nijdig oud viswijf. ( niet neidig, foei, dat is een stevige klop op uw knokkels met de regel alweer). |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel d�*t zegt reeds veel over jou. En wat grandioze zever vertellen betreft, noem het eerder flauwe zever , dan zijn we dichter bij de waarheid. Er is echt niks, maar dan ook NIKS grandioos aan jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer komt er niet uit, uit je forum personage : zeik , zeik en nog eens zeik. :lol: |
Citaat:
Meer komt er niet uit, uit je forum personage : zeik , zeik en nog eens zeik. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk doordat dit komt doordat ze onbewust aanvoelen dat wij de waarheid spreken, waardoor een een soort spanning ontstaat dat hun laat blijven reageren. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be