Citaat:
als ze idd zouden komen om te koloniseren is het simpel, dan zijn wij nog maar een bende holbewoners. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat hier geraakt komt als overwinnaar/predator uit de locale evolutie. Alleen is de ruimte zo groot en de C zo 'klein' . |
Citaat:
Of de mensheid integraal het volgende millenium haalt is dan weer iets twijfelachtiger. Tenzij een of ander evolutionair neveneffectje, zoals daar zijn een fijne vogelgriep of een rondje ebola, even terloops de wereldbevolking decimeert. Ik zou alvast niet op 'de aliens' rekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom maken die zich niet openbaar kenbaar ? Dat zal je ze zelf moeten vragen als je ze ooit tegenkomt.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor het gemak vergeten we de enorme afstanden, nodige brandstof, voedsel, ... Van hier naar de DICHTSTbijzijnde STER is al 4,2 lichtjaar. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik kan niet wachten ....oh wait ... |
Citaat:
Een getuigenis ! Netjes weggestoken op een site die je vraagt je Adblocker af te zetten... En dan krijg je wat gemummel van een ouwe vent te zien. Net nu ik dacht : "nu gaan we eindelijk het al zo lang aangekondigde bewijs krijgen". 't zal waarschijnlijk voor de volgende keer zijn. |
Citaat:
Mag je wat meer buiten ondertussen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lust jij kwartels? |
Citaat:
|
Citaat:
Als pot-verwijt-ketel-verhaal kan dit wel tellen ! Om in te kaderen deze posting Jacques ! |
Citaat:
Daar moeten we toch niet flauw over doen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be