Citaat:
Omdat het feestdagen zijn. |
Heldere vuurbal.
Ze zijn Christus weer komen ophalen http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...in-de-VS.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
Alles kan toch volgens jou? You made your bed, now sleep in it. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb voor morgen sonnykroketten besteld.
|
Citaat:
Of is " Blacky " een mens ? Woon je samen met een andere man in dat hondekot, wiens naam ( of bijnaam ) Blacky is ? Zoals die Blacky die hier enkele dagen gepost heeft bvb ? Die dat je een - hoognodig -verbaal handje kwam toesteken terwijl je voortdurend aan de forum-schandpaal genageld werd ?:lol: Maar we dwalen af van ons beider geliefde onderwerp : de Aliens & UFO's ! Jacques, je mag het toegeven : je bent geobsedeerd door Aliens ! Anders zou je immers niet BLIJVEN posten in deze draad ! Ik heb je door hoor !;-) Je durft het niet toegeven omdat je schrik hebt dat de fanatieke sceptici je gaan uitlachen. Vermits je geen vrienden hebt, praat je hen naar de mond, om " er bij te horen ", en door die bende aanvaard te worden ( vergeet het maar, je laat hen ijskoud ) maar in werkelijkheid geloof je in Aliens... Kom maar uit je kast, niemand zal lachen, beloofd !;-) |
Aliens & UFO's en sonnykroketten.
|
Citaat:
Er zit hier een Sonny Crocket op het forum. Is hij het die je aan den Blacky wilt voederen ? Da mag ni hoor. Dat is verboden in België.:-) Wist je dat niet , arme sukkelaar ? |
Citaat:
In die waarin Blacky nog leeft of niet? |
Citaat:
Wat zijn je goede voornemens voor het Nieuwe Jaar ? Minder drank hoop ik ? Want anders ga je het niet lang meer uithouden vrees ik... |
Citaat:
Leeft Blacky nog of niet? |
Citaat:
Het grappigste zou zijn, dat Blacky in feite een Alien is, en dat julie binnenkort trouwen ! Nodig je mij uit op het huwelijksfeest ?:-D |
Jongens, is het geen tijd om te stoppen met dit 200 pagina durend gezeik tegen mekaar? Heel deze topic is naar de klote door jullie. Handel het af in pm's of zo.
|
Jongens, is het geen tijd om te stoppen met dit 200 pagina durend gezeik tegen mekaar? Heel deze topic is naar de klote door jullie. Handel het af in pm's of zo.
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk , misschien moet ik hem eenvoudig negeren. Zoals ik ook schurftige straathonden, dronkelappen, en andere marginalen op straat negeer. |
Citaat:
|
Daar is ´m weer. :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be