Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Cannabis naar legaliteit in Luxemburg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249635)

Het Verzet 24 september 2019 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122108)
Ja zoiets in de aard,

Oh, in die aard, het is dus iets anders dan gewoon leuteren op internet! Uit nieuwsgierigheid, van welke initiatieven ter afschieten van druggebruikers kennen we je?

fred vanhove 24 september 2019 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122093)
Ik ijver ervoor dat de overheid dat doet, nergens staat dat Jan met de pet zomaar lukraak junkies en dealers mag afknallen.

Dat ge dat al huillie huilend niet begrijpt is uw probleem, waarschijnlijk veroorzaakt door drugsgebruik.

De overheid ? Waarom doe je dat zelf niet ? De moed er niet voor ? Bang dat ze gaan terugschieten ?
Maar ik begrijp dat... iedere verslaafde denkt er wel eens over om zijn dealer af te knallen.

fred vanhove 24 september 2019 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122091)
De wet is duidelijk over wat legaal is.

Junkies die bla bla verkopen en alles op een hoop gooien duidelijk niet.

Het gaat hier niet over wat legaal of illegaal is dan wel over drugs.
En in het bijzonder over Luxemburg dat cannabis wil legaliseren.

Dus zullen we maar aannemen dat cannabis in Luxemburg geen drug is en in Vlaanderen wel.
Net als bier in Soedan een drug is en hier niet.

fred vanhove 24 september 2019 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122108)
Ja zoiets in de aard, iemand die niet onder invloed is begrijpt dat, de rest gaat als een Calimero zijn beklag doen :roll: :roll: :roll:


Mooie selfie die je hier post. Je ziet er heel gelukkig uit. Het moet goeie kwaliteit zijn. Eigen kweek ?
Nu begrijp ik waarom jij hier zo moeilijk kan volgen. Het blijven verstoppen wordt nu toch wel heel ongeloofwaardig.

PS Bier en cannabis best niet combineren.

fred vanhove 24 september 2019 18:33

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9122100)
:lol:
Gelijk de Geert 'strijdt' zeker, wa leuteren op internet.:lol:

Geert-DPG ?

Bijlage 111313

djimi 24 september 2019 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122108)
Ja zoiets in de aard, iemand die niet onder invloed is begrijpt dat, de rest gaat als een Calimero zijn beklag doen :roll: :roll: :roll:


Zo'n verzaligde blik in de ogen, zo'n brede glimlach: waar ziet u die Calimero zijn beklag doen?

:?

fred vanhove 24 september 2019 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 9122199)
Zo'n verzaligde blik in de ogen, zo'n brede glimlach: waar ziet u die Calimero zijn beklag doen?

:?

:lol::lol:

geertvdb 24 september 2019 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9121968)
Ik denk dat wanneer je hier met uitgestreken gezicht staat te beweren dat je weet wat anderen van zichzelf denken je wel het absolute schoolvoorbeeld bent van iemand die zichzelf 'verlicht' voelt...

Gij komt niet op andere draden, enkel cannabis is interessant voor u.
Maar op andere draden gaat madam graag in discussie met JvdB, waarbij ze zichzelf op een moreel pied de stalle zet, zo hoog dat ze niet meer zichtbaar is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9121968)
Voor u is dus iemand die ijvert voor de vrijheid een plantje te mogen oproken nog steeds geen haar beter dan een halve gare die in naam van één of andere profeet 'ongelovigen' wil gaan kelen?

nergens heb ik zoiets gesteld, zelfs niet bij benadering. Weer een verzinsel uit uw brein.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9121968)

Had jij het net over 'domme opinies'?

Ge zou eens moeten LEZEN wat ik schrijf, ipv van vanalles te verzinnen.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9121968)

Fijn, dan moet ik het niet meer doen.


Hier seg, onze samaritaan!! Barmhartigheid!! Die hadden we nog niet gehad.

Iemand die verslaafden aan hun lot wil overlaten (want hij wil er absoluut niet voor betalen) gaat het wierrookvat bovenhalen als het over barmhartigheid gaat.

Echt hoor, ik denk al maanden dat het niet zotter meer kan worden maar jij blijft me verbazen.

Nergens, maar dan ook nergens, heb ik het over mezelf als ik het over barmhartigheid had. Gij blijft echt vanalles verzinnen, en dat is doortrapt.

geertvdb 24 september 2019 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 9121986)
Dit is langzamerhand een gesprek voor de afdeling psychiatrie.
Mijn mening, om wanneer cannabis gelegaliseerd zou zijn, ook bejaarden daar baat bij zouden kunnen hebben, heeft gewoon geen hol, niets nada te maken met mijn opvattingen over religieus fundamentalisme.

nergens, maar dan ook nergens, schrijf ik dat! LEES wat ik schrijf! Hoeveelste keer moet ik u daarvoor op de vingers tikken??
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 9121986)


U mag dat verschrikkelijk vinden maar u vergeleek met me Jozef Mengele,

nergens, maar dan ook nergens, schrijf ik dat! LEES wat ik schrijf! Hoeveelste keer moet ik u daarvoor op de vingers tikken??
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 9121986)
een monster uit concentratiekampen, het gaat dus wel wat verder dan verschrikkelijk vinden.
Barmhartigheid? Forummers die openlijk pleiten voor discriminatie van vrouwen en homo's kunnen dat woord niet eens spellen, maar wanneer u hen die eigenschap wil toekennen als argument in deze discussie, moet uw vermogen tot beter gewoon op zijn.

Ik ga hier niet de verdediging van JvdB opnemen, maar nergens heeft bij mijn weten JvdB ooit openlijk gepleit voor discriminatie. gij verzint gewoon vanalles, en zelfs al wijs ik u daarop, verschillende keren, gij blijft dat hardnekkig doen.

fred vanhove 24 september 2019 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 9122211)
Hoeveelste keer moet ik u daarvoor op de vingers tikken??
Hoeveelste keer moet ik u daarvoor op de vingers tikken??

Zijt gij schoolmeester ? Op de vingers tikken is nu verboden en kan u uw baan kosten.
Hou daar maar mee op voor er een boze vader u eens onder handen komt nemen.

dpg 24 september 2019 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9122145)
De overheid ? Waarom doe je dat zelf niet ? De moed er niet voor ? Bang dat ze gaan terugschieten ?
Maar ik begrijp dat... iedere verslaafde denkt er wel eens over om zijn dealer af te knallen.

Natuurlijk de overheid.
Stond er al verschillende keren trouwens, arme Fred toch, was je het alweer vergeten ?

dpg 24 september 2019 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9121704)
Haha Opium derivaten zijn dus geen drugs :lol::lol:

Dus is in landen waar Alcohol is verboden en niet legaal is alcohol een drug en in Canada is cannabis geen drug want legaal.
Wat legaal is is voor U geen drug en wat niet legaal is wel. In Uruguay is cannabis geen drug maar in België wel ??

Dus toch nog een paar hersencellen die werken na de zoveelste roes.
Niet dat je dat niet weet gezien het onderwep Cannabis naar legaliteit in Luxemburg is en niet in Belgie

dpg 24 september 2019 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 9122199)
Zo'n verzaligde blik in de ogen, zo'n brede glimlach: waar ziet u die Calimero zijn beklag doen?

:?

Hier:

https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=1010

JimmyB 25 september 2019 06:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122093)
Ik ijver ervoor dat de overheid dat doet, nergens staat dat Jan met de pet zomaar lukraak junkies en dealers mag afknallen.

Dat ge dat al huillie huilend niet begrijpt is uw probleem, waarschijnlijk veroorzaakt door drugsgebruik.

Dit is hetzelfde verschil.

Het blijft aanzetten tot geweld indien de overheid het nu doet of iemand anders. Dat de overheid betogers afknalde op het Tiananmenplein maakt het niet minder erg.

fred vanhove 25 september 2019 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122283)
Dus toch nog een paar hersencellen die werken na de zoveelste roes.
Niet dat je dat niet weet gezien het onderwep Cannabis naar legaliteit in Luxemburg is en niet in Belgie

Wist je dan niet dat Fred een buitenverblijf heeft in Diekirch ? Fred heeft in tegenstelling tot jij niet al zijn geld aan dope verbrast.

fred vanhove 25 september 2019 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9122281)
Natuurlijk de overheid.
Stond er al verschillende keren trouwens, arme Fred toch, was je het alweer vergeten ?

Wat is daar zo natuurlijk aan ? Het staat je vrij te verkassen naar oorden waar de overheid er wel op los knalt.

Is er nog een gebied waar IS aan de macht is ?

Ik lees dat je de goorste radicale extreem rechtse ideeën bejubelt maar tot heden is volgens mij alleen een IS partij daarvoor te vinden maar voor zover ik weet zijn die van de kaart geveegd. Pech.

Hier zijn uw ideeën verwerpelijk en zullen die nooit plaatsvinden gezien we in een rechtstaat leven en misschien amper 1 op de 100.000 mensen uw ideeën delen.

Tot welke hallucinaties overmatig speed gebruik toch kunnen leiden :roll: Zoek hulp voor het te laat is.

dpg 25 september 2019 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB (Bericht 9122371)
Dit is hetzelfde verschil.

Het blijft aanzetten tot geweld indien de overheid het nu doet of iemand anders. Dat de overheid betogers afknalde op het Tiananmenplein maakt het niet minder erg.

Juist ja "hetzelfde verschil".

paf maar verder.

dpg 25 september 2019 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9122686)
Wist je dan niet dat Fred een buitenverblijf heeft in Diekirch ? Fred heeft in tegenstelling tot jij niet al zijn geld aan dope verbrast.

Doei Fred, veel plezier daar en laat ons met rust met uw drugs.

alice 25 september 2019 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 9120920)
Ik zie geen verschil tussen uw opinies, en die van Jozef Mengele.

En dan even later op de vingers tikken omdat " dit nooit beweerd is"!:roll:
Alweer! ;-)
Allé vast weer vertrokken voor rondje getrol....

alice 25 september 2019 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 9122211)
nergens, maar dan ook nergens, schrijf ik dat! LEES wat ik schrijf! Hoeveelste keer moet ik u daarvoor op de vingers tikken??
nergens, maar dan ook nergens, schrijf ik dat! LEES wat ik schrijf! Hoeveelste keer moet ik u daarvoor op de vingers tikken??
Ik ga hier niet de verdediging van JvdB opnemen, maar nergens heeft bij mijn weten JvdB ooit openlijk gepleit voor discriminatie. gij verzint gewoon vanalles, en zelfs al wijs ik u daarop, verschillende keren, gij blijft dat hardnekkig doen.

Toch wel, uw geheugen op korte en lange termijn lijkt problematisch. Jan pleitte openlijk voor discriminatie in een discussie over een bakker die een klant weigerde omwille van zijn seksuele geaardheid.
IK lees wat u schrijft, doet u dit zelf ook eens?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be