Citaat:
Ik blijf erop hameren: Don't look up, look inside! |
Citaat:
Ik blijf erop hameren: Don't look up, look inside! |
Citaat:
Laten we ook niet vergeten dat het bestaan van buitenaardse beschavingen altijd zal ontkend en onderdrukt worden. Daar hebben alle wereldlijke leiders het grootste belang bij. En de gewone sterveling zoals de debunkers hier op het forum parcifal, bembem, Dixie en co., wel die lijden aan een sterke vorm van cognitive dissonance (http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance). Hun bijna permanente aanwezigheid hier bevestigd het vermoeden dat ze daaraan lijden. Diezelfde ongelovige loosers vind je ook in de 9/11 draad en de draad over reincarnatie. Het is niet toevallig dat ze in die draden ook daar de grootste moeite doen om alles te ontkennen. Ze gedragen zich als struisvogels met hun kop in het zand. Hun zielige kleine wereldje zou idd. volledig in elkaar storten moesten ze geen uitweg meer zien en noodgedwongen met hun neus op de feiten gedrukt worden. Maar zelfs dan zouden ze het niet geloven. De vraag of er buitenaardse beschaving al dan niet bestaat moet volgens mij omgedraaid worden. Is het m.a.w. mogelijk dat er geen buitenaardse beschaving bestaat ? Het antwoord hierop is dat het totaal onmogelijk is ofwel is het voor 99,99999999 zeker (met nog een 30 tal nullen). Een zekere Dr.Harrison Brown heeft die kans eens berekend. Of hoeveel mogelijke levensvormen zoals die op aarde in het heelal "kunnen" aanwezig zijn. Hij kwam tot de som van 100 biljoen x 450 biljoen. En wij zitten maar te lullen en te twijfelen over de mogelijkheid van slechts een enkele buitenaardse levensvorm. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een vraagje : vind jij ook niet dat heel dat scheppingsverhaal van Adam en Eva eerder iets is als een DNA staal dat afgenomen word ? Je weet wel dat met die rib. |
Citaat:
I saw him taking care of his patients by measuring their blood pressure, taking blood samples, and ensuring the proper "antidotes" were on hand, but not for a minute did I sense any deep pronouncements of love or compassion that are found in the best teachers and shamans. On the contrary, a compassionate, spiritual individual would never allow someone to journey into a state of high-dose DMT in a cold, clinical setting. Wat heeft zijn onderzoek opgebracht? Ik zie er niet veel heil in. |
Citaat:
Work of the devil? Why? |
Citaat:
Hier nog een stuk verder van de tekst. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ze zichzelf afscheiden van de bron van creatie en universele liefde, moeten ze constant hun energie elders halen in de vorm van lagere vibraties, en dat kost hun veel moeite om dat zo te houden. Daarom moeten ze alles controleren, alles constant in handen houden. Als de mensheid globaal ontdekt wie aan de touwtjes trekt, is het game over voor hun. |
UFO's worden ook gezien in Nederland rond basissen waar kernwapens zijn opgeslagen:
http://vimeo.com/43174826 |
Citaat:
Het gaat hier over begrippen!! In dat geval heb je gelijk: alle begrippen bestaan. Mijn oprechte excuses aan de meneren en de exodussen hier. Bij dat we dit misverstand hebben uitgeklaard. |
Citaat:
Sommige hebben precies altijd iets nodig om te 'geloven'. Als de monotheïstische goden wat archaïsch lijken te worden , gaat men z'n heil zoeken bij intergalactische intelligentia. (Frappant genoeg met hetzelfde soort argumenten & bewijzen als de klassiek gelovige. En ondertussen maar afgeven op 'de satanische moslims' , niewaar niet-praktiserende katholiek? ) Zoals al meermaals is aangehaald zal niemand van de 'debunkers' ontkennen dat er hoogst waarschijnlijk, buiten dit aardse leven, ook elders in dit universum leven is of kan zijn (een niet onbelangrijke nuance). Waar jullie als 'believers' heel licht over lijken te gaan zijn de vermeende bewijzen voor de aardse bezoekjes van buitenaards intelligent leven. Ik mag hopen dat jullie dagelijks rationeler in 't leven staan dan met de hier gedemonstreerde naïviteit. Ik zou vermoeden dat jullie er nogal es dikwijls opgelegd worden zonder er erg in te hebben. |
Citaat:
|
Alles wat kan bestaan bestaat inderdaad. Hier Robert Monroe die de astrale realiteiten waarneemt die rond de planeet aarde hangen.
Citaat:
Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het bezoeken in je astrale lichaam. Er zijn realiteiten gezien met heksen die op bezems rondvliegen, "lego" realiteiten waar alles uit legoblokjes lijkt te bestaan, realiteiten die als men het observeert gepixeleert zijn zoals in oude computerspellen, enz... Realiteiten die door de gedachten van mensen geschapen zijn zijn redelijk onveranderlijk. Daarintegen heb je ook realiteiten die volledig de vorm aannemen van het bewustzijn die het observeert. Twee personen kunnen zich in dezelfde realiteit bevinden en twee totaal andere zaken zien. Het onderscheid tussen de waarnemer en het geobserveerde smelt weg. Boven de astrale realiteiten zijn er nog fijnere realiteiten. Hoe dichter men bij de bron van creatie komt, hoe meer het concept "tijd" wegvalt, en hoe excatischer en liefdevoller ze worden ervaren. Zelfs de hogere astrale realiteiten kunnen al aanvoelen als "de hemel" tegenover onze "vaste" aarde dagdagelijkse realiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo dus... |
Citaat:
Voor een middeleeuwse monnik zou het ook nogal " onwaarschijnlijk " geklonken hebben als je hem verteld had over naar de Maan reizen, of machine's naar Mars sturen, of een duikboot uitgerust met kernkoppen die een heel land kan opblazen...Denk je niet ?:lol: Besef je niet dat jouw enge wereldbeeld niet overeenkomt met de werkelijkheid ? Kan dit niet doordringen in het zagemeel onder je hersenpan ? |
Citaat:
De Lovecraft-realiteit...:-) |
Citaat:
Of vind je van jezelf dat je je heel kritisch opstelt tegenover de alien-visit argumenten ? |
Citaat:
Mensen met een technologisch zwak ontwikkelde beschaving hebben altijd de neiging om technologisch gevorderden als magische wezens, goden enz te beschouwen. Neem nu de Cargo -cultus, een typisch voorbeeld daarvan : http://nl.wikipedia.org/wiki/Cargocult Citaat:
De Indische goden bezaten vliegende tuigen en wapens die bliksems afschoten, en dergelijke zaken kwam je bij de Scandinavische goden ook tegen...De lijst is lang, men kan dergelijke mythes en legendes op alle werelddelen waarnemen, en door de hele geschiedenis heen... En d�*t, beste Gandalf, noem ik dus sterke aanwijzingen, alhoewel geen onweerlegbare bewijzen, toegegeven. Maar om zich over mijn overtuiging nu zo vrolijk te maken als was het klinkbare onzin, zoals een aantal zichzelf heel intelligent vindende leeghoofden dat al de hele draad door doen, dat vind ik toch van weinig verstand getuigen. Want weet je...Het zou best waar kunnen zijn !:-) |
Citaat:
Dat soort dingen heb jij blijkbaar nog niet door, of je vindt het hoogstens een vervelende techniciteit die een magisch alienras met een tentakelknip oplost, nietwaar? Citaat:
|
Citaat:
Ik denk echter wél dat er asse in jouw hoofd zit, inplaats van hersens, en dat je dus minder verstand hebt als een appel, ook al is dit wetenschappelijk niet verklaarbaar. Je ziet dus dat de wetenschap soms voor een raadsel staat, je bent er het levende ( ? ) bewijs van.:-) |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat we misschien op het punt staan een copernicaanse omwenteling "live" mee te maken! |
Eerst gaat hij in een andere draad een deskundig oordeel vellen op de Spaanse landbouwsector...
|
Citaat:
Sla anders eens een paar keer met een flinke houtblok op je koppekke, naar het schijnt helpt dat bij gasten zoals jij. |
Hoe iets dat de mensheid dichterbij mekaar kan brengen ons zover uit een kan drijven. It's a mad thing!
|
http://forum.politics.be/showthread.php?t=197136
Could it be linked to... Massive UFO or Planet Size Life Refuelling Or Communicating http://www.youtube.com/watch?v=watdtkyFQL0 |
Citaat:
Helaas... |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij zegt dat c geen echte limietsnelheid is, dan zeg je uiteraard iets analoogs dat appels omhoogvallen en asse terug hout kan worden. |
Citaat:
Die mythen zijn antwoorden op oa natuurlijke fenomenen die men niet begreep. Ik dacht dat we ondertussen wel zoveel 'ervaring' hadden opgedaan om niet weer overhaast tot conclusies te komen bij elk onbekend of aanvankelijk onverklaarbaar verschijnsel. Ipv overtuigd te roepen 'ze zijn er!' zou uw voorbeeld van die cargocultus eerder tot gereserveerdheid en terughoudendheid moeten stemmen. Het klopt dat alle opties overwogen moeten worden maar dan wel in een wetenschappelijke context. Als ik hier reacties lees die het hebben over 'het astrale zelf' of iets dergelijks, dan vrees ik dat we in de benadering van de niet verklaarde verschijnselen de verkeerde toer op gaan. (en dan ontsnappen mij termen als 'onzin'). Zoals ik al eerder heb aangegeven vind ik het thema rond UFO's fascinerend. Vooral door het potentieel aan onverklaarde natuurkundige fenomenen dat eruit blijkt. En als het werkelijk over buitenwereldse -intelligente- objecten gaat, dan kijk ik vol verwachting uit naar het eerste harde, onontkenbare bewijs daarvoor. En met ... "Het zou best waar kunnen zijn !" ... schieten we niet bijster veel op, toch ? |
Citaat:
Zoals de eerste mens die de zee op wou zich tevreden stelde met een paar met lianen aan mekaar gebonden boomstammen, vond een andere mens de zeilboot uit, en daarna het stoomschip, en vandaag een door olie gebruikende motors aangedreven schip. Vandaag hebben wij ruimteschepen, die in de ogen der Aliens op die aan mekaar gebonden boomstammen moeten doen denken. Die van hen gaan ontzettend veel sneller. Hoe ? Dat weet ik ook niet. Misschien iets heel eenvoudigs, zo van " doemme toch, dat ik d�*�*r nooit aan gedacht heb !":lol: Maar nee, parcifalluske, die heeft zulke twijfels niet, die stelt zich geen vragen, en stelt zich tevreden met wat de huidige wetenschap hem voorkauwt. Hij kan dat dan napraten, en doen alsof hij zélf enige verdienste heeft in wat er tot vandaag toe allemaal uitgevonden is. En dan over al de rest zeggen " DA KAN NI ". Want anders hadden wij het a lang uitgevonden.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En het gaat niet eens over beter begrijpen. Het is een fundamentele wet. Die kan je niet beter begrijpen. Dat is zoals zeggen : ha, aliens begrijpen wiskunde beter dan wij. Die kunnen 1 + 1 wel gelijk aan 3,5 maken, omdat ze het zo goed begrijpen. Ridicuul, nietwaar? Citaat:
Misschien moet je toch eens leren aanvaarden dat sommige mensen dingen weten, na jarenlange studie. Te koop lopen met je grenzeloze onwetendheid is nogal schaamtelijk vind ik. |
Citaat:
En verder denken we er elk het onze van. En dat is prima. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be