Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wie knoeit er eigenlijk aan de forumsoftware? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250028)

Dadeemelee 14 september 2019 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9113762)
Toen ik vanmorgen mijn yahoo mail opende heb ik toch wel 1 berichtje van politics.be ontvangen zekers, eentje over Hamas die oorlogje wou spelen, maar verder niks nada, nougabollen ik ben pertang op een klein vijfduizend draden geabonneerd.
Ze zullen Kojak toch niet aan de forumsoftware laten kloten hebben zekers. ;-)

Vijfduizend draden? Weet ge wat dat kost aan de forumeigenaars, al die mails verzenden? ;-)

Of anders is het uw provider die er een limiet opgezet heeft. :|

kojak 14 september 2019 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9113762)
Toen ik vanmorgen mijn yahoo mail opende heb ik toch wel 1 berichtje van politics.be ontvangen zekers, eentje over Hamas die oorlogje wou spelen, maar verder niks nada, nougabollen ik ben pertang op een klein vijfduizend draden geabonneerd.
Ze zullen Kojak toch niet aan de forumsoftware laten kloten hebben zekers. ;-)

Eindelijk, je hebt het door. :lol:

kojak 14 september 2019 21:13

Maar ik zie wel een andere verklaring, en dat is het feit dat het steeds moeilijker wordt om via een 'web host' mass mails te versturen.
Daar zit immers ook heel wat spam tussen.
Hoe ze het nu juist aanpakken, weet ik (nog) niet, maar dat ze er de vijs wat opzetten zou me niet verwonderen. Maw, aantal mails beperken per tijdseenheid.
Op mijn forum, een kleintje maar, heb ik dat probleem (soms) ook de laatste maanden.

Hoomer 14 september 2019 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9113834)
Vijfduizend draden? Weet ge wat dat kost aan de forumeigenaars, al die mails verzenden? ;-)

Of anders is het uw provider die er een limiet opgezet heeft. :|

Je snapt er waarschijnlijk zoals verwacht weer de ballen van, ik verknoei al 14 jaar tijd op dit forum, 5000 abonnementen gedeeld door veertien jaar = 1 abonnement per dag.
Dadeemelee dit was voor de beruchte aanval een zeer succesvol forum hoor er werden hier tientalle interessante draden per dag geopend, helaas uw vrienden onze toenmalige linkse rukkers gunden dat succes aan de Maarten niet en verknoeiden stelselmatig de boel. ;-)

Hoomer 14 september 2019 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9114380)
Maar ik zie wel een andere verklaring, en dat is het feit dat het steeds moeilijker wordt om via een 'web host' mass mails te versturen.
Daar zit immers ook heel wat spam tussen.
Hoe ze het nu juist aanpakken, weet ik (nog) niet, maar dat ze er de vijs wat opzetten zou me niet verwonderen. Maw, aantal mails beperken per tijdseenheid.
Op mijn forum, een kleintje maar, heb ik dat probleem (soms) ook de laatste maanden.

De laatste drie dagen is er juist geteld 1 politics mail doorgekomen, de forumsoftware zal ze nog wel verzenden, maar zoals eerder gezegd "Internets wegen zijn ondoorgrondelijk".;-)

Wapper 14 september 2019 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9112087)
Moet jij uw wenkbrauwen niet achteruit gaan kammen of zo? :roll:

:rofl: Nominatie: Toprepliek 2019!

Dadeemelee 15 september 2019 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9114466)
Je snapt er waarschijnlijk zoals verwacht weer de ballen van, ik verknoei al 14 jaar tijd op dit forum, 5000 abonnementen gedeeld door veertien jaar = 1 abonnement per dag.
Dadeemelee dit was voor de beruchte aanval een zeer succesvol forum hoor er werden hier tientalle interessante draden per dag geopend, helaas uw vrienden onze toenmalige linkse rukkers gunden dat succes aan de Maarten niet en verknoeiden stelselmatig de boel. ;-)

Mijn vrienden? :?

kojak 15 september 2019 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9114466)
Je snapt er waarschijnlijk zoals verwacht weer de ballen van, ik verknoei al 14 jaar tijd op dit forum, 5000 abonnementen gedeeld door veertien jaar = 1 abonnement per dag.
Dadeemelee dit was voor de beruchte aanval een zeer succesvol forum hoor er werden hier tientalle interessante draden per dag geopend, helaas uw vrienden onze toenmalige linkse rukkers gunden dat succes aan de Maarten niet en verknoeiden stelselmatig de boel. ;-)

Ter info, rukkers zijn rechtshandig dus rechts en niet links.
Tenzij ze vreemd gaan, maar dat zal wel een minderheid zijn. :mrgreen:

Hoomer 7 oktober 2019 05:58

Hoera, feestjeu vanmorgen 4 mails van politics aangekregen.

kojak 7 oktober 2019 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9132923)
Hoera, feestjeu vanmorgen 4 mails van politics aangekregen.

Ben blij dat uwe fan-mail er terug wat op vooruitgegaan is. :thumbsup: ;)

Anna List 7 oktober 2019 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9132923)
Hoera, feestjeu vanmorgen 4 mails van politics aangekregen.

https://www.youtube.com › watch


:cheer: rijen dik, echte vrienden! :cheer:

Xenophon 19 oktober 2019 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9132923)
Hoera, feestjeu vanmorgen 4 mails van politics aangekregen.

Ik had die functie van het forum uitgeschakeld omdat ik dacht dat niemand ze gebruikte.

Maar goed, het werkt nu weer. ;)

Vrijheideerst 12 december 2019 10:22

De moderatie heeft ons al lang opgegeven denk ik.

Mijn psychiater ook dus niks nieuws onder de zon. :magniet:

Bach 12 december 2019 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9113762)
Toen ik vanmorgen mijn yahoo mail opende heb ik toch wel 1 berichtje van politics.be ontvangen zekers, eentje over Hamas die oorlogje wou spelen, maar verder niks nada, nougabollen ik ben pertang op een klein vijfduizend draden geabonneerd.
Ze zullen Kojak toch niet aan de forumsoftware laten kloten hebben zekers. ;-)

Of een complot tegen stripfiguren.

Vrijheideerst 12 december 2019 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9194722)
Of een complot tegen stripfiguren.

Het complot van de XX-en die een puriteins bewind willen installeren in de VS?

Vlad 6 november 2021 06:46

Vermits de draad forumkuren gesloten is vraag ik het maar hier: zijn er nog mensen die sinds enkele dagen een moeilijk forum vaststellen, alsof het forum blijft 'hangen'. Ik moet dan laden van de pagina onderbreken en terug opnieuw op reageren drukken of op de link van de draad klikken omdat het openen of reageren anders zeer lang of tot in het oneindige lijkt door te gaan. Ik vermoed van wel vermits ik al enkele dubbele posten heb gezien. Of ligt het toch bij mij ?

Rudy 6 november 2021 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9808037)
Vermits de draad forumkuren gesloten is vraag ik het maar hier: zijn er nog mensen die sinds enkele dagen een moeilijk forum vaststellen, alsof het forum blijft 'hangen'. Ik moet dan laden van de pagina onderbreken en terug opnieuw op reageren drukken of op de link van de draad klikken omdat het openen of reageren anders zeer lang of tot in het oneindige lijkt door te gaan. Ik vermoed van wel vermits ik al enkele dubbele posten heb gezien. Of ligt het toch bij mij ?

Het ligt niet aan u. Het is al een tijdje zo. Op sommige momenten is dat "haperen" nogal irritant.
Ik heb de gewoonte aangenomen om eerst het bericht te kopiëren alvorens op "antwoord versturen" te drukken, kwestie van niet opnieuw te moeten beginnen.

patrickve 6 november 2021 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9808078)
Het ligt niet aan u. Het is al een tijdje zo. Op sommige momenten is dat "haperen" nogal irritant.
Ik heb de gewoonte aangenomen om eerst het bericht te kopiëren alvorens op "antwoord versturen" te drukken, kwestie van niet opnieuw te moeten beginnen.

Hier ook.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be