Citaat:
Spijtig dat mensen alles willen naäpen, maar dat zal wel "menselijk" zijn... |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graancirkels |
Heb eigelijk nog altijd geen antwoord gekregen, hoe het nu eigelijk zit met onze Mexicaanse alien?
Ik ben oprecht er benieuwd. |
Citaat:
http://www.metaseek.nl/search/web/2/alien+mexico Foto uit 1950: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Wat waren de vragen en hoe werden ze gesteld? |
Ik denk dat Bulgarije meer toeristen probeert aan te trekken.
|
|
Ze hebben dus geen dna teruggevonden in de stalen van dien aap & 4 labo's zouden dat bevestigen...
Nergens kan je die labresultaten zien natuurlijk. Dien Jaime Maussan is toch maar ne raren typ. Heeft geen deftige homepage, maar stuurt wel al 25 jaar persberichten. |
Citaat:
Toch wel een grote "overheidsinstantie moet inkrimpen en probeert zich met een groot verhaal te redden"-factor, indien u het mij vraagt. Neemt overigens niet weg dat ik geen geloof hecht aan intelligent buitenaards leven, maar dit soort kunst- en vliegwerk is toch niet echt bevorderlijk voor onderzoek ernaar. |
Aliens lijken dus inderdaad te bestaan en wel vrij dichtbij.
Toch wel een uitdaging voor de scenaristen om de aliens een krachtige rol (de dreiging!) te geven in de ettelijke filmprojecten die nu toch wel zullen uit de grond schieten. :) Zo'n bacterie kan niet al te veel tekst aan lijkt me. En omineus kijken zit er ook al niet echt in. Bummer! http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...-op-Mars.dhtml Citaat:
|
Citaat:
In sommige kringen is al heel goed geweten dat er verschillende andere intelligente levensvormen bestaan. Ziehier een originele brief uit de jaren 50 van iemand die gelieerd was aan het militair industrieel complex: Citaat:
|
Citaat:
Het ziet er immers naar uit dat de aliens nog een beetje tijd zullen nodig hebben vooraleer ze een ruimteschip zulllen kunnen bouwen. Een paar honderd miljoen jaar waarschijnlijk. Een druppelsgewijze verspreiding van de waarheid kan dus vrij geleidelijk gebeuren. Misschien elke honderdduizend jaar een artikel in de krant? Ach, misschien zullen we ze nog moeten gaan halen en zelf naar hier brengen. Stoute, luie aliens, :x kunnen die nu niet eens een beetje sneller evolueren zeg? Ik vind dat het in een relatie, en vooral dan een interplanetaire, toch van de 2 kanten moet komen. Anders blijft dat niet duren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan het hun niet kwalijk nemen. Ze zijn zo gekweekt. De hersentjes hebben die banen gelegd. Er is ook een grote schrik tegen het irrationele. Het gene dat ze niet kennen. Angst voor verandering. Daar waar ik juist van mening ben dat die verandering het prachtigste is wat er kan zijn. Nuja, hangt bij iedereen wat af van zijn persoonlijke situatie. Een Pasja gaat ook niet graag zijn harem opgeven ;-) Feit bij aliens is dat er vele 'bewijzen' zijn (Zie oa laatst die video van het nieuws uit Peru). Maar deze niet door officiële wetenschappers kunnen hard gemaakt worden. (jobverlies of geen kennis) En zelfs mocht men deze bewijzen hard kunnen maken, dan zou het gecensureerd worden. Zie maar naar het Disclosure Project waar hoge officials uit de biecht spreken. Vandaar dat ik niet meer in discusieer met zo een mensen. Gewoon negeren. "The Truth?! You can't handle the Truth!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be