Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 20 maart 2010 19:50

Buitenaardsen zijn onopvallend in ons midden (getuigenis)

Onderstaande brief werd ons deze week toegestuurd:
De Niburu website lees ik regelmatig. Erg interessant. Heb tijdens een vakantie in het buitenland op een bepaalde plek heel vaak ufo’s gezien van dichtbij en kleine lichtbollen die knalrood licht geven tussen het gras. Ik denk dat die plek nog steeds bezocht wordt door ufo’s. Tot zover. Afgelopen zaterdag 13 maart heb ik iets heel vreemds meegemaakt en heb tot nu toe een mix van gemengde gevoelens. Daarom schrijf ik, moet even mijn verhaal kwijt. Ik zal bij het begin beginnen.

Ik ging met twee vrienden naar een feest. Op het feest was het erg druk, te druk. Maar toch wel gezellig. Ik danste wat op de muziek, maar het volgende nummer vond ik niet leuk dus ging ik aan de kant staan en naar het dansende publiek kijken. Een paar minuten later werd ik me gewaar van een ijskoude stroom (alsof je een koelkast open doet). Ik vroeg mezelf verwonderend af waar dit vandaan kwam.

Veel mensen hadden door de warmte binnen luchtige kleding aan, ik ook. Ik keek het dansende publiek aan, eigenlijk zoekend waar de koude stroom vandaan kwam. Tot mijn oog viel op een jongeman, slank, rond de 30 jaar met blonde krullen, tussen de 180/185. Ik wist het, hij was het! Ik voelde het niet-Aardse zo sterk, de koude stroom kwam van hem! Wat deed ik nou, impulsief stapte ik naar hem toe zonder twijfel en stelde hem 3 vragen. Ik wist het antwoord al, maar toch wilde ik het uit zijn mond horen.

(tijdens het stellen van mijn vraag keek hij naar de grond)

Ik: Mag ik jou wat vragen? Hij knikte met zijn hoofd.
Ik: Geloof jij dat er meer is tussen hemel en aarde? Hij knikte weer met zijn hoofd.
Ik: Heb jij contact met buitenaardse wezens? Hij knikte weer met zijn hoofd.
Ik: Ben jij zelf een buitenaards wezen? Hij knikte weer met zijn hoofd.

Meer zei ik niet, ik liep weg. Ik wist het, ik was helemaal ontzet, kreeg koude rillingen. Daar stond ik tussen het publiek met deze informatie. Ik wist niet wat ik moest doen. Weg gaan of blijven? Ik stond daar niet ver van de garderobe, met mijn rug naar de dansvloer, na te denken wat ik zou doen. Toen voelde ik weer die koude energie. Hij liep me voorbij, terwijl hij zich half omdraaide en mij aan keek. Ik zag duidelijk zijn grote matte witte ogen met een zwarte streep erin. Hij zei het volgende: een beetje robotachtige stem:

"Alles is een en een is alles in mij!" Ik reageerde fel. Ik heb jou door! Ik wist nu zeker dat dit of wat het was die met me sprak niet een mens was. Een flauwe glimlach verscheen op zijn lippen, hij draaide zich weer om en liep door. Nog steeds ontzet, en met gemengde gevoelens van boosheid en angst vroeg ik me af wie van de mensen het doorhadden dat er zich iets vreemds tussen ons bevond? Even later zag ik hem weer staan aan de kant van de dansvloer waar hij eerst ook stond.

Ook een vrouw stond bij hem in de buurt en ze danste niet, maar keek een beetje om zich heen. Toch moest ik nog een keer bevestiging krijgen, alsof dit nog niet genoeg was. Hoe raar dit ook klinkt, hoewel ik het al wist. Ik stapte naar de vrouw toe en zei: "Mag ik jou wat vragen?" Ze verstond mij niet want ze sprak Engels en het muziek stond hard, maar ze liep met me mee uit de drukte. Ik vroeg haar: "Die man daar waar jij in de buurt stond, wat vind jij van hem?" Ze barste bijna in tranen uit en zei: "Er is iets onnatuurlijks, iets angstigs bij hem, ik voel koude energie"... "Ik weet niet wat het is". Ik zei: "Je hebt goed gevoeld, het klopt, ik voel hetzelfde". We hebben nog even heel kort gesproken. Ze bleek een studente te zijn en was even op bezoek in Amsterdam. Ik ben gebleven tot het einde.

Ik heb het er verder met niemand op het feest over gehad, voor mij was het duidelijk. Ik sloot me af van die ervaring en heb die "man" niet meer gezien. Eigenlijk niet meer opgelet. Nooit had ik gedacht dit mee te maken, nooit! Ik weet niet wat ik ervan moet denken, het zij zo. Nu weet ik echt dat we op deze aardbol niet alleen zijn. Maar toch vind ik dit echt bizar.

Bedankt voor het lezen van mijn brief.

Met vriendelijke groet,
mevrouw S.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22894

kiko 20 maart 2010 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4651014)
Buitenaardsen zijn onopvallend in ons midden (getuigenis)

Onderstaande brief werd ons deze week toegestuurd:
De Niburu website lees ik regelmatig. Erg interessant. Heb tijdens een vakantie in het buitenland op een bepaalde plek heel vaak ufo’s gezien van dichtbij en kleine lichtbollen die knalrood licht geven tussen het gras. Ik denk dat die plek nog steeds bezocht wordt door ufo’s. Tot zover. Afgelopen zaterdag 13 maart heb ik iets heel vreemds meegemaakt en heb tot nu toe een mix van gemengde gevoelens. Daarom schrijf ik, moet even mijn verhaal kwijt. Ik zal bij het begin beginnen.

Ik ging met twee vrienden naar een feest. Op het feest was het erg druk, te druk. Maar toch wel gezellig. Ik danste wat op de muziek, maar het volgende nummer vond ik niet leuk dus ging ik aan de kant staan en naar het dansende publiek kijken. Een paar minuten later werd ik me gewaar van een ijskoude stroom (alsof je een koelkast open doet). Ik vroeg mezelf verwonderend af waar dit vandaan kwam.

Veel mensen hadden door de warmte binnen luchtige kleding aan, ik ook. Ik keek het dansende publiek aan, eigenlijk zoekend waar de koude stroom vandaan kwam. Tot mijn oog viel op een jongeman, slank, rond de 30 jaar met blonde krullen, tussen de 180/185. Ik wist het, hij was het! Ik voelde het niet-Aardse zo sterk, de koude stroom kwam van hem! Wat deed ik nou, impulsief stapte ik naar hem toe zonder twijfel en stelde hem 3 vragen. Ik wist het antwoord al, maar toch wilde ik het uit zijn mond horen.

(tijdens het stellen van mijn vraag keek hij naar de grond)

Ik: Mag ik jou wat vragen? Hij knikte met zijn hoofd.
Ik: Geloof jij dat er meer is tussen hemel en aarde? Hij knikte weer met zijn hoofd.
Ik: Heb jij contact met buitenaardse wezens? Hij knikte weer met zijn hoofd.
Ik: Ben jij zelf een buitenaards wezen? Hij knikte weer met zijn hoofd.

Meer zei ik niet, ik liep weg. Ik wist het, ik was helemaal ontzet, kreeg koude rillingen. Daar stond ik tussen het publiek met deze informatie. Ik wist niet wat ik moest doen. Weg gaan of blijven? Ik stond daar niet ver van de garderobe, met mijn rug naar de dansvloer, na te denken wat ik zou doen. Toen voelde ik weer die koude energie. Hij liep me voorbij, terwijl hij zich half omdraaide en mij aan keek. Ik zag duidelijk zijn grote matte witte ogen met een zwarte streep erin. Hij zei het volgende: een beetje robotachtige stem:

"Alles is een en een is alles in mij!" Ik reageerde fel. Ik heb jou door! Ik wist nu zeker dat dit of wat het was die met me sprak niet een mens was. Een flauwe glimlach verscheen op zijn lippen, hij draaide zich weer om en liep door. Nog steeds ontzet, en met gemengde gevoelens van boosheid en angst vroeg ik me af wie van de mensen het doorhadden dat er zich iets vreemds tussen ons bevond? Even later zag ik hem weer staan aan de kant van de dansvloer waar hij eerst ook stond.

Ook een vrouw stond bij hem in de buurt en ze danste niet, maar keek een beetje om zich heen. Toch moest ik nog een keer bevestiging krijgen, alsof dit nog niet genoeg was. Hoe raar dit ook klinkt, hoewel ik het al wist. Ik stapte naar de vrouw toe en zei: "Mag ik jou wat vragen?" Ze verstond mij niet want ze sprak Engels en het muziek stond hard, maar ze liep met me mee uit de drukte. Ik vroeg haar: "Die man daar waar jij in de buurt stond, wat vind jij van hem?" Ze barste bijna in tranen uit en zei: "Er is iets onnatuurlijks, iets angstigs bij hem, ik voel koude energie"... "Ik weet niet wat het is". Ik zei: "Je hebt goed gevoeld, het klopt, ik voel hetzelfde". We hebben nog even heel kort gesproken. Ze bleek een studente te zijn en was even op bezoek in Amsterdam. Ik ben gebleven tot het einde.

Ik heb het er verder met niemand op het feest over gehad, voor mij was het duidelijk. Ik sloot me af van die ervaring en heb die "man" niet meer gezien. Eigenlijk niet meer opgelet. Nooit had ik gedacht dit mee te maken, nooit! Ik weet niet wat ik ervan moet denken, het zij zo. Nu weet ik echt dat we op deze aardbol niet alleen zijn. Maar toch vind ik dit echt bizar.

Bedankt voor het lezen van mijn brief.

Met vriendelijke groet,
mevrouw S.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22894

Overtuigend verhaal, ik ben verkocht.

tatooke 20 maart 2010 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4651017)
Overtuigend verhaal, ik ben verkocht.

ik moet u niet overtuigen ik weet allang hoe jij hierover denkt ,dus u mening hier laat me koud ;-)

kiko 20 maart 2010 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4651025)
ik moet u niet overtuigen ik weet allang hoe jij hierover denkt ,dus u mening hier laat me koud ;-)

Tot zolang je maar niet denkt dat je ietwat sympathieker of geloofwaardiger overkomt door achter al je nonsens een knipoogje toe te voegen.

tatooke 20 maart 2010 21:44

always look on the bright side of life ,
dus ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=1loyjm4SOa0

tatooke 20 maart 2010 21:56


Onverklaarde video van een UFO gevangen genomen door een politie-helikopter is verbijsterd deskundigen en een internet-hit geworden

De infrarood beelden toont een bolvormig voorwerp racen over de skyline van LA.

De video toont ook vloeistof uit te gieten van de achterzijde van het mysterie ambacht.

De UFO is gefilmd door Long Beach politie op eerste kerstdag in 1994. Maar geen enkele officier ooit heeft gereageerd op de griezelige gebeurtenissen in Californië.

De video is inmiddels bekeken meer dan 150.000 keer op YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=BZx2K...layer_embedded
Voormalig minister van Defensie UFO-expert Nick Pope zei: "Het is raar en ondanks concurrerende theorieën, het is opgelost.

"Sceptici zeggen dat het ruimtepuin opbranden in de atmosfeer, of een militaire flare op een parachute, met de hete as komt eraf.

"Gelovigen zeggen dat het een buitenaards ruimtevaartuig het vrijgeven van sondes."

tatooke 20 maart 2010 22:20

waar zou onze technologie vandaan komen
http://www.youtube.com/watch?v=1U3HF-dUzjw

tatooke 20 maart 2010 22:32

Recovery of Nuclear DNA from the Starchild Skull
"We finally have a recovery of nuclear DNA from the Starchild skull"

This past weekend I met with the geneticist working on the Starchild's DNA. He explained how he can now prove the Starchild is not entirely human, which has been our position for years. Now it is no longer a question of "if," but of "when" and "how" we spread this astounding new reality beyond the mailing list. First, though, let me bring the list's newcomers up to speed.

In 2003 we had a DNA analysis that used human-only primers to recover the Starchild's mitochondrial DNA, the DNA outside the nucleus, which comes from the mother and her genetic line. That meant its mother was human. But we could not recover its nuclear DNA, which comes from both mother and father, which meant its father was not a human. Unfortunately, with the recovery technology of 2003 we couldn't prove what he was, which left us in scientific limbo. The "no result" from the search for the nuclear DNA clearly meant Dad wasn't human, but we could not prove that fact beyond all possible doubt.

Now, in 2010, there have been many improvements in the recovery process, and those improvements have been applied to the Starchild skull with the stunning result you see below. This is a gel sheet that shows a clear recovery of its nuclear DNA, which could not be done in 2003.

The next two screen shots are taken from the national genetic database at the National Institute of Health, NIH. That public-access database is a centralized repository of all genetic information generated by geneticists all over the world, and now covers essentially all living organisms on Earth, from various kinds of viruses and bacteria, to various kinds of crustaceans and fish, to all kinds of animals and plants, including great apes and humans.

For many species, humans included, there are already nucleotide sequences covering entire genomes. Therefore, sequences from the Starchild's DNA can be directly compared against this vast database to look for any matches. In one such comparison below, you see the text below the blue line at the bottom (if you can read it, sorry it's so fuzzy) that 265 base pairs (a good length) of recovered Starchild nuclear DNA matches perfectly with a gene on human chromosome 1. This verifies beyond any degree of doubt that some of the nuclear DNA seen in the gel sheet is from a human being.

In the one below, and again at the bottom, you see the stunning report that in a string of 342 base pairs (another good length), "No significant similarity (is) found." To recover a stretch of base pairs as long as that with NO reference in the NIH database is astounding because it means there is no known earthly corollary for what has been analyzed! This incredible anomaly will put the Starchild in history books!!

Please understand that this result has now been verified several times, and a few more different fragments have been identified that cannot be matched in this database to anything known. Despite that fact, mainstream skeptics will be obligated by their positions to try to say it's some kind of gibberish or some kind of mistake because in their world view it simply can't be true.

Luckily, their bleating protests can be easily overcome with continued repetition of the result, finding more and more similar fragments in the library that will be created from the Starchild's DNA, which is what the geneticist is confident will happen over the next weeks and months---nothing but verification that a significant part of the Starchild's genome is not found on Earth.

I should add that I still can't reveal the name of the geneticist or where he works until we are ready to formally present his results to the world. However, trust me, he is a well-established professional and his facility is large and very credible. They don't want to be bombarded by media until they are prepared for it, and neither do I for that matter. Just know that you are a part of the "inner circle" of those who have put your faith in a dream that is now coming true.

Two more issues of importance:

(1) I still don't know where the recent "MonsterQuest" episode "Lizard Monster" can be viewed on the internet by people outside the U.S. If anyone knows how that can be found, please let me know and I'll share with the list. Thanks!

(2) The expenses for materials doing our research has now outstripped the amount donated by the list. It is now coming out of my pocket and I could use some help to bridge that gap. However, look on the bright side. This should be the last time I ever have to ask for your help in this way. ;-)

Lloyd Pye

www.LloydPye.com
www.starchildproject.com

Attention: http://exopolitics.blogs.com/exopoli...ld-skull-.html

tatooke 21 maart 2010 00:03

Three Great Pyramids

6 Million Stones Averaging 3.5 Tons

hat means that 24-hours-a-day, every day for 100 years, a stone averaging 3.5 tons needs to be set in place every 8.5 minutes!

Size Comparison of Stones in Temples


170 Ton Stone in the Wall of the Valley Temple


175 Ton Capacity Crane


1,170 Ton Unfinished Obelisk in Aswan Quarry


Professor Mark Lehner Experimenting
Professor Mark Lehner, noted Egyptologist, and Egyptian helpers "illustrate how the unfinished obelisk near Aswan was created using the stone-on-stone tools of the time it was created."

This is an absurd explanation for how any megalithic stones were cut and dressed, as this group found out when their efforts produced no measurable effect on pink granite, one of the hardest stones in the world, and their unprotected hands paid the price for their folly.
1,000 Ton Capacity Crane

more pictures and info available on this site : http://www.lloydpye.com/
;-)

tatooke 21 maart 2010 00:38

aansluitend op artikel : Recovery of Nuclear DNA from the Starchild Skull
http://www.youtube.com/watch?v=EynQ5...layer_embedded

Micele 21 maart 2010 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4651248)
1,170 Ton Unfinished Obelisk in Aswan Quarry

1,000 Ton Capacity Crane

De grootste tempels en bouwstenen liggen in Libanon, Baalbek.
De bouwstenen dienden als fundamentblokken voor die grote tempels (Jupitertempel o.a.)

Zelfs die 1000T-kraan is dus niet genoeg voor de grootste bouwstenen van de Jupitertempel in Baalbek, Libanon:

Jupitertempel mit den drei großen verbauten Podeststeinen (unten) und den sechs 20 m hohen Säulen

Daarbij hoe zouden die > 1000 T-blokken daar geraakt zijn vanuit de steengroeve waar andere reuzenstenen (monolieten) lagen ?

http://de.wikipedia.org/wiki/Tempel_von_Baalbek
Der Tempel von Baalbek ist eine der größten und ausgedehntesten antiken Tempelanlagen überhaupt. Die römische Anlage liegt in der Stadt Baalbek im Libanon.

Der größte Stein (größter Baustein der Welt) ist ca. 21,36 m lang, 4,33 m hoch, 4,6 m breit und wiegt nach jüngsten Schätzungen etwa *1500 Tonnen. Er wird entweder Hadschar al-Qubla (Stein des Südens) oder Hadschar al-Hibla (Stein der schwangeren Frau) genannt. Aufgrund seiner Größe konnte er nicht bis in das Heiligtum transportiert werden; er befindet sich noch heute an der Stelle des römischen Steinbruchs.[/quote]

* Juistere? , andere schattingen van "losliggende" bouwstenen

Micele 21 maart 2010 11:26

http://www.youtube.com/watch?v=-Fh6K...eature=related

21. Juni 2008 — Latest on alien skull the mystery of Cydonia
acquired on Sol 513 of Spirit's mission to Gusev Crater at approximately 14:41:25 Mars local solar time, camera commanded to use Filter 7 (432 nm).

NASA/JPL/Cornell the Monuments of Mars

The critical issue of potential "ET artifacts" discovered on the planet Mars you will be convinced that this is the "smoking gun" that proves that something extraordinary has been happening in the solar system, if not on planet Earth, for a long, long time the mars Alternative Energy energies and fuels top secret link to nasa image : http://marsrover.nasa.gov/gallery/al...P2425L7M1.HTML

Nasa-foto is inzoombaar.

Citaat:

Mars Anomalies, Water, Plants, Life!? HD
http://www.youtube.com/watch?v=aROqW...eature=related

**UPDATE NOTE (12/07/09)**
I'm in no way stating that these images are proof positive of "Skulls, Artifacts, Water, Plants or life".
I do find them extremely interesting and compelling.


The fact remains that any good scientist never ceases to ask questions and for anyone to simply dismiss these images out of hand, speaks volumes as to their character or agenda.

Please feel free to have an intelligent debate. Any childish remarks or people who think they are some-kind of pathetic comedian, will just be deleted.

**UPDATE NOTE**:
Unfounded, one line accusations, as in "Fake", "Photoshoped" or the like, will no longer be tolerated. I fastidiously spent days directly linking the official NASA source to each corresponding image, which can be found below. If you have proof to the contrary, you are, of course, welcome to post it.

Corresponding image time frame:
* 024 (Cerberus Fossae TRA-000827-1875-IRB)
http://marsoweb.nas.nasa.gov/HiRISE/...0827_1875_IRB/
030 (MOC narrow-angle image R15-01663)
http://www.msss.com/moc_gallery/r10_r...
035 (MOC narrow-angle image R22-00155)
enz... ]
* In de vele image time frames via via youtube link, kun je zelf zeer minitieus verderzoeken, van de eerste image time frame 024 heb ik de volledige link gezet.

tatooke 21 maart 2010 11:43

het zijn idd voor die tijd straffe mannen als je dit kan zonder degelijk materiaal en wel met stenen van een paar ton .

borgerhout 21 maart 2010 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4651097)
Tot zolang je maar niet denkt dat je ietwat sympathieker of geloofwaardiger overkomt door achter al je nonsens een knipoogje toe te voegen.

U bent hier ook maar een boel zoeker.;-)

Retribution 21 maart 2010 11:45

We weten niet over welke materiaal ze beschikten. Wel dat het een geavanceerde beschaving was. Verbanden met ufo's zie ik niet meteen.

parcifal 21 maart 2010 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4651666)
het zijn idd voor die tijd straffe mannen als je dit kan zonder degelijk materiaal en wel met stenen van een paar ton .

Ach, dat is toch geen probleem?

Het monster van Loch Ness sleept de stenen ter plaatse, de Yeti knaagt ze op maat en Big Foot stampt ze aan in hun toegewezen plaats.

Case solved. Next?

Het enige probleem dat overblijft is hoe ze de Yeti koel konden houden.
Dat is inderdaad een onverklaarbaar mysterie. :|

tatooke 21 maart 2010 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4651672)
We weten niet over welke materiaal ze beschikten. Wel dat het een geavanceerde beschaving was. Verbanden met ufo's zie ik niet meteen.

E.T misschien dan ,kan het niet zijn dat de mensen op aarde hulp hebben gekregen? van iets waar jullie niet direct van willen aannemen dat deze wezens niet van deze aarde zijn ,geef me nu eens echt een uitleg het materiaal speciaal???? wij zouden al moeite hebben om zulke stenen van formaat op deze wijze te plaatsen en we hebben in deze tijd toch al degelijk materiaal niet? .

Micele 21 maart 2010 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4651672)
We weten niet over welke materiaal ze beschikten. Wel dat het een geavanceerde beschaving was. Verbanden met ufo's zie ik niet meteen.

Wat ik wel denk is dat er ooit "intelligente beschavingen" op Mars geleefd hebben, dus ook vooraleer er op de Aarde überhaupt leven mogelijk was.
Maar wie weet ... zie post @ Tatooke.

Wie weet was dat op Venus ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leven_op_Venus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leven_op_Mars

Citaat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zonnestelsel

Naam Diameter (km) Afstand tot de Zon (km) Massa t.o.v. de aarde
Zon 1.392.000 - 332.946
Mercurius 4880 57.910.000 0,1
Venus 12.104 108.208.930 0,9
Aarde 12.756 149.597.870 1
Mars 6794 227.936.640 0,1
;-)

Retribution 21 maart 2010 12:07

Het is een mysterie ja. Misschien hadden ze kennis om de zwaartekracht te omzeilen. Nuja, alles kan, maar zie niet direct een verband dat die richting uitwijst.

tatooke 21 maart 2010 12:07

volgens deze Professor Mark Lehner : moesten ze het in die tijd zo gedaan hebben hij spreekt van stenen materiaal zoals op foto :-) dat geloof je nu toch zelf niet (en dat is professor mensen die wij moeten geloven omdat ze deze titel hebben ?



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be