Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 29 mei 2013 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6657895)
Ben je dom of gewoonweg puur onwillig? Hoeveel keer heb je dit soort bericht hier al gepost?

Niemand hier beweert de waarheid in pacht te hebben. Werkelijk geen mens op dit forum.

Wij vragen echter heel simpel (en dat is toch volledig terecht lijkt me) dat als iemand iets beweert dat hij dan ook zijn bewering met bewijs kan ondersteunen.

En zeker in het geval van de beweringen van Exodus, Pindar en Co. Dat gaat immers over zaken die, in het geval ze waar zouden zijn, ons beeld van de werkelijkheid volledig zouden gooien. Is het dan vreemd dat we daarvoor een staalhard bewijs vragen?

Nogmaals, wij beweren niets en moeten dus ook niets bewijzen.

De reptielen waarover het gaat in de uitéénzetting van Exodus en enkele anderen zijn verstandig en leep genoeg om ons reeds duizenden jaren voor de zot te houden, en hun ware persoonlijkheid en gedaante te verbergen. Ik kan u geen staalhard bewijs geven. Het is dan ook een theorie. Gelieve er over na te denken , vooraleer staalhard " da kan ni " te zeggen, en het kind met het badwater weg te spoelen.
De mogelijkheid dat deze story waar is, is even groot als dat ze niet waar is, ik heb dat al een paar keer gezegd. Dat maakt van mij geen domoor, wel iemand die oprecht naar de waarheid zoekt, en geen énkele mogelijkheid uitsluit.
In een wereld bevolkt met Da-Kan-Ni-ërs zaten wij vandaag nog in het Stenen Tijdperk. Vuur maken ? Da kan ni . Een tijger of mammouth overwinnen ? Da kan ni. De oceaan overvaren ? Da kan ni.:-)
En vandaag : Aliens met ruimteschepen ? Da kan ni. Begrijp je ? ;-)

praha 29 mei 2013 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6657895)
Ben je dom of gewoonweg puur onwillig? Hoeveel keer heb je dit soort bericht hier al gepost?

Niemand hier beweert de waarheid in pacht te hebben. Werkelijk geen mens op dit forum.

Wij vragen echter heel simpel (en dat is toch volledig terecht lijkt me) dat als iemand iets beweert dat hij dan ook zijn bewering met bewijs kan ondersteunen.

En zeker in het geval van de beweringen van Exodus, Pindar en Co. Dat gaat immers over zaken die, in het geval ze waar zouden zijn, ons beeld van de werkelijkheid volledig zouden gooien. Is het dan vreemd dat we daarvoor een staalhard bewijs vragen?

Nogmaals, wij beweren niets en moeten dus ook niets bewijzen.


meneer 29 mei 2013 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6657963)

Hierzie, daarzie,wie komt er nu weer wat ongelovige-thomas-onzin-grapjes posten !:lol:

exodus 29 mei 2013 18:04

Inderdaad, deze hybdriden staan al duizenden jaren aan de top. Daarom dat bloedlijnen zo belangrijk zijn voor hun. Ze werken er doorheen om de mensheid te controleren. En ze zijn nu eenmaal dikwijls bloeddorstig en kennen geen enkel mededogen.

Ook geen toeval dat Prince Charles nu openlijk begint te stoefen dat Vlad The impaler (Graaf dracula), de bloeddorstige Transylvanische heerser die mensen op palen spietste, tot zijn bloedlijn behoort.

Hij geeft het gewoon toe:

http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...lood-line.html

Citaat:

The Prince himself appears in a video being used to promote the country in which he claims distant kinship with Vlad Tepes, the 15th–century Wallachian ruler on whom the Irish novelist Bram Stoker based his Dracula.

“Transylvania is in my blood,” he jokes in an interview first shown on satelite television last year. “The genealogy shows I am descended from Vlad the Impaler, so I do have a bit of a stake in the country.”

Nvalid 29 mei 2013 18:12

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6657890)
Ik acht de kans dat exodus & co nwo-handlangers zijn die ons bang moeten maken met multi-dimensionale shape-shiftende baby-verkrachtende en -etende reptielen verhaaltjes véél hoger in.
Tenslotte V was ook al zo'n project


Nvalid 29 mei 2013 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KillHill (Bericht 6658001)
Makkelijk gezegd, maar kan je mij uitleggen waarom precies dan?

of is dit weer zo´n geprogrammeerde onbewuste knee jerk reactie?

op wat baseer jij je dat dit een realiteit is,omdat david icke het geschreven heeft?

praha 29 mei 2013 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6657983)
Inderdaad, deze hybdriden staan al duizenden jaren aan de top. Daarom dat bloedlijnen zo belangrijk zijn voor hun. Ze werken er doorheen om de mensheid te controleren. En ze zijn nu eenmaal dikwijls bloeddorstig en kennen geen enkel mededogen.

Ook geen toeval dat Prince Charles nu openlijk begint te stoefen dat Vlad The impaler (Graaf dracula), de bloeddorstige Transylvanische heerser die mensen op palen spietste, tot zijn bloedlijn behoort.

Hij geeft het gewoon toe:

http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...lood-line.html

Die bloedlijn van Charles moet dan toch al behoorlijk bezoedeld zijn om zulke stommiteiten uit te halen.
Als ze allemaal zo stom waren hielden ze het nog geen 100 jaar uit

praha 29 mei 2013 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KillHill (Bericht 6657995)
Hoe je het ook went of keert deze serie laat heel duidelijk zien hoe de structuur in elkaar zit! En hoe ze zich TOTAAL ANDERS voordoen dan wat ze echt zijn,
Kijk bv naar de enorme creep Willem Alexander in nederland.

en nog wat, veel NWO onderzoekers zijn op deze reptielen gestuit en staat ook in hun literatuur, zoals David Icke, Fritz Springmeier, Jordan Maxwell, em vele anderen. Je moet wat spitten maar dan heb je ook wat!

eureka !

Wat een doorsluwe reptilians zijn het toch ... zomaar hun diepste geheimen blootleggen.

Misschien wel in eerste instantie om ons te misleiden maar volgzaam dom als we zijn volgen we nu bij toeval massaal David Icke & consoorten

Max van Dietschland 29 mei 2013 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6657204)
In realiteit is het nog een beetje anders. Maar het is een feit dat veel waarheid in een kleedje verkocht wordt aan de massa, om hun te laten denken dat het fictie is. Letterlijk programmering via televisie "programma's".

In realiteit zijn het geen reptielen in mensenhuid, maar zijn het hybriden. De bloedlijnen van de illuminatie hebben meer reptielse energiën in hun DNA. Elke mens heeft een klein beetje reptielse energie in zijn DNA. Wij hebben ook een "reptillian brain" in de hersenen (het R-complex).

Deze bloedlijnen hebben echter veel meer reptiels DNA dan de gewone mens. Dit maakt het mogelijk voor deze reptielen om te incarneren en een menselijk gedaante te dragen. Terwijl hun werkelijke gedaante een reptiel is op een hogere dimensie. Sommige kunnen in bepaalde gevallen switchen tussen de menselijke en reptielse vorm.

Daarom dat deze reptielen incarneren in deze bloedlijnen, en altijd ook trouwen met elkaar, om het reptielse component in het DNA hoog te houden. Het zogenaamde "blauwe bloed". Ze moeten echter balanceren tussen menselijke gedaante en reptielse gedaante. Daarom dat ze ook soms aan satanische rituelen meedoen en menselijk bloed drinken om hun systeem van energie te voorzien zodat ze makkelijker de menselijke gedaante kunnen aanhouden.

Op aarde komen van nature ook reptielen voor (schildpadden, krokodillen) of gaat het hier om buitenaardse "reptielen", zo ja van welke planeet, zonnestelsel of sterrenstelsel komen zij dan ? En is er een verband tussen de ''aardse" reptielen-dieren en de "buitenaardse" reptielen-aliens ?

praha 29 mei 2013 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6658077)
Op aarde komen van nature ook reptielen voor (schildpadden, krokodillen) of gaat het hier om buitenaardse "reptielen", zo ja van welke planeet, zonnestelsel of sterrenstelsel komen zij dan ? En is er een verband tussen de ''aardse" reptielen-dieren en de "buitenaardse" reptielen-aliens ?

Geen nood ! Hulp is onderweg

meneer 29 mei 2013 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6658077)
Op aarde komen van nature ook reptielen voor (schildpadden, krokodillen) of gaat het hier om buitenaardse "reptielen", zo ja van welke planeet, zonnestelsel of sterrenstelsel komen zij dan ? En is er een verband tussen de ''aardse" reptielen-dieren en de "buitenaardse" reptielen-aliens ?

Bekijk dit eens . Het is wel in het Frans, ik durf hopen dat jij, als overtuigd Belgicist, deze taal machtig bent.:-)http://www.youtube.com/watch?v=t3g07opNHwE

Dixie 30 mei 2013 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nvalid (Bericht 6657997)
je verwart fictie met realiteit

niet op reageren is een permgebande...

JBM 30 mei 2013 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6657960)
De reptielen waarover het gaat in de uitéénzetting van Exodus en enkele anderen zijn verstandig en leep genoeg om ons reeds duizenden jaren voor de zot te houden, en hun ware persoonlijkheid en gedaante te verbergen. Ik kan u geen staalhard bewijs geven. Het is dan ook een theorie.

Voor jou is dit misschien maar een theorie. Het zijn echter Pindar, Exodus e.a. die beweren dat dit keiharde feiten zijn. Als ze gewoon zouden zeggen dat hun verhaal een mogelijkheid is was deze discussie al lang afgesloten. Dus ik herhaal mijn vraag aan jou: vind je het vreemd dat wij bewijs vragen voor iets wat voorgesteld wordt als absolute werkelijkheid?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6657960)
Gelieve er over na te denken , vooraleer staalhard " da kan ni " te zeggen, en het kind met het badwater weg te spoelen.

Ik ben uw "da kan ni" eerlijk gezegd beu gezien. In de eerste plaats omdat ze niet van toepassing is op mezelf en anderen die bewijs vragen. Wel zeggen we dat de waarschijnlijkheid van het hele verhaal erg klein lijkt. En daar zijn al voldoende rationele argumenten voor aangehaald. Waar inhoudelijk nooit op in gegaan wordt door de believers.

Voor mij is de mate van waarschijnlijkheid bij discussies als deze toch wel een centraal punt. En hoe onwaarschijnlijker iets is (of lijkt) hoe groter de vraag naar concreet bewijs. Dat er dus niet is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6657960)
De mogelijkheid dat deze story waar is, is even groot als dat ze niet waar is, ik heb dat al een paar keer gezegd. Dat maakt van mij geen domoor, wel iemand die oprecht naar de waarheid zoekt, en geen énkele mogelijkheid uitsluit.

Daar ben ik het niet mee eens. Het lijkt me veel waarschijnlijker dat het verhaal niet waar is. Maar goed dat maakt het niet onmogelijk en dat beweer ik ook niet.

Citaat:

In een wereld bevolkt met Da-Kan-Ni-ërs zaten wij vandaag nog in het Stenen Tijdperk. Vuur maken ? Da kan ni . Een tijger of mammouth overwinnen ? Da kan ni. De oceaan overvaren ? Da kan ni.:-)
En vandaag : Aliens met ruimteschepen ? Da kan ni. Begrijp je ? ;-)
Het gaat wel wat verder dan aliens in ruimteschepen he. Het gaat er ook over dat die aliens al duizenden jaren de politiek en economie op aarde sturen. Over massale complotten met de menselijke leiders en ga zo maar door. Maar voor dit alles is er nog geen snippertje bewijs getoond kunnen worden. En het is mijn gok dat dit er ook niet gaat komen. Aan de believers om het tegedeel te bewijzen he.

exodus 30 mei 2013 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6657895)
En zeker in het geval van de beweringen van Exodus, Pindar en Co. Dat gaat immers over zaken die, in het geval ze waar zouden zijn, ons beeld van de werkelijkheid volledig zouden gooien. Is het dan vreemd dat we daarvoor een staalhard bewijs vragen?

Jij geeft tenminste toe dat het je beeld van de werkelijkheid volledig zou omver gooien. Daarom dat er ook zo'n onbewuste tegenstand is van jullie. Zeker van die reptielen hebben juillie een "da-kan-ni" knee jerk reactie.

De realiteit is echter veel grootser dan de meesten indenken.

Als je kijkt naar de bloedlijnen dan zie je dat de elite behoorlijk verweven is met elkaar. En de lijnen die aan de top staan blijven hetzelfde. Toeval? Hehe, toeval bestaat niet.

Toen ik hier jaren geleden zei dat prince charles verwant was aan de bloeddorstige Vlad the Impaler lachtte men mij uit. Nu zegt prince charles het zelf. Deze bloedlijnen worden nu eenmaal gebruikt door deze reptielen om hun werk in de derde dimensie te doen. Dat is waar het goddelijke recht om te regeren gebasseerd op bloedlijn van afstamt. Onze legendes van draken, de slang in de bijbel, Quetzalcoatl (de reptielenkoning), enz enz... het komt van ergens.

exodus 30 mei 2013 08:34

Ook zijn er diverse getuigen die over deze reptielen spreken en er zelfs zelf niet in geloven.

Een voorbeeld daarvan is Cathy O'Brien, iemand die zegt gebruikt te zijn geweest als sex-slaaf voor de elite. Zij spreekt over reptielen (maar gelooft er zelf niet in). Zij denkt dat het thema van reptielen gebruikt werd om haar angst aan te jagen als kind om haar slaafs te houden. Dat er truukage werd gebruikt om haar angst aan te jagen om haar te controleren.

Een stuk uit haar boek:

Citaat:

Bush's most effective example of "You Are What You Read" in his book About Faces occurred during his reading of the page depicting lizard-like "aliens" from a '"far-off, deep space place". Claiming to me to be an alien himself, Bush apparently activated a hologram of the lizard-like "alien" which provided the illusion of Bush transforming like a chameleon before my eyes.
Citaat:

In the darkness surrounding me, I could hear Bill Bennett talking, "This is my brother, Bob. He and I work as one unit. We are alien to this dimension -- two beings from another plane."

The high-tech light display swirling around me convinced me I was transforming dimensions with them. A laser of light hit the black wall in front of me, which seemed to explode into a panoramic view of a White House cocktail party -- as though I had transformed dimensions and stood amongst them. Not recognizing anyone, I frantically asked, "Who are these people?"

"They're not people, and this isn't a spaceship," Bennett said. As he spoke, the holographic scene changed ever so slightly until the people appeared to be lizard-like aliens. "Welcome to the second level of the underground. This level is a mere/ (mirror) reflection of the first, an alien dimension. We are from a transdimensional plane that spans and encompasses all dimensions."

"Infinite dimensions," Bob injected. "Infinite dimensions spanned simultaneously."

Bill said, "No limitations".

Bob softly sang, "Let freedom ring".
Citaat:

Mexican president De la Madrid had relayed the 'legend of the Iguana' to me, explaining that lizard-like Aliens had descended upon the Mayans (the Mayan 'god' was called 'Quetzalcoatl', or 'the feathered serpent' - Branton).

"The Mayan pyramids, their advanced astronomical technology, including the sacrifice of virgins, was supposedly inspired by the lizard aliens. He told me that when the aliens interbred with the Mayans to produce a form of life they could inhabit they fluctuated between a human and iguana appearance through chameleon-like abilities.

"'A perfect vehicle for transforming into world leaders.' De la Madrid claimed to have Mayan/alien ancestry in his blood, whereby he transformed 'back into an iguana at will.' De la Madrid produced a hologram similar to the one (George Sr.) Bush did in his 'You Are What You Read' initiation. His hologram of lizard-like tongue and eyes produced the illusion that he was transforming into an iguana.

JBM 30 mei 2013 13:07

Citaat:

Mexican president De la Madrid had relayed the 'legend of the Iguana' to me, explaining that lizard-like Aliens had descended upon the Mayans (the Mayan 'god' was called 'Quetzalcoatl', or 'the feathered serpent' - Branton).

"The Mayan pyramids, their advanced astronomical technology, including the sacrifice of virgins, was supposedly inspired by the lizard aliens. He told me that when the aliens interbred with the Mayans to produce a form of life they could inhabit they fluctuated between a human and iguana appearance through chameleon-like abilities.

"'A perfect vehicle for transforming into world leaders.' De la Madrid claimed to have Mayan/alien ancestry in his blood, whereby he transformed 'back into an iguana at will.' De la Madrid produced a hologram similar to the one (George Sr.) Bush did in his 'You Are What You Read' initiation. His hologram of lizard-like tongue and eyes produced the
Dit is een prachtvoorbeeld van hoe Believers aan cherry picking doen, halve waarheden en verdraaiingen in hun verhaaltjes steken.

Quetzalcoatl was geen Maya god, maar een Azteekse. Zijn tegenhanger uit de Maya cultuur heette Gucumatz. Maar in geen van beide culturen was die God de oppergod zoals bv. Zeus dat was bij de Grieken. Ze bestonden temidden van een hele hoop andere goden, waarbij sommigen afgebeeld werden in de gedaanten van jaguars, vleermuizen e.a. De Believers lichten dus enkel Quetzalcoatl uit de mythologie omdat hij in hun kraampje (reptielen) past. De rest van de goden wordt voor het gemak maar even vergeten.

Maya's hadden een goede astronomische kennis. Maar hun tempels waren niet uitgerust met "advanced astronomical technology". Wat zou dat trouwens moet zijn???

exodus 30 mei 2013 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6658900)
Dit is een prachtvoorbeeld van hoe Believers aan cherry picking doen, halve waarheden en verdraaiingen in hun verhaaltjes steken.

Quetzalcoatl was geen Maya god, maar een Azteekse. Zijn tegenhanger uit de Maya cultuur heette Gucumatz. Maar in geen van beide culturen was die God de oppergod zoals bv. Zeus dat was bij de Grieken. Ze bestonden temidden van een hele hoop andere goden, waarbij sommigen afgebeeld werden in de gedaanten van jaguars, vleermuizen e.a. De Believers lichten dus enkel Quetzalcoatl uit de mythologie omdat hij in hun kraampje (reptielen) past. De rest van de goden wordt voor het gemak maar even vergeten.

Maya's hadden een goede astronomische kennis. Maar hun tempels waren niet uitgerust met "advanced astronomical technology". Wat zou dat trouwens moet zijn???

Allemaal goed en wel wat je zegt maar dat verandert toch niets?

Het zinnetje waar je over spreekt is geinjecteerd door ene "Branton", die kan zich dus wel vergist hebben van naam. Het is een feit dat dit wezen ook bij de Maya's bestond is wel relevant dus.

Voor de rest is de officiële geschiedenis een flutverhaaltje. Dus dat oude volkeren geen geavanceerde astronomische kennis zouden hebben moet ik eens goed mee lachen.

Ik zal de quoten wat letterlijk wat er in cathy o Brien haar boek staat. (ik heb het boek liggen) Voila :)

Citaat:

Mexican president De la Madrid had relayed the 'legend of the Iguana' to me, explaining that lizard-like Aliens had descended upon the Mayans.

"The Mayan pyramids, their advanced astronomical technology, including the sacrifice of virgins, was supposedly inspired by the lizard aliens. He told me that when the aliens interbred with the Mayans to produce a form of life they could inhabit they fluctuated between a human and iguana appearance through chameleon-like abilities.

"'A perfect vehicle for transforming into world leaders.' De la Madrid claimed to have Mayan/alien ancestry in his blood, whereby he transformed 'back into an iguana at will.' De la Madrid produced a hologram similar to the one (George Sr.) Bush did in his 'You Are What You Read' initiation. His hologram of lizard-like tongue and eyes produced the illusion that he was transforming into an iguana.

JBM 30 mei 2013 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6658943)
Voor de rest is de officiële geschiedenis een flutverhaaltje. Dus dat oude volkeren geen geavanceerde astronomische kennis zouden hebben moet ik eens goed

En nu verdraai jij zelf weer wat er staat.

Niemand ontkent dat de Maya's een goede astronomische kennis hadden. Maar dat is wel iets anders dan beweren dat hun tempels over "advanced astronomical technology" beschikten. Wat is die technologie? In welke tempels is die te vinden?

Waarom wordt enkel Quetzalcoatl door jullie Believers uit de mythologie gelicht en de rest van de goden vergeten? Ik zal het u zeggen: omdat hij met zijn reptielenuiterlijk past in jullie santeboetiek en de rest van hun goden niet. Simple as that.

JBM 30 mei 2013 13:31

In welke zin kun je trouwens maagdenoffers als geavanceerde technologie beschouwen? Jongens, wat een onzin!

exodus 30 mei 2013 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6658948)
En nu verdraai jij zelf weer wat er staat.

Niemand ontkent dat de Maya's een goede astronomische kennis hadden. Maar dat is wel iets anders dan beweren dat hun tempels over "advanced astronomical technology" beschikten. Wat is die technologie? In welke tempels is die te vinden?

Waarom wordt enkel Quetzalcoatl door jullie Believers uit de mythologie gelicht en de rest van de goden vergeten? Ik zal het u zeggen: omdat hij met zijn reptielenuiterlijk past in jullie santeboetiek en de rest van hun goden niet. Simple as that.

Maar neen, je zoekt gewoon spijkers op laag water en je lift een quote eruit waar je iets poogt te vinden, maar wat uiteindelijk zelfs niet van cathy o'brien was, vergat je er wel bij te zeggen. Die Branton heeft zich van naam vergist, wow, nu heb je echt wel alles gedebunked. :-)

Veel relevanter is het feit dat wij dankzij jouw ook weten dat dit figuur zowel bij de Azteken als de Maya's bestond, hij had gewoon een andere naam. Nergens spreekt cathy o brien van een oppergod.

Ik heb trouwens nog andere interessante quotes zoals bovenstaande ivm reptielen. Sommige oude teksten spreken er ook over:

Een boek dat ingaat op de oude account van transformerende reptielen is "Flying serpents and dragons: the story of mandkinds reptillian past" (1990). Dit gaat over het feit dat er in de legendes van bijna alle volkeren verwijzingen zijn naar reptielen die iets te maken hebben met ons verleden:



Hier nog van een andere bron over reptielen, een quote van groot vrijmetselaar Manly P. Hall uit een van zijn boeken over esoterische kennis:

Citaat:

The Serpent Kings reigned over the earth. It was these Serpent Kings who founded the Mystery Schools which later appeared as the Egyptian and Brahmin Mysteries”
En hier een stuk uit de emerald Tabletten. Het zijn geschriften die claimen geschreven te zijn door een hogepriester genaamd Toth. Verschillende vertalingen zijn doorheen de geschiedenis opegedoken. O.a in de middeleeuwen in het Latijn en het Arabisch.

De geschriften spreken over metafyscische zaken. Een passage lijkt sterk over reptielen te gaan:

Citaat:

Far in the past before Atlantis existed,
men there were who delved into darkness,
using dark magic, calling up beings
from the great deep below us.
Forth came they into this cycle.
Formless were they of another vibration,
existing unseen by the children of earth-men.
Only through blood could they have formed being.
Only through man could they live in the world.

In ages past were they conquered by Masters,
driven below to the place whence they came.
But some there were who remained,
hidden in spaces and planes unknown to man.
Lived they in Atlantis as shadows,
but at times they appeared among men.
Aye, when the blood was offered,
for they came they to dwell among men.

In the form of man they amongst us,
but only to sight were they as are men.
Serpent-headed when the glamour was lifted
but appearing to man as men among men.
Crept they into the Councils,
taking forms that were like unto men.
Slaying by their arts
the chiefs of the kingdoms,
taking their form and ruling o'er man.
Only by magic could they be discovered.
Only by sound could their faces be seen.
Sought they from the Kingdom of shadows
to destroy man and rule in his place.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be