Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 24 februari 2016 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8006108)
Nee, de discussie is al ver voorbij het punt 'Bestaan ze of niet', ze bestaan (met 99,99... etc % waarschijnlijkheid).

Volgende vraag was : "Bezoeken ze ons met vliegende tuigen die af en toe gezien worden maar steeds contact vermijden".

Zeer waarschijnlijk niet (Dit is de ETH-hypothese, waarvoor momenteel nog geen enkel controleerbaar bewijs bestaat.
Maar de wedervraag is dan : Wat maakt het uit?
Je kan dan dromen dat ze toch landen en ons eindeloze hoeveelheden schone energie zouden geven, maar je kan evengoed dromen dat ze ons water beginnen te stelen en ons behandelen als slaven of als 'vee' voor consumptie.
De realiteit is : er is geen contact, dus wat maakt het uit? :|

Dat weet u niet. Dat zal men voorlopig niet aan de grote klok hangen, moest het al zo zijn.

Het gaat hier niet over dromen of niet dromen. Het is hier een discussieforum. En hier wordt gediscussieerd over een al dan niet bestaan van aliens die ons bezoeken.

De bedoeling is argumenten uit te wisselen. Voor of tegen. Dat is alles.

En diegene die dat maar een hoop gezever vindt, moet maar een andere draad kiezen.

Another Jack 24 februari 2016 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8006114)
Dat weet u niet. Dat zal men voorlopig niet aan de grote klok hangen, moest het al zo zijn.

Het gaat hier niet over dromen of niet dromen. Het is hier een discussieforum. En hier wordt gediscussieerd over een al dan niet bestaan van aliens die ons bezoeken.

De bedoeling is argumenten uit te wisselen. Voor of tegen. Dat is alles.

En diegene die dat maar een hoop gezever vindt, moet maar een andere draad kiezen.

Geloof jij alle mensen die de maagd Maria hebben gezien?

parcifal 24 februari 2016 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8006114)
Dat weet u niet. Dat zal men voorlopig niet aan de grote klok hangen, moest het al zo zijn.

Het gaat hier niet over dromen of niet dromen. Het is hier een discussieforum. En hier wordt gediscussieerd over een al dan niet bestaan van aliens die ons bezoeken.

De bedoeling is argumenten uit te wisselen. Voor of tegen. Dat is alles.

En diegene die dat maar een hoop gezever vindt, moet maar een andere draad kiezen.

Bon, het is alleen nodig om persoonlijke opinie (uw gedroom dus) zichtbaar te scheiden van de feiten : Er is geen contact.

Uw gespartel is alleen maar een indicatie dat u liever droomt dan met feiten omgaat. Het is een proces, je komt er wel. ;-)

Het Oosten 24 februari 2016 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8006133)
Geloof jij alle mensen die de maagd Maria hebben gezien?

Deze persoon is wel van een ander gehalte dan Bernadette Soubirous.


https://m.youtube.com/watch?v=d0H-Pn...ion_1839544811

Irsan 24 februari 2016 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8006159)
Bon, het is alleen nodig om persoonlijke opinie (uw gedroom dus) zichtbaar te scheiden van de feiten : Er is geen contact.

Uw gespartel is alleen maar een indicatie dat u liever droomt dan met feiten omgaat. Het is een proces, je komt er wel. ;-)

Jeezes! Er is wel contact man!

Het is niet omdat het contact officieel niet erkent wordt dat het er niet is. De meeste mensen laten hun mening echter afhangen van de meerderheid, en de mening van de meerderheid wordt sterk aangestuurd door wat officieel bevestigd en geaccepteerd wordt, dus daar heb je het!

Er is contact op vele niveau's, maar simpelweg niet officieel! Er is fysiek contact op verschillende legerbasissen in verschillende landen, op ondergrondse basissen. Er is contact op andere planten waar de geheime regering ook al zit.

Er is contact met bepaalde inviduen doorheen bewustzijn door middel van doorgave.

Het is gewoon een kwestie van tijd voordat een kritieke massa bereikt wordt en de opninie van de meerderheid langzaam zal kantelen! Als je de populariteit ziet stijgen van het onderwerp!

De verandering zal niet vanuit officiele hoek komen, de verandering zal er komen van onderuit, van privé initiatieven zoals het disclosure project. Op een bepaald moment zullen ze vanuit officiel hoek wel moeten volgen!

Ik weet dat geen enkele van de "skeptici" hier mijn woorden zal accepteren maar dit is mijn 2cents!

Wapper 24 februari 2016 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8006133)
Geloof jij alle mensen die de maagd Maria hebben gezien?

Pas op, dat is keihard gedocumenteerd op Youtube, geen discussie mogelijk!

https://youtu.be/yATFb4NLu3k

Het Oosten 24 februari 2016 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8006236)
Pas op, dat is keihard gedocumenteerd op Youtube, geen discussie mogelijk!

https://youtu.be/yATFb4NLu3k




Harland Bentley zag volgens hem wat anders dan de heilige maagd.


https://m.youtube.com/watch?v=fHtKd5fj5Gc

de vuile muilekoek 24 februari 2016 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8006133)
Geloof jij alle mensen die de maagd Maria hebben gezien?

Dat is die ander draad waarover Het Oosten sprak ...:roll:

de vuile muilekoek 24 februari 2016 16:06

Ze bestaan dat is een feit , ik heb ze al gezien .

Diego Raga 24 februari 2016 18:48

Bij het al dan niet bestaan van aliens op Aarde en het al dan niet geheim houden ervan door bepaalde overheden, rest er in feit maar één conclusie, nl dat �*ls er aliens zouden zijn, dat die dan zélf hun geheimhouding wensen te behouden.
Als ze over super-tech materiaal en/of speciale gaven zouden beschikken, dan zullen geheime instellingen als Area 51 ed ze alvast niet kunnen tegenhouden, als ze zich kenbaar zouden willen maken.

En dan dient men zichzelf de vraag te stellen, waarom ze zich dan gedeisd houden.
Omgekocht door politiek-militaire kringen met iets dat nergens anders in het heelal te vinden is ? Verleid door Björk om hun mond te houden ? Of bedreigd met 'n levensgrote poster van een naakte Maggie de Block, als ze zich zouden durven exposeren aan de bevolking ?

Ik ben dus eerder van mening dat er sprake zal zijn van weliswaar vergevorderde technologie in progress in handen van kleine groepen topwetenschappers, die steeds verder en verder ontwikkeld wordt tot op het punt dat er daadwerkelijk dingen mee zouden kunnen verricht worden, die de huidige (bekende) natuurwetten overstijgen en zo de weg naar de toekomst vrijmaken voor bepaalde doelstellingen, die de massa nu nog als utopisch beschouwd, zijnde 'n onaanvechtbare wereldhegemonie of het verkennen van onze Melkweg en verder.

https://www.youtube.com/watch?v=UnUpJw5sahg

Mijnen halve cent.

Wapper 24 februari 2016 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8006265)
Harland Bentley zag volgens hem wat anders dan de heilige maagd.


https://m.youtube.com/watch?v=fHtKd5fj5Gc

Komaan Oosten, ik reken u bij de verstandige mensen op dit forum, en u komt af met de Sirius Disclosure van Steven Greer die hier zijn broodwinning van gemaakt heeft??
(Haast u, inschrijven kan nog voor de februari sessies!)



http://sirius-disclosure.myshopify.c...-26-27-28-2016

Citaat:

An Extraordinary Weekend with Dr. Steven Greer, February 26, 27, 28, 2016

$295.00 Add to cart

Description
An Extraordinary Weekend with Dr. Steven Greer
February 26, 27, 28, 2016

Miracle Springs Resort and Spa – Desert Hot Springs California

Advanced Intensive on Contact, Remote Viewing and Becoming an Ambassador to the Universe.

Offered as a full weekend with Dr. Greer in person- and also as a webinar .

Join Dr. Greer at Miracle Springs Resort and Spa in Desert Hot Springs CA, outside of Palm Springs.

Group Meetings will cover:

-The Philosophy of Contact, Meditation Training and the Science of Consciousness – Friday night , February 26, 2016– 8 – 11 pm

-Remote Viewing Training – Saturday afternoon, February 27, 2016 – 1:30 – 5:30

-Contact and the Crossing Point of Light ( with video of actual contact ) – Saturday night , February 27, 2016 – 8pm – 11pm

- How to set up a contact group and the Interstellar Human Future – Sunday afternoon, February 28, 2016, 2 – 6pm

See below for details of each session.

When not in session enjoy the world’s best natural hot mineral water.

Nestled in the foothills just minutes from Joshua Tree National Park, Miracle Hot Springs Resort and Spa overlooks beautiful Palm Springs and the California desert. You can practice your remote viewing and meditation while in the courtyard of eight natural hot mineral pools. Discovered centuries ago by Cahuilla Indians, these waters are known worldwide as the very best for therapeutic and health benefits.

The live in-person presentation is $295 paid in advance or $395 at the door. OR

Via live webinar – whole presentation is $95; $30 if you wish to choose specific segments. click here for webinar tickets..


The price for the in-person presentation is for the whole weekend. Single session admission is not available.

Accommodations: There is a special room rate for this group at Miracle Springs which will last until February 7, 2016.



Another Jack 24 februari 2016 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8006228)
Jeezes! Er is wel contact man!

Het is niet omdat het contact officieel niet erkent wordt dat het er niet is. De meeste mensen laten hun mening echter afhangen van de meerderheid, en de mening van de meerderheid wordt sterk aangestuurd door wat officieel bevestigd en geaccepteerd wordt, dus daar heb je het!

Er is contact op vele niveau's, maar simpelweg niet officieel! Er is fysiek contact op verschillende legerbasissen in verschillende landen, op ondergrondse basissen. Er is contact op andere planten waar de geheime regering ook al zit.

Er is contact met bepaalde inviduen doorheen bewustzijn door middel van doorgave.

Het is gewoon een kwestie van tijd voordat een kritieke massa bereikt wordt en de opninie van de meerderheid langzaam zal kantelen! Als je de populariteit ziet stijgen van het onderwerp!

De verandering zal niet vanuit officiele hoek komen, de verandering zal er komen van onderuit, van privé initiatieven zoals het disclosure project. Op een bepaald moment zullen ze vanuit officiel hoek wel moeten volgen!

Ik weet dat geen enkele van de "skeptici" hier mijn woorden zal accepteren maar dit is mijn 2cents!

Er is contact, maar niet officieel...
Moeten ze daarvoor eerst naar het registratiekantoor, een notaris of een deurwaarder, om dat in orde te brengen?

Het Oosten 24 februari 2016 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8006494)
Komaan Oosten, ik reken u bij de verstandige mensen op dit forum, en u komt af met de Sirius Disclosure van Steven Greer die hier zijn broodwinning van gemaakt heeft??
(Haast u, inschrijven kan nog voor de februari sessies!)



http://sirius-disclosure.myshopify.c...-26-27-28-2016

De 5 sterren generaal en gewezen Lord Admiral is dan maar even verstandig als ik.
Ik kan daarmee leven.

Yog Sothoth 24 februari 2016 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8006228)
Jeezes! Er is wel contact man!

Het is niet omdat het contact officieel niet erkent wordt dat het er niet is. De meeste mensen laten hun mening echter afhangen van de meerderheid, en de mening van de meerderheid wordt sterk aangestuurd door wat officieel bevestigd en geaccepteerd wordt, dus daar heb je het!

Er is contact op vele niveau's, maar simpelweg niet officieel! Er is fysiek contact op verschillende legerbasissen in verschillende landen, op ondergrondse basissen. Er is contact op andere planten waar de geheime regering ook al zit.

Er is contact met bepaalde inviduen doorheen bewustzijn door middel van doorgave.

Het is gewoon een kwestie van tijd voordat een kritieke massa bereikt wordt en de opninie van de meerderheid langzaam zal kantelen! Als je de populariteit ziet stijgen van het onderwerp!

De verandering zal niet vanuit officiele hoek komen, de verandering zal er komen van onderuit, van privé initiatieven zoals het disclosure project. Op een bepaald moment zullen ze vanuit officiel hoek wel moeten volgen!

Ik weet dat geen enkele van de "skeptici" hier mijn woorden zal accepteren maar dit is mijn 2cents!

Op welke planeten zit die "geheime regering" dan? Waar zijn die "ondergrondse basissen"? Je loopt hier van alles te beweren, waar is je bewijs?

Another Jack 24 februari 2016 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8006506)
Op welke planeten zit die "geheime regering" dan? Waar zijn die "ondergrondse basissen"? Je loopt hier van alles te beweren, waar is je bewijs?

In een berg ergens in Zimbabwe...

Another Jack 24 februari 2016 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8006058)
Niemand ontkent dit? U en uw geestesverwant Cornelis ontkennen dit bijvoorbeeld. U en 'academicus' Cornelis doen het verhaal van aliens uiteindelijk af als beuzelarij. Kortom, als prietpraat. Wat bazelt u toch allemaal?

De discussie gaat over de vraag of ze nu bestaan of niet en of ze ons bezoeken. Ik voer argumenten aan dat ze zeer zeker kunnen bestaan en ons wel degelijk kunnen bezoeken. Ik ben blijkbaar niet de enige die dit standpunt heeft. Meer nog, ik bevind me in zeer goed gezelschap zo te zien. U echter zegt koudweg: ze bestaan niet. Punt uit.

Dat heb ik nooit gezegd.

Another Jack 24 februari 2016 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8002363)
Maar niet ondezoeken nog minder.

Waarom wordt die berg in Zimbabwe niet onderzocht?
Ik wacht nog steeds op een antwoord...

Yog Sothoth 24 februari 2016 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8006521)
Waarom wordt die berg in Zimbabwe niet onderzocht?
Ik wacht nog steeds op een antwoord...

Zijn er foto's of iets dergelijks van een basis daar?

Another Jack 24 februari 2016 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8006530)
Zijn er foto's of iets dergelijks van een basis daar?

Alleen getuigenissen.
Bij de getuigen was er echter geen admiraal, wel een minister.
http://zimbabweufos.blogspot.be/2010...inyangani.html

Het Oosten 24 februari 2016 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8006511)
Dat heb ik nooit gezegd.

Toch wel. Of toch een beetje. U stelde dat u de visie deelt van Cornelis wanneer hij het heeft over het nieuw blad 'Contact' van de vereniging UFO-west (dat ondertussen reeds is opgedoekt als ik me niet vergis).


Gustaaf Cornelis oreerde hier onder meer:

"Want het blijft een initiatief dat op zijn minst onze goedkeuring mag krijgen: als Contact iets bijdraagt tot ons werk, dan is het wel dat UFO’s een sociologisch fenomeen zijn en tot nader order niets met buitenaardsen te maken heeft."


Met andere woorden, u deelt deze mening. Dat zei u zelf. U verwerpt dus de these dat ufo's buitenaardse tuigen kunnen zijn. En u verwerpt dan ook het mogelijk bezoek van aliens aan deze aarde op dit moment. U zou op zijn minst de mogelijkheid moeten open laten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be