Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Onrust in Venezuela (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239985)

Nr.10 25 februari 2019 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8947261)
de 3 miljoen Venezolanen die naar de buurlanden gevlucht zijn denken daar waarschijnlijk wel anders over

Hoe geloofwaardig zijn die cijfers? De MSM uit de VS heeft niet de gewoonte bij heksenjachten correcte informatie aan te leveren..

morte-vivante 25 februari 2019 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8947485)
Hoe geloofwaardig zijn die cijfers? De MSM uit de VS heeft niet de gewoonte bij heksenjachten correcte informatie aan te leveren..

de VN zit mee in het complot?

TV-verslaafde 25 februari 2019 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 8947293)
Dan glijdt het land volledig af naar de duisternis zoals zowat elk land dat de Amerikanen binnenvielen de laatste 25 jaar.. .

Ja, correct. De VS heeft hun typische systeem van een eigen marionet naar voren te brengen en als dat land er niet in meegaat barst er een guerilla oorlog los. Wel onder het mom van democratie en vrijheid maar al die extra grondstoffen zijn mooi meegenomen.

KGB heeft ook hun systeem van useful idiots. Politie zijn psychotische debielen. Infiltreer onderwijsinstellingen enz. Destabilisatie van binnen uit. Vanaf de "redder" onder de vorm van een Stalin komt is er geen ontkomen aan.

Uiteindelijk komt het erop neer dat je ook machiavellistische leiders hebt maar iedereen rond zich verraden en dan zelf doodgaan of je gebruikt ook onfrisse methodes maar voor het goed van je land...

Bach 25 februari 2019 22:04

Kijk eens wat anders dan MSM nieuws:

An Ocean of Lies on Venezuela: Abby Martin & UN Rapporteur Expose Coup

Ik denk dat het vooral voor u interessant is morte-vivant. U geeft me de indruk kritisch te zijn maar wel geïnteresseerd in de feiten.

Gipsy 25 februari 2019 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8947645)

You Tube is een vuilbak waar men eender wat kan vertellen, zelfs dat babies lekker zijn om te neuken.

Bach 25 februari 2019 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8947659)
You Tube is een vuilbak waar men eender wat kan vertellen, zelfs dat babies lekker zijn om te neuken.

CNN heeft ook een youtube kanaal. U heeft precies niet eens een idee wat youtube is. U komt hier de oorlogstrommel roffelen zonder zelfs maar te weten waarover u spreekt, uitgaande van wat koude oorlogs cliches. Ik verwacht niet eens dat u het interview in de link met de VN rapporteur van mensenrechten over Venezuela bekijkt.

Een scheldwoord is meer dan op zijn plaats in uw geval. De associaties die in uw hoofd omgaan alleen al.

Nr.10 25 februari 2019 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8947659)
You Tube is een vuilbak waar men eender wat kan vertellen, zelfs dat babies lekker zijn om te neuken.

Een platte bijdrage.

Gipsy 25 februari 2019 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8947663)
CNN heeft ook een youtube kanaal. U heeft precies niet eens een idee wat youtube is. U komt hier de oorlogstrommel roffelen zonder zelfs maar te weten waarover u spreekt, uitgaande van wat koude oorlogs cliches. Ik verwacht niet eens dat u het interview met de VN rapporteur van mensenrechten over Venezuela bekijkt.

Een scheldwoord is meer dan op zijn plaats in uw geval. De associaties die in uw hoofd omgaan alleen al.

CNN is een ernstige nieuwsgever wat niet van uw waardeloze link kan gezegd worden. U hebt de volledige vrijheid van deze waardeloze shit te lezen of te bekijken maar indien u wenst serieus genomen te worden geef een betrouwbaar media.

Gipsy 25 februari 2019 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8947664)
Een platte bijdrage.

Verschillende wereldbedrijven hebben onlangs You Tube verlaten omdat er geen controle is op de shit die ze herbergen.

Nr.10 25 februari 2019 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8947645)
Kijk eens wat anders dan MSM nieuws:

An Ocean of Lies on Venezuela: Abby Martin & UN Rapporteur Expose Coup

Ik denk dat het vooral voor u interessant is morte-vivant. U geeft me de indruk kritisch te zijn maar wel geïnteresseerd in de feiten.

Onder bedreiging van enorme boetes uit de VS. VS banken sluiten de accounts van de oliebedrijven in Venezuela

Juli 2017
Citibank sluit de bankaccounts van de Centrale Bank van Venezuela

November 2017
Citigroup blokkeerde 300.000 dosis insuline voor de bevolking van Venezuela.

November 2017
Euroclear blokkeerde 1,65 miljard dollar die door de regering in Venezuela gebruikt was voor de aankoop van voedsel en medicijnen.

Enzovoort, enzovoort, ...

Alfred-Maurice de Zayas

Nr.10 25 februari 2019 22:44

Wat de VS doet in Venezuela is strafbaar onder Artikel 7 van het Statuut van Rome inzake het Internationaal Strafhof.

Gipsy 25 februari 2019 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8947702)
Wat de VS doet in Venezuela is strafbaar onder Artikel 7 van het Statuut van Rome inzake het Internationaal Strafhof.

Leg een klacht neer dan kunnen we lachen. Artikel 7, ik ben onder de indruk.

Nr.10 25 februari 2019 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8947717)
Leg een klacht neer dan kunnen we lachen. Artikel 7, ik ben onder de indruk.

U steunt de mensenrechten niet. Is het mogelijk dat dat komt omdat u niet deugt?

Gipsy 25 februari 2019 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8947729)
Omdat u niet deugt.

Zet het artikel 7 hier neer.

Nr.10 25 februari 2019 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8947739)
Zet het artikel 7 hier neer.

Zoek het op.

Gipsy 25 februari 2019 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8947729)
U steunt de mensenrechten niet. Is het mogelijk dat dat komt omdat u niet deugt?

De communisten die over mensenrechten beginnen. We gaan alles gezien hebben.

Gipsy 25 februari 2019 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8947740)
Zoek het op.

Grootdoenerij met een irrelevant artikel te noemen om indruk op de galerij te maken.

lamenielachen 25 februari 2019 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 8945349)
Zoals gezegd extreem gepolitiseerde landen. Afhankelijk van met wie je spreekt krijg je een heel ander beeld.
Ik ga niet zeggen dat Chavez en Maduro een goede job hebben gedaan. Ik heb veel kritiek op hen. Maar je moet toegeven dat ze tenminste iets voor de armen hebben gedaan. In de meeste Latijns-Amerikaanse landen worden de armen aan hun lot overgelaten door de elite die de politiek, economie, etc. beheerst. Meestal vanuit Miami.

Hier kan ik je volgen, ze deden "iets" voor de armen ...
Feit is dat ze vooral nog armer werden daardoor, als ik dan blaaskaak Maduro zie is die schijnbaar minder ondervoedt.
Rechts kan dan ook niet de absolute zaligmaker zijn maar links is garantie voor uitbuiting in naam van het volk .... dat ontbeert.
In ieder geval is het Venezuela zoals het er nu bij ligt niet leefbaar voor 80% van de bevolking.
Tot de komst van Chavez was Venezuela redelijk welvarend en was er weinig honger of gebrek aan primaire voorzieningen.
Nu heeft de overheid zelfs geen papier meer om officiele documenten op te maken.

lamenielachen 25 februari 2019 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 8947250)
Een leugen waar u weeral intrapt.

Ik denk het niet hoor.
Waar communisten heersen is er armoede, enkel de apparatski hebben het goed.

lamenielachen 25 februari 2019 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8947702)
Wat de VS doet in Venezuela is strafbaar onder Artikel 7 van het Statuut van Rome inzake het Internationaal Strafhof.

De Amerikanen weten ook wel dat er veel goud, enorme voorraden petrolium en veel andere waardevolle grondstoffen onder de grond zitten in Venezuela.
Daarom ook de interesse van China en de Russen.
Maar voor het afschieten van een mensenbeul dictator doen de anderen wel even een oogje dicht, ze verdelen het wel.
Het is ook omdat er veel steun naar beide kampen gaat dat Maduro nog wankelt en het zo mogelijk eindigt met een burgeroorlog waar niemand beter van wordt.
Een inflatie van meerdere miljoenen % per jaar, wie heeft daar nu al van gehoord?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be