Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Iedereen zijn eigen mening. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242039)

Dadeemelee 17 januari 2018 23:24

Iedereen zijn eigen mening.
 
Waarom zoveel schelden en fanboypolitiek op dit forum?

De meeste linksen zijn al weggejaagd. Er zijn enkel nog wat rechtse niet Vlaams Nationalisten en wat weirdos zoals ik.

eno2 17 januari 2018 23:42

De vraag stellen is ze beantwoorden.

Wapper 18 januari 2018 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8626249)
Waarom zoveel schelden en fanboypolitiek op dit forum?

De meeste linksen zijn al weggejaagd. Er zijn enkel nog wat rechtse niet Vlaams Nationalisten en wat weirdos zoals ik.

Boehoehoe...
Het onderscheid tussen "rechtse niet Vlaams Nationalisten" en weirdos ontgaat me. Ideaal voor u is misschien het Flair forum? Daar vind je hoogstens een lichte onenigheid over de optimale gaartijd van de kippesoufflee.

Dadeemelee 18 januari 2018 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8626292)
Boehoehoe...
Het onderscheid tussen "rechtse niet Vlaams Nationalisten" en weirdos ontgaat me. Ideaal voor u is misschien het Flair forum? Daar vind je hoogstens een lichte onenigheid over de optimale gaartijd van de kippesoufflee.

Het is u vergeven.

Maar de horde Vlaams Nationalisten op dit forum is impressionant ;)

kojak 18 januari 2018 00:18

' Iedereen zijn eigen mening.'

Volledig mee akkoord, zolang ze die maar niet per sé als dé waarheid proberen te verkopen, zonder ook maar één degelijk gefundeerd argument op tafel te willen gooien, en dan nog....

eno2 18 januari 2018 00:29

Rechts en weirdo gaat niet samen. Vlaams Nationalistisch of niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8626249)

De meeste linksen zijn al weggejaagd. Er zijn enkel nog wat rechtse niet Vlaams Nationalisten en wat weirdos zoals ik.

Dat van de linksen klopt.

Voor de rest: ?
Misschien bedoel je dat die nog net niet weggejaagd zijn door de rechtse Vlaams Nationalisten? Afijn, 't is maar een veronderstelling als een andere.

Wapper 18 januari 2018 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8626296)
Het is u vergeven.

Maar de horde Vlaams Nationalisten op dit forum is impressionant ;)

Het is u ook vergeven.

kojak 18 januari 2018 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8626321)
Het is u ook vergeven.




Eduard Khil 18 januari 2018 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8626249)
Waarom zoveel schelden en fanboypolitiek op dit forum?

De meeste linksen zijn al weggejaagd. Er zijn enkel nog wat rechtse niet Vlaams Nationalisten en wat weirdos zoals ik.

Doorsnede van de maatschappij. Linkse partijen halen volgens de laatste peilingen nog een procent of twintig, vijfentwintig.

The Paulus Experience 18 januari 2018 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8626264)
De vraag stellen is ze beantwoorden.

2

Het antwoord staat in de vraag

Het beerput forum politics info sluiten heeft er niet goed aan gedaan indertijd.

The Paulus Experience 18 januari 2018 07:54

Je moet eigenlijk de reacties op de dood van Stevaert eens nalezen.
Dan weet je waarom de maatschappij deze personen uitgespuwd heeft een in en cordon sanitaire gezet heeft.
#tuigvanderichel
#keyboardwarriors

Eyjafjallajökull 18 januari 2018 18:19

Welk gescheld bedoel je precies ?

The Paulus Experience 18 januari 2018 18:58

Qed

Eyjafjallajökull 18 januari 2018 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8626940)
Qed

Dat 'tuig van de richel' van jou ?

The Paulus Experience 18 januari 2018 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8627019)
Dat 'tuig van de richel' van jou ?

:lol:

Vrijheideerst 2 juli 2018 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8626292)
Boehoehoe...
Het onderscheid tussen "rechtse niet Vlaams Nationalisten" en weirdos ontgaat me. Ideaal voor u is misschien het Flair forum? Daar vind je hoogstens een lichte onenigheid over de optimale gaartijd van de kippesoufflee.

Kheb liever kaassouflé. :twisted:

Dadeemelee 3 juli 2018 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8751149)
Kheb liever kaassouflé. :twisted:

Pas maar op of uwe soufflé zakt in mekaar ;)

De schoofzak 3 juli 2018 10:50

Sommige partijen krijgen er hier van langs.
Tsja ...
Welke partijen hebben ons opgezadeld met een oceaan-diepe staatsschuld?
Ge gaat nu van mij toch niet verwachten dat ik iemand die die schuldige partijen blijft aanhangen, ga bejegenen als mijn nieuwe, knappe, vriendelijke buurvrouw?

Het Oosten 3 juli 2018 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8751790)
Sommige partijen krijgen er hier van langs.
Tsja ...
Welke partijen hebben ons opgezadeld met een oceaan-diepe staatsschuld?
Ge gaat nu van mij toch niet verwachten dat ik iemand die die schuldige partijen blijft aanhangen, ga bejegenen als mijn nieuwe, knappe, vriendelijke buurvrouw?

Ik vind toch (en ik wil nu niet flauw doen) dat deze regering toch maar weinig resultaten heeft geboekt wat betreft de uitstaande Belgische schuld. Te meer dat de huidige conjunctuur goed is.

quercus 3 juli 2018 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8752139)
Ik vind toch (en ik wil nu niet flauw doen) dat deze regering toch maar weinig resultaten heeft geboekt wat betreft de uitstaande Belgische schuld. Te meer dat de huidige conjunctuur goed is.

Verwondert u dat? Wanneer een van de coalitiepartners de facto een middenveld-belangengroep is. Wat is de zogenaamde CD&V? Een partij die volledig uitgehold, doorwoekerd en doorgeworteld is door ACW/beweging.net. En met zulk een coalitiepartner zit je gegarandeerd met iemand die voortdurend naar links uit het regeringsbootje hangt. De uitstaande Belgische staatsschuld terugbrengen naar de norm van het verdrag van Lissabon (maximum 60% van het BBP) vergt gedurende vele, vele jaren een begroting met een overschot en bijgevolg drastische besparingen. En daar houden "de vrienden" van het beweging.net middenveld niet van. Hun pion in de regering, met name Kris Peeters, zou dat afwimpelen als "niet wijs".


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be