Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 20 augustus 2013 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764722)
Er zijn ook freelance journalisten. En naar het schijnt kan je op het WWW zelfs schrijven wat je wil.

Freelance journalisten moeten hun werk ook nog verkocht krijgen. En als ze onderwerpen aanpakken die niemand durft publiceren, verdienen ze er niks aan, dus die doen dan liever iets anders.
Op het internet kun je natuurlijk altijd nog terecht, en schrijven wat je wil. Maar daarom word het nog niet als bewijs aanvaard. enkel als een mening, of een verklaring.
Persoonlijk heb ik ook geen bewijs voor het bestaan van Aliens, en ik heb nog nooit in het écht UFO's gezien. Toch ben ik er van overtuigd dat beiden bestaan. Dat is mijn mening. Meer niet.

Another Jack 20 augustus 2013 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764731)
Klopt. Maar als ze met feiten aankomen die niet door de beugel kunnen, worden ze op de vingers getikt door hun baas. Zo zijn er onderwerpen waar men beter niet aankomt, als men niet wil gebroodrooft worden.
Ik durf me zelfs niet voor te stellen dat je zoiets niet weet ? Want dan ben je nog onwetender dan ik dacht.

Waarom zou de baas dat niet willen publiceren?
Als het feit toch zo duidelijk bewezen is!

Hij kan er toch alleen maar baat bij hebben om dat als eerste te publiceren?

meneer 20 augustus 2013 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764753)
Als de journalist zijn claims kan staven en/of toegang geeft tot het bronmateriaal kan dit wél als bewijs worden aanvaard.


Dat mag. U mag geloven in eender wat. Met bewijs of wetenschap heeft dat echter niets te maken.

Aan het 'bestaan' twijfelt er hier ook niemand hoor ...

Hoe weet JIJ of er hier niemand aan Aliens hun bestaan twijfelt ? Je bent pas aangekomen ? Of heb je misschien paranormale eigenschappen ?:-)

meneer 20 augustus 2013 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6764770)
Waarom zou de baas dat niet willen publiceren?
Als het feit toch zo duidelijk bewezen is!

Hij kan er toch alleen maar baat bij hebben om dat als eerste te publiceren?

Er zijn zaken die men niet MAG publiceren van de overheid. Anders krijg je last. Dan leent de bank je geen geld meer bvb...Men vind het één en ander in je belastingsaangave...Men pluist je privé leven uit om iets te vinden waarmee men druk kan uitoefenen...Stilaan gaan dan alle deuren dicht, je word gebroodrooft, en je eindigt slecht.;-)
Het is een censuur die zijn naam niet wil zeggen.

meneer 20 augustus 2013 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764778)
Misschien dat (begrijpend) lezen voor u een paranormale begaafdheid is, voor mij is het gewoon iets dat je kan leren.

Je doet mij aan iemand denken, die het hier al lang uithangt...:lol: Zelfde zever, zelfde formuleringen, leraarsachtige betweterij, veel jannestreken, weinig inhoud...:lol:

Another Jack 20 augustus 2013 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764777)
Er zijn zaken die men niet MAG publiceren van de overheid. Anders krijg je last. Dan leent de bank je geen geld meer bvb...Men vind het één en ander in je belastingsaangave...Men pluist je privé leven uit om iets te vinden waarmee men druk kan uitoefenen...Stilaan gaan dan alle deuren dicht, je word gebroodrooft, en je eindigt slecht.;-)
Het is een censuur die zijn naam niet wil zeggen.

Waarom mag niburu.nl dat wel?

meneer 20 augustus 2013 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764780)
Maar...eens gepubliceerd is de kat toch uit de zak?

Klinkt nogal paranoide.

Welke zaken ?
Wie zijn die 'men'?
Ervaring mee die 'last'?

Enkel jaren geleden was er in Frankrijk een zeer goede magazine " Actuel " genaamd, die men met dergelijke praktijken deed sluiten.
Die hadden het helemaal niet over Aliens e.d., maar wél over andere onderwerpen waar volgens de overheid beter niet over gepraat werd, en al zeker niet op de manier dat zij dat deden.
Het is maar één voorbeeld tussen velen, zulke " censuur " word gedurend toegepast, in alle zogezegd democratische landen. De media is gemuilkorfd, op een door het publiek slecht waar te nemen manier, maar het is wel degelijk een feit.

meneer 20 augustus 2013 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764787)
'jannestreken' ?

Ik herken het gebrek aan argumenten en de daaruit volgende ad hominem.

Géén " ad hominem " ( je mag ook Nederlands praten hoor, iedereen spreekt hier geen Latijns ). Gewoon de beschrijving van de persoon aan wie je mij doet denken.:-)
Jannestreken , dat zijn streken van iemand die de grote Jan uithangt = belangrijk doen, gewichtig.
De persoon in kwestie heeft hier alle krediet en geloofwaardigheid verloren, en het zou best kunnen dat hij nu besloten heeft onder een andere nicknaam deze draad te vervuilen.
Niet dat ik u verdenk deze persoon te zijn hoor !:lol:
Maar jullie manier van doen is wel gelijkaardig.:lol:

Another Jack 20 augustus 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764802)
Enkel jaren geleden was er in Frankrijk een zeer goede magazine " Actuel " genaamd, die men met dergelijke praktijken deed sluiten.
Die hadden het helemaal niet over Aliens e.d., maar wél over andere onderwerpen waar volgens de overheid beter niet over gepraat werd, en al zeker niet op de manier dat zij dat deden.
Het is maar één voorbeeld tussen velen, zulke " censuur " word gedurend toegepast, in alle zogezegd democratische landen. De media is gemuilkorfd, op een door het publiek slecht waar te nemen manier, maar het is wel degelijk een feit.

Jij maakt geen deel uit van het publiek?

meneer 20 augustus 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6764789)
Waarom mag niburu.nl dat wel?

Niburu functioneert enkel door het steeds groeiend aantal donateurs. Het gaat hier over een baanbrekende site, die zeker en vast met moeilijkheden te kampen heeft.
Men doet er trouwens alles voor om hen te diskrediteren. Ook mensen als jij doen daar aan mee. Goed gehersenspoelde mensen die enkel geloven hetgeen door de officiële media goedgekeurd is.
Heb je al ooit op het TV nieuws horen spreken over informatie gebracht door Niburu ? Natuurlijk niet, de officiële media zwijgt hen dood.

meneer 20 augustus 2013 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6764828)
Jij maakt geen deel uit van het publiek?

Toch wel. Maar ik probeer ook tussen de lijnen te lezen.:-) En beter nog, ik doe zelfs moeite om mensen als jij de pellen van hun ogen te trekken.
Maar dankbaar ben je blijkbaar niet.:lol:
Stank voor dank. Meer verwacht ik ook niet van je in feite.

Another Jack 20 augustus 2013 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764830)
Niburu functioneert enkel door het steeds groeiend aantal donateurs. Het gaat hier over een baanbrekende site, die zeker en vast met moeilijkheden te kampen heeft.
Men doet er trouwens alles voor om hen te diskrediteren. Ook mensen als jij doen daar aan mee. Goed gehersenspoelde mensen die enkel geloven hetgeen door de officiële media goedgekeurd is.
Heb je al ooit op het TV nieuws horen spreken over informatie gebracht door Niburu ? Natuurlijk niet, de officiële media zwijgt hen dood.

Zouden ze zelf misschien de "scoop van de eeuw" op hun borst willen spelden?
Maar ze vinden niks he...

meneer 20 augustus 2013 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764831)
"enkele jaren gelezen" ...
Een linkse underground magazine uit de jaren '60. :-D



Zou het kunnen dat het gewoon niet levensvatbaar was of ben ik nu te 'realistisch'?

Het was niet levensvatbaar in de ogen van de overheid, voor zover klopt je conclusie.

meneer 20 augustus 2013 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764835)
Een 'baanbrekende site' met de eigenaar als moderator.
Vraag 2X achter bewijzen of weerleg waanzinnige claims en je lig er uit :cry:

Die man staat er dus alleen voor. Je kan je voorstellen dat hij geen tijd heeft om tegen een horde sceptische fanatici op te boksen, zoals men hier moet doen als men het over bepaalde zaken heeft.
Als je niet geïnteresseerd bent, ga je niet naar die site. Hier spreekt men over vanalles.

meneer 20 augustus 2013 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764841)
Waar leer je dat 'tussen de lijnen lezen' en vooral, hoe baken je realiteit van fantasie af?

Nadenken over hetgeen men je wil wijsmaken misschien ? Je gaat me toch niet vertellen dat iemand die zichzelf " Realisticus " noemt gewoon alles slikt wat de officiële media hem opdient ?

meneer 20 augustus 2013 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764841)
Waar leer je dat 'tussen de lijnen lezen' en vooral, hoe baken je realiteit van fantasie af?

Nadenken over hetgeen men je wil wijsmaken misschien ? Je gaat me toch niet vertellen dat iemand die zichzelf " Realisticus " noemt gewoon alles slikt wat de officiële media hem opdient ?

Another Jack 20 augustus 2013 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764851)
Die man staat er dus alleen voor. Je kan je voorstellen dat hij geen tijd heeft om tegen een horde sceptische fanatici op te boksen, zoals men hier moet doen als men het over bepaalde zaken heeft.
Als je niet geïnteresseerd bent, ga je niet naar die site. Hier spreekt men over vanalles.

Kan er niemand die in die flutverhalen gelooft, die man dan niet helpen?
Wat is het probleem?

Een publiek van 4 man en een paardekop waarvan er dan gene ene bekwaam van is?

meneer 20 augustus 2013 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764849)
Kan je dat ook aantonen?

Hier kan je alles te weten komen wat je wil over die magazine :http://www.lesinrocks.com/2011/06/08...round-1114355/
Vermits je aangegeven hebt dat je begrijpend kan lezen, veel leesgenot. En vermits je Latijns schrijft, neem ik aan dat je Frans kunt lezen ? Of stoort u dat als Nederlandstalige ?

JBM 20 augustus 2013 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764838)
Toch wel. Maar ik probeer ook tussen de lijnen te lezen.:-) En beter nog, ik doe zelfs moeite om mensen als jij de pellen van hun ogen te trekken.
Maar dankbaar ben je blijkbaar niet.:lol:
Stank voor dank. Meer verwacht ik ook niet van je in feite.

En hoe doe je dat dan die pellen van onze ogen trachten te trekken? Door te zeggen dat je in iets gelooft en vervolgens aan de anderen te vragen om te bewijzen dat het niet bestaat.

Tsja, dat kan alleen maar succesvol zijn natuurlijk.

meneer 20 augustus 2013 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6764866)
Hoezo 'alleen voor'?
Beetje eerder zeg je dat hij vele donateurs heeft?

Hij staat er alleen voor , ja. Enkel op financiël gebied krijgt hij hulp van donateurs.:-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be