Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 19 februari 2017 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384119)
Het was om iets met beeldspraak duidelijk te maken.
Wellicht was het te ver gegrepen voor U. Mijn excuses.

Trouwens, wat moet ik aantonen? Dat aliens wel eens contact gelegd kunnen hebben met dolfijnen? Hoe tf kan ik dat aantonen mijn waarde tegenstander? :)

zowat alles misschien ?
Begin maar eens met die contacten/bezoeken in het verleden, ga dan naar de contacten in het heden, die 'intelligente' dieren die ze hier neergepoot zouden hebben, de telepathie, etc..

Citaat:

Omdat zij slimmer dan ons zijn.
dat slaat op niets


Citaat:

Er is sprake van mensen die contact hebben gehad. Internet staat bol van die verhalen, moet ik er nu echt van gaan zoeken om hier samen te vatten?
Weer op zoek naar een stroman of watte ?
Het ging over telepatie, Peche
Maar nu ge toch zo bereidwillig zijt moogt de overige contacten ook eens blootleggen.
... en neen, getuigenissen, filmpjes, etc horen daar niet bij

Citaat:

Maar ik flip helemaal niet. Al wat ik zeg, er is iets...
Ik zeg het en blijf het zeggen.
Verbazingwekkend is het hoe gij wankelt tussen xenofobie(wat betreft mensen,wetenschap,kennis) en xenofilie(wat betreft aliens,pulp,etc)

praha 19 februari 2017 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384122)
Het is misschien te ver voor hen om de effectieve fysieke reis tot hier te doen. Maar "iets" is toegekomen. Ik mag inderdaad niet meteen overspringen naar conclusies. Maar als zij er niet fysiek in aanwezig zijn, zijn de UFO's misschien hun drones.

wat, als, misschien...
goed bezig !

Citaat:

Maar wat als de UFO hun taal begrijpt en iets liefdevol uitstraalt? Waarom zouden zij dan bang wegzwemmen?
wat,als, misschien...
en weer goed bezig !

Kijk, Peche
ALS dat zou zijn dan vormen ze blijkbaar geen bedreiging, niet ?
Wil je me dan eens vertellen in wat het niet klopt toen ik je zei dat dolfijenen wel bang weg zwemmen INDIEN ze het gevaar herkennen ?

Citaat:

Ik ben echt niet mee. Suggereer je nu dat ik een alien ben?
nooit van een alien in juridische zin gehoord ?

Peche 19 februari 2017 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8384124)
zowat alles misschien ?
Begin maar eens met die contacten/bezoeken in het verleden, ga dan naar de contacten in het heden, die 'intelligente' dieren die ze hier neergepoot zouden hebben, de telepathie, etc..

Ik kan dat niet bewijzen. Ik kan enkel mijn ervaring delen en zelfs dat doe ik niet.
Maar waarom is het zo ver gezocht dat de alien telepathische krachten zou hebben? Wij kunnen toch beelden van mars naar hier sturen. Waarom kan de alien geen andere informatie opsturen?


Citaat:

Weer op zoek naar een stroman of watte ?
Het ging over telepatie, Peche
Maar nu ge toch zo bereidwillig zijt moogt de overige contacten ook eens blootleggen.
... en neen, getuigenissen, filmpjes, etc horen daar niet bij
Maar neen, ik was niet mee. Heb je dan nooit getuigenissen gelezen van mensen ?
Citaat:

Ik zeg het en blijf het zeggen.
Verbazingwekkend is het hoe gij wankelt tussen xenofobie(wat betreft mensen,wetenschap,kennis) en xenofilie(wat betreft aliens,pulp,etc)
Ik ben helemaal geen xenofoob. Ik sta open voor veel, maar nu ook niet voor alle vreemde dingen. Dat is toch normaal.

Peche 19 februari 2017 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8384131)
Kijk, Peche
ALS dat zou zijn dan vormen ze blijkbaar geen bedreiging, niet ?
Wil je me dan eens vertellen in wat het niet klopt toen ik je zei dat dolfijenen wel bang weg zwemmen INDIEN ze het gevaar herkennen ?


nooit van een alien in juridische zin gehoord ?

Heb ik ooit gezegd dat zij een bedreiging vormen? Wij zijn de bedreiging van deze planeet.
Ik zeg dat de dolfijnen niet bang zouden wegzwemmen van een alien, omdat zij het gevaar van de harpoen ook niet herkennen.

En neen, ik heb nooit van een alien in de juridische zin gehoord.

praha 19 februari 2017 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384139)
Heb ik ooit gezegd dat zij een bedreiging vormen? Wij zijn de bedreiging van deze planeet.
Ik zeg dat de dolfijnen niet bang zouden wegzwemmen van een alien, omdat zij het gevaar van de harpoen ook niet herkennen.

wees nu toch eens eerlijk ( of op z'n minst duidelijker ) dat zou heel wat ergernis en verwarring besparen

dit zei je in post #15932:
Citaat:

Dolfijnen en consoorten zwemmen niet bang weg, die gaan even nieuwsgierig terugkijken.
Daar staat verder niks bij dus neem ik het algemeen
En daarop zei ik éénvoudig dat dat niet juist is.

Niettemin ben je weer compleet aan 't afdwalen.

Het feit ( juist of niet ) dat ze niet zouden weg zwemmen...

1) bewijst niks ivm een speciale relatie mbt aliens

2) heeft niets te maken met het simpele feit dat zulke fluttheorietjes uitgerekend een dolfijn zullen uitpikken omdat hun gedrag opvallende herkenbaar is.
Ze gaan geen raaf, eekhoorn of wat anders uitpikken.

3) heeft enkel te maken met de combinatie dat ze eerde 'naïef' zijn ( weinig natuurlijke vijanden ) en erg nieuwsgierig
Probeer het eens met een chimp en een pantserwagen of zo

4) dolfijntjes zijn helemaal niet zó lief als ge ze voorstelt.
Het zijn evenzeer verkrachters, moordenaars, etc
( de enigste soort naast de mens die moord voor de lol )
In die zin verschillen ze niet eens zo veel van de mens.
Dus waarom zouden die aliens dan via hun contact willen leggen ?
Complete nonsens dus

Citaat:

En neen, ik heb nooit van een alien in de juridische zin gehoord.
misschien dan eens opzoeken ?

Peche 20 februari 2017 08:13

Neen ik ga dat niet doen Praha. Beide zaken niet.

praha 21 februari 2017 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384322)
Neen ik ga dat niet doen Praha. Beide zaken niet.

? beiden
Je bedoelt dat van die term alien en de zaken die ik stelde onder die opsomming over dolfijnen en hun relatie over aliens ?

Bah je doet maar ... of beter ge doet maar niet
We zijn niet veel meer gewoon dan dat ge slikt wat in uw verhaaltje past en de rest gewoonweg negeert.

Pandareus 21 februari 2017 04:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384135)
Ik kan dat niet bewijzen. Ik kan enkel mijn ervaring delen en zelfs dat doe ik niet.
Maar waarom is het zo ver gezocht dat de alien telepathische krachten zou hebben? Wij kunnen toch beelden van mars naar hier sturen. Waarom kan de alien geen andere informatie opsturen?




Maar neen, ik was niet mee. Heb je dan nooit getuigenissen gelezen van mensen ?


Ik ben helemaal geen xenofoob. Ik sta open voor veel, maar nu ook niet voor alle vreemde dingen. Dat is toch normaal.



getuigenissen... :roll:


Peche 21 februari 2017 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8385592)
? beiden
Je bedoelt dat van die term alien en de zaken die ik stelde onder die opsomming over dolfijnen en hun relatie over aliens ?

Bah je doet maar ... of beter ge doet maar niet
We zijn niet veel meer gewoon dan dat ge slikt wat in uw verhaaltje past en de rest gewoonweg negeert.

Ik sta zeker open voor andermans "praatjes". Maar mij openstellen is gelijk aan een kruisverhoor aanvragen.
Ik zeg gewoon maar hypothetisch, wat als de alien contact heeft met de dolfijn?
Waarom zou de alien überhaupt contact met mensen zoeken? Als ze tot hier geraken, zullen ze wel in staat tot observatie zijn. Ik zou als alien toch ook afstand van de mens houden.
Meer wou ik daar eigenlijk niet over gezegd hebben. Soms dien je eens relatief te zijn in plaats van zo'n pietje precies die achter elke komma wenst te loeren. Stel je zelf eens open;

Peche 21 februari 2017 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8385620)
getuigenissen... :roll:


praha 21 februari 2017 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8384135)
Ik kan dat niet bewijzen. Ik kan enkel mijn ervaring delen en zelfs dat doe ik niet.
Maar waarom is het zo ver gezocht dat de alien telepathische krachten zou hebben? Wij kunnen toch beelden van mars naar hier sturen. Waarom kan de alien geen andere informatie opsturen?

...omdat er tot nader order niet zoiets als telepathie bestaat, slimme

Citaat:

Maar neen, ik was niet mee. Heb je dan nooit getuigenissen gelezen van mensen ?
jaaaa... ik dacht het al de vele 'getuigenissen'


Citaat:

Ik ben helemaal geen xenofoob. Ik sta open voor veel, maar nu ook niet voor alle vreemde dingen. Dat is toch normaal.
???
Ik vrees dat ge het nog niet helemaal begrepen hebt
Het probleem is dat jij 'open staat' zolang het maar heel vreemd is en vooral niet bestaand.
Eerder normale zaken negeer je straal

praha 21 februari 2017 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8385692)
Ik sta zeker open voor andermans "praatjes". Maar mij openstellen is gelijk aan een kruisverhoor aanvragen.
Ik zeg gewoon maar hypothetisch, wat als de alien contact heeft met de dolfijn?

awel ... dan is dat zo hé

Citaat:

Waarom zou de alien überhaupt contact met mensen zoeken? Als ze tot hier geraken, zullen ze wel in staat tot observatie zijn. Ik zou als alien toch ook afstand van de mens houden.
waarom niet ... al zeker niet dat je ergens lijkt te insinueren dat ze dat wel willen via die dolfijnen of op andere heel subtiele wijzen.
Geen enkele van de 'redenen' ( veelal ronduit foutief ) die je gaf vormen een verklaring dat ze dat dan liever doen met dolfijnen.

Citaat:

Meer wou ik daar eigenlijk niet over gezegd hebben. Soms dien je eens relatief te zijn in plaats van zo'n pietje precies die achter elke komma wenst te loeren. Stel je zelf eens open;
Ik ben een pietje precies als je je betoog gaat aan spekken met zaken die gewoonweg niet waar zijn.
Dat lijkt me nogal wiedes dat een mens in een discussie zich fixeert op de argumenten die de ander aanhaalt.
En als al die argumenten onderuit gaan wat blijft er dan nog van over dan de zuivere 'wat als' ?
Dan kan je dat beter gewoon in je profiel veranderen ... dan lezen we dat 24 op 24

Peche 21 februari 2017 20:59

Flauw hoor Praha.
Ik heb die zaken nooit voor waarheid verkocht.

praha 21 februari 2017 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8386425)
Flauw hoor Praha.
Ik heb die zaken nooit voor waarheid verkocht.

Ge doet niets anders, Peche... de lijst is ondertussen zeer lang geworden

Ge lijkt Trump wel

Peche 21 februari 2017 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8386551)
Ge doet niets anders, Peche... de lijst is ondertussen zeer lang geworden

Ge lijkt Trump wel

Nu overdrijft ge.
De lange lijst is nooit voor waarheid verkocht.

praha 21 februari 2017 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8386562)
Nu overdrijft ge.
De lange lijst is nooit voor waarheid verkocht.

ach ja da's waar het was allemaal maar beeldspraak en 'wat als' :lol:

Peche 21 februari 2017 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8386591)
ach ja da's waar het was allemaal maar beeldspraak en 'wat als' :lol:

Als gij dat filmke had gezien he, ge zou al veel meer geweten hebben. Dat is echt.

praha 21 februari 2017 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8386593)
Als gij dat filmke had gezien he, ge zou al veel meer geweten hebben. Dat is echt.

ahja dat filmpke ... want dat is echt ?

Wat wilt ge nu in feite zeggen ?
Is dat een halve bekentenis dat het klopt dat je een hoop gezever en onwaarheden verkondigd of wil je gewoon zeggen dat je zo hard klungelt als ge zelf iets moet verdedigen dat ge het liever overlaat aan een site, een filmpje, etc... ?

Ge zijt me toch nogal eens een rare kwiet zenne, Peche
Ge doet zoveel uw best maar telke malen slaag je erin je volledig in de prak te rijden.
En weet ge hoe dat komt ? ( btw dat heb ik je al eens verteld )
Ge zijt zo blind door uw geloof in bepaalde zaken dat de dingen die ge erover leest en ziet dat enkel schijnen te bevestigen daar ge de flaters en leugens totaal naast je neer legt.

Peche 22 februari 2017 04:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8386629)
ahja dat filmpke ... want dat is echt ?

Wat wilt ge nu in feite zeggen ?
Is dat een halve bekentenis dat het klopt dat je een hoop gezever en onwaarheden verkondigd of wil je gewoon zeggen dat je zo hard klungelt als ge zelf iets moet verdedigen dat ge het liever overlaat aan een site, een filmpje, etc... ?

Ge zijt me toch nogal eens een rare kwiet zenne, Peche
Ge doet zoveel uw best maar telke malen slaag je erin je volledig in de prak te rijden.
En weet ge hoe dat komt ? ( btw dat heb ik je al eens verteld )
Ge zijt zo blind door uw geloof in bepaalde zaken dat de dingen die ge erover leest en ziet dat enkel schijnen te bevestigen daar ge de flaters en leugens totaal naast je neer legt.

Laat één ding duidelijk zijn, ik doe hier zelden mijn best. Ik post met mijn ogen toe.
Gij doet uw best spijkers op laag water te zoeken.

Dat filmpje vat samen hoe mijn cultuur er naar kijkt. Als jij daar nog niet bereid toe bent de tijd voor te nemen, waarom zou ik dan nog verder de tijd nemen en mijn "best" doen?

zonbron 22 februari 2017 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8386681)
Laat één ding duidelijk zijn, ik doe hier zelden mijn best. Ik post met mijn ogen toe.
Gij doet uw best spijkers op laag water te zoeken.

Dat filmpje vat samen hoe mijn cultuur er naar kijkt. Als jij daar nog niet bereid toe bent de tijd voor te nemen, waarom zou ik dan nog verder de tijd nemen en mijn "best" doen?

There you go

https://www.youtube.com/watch?v=LyyiDMrTFew


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be