Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 13 augustus 2018 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8778519)
jaja allemaal mensen die weten over wat ze praten zonder enig atoom tastbaar materiaal
...en de rest van de wereldbevolking.... ja die weten natuurlijk niet over wat ze praten hé


U alleszins, weet niet waarover u praat. U zegt zo maar wat.

praha 13 augustus 2018 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8778526)
U alleszins, weet niet waarover u praat. U zegt zo maar wat.

Tjah...er moet eerst iets zijn om over te praten hé
Blijkbaar ontbreekt dat nog steeds bij jou om iets deftigs aan te brengen.

Maar nu even serieus
Doet ge dat ervoor of ben je gewoon zo naïef ?
Ik heb toch niet de indruk ( uit andere draden ) dat gij zomaar met ongefundeerde zever afkomt in de hoop dat anderen dat zomaar even gaan slikken

Het Oosten 13 augustus 2018 15:07

De mogelijke ufo-technologie.


https://www.youtube.com/watch?v=GROowrg4zko&app=desktop

Pandareus 13 augustus 2018 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8778631)

Ik heb gekeken totdat de titel verscheen, toen ik zag dat het weer de zoveelste "witness testimony" betreft wist ik dat het tijdverlies was. Weer dezelfde zeik van boeremie.

praha 13 augustus 2018 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8778631)

nog zo'n sujet

Dat noem jij dan getuigenissen van mensen die kredietwaardig zijn ?

Ongeacht zijn vermeende doctoraat en graad kan die geen één van zijn zovele totaal verregaande theorieën en claims hard maken volgens de wetenschappelijke methode.

Laat staan dat vertelt de man _ alleszins in de filmpjes _ regelmatig gewoon foutieve zaken.
Gesteld dat een doctor zulke nonsens niet zou zeggen dan zegt dat weer héél veel over het soort populaire brolfilmpjes die er op youtube cirkuleren.

Het leven is te kort, Het Oosten, om elke zeveraar, of elk filmpje te gaan bestuderen en te analyseren om hun eventuele echtheid, laat staan waarheden.
Zo werkt het ook niet
De methode is anders simpel hoor : de claimer bewijst... niet omgekeerd

parcifal 13 augustus 2018 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8778631)

De mogelijke motivatie van heel die poppenkast:

https://www.paypal.com/donate/?token...US&locale.x=US

praha 13 augustus 2018 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8778736)
De mogelijke motivatie van heel die poppenkast:

https://www.paypal.com/donate/?token...US&locale.x=US

lolzz :lol:

da's alvast toch nog iets dat te verifiëren valt se

praha 13 augustus 2018 17:10

Ik denk dat Het Oosten rechtstreeks of onrechtstreeks al heel wat gedoneerd heeft aan diverse wacko's en nutcase-organisaties
Al die boeken die hij al gelezen heeft

Het Oosten 13 augustus 2018 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8778755)
Ik denk dat Het Oosten rechtstreeks of onrechtstreeks al heel wat gedoneerd heeft aan diverse wacko's en nutcase-organisaties
Al die boeken die hij al gelezen heeft

Dat u er alvast niet veel gelezen hebt, is zo kristalklaar als zuiver bronwater in een mooi maar ietwat sompig bos.

praha 13 augustus 2018 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8778766)
Dat u er alvast niet veel gelezen hebt is zo kristalklaar als zuiver bronwater in een mooi maat ietwat sompig bos.

Ik lees misschien alleen de juiste, het Oosten ?

Ik hou me niet zoveel bezig met fictie, het grote kabouterboek of plopsa voor zulke kwesties...dat reserveer ik uitsluitend als ontspanning.

En moest ge daar nu al wat wijzer van geworden zijn hé
Ge komt hier met een regelmaat van de klok de meest groteske onzin te vertellen.
Ik heb het U al eens gezegd...
Begin met wat wetenschappelijke boeken dan kunt ge er misschien voor zorgen dat in 99% van de gevallen één of andere clown je niet zomaar iets kan wijsmaken met wat welklinkende termen zoals bv vrije-energie etc te gooien...of het helpt ook met niet onmiddellijk in het zoveelste insect voor de lens een ufo te zien

Echt doen jong...verkoop dat handeltje op tweedehands en schaf U wat deftigs aan

Het Oosten 13 augustus 2018 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8778784)
Ik lees misschien alleen de juiste, het Oosten ?

Ik hou me niet zoveel bezig met fictie, het grote kabouterboek of plopsa voor zulke kwesties...dat reserveer ik uitsluitend als ontspanning.

En moest ge daar nu al wat wijzer van geworden zijn hé
Ge komt hier met een regelmaat van de klok de meest groteske onzin te vertellen.
Ik heb het U al eens gezegd...
Begin met wat wetenschappelijke boeken dan kunt ge er misschien voor zorgen dat in 99% van de gevallen één of andere clown je niet zomaar iets kan wijsmaken met wat welklinkende termen zoals bv vrije-energie etc te gooien...of het helpt ook met niet onmiddellijk in het zoveelste insect voor de lens een ufo te zien

Echt doen jong...verkoop dat handeltje op tweedehands en schaf U wat deftigs aan

Dus -om nu maar één voorbeeld te citeren- volgens u haalt generaal Lovekin alles uit plopsa-boekjes en dergelijke. Beseft u wel hoe belachelijk u zich maakt? Volgens mij niet. Het zij zo.

praha 13 augustus 2018 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8778791)
Dus -om nu maar één voorbeeld te citeren- volgens u haalt generaal Lovekin alles uit plopsa-boekjes en dergelijke. Beseft u wel hoe belachelijk u zich maakt? Volgens mij niet. Het zij zo.

allez de zoveelste die ge uit de kast tovert.
het interesseert me geen iota, Het Oosten
Of hij nu droomt, verzint het van een ander kabouterboek heeft overgenomen ... ik wil iets dat we kunnen verifiëren
Blijkbaar is dat steeds teveel gevraagd

Tamam 13 augustus 2018 18:26

alé, straks vieren we de 1000ste post in deze draad zonder enig bewijs van buitenaards leven of een degelijke video/foto.

:rocol:

praha 13 augustus 2018 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 8778816)
alé, straks vieren we de 1000ste post in deze draad zonder enig bewijs van buitenaards leven of een degelijke video/foto.

:rocol:

maar wel zéér vele 'kredietwaardige' getuigenissen :lol:

regor 14 augustus 2018 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808176)
Volgens Doctor Edgar Mitchell, de 6 de astronaut die op de maan wandelde in 1971, bestaan er wel degelijk buitenaardse intelligente wezens , en zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio.
Tot nu toe zijn de bevolkingen continu gedesinformeerd geweest hierover, steeds volgens Edgar Mitchell .
Komende van een doorsnee forummer zou men over zulke uitspraken mischien smalend glimlachen, maar komende van een geleerde, en astronaut, wereldwijd gerespecteerd...? Wie gelooft erin, wie niet ? Waarom ?
Bron : News France

Dokter is een titel, gegeven aan een mens met gaven en gebreken. Moest je alle dokters waar een hoek af is, moeten eten geven, zou het véél
geld kosten.

Het Oosten 15 augustus 2018 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door regor (Bericht 8779380)
Dokter is een titel, gegeven aan een mens met gaven en gebreken. Moest je alle dokters waar een hoek af is, moeten eten geven, zou het véél
geld kosten.


Doctor in de fysica aan de Cornell-universiteit is nog wat anders dan uw begrip 'dokter'.

TREBRON 15 augustus 2018 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8778631)

You tube, voor velen het Nieuwe Evangelie; Zoals dokter Google.

TREBRON 15 augustus 2018 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8779861)
Doctor in de fysica aan de Cornell-universiteit is nog wat anders dan uw begrip 'dokter'.

Geen garantie dat daar geen hoek af is...………...

Gipsy 15 augustus 2018 11:45

Iedereen heeft het recht te geloven wat hij wil. Zonder harde bewijzen blijft het geloven. Ik ben ook nog nooit God of Allah tegen gekomen of geconfronteerd geweest met harde bewijzen. Nochtans zijn er miljarden mensen op de wereld die wel geloven. Het is misschien eigen aan de mens om gissingen te projecteren als realiteiten.

Het Oosten 15 augustus 2018 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8779889)
Iedereen heeft het recht te geloven wat hij wil. Zonder harde bewijzen blijft het geloven. Ik ben ook nog nooit God of Allah tegen gekomen of geconfronteerd geweest met harde bewijzen. Nochtans zijn er miljarden mensen op de wereld die wel geloven. Het is misschien eigen aan de mens om gissingen te projecteren als realiteiten.

Richard Dolan maakt een onderscheid in het besef van verschillende realiteiten:

1) Het besef van een dagdagelijkse realiteit (eten, drinken, werken, ontspanning, enz): de realiteit van de massa.
2) Het besef van een "academische" realiteit: wat minder dagdagelijks maar toch niet zo heel veel anders .
3) Het besef van een realiteit die verborgen is en/of die ons wordt onthouden.
4) Het besef dat men op zoek moet naar die andere realiteit (the breakaway reality).
5) Het besef van de "E.T.-reality" en/of soortgelijke reality.

De meeste mensen komen - volgens Dolan- niet verder dan 3) .


Of het waar is, ik laat ik aan de lezer over.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be