Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 12 mei 2015 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652353)
Haha. Jij zegt dat
Ik heb geen tijd dus ik kom nogal cru over mss
Ik ben ook pissed ja

Pissed, in de betekenis van 'straalbezopen' mag ik aannemen?

JBM 12 mei 2015 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652372)
Pissed, in de betekenis van 'straalbezopen' mag ik aannemen?

Haha :)

JBM 12 mei 2015 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7652348)
Heb ik mij al tig keer afgevraagd, in al die aliens-samenzweringstheorieën.

Ja, ik heb de vraag ook al een aantal keren gesteld in dit topic. Verder dan wat verwijten of geneuzel over shakras komen de antwoorden echter nooit.

Antoon 12 mei 2015 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652372)
Pissed, in de betekenis van 'straalbezopen' mag ik aannemen?

Hahaha

Antoon 12 mei 2015 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7652383)
Ja, ik heb de vraag ook al een aantal keren gesteld in dit topic. Verder dan wat verwijten of geneuzel over shakras komen de antwoorden echter nooit.

Uiteraard niet, daar hebben ze ook geen antwoord op.

Antoon 12 mei 2015 14:51

Aan de alien-believers hier:

waarom zouden aliens zich uberhaupt kenbaar maken aan politiekers en zich schuil houden voor de rest van de bevolking? Welk voordeel zouden ze daar mee kunnen verkrijgen? (met dank aan JBM)

parcifal 12 mei 2015 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652350)
Wat voor meerwaarde ben jij voor de wereld? Zeg nu eens wat jij te bieden hebt.

Ik ben een fantastische kerel, ik verspreid golven van animo, vreugde en pure gelukzaligheid waar ik ook kom. En jij?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652350)
Ik zeg en ben 200% zeker: de Aarde is hol.
Waar is die beroemdheid?
De bewijzen zijn keihard. De aarde groeide 5x en de auroras van jupiter zijn niet door de zon veroorzaakt!!!!!!

Die beroemdheid is er niet, dus zit er iets mis met je aannames.
Als je toch zo zeker bent, bespreek het dan eens met een ervaren rot in het vak, ik kan je prof. JP Henriet van Ugent aanbevelen. Aimabele kerel en emeritus dus heeft hij nu misschien wel wat tijd. :)

En natuurlijk verwachten we binnenkort een publicatie in EOS of een gelijkaardig magazine.

Frank51 12 mei 2015 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7652380)
Haha :)

Ik drink heel zelden, sportman
Ik zou beter beginnen drinken, al je beseft wat voor losers van 'intelligente elite' er rondlopen
Maximum 300 beschavingen in het universum
Hahaha :):)

Frank51 12 mei 2015 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7652386)
Aan de alien-believers hier:

waarom zouden aliens zich uberhaupt kenbaar maken aan politiekers en zich schuil houden voor de rest van de bevolking? Welk voordeel zouden ze daar mee kunnen verkrijgen? (met dank aan JBM)

Ze hebben ons enkel nodig om proeven te doen. Lichaamssappen. Geen tijd om uit te legn
Zoek op cattle mutations. Aangezein black helicopters in de buurt gezien worden van ufos die die beesten ontvoeren zijn ze heel goed op de hoogte..

Frank51 12 mei 2015 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652387)
Ik ben een fantastische kerel, ik verspreid golven van animo, vreugde en pure gelukzaligheid waar ik ook kom. En jij?



Die beroemdheid is er niet, dus zit er iets mis met je aannames.
Als je toch zo zeker bent, bespreek het dan eens met een ervaren rot in het vak, ik kan je prof. JP Henriet van Ugent aanbevelen. Aimabele kerel en emeritus dus heeft hij nu misschien wel wat tijd. :)

En natuurlijk verwachten we binnenkort een publicatie in EOS of een gelijkaardig magazine.

fantastische kerel? Nog niks van gemrkt
Geef zijn email adres

parcifal 12 mei 2015 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652415)
fantastische kerel? Nog niks van gemrkt
Geef zijn email adres

Kijk http://www.rcmg.ugent.be/staff.html

Ik wens u veel succes, je zal het nodig hebben. ;-)

JBM 12 mei 2015 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652412)
Ze hebben ons enkel nodig om proeven te doen. Lichaamssappen. Geen tijd om uit te legn

Uiteraard niet :lol:

Frank51 12 mei 2015 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652418)
Kijk http://www.rcmg.ugent.be/staff.html

Ik wens u veel succes, je zal het nodig hebben. ;-)

Prive adres graag. Ik heb al 15 mails gestuurd naar universiteiten, die mails komen nooit toe.
Je kan alleen intern mailen

parcifal 12 mei 2015 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652412)
Ze hebben ons enkel nodig om proeven te doen. Lichaamssappen. Geen tijd om uit te legn
Zoek op cattle mutations. Aangezein black helicopters in de buurt gezien worden van ufos die die beesten ontvoeren zijn ze heel goed op de hoogte..

The plot thickens.


parcifal 12 mei 2015 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652448)
Prive adres graag. Ik heb al 15 mails gestuurd naar universiteiten, die mails komen nooit toe.
Je kan alleen intern mailen

O jawel, die mails komen wel toe. Bij mij lukt het wel. ;-)

Als ze niet willen antwoorden is dat hun zaak natuurlijk.

Frank51 12 mei 2015 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7652452)
O jawel, die mails komen wel toe. Bij mij lukt het wel. ;-)

Als ze niet willen antwoorden is dat hun zaak natuurlijk.

Ik begrijp dat wel. Hun eer en job staan op het spel
Jammer.
Gewone mensen begrijpen me niet eens
Ik zal gewoon verderbouwen aan mn site
Tot binnenkort

JBM 12 mei 2015 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652473)
Ik begrijp dat wel. Hun eer en job staat op het spel
Jammer.
Gewone mensen begrijpen me niet eens
Ik zal gewoon verderbouwen aan mn site
Tot binnenkort

Yeah right, alsof professoren de tijd hebben om constant een hoop nonsens te moeten aanhoren en te weerleggen van de eerste de beste zelfverklaarde alien-kenner. Alstublieft zeg. Get a life, je zal er gelukkiger van worden.

Maar aan de zin die ik in het vet gezet heb te zien zoek je wellicht beter professionele hulp. En dit is geen aanval, maar een oprechte, goed gemeende aanbeveling.

Frank51 12 mei 2015 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 7652475)
Yeah right, alsof professoren de tijd hebben om constant een hoop nonsens te moeten aanhoren en te weerleggen van de eerste de beste zelfverklaarde alien-kenner. Alstublieft zeg. Get a life, je zal er gelukkiger van worden.

Maar aan de zin die ik in het vet gezet heb te zien zoek je wellicht beter professionele hulp. En dit is geen aanval, maar een oprechte, goed gemeende aanbeveling.

Dank voor de aanbeveling
Ik lach stiekem in mijn vuistje
Je zou eens moeten weten

Oja
SMD

doremi 12 mei 2015 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7652412)
Ze hebben ons enkel nodig om proeven te doen. Lichaamssappen. Geen tijd om uit te legn

Na dit zinnetje heb ik een beetje schrik dat mijn vrouw een alien is. Wat die allemaal kan met mijn lichaamssappen. Wel tijd, maar geen goesting om het uit te leggen.

Frank51 12 mei 2015 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7652683)
Na dit zinnetje heb ik een beetje schrik dat mijn vrouw een alien is. Wat die allemaal kan met mijn lichaamssappen. Wel tijd, maar geen goesting om het uit te leggen.

:)
De mijne heeft soms zeer aan haar keel zegt ze..

Frank51 12 mei 2015 22:11

@ doremi:
Ik hoop dat ze jou dit bespaart:



Check ook de gelijkenis met cattle mutilations. Gelukkig is bovenstaand een zeldzaam geval.

Frank51 12 mei 2015 22:13





Aars ook eruit.. Foto's bespaar ik je

parcifal 12 mei 2015 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7653053)
Aars ook eruit.. Foto's bespaar ik je

dank je, zeer vriendelijk.

En waar precies moet nu uit blijken dat dit alleen door aliens kan gedaan zijn?

Frank51 12 mei 2015 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7653082)
dank je, zeer vriendelijk.

En waar precies moet nu uit blijken dat dit alleen door aliens kan gedaan zijn?

Precisiecut, geen enkel spatje bloed meer in lijf, aars eruit, ogen eruit, oren eraf, tong eruit, lip eraf, klieren eruit ook dachtik

As a third-generation cattle rancher in Colorado, Tom Miller knows a lot about raising cattle.

What he doesn't know is what has periodically been mutilating and killing selected animals in his herd since 1999.

"There's so many things I don't understand about it, and no one seems to be able to explain it either," Miller says on the Sept. 4 episode of the "The Unexplained Files," a Science Channel series airing Wednesdays.

Hundreds of cattle mutilations have been reported in the U.S. since the early 1960s, but Miller was still shocked when it began happening to his herd 14 years ago.

"First, I thought [the cow] had died naturally, and then I got closer to it and I could see it wasn't natural," he said. "The eyes were gone, the tongue was gone. The ears were gone. The sex organs were cut out. It was just kind of weird."

Miller remains perplexed about other aspects of the mutilations as well: The animals are cut with precision, like with a laser, and there has never been a trace of blood around the animals or body parts strung about.

Paranormal journalist Nick Redfern said some UFO theorists believe that extraterrestrials are using cow blood for hybrid fertilization.

"It sounds like science fiction," he concedes on the episode. "But [humans are] doing things like gene splicing, so the theory is that someone far advanced of us is doing something similar."

Chris O'Brien, who has researched cattle mutilations for two decades, disagrees with that theory.

"Why would some non-human intelligence come light years to the pastures of the planet to gather ingredients for lip and testicle stew?" he asked. "It just doesn't make sense."

A more likely answer, he believes, is that the killings are conducted by an unknown agency monitoring the food chain to prevent another outbreak of Bovine Spongiform Encephalopathy -- commonly known as "Mad Cow Disease" -- that plagued England in 1996.

Although many of the affected animals were destroyed, their bodies were turned into fertilizer, much of which was shipped around the world. O'Brien said it's possible the Mad Cow Disease prions weren't destroyed in the process. He thinks someone is killing and testing selected animals to make sure there isn't another outbreak.

Some animal experts, such as Colorado-based vet Truman Smith, don't believe there is any great mystery behind the mutilations -- just the work of animal predators.

"I can see why people think it's something more than just predators, but it's always amazed me how smooth a job they can do," Smith said on the episode.

However, as Miller points out, "Predators don't drink 11 pounds of blood and leave the carcasses intact."

Frank51 12 mei 2015 23:48

Mijn werkdag zit erop. Een stukje geschreven op het forum
http://users.telenet.be/wetenschapsforum/
Astronomie - De geofysica van Jupiter
Veel werk gehad aan schema's en 3d's..

Heeft dit iets te maken met aliens? JAZEKER!!
De drake formule moet aangepast worden: met factor 100.000: leven IN een planeet
Al beweer ik zeker niet dat er leven in Jupiter zit :):)

Bovenbuur 13 mei 2015 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7653053)




Aars ook eruit.. Foto's bespaar ik je

Oooooooooh...

Dus dat zijn de beroemde cattle mutilations?

Weet je wat ik daar zie? Het zachte vlees is weggegeten. Dit is het gevolg van aanvreten door kleine dieren, bijvoorbeeld raven, die niet goed door de huid heen kunnen komen. Ik durf hierbij dan ook te voorspellen dat deze verminkingen minder vaak voorkomen in gebieden waar veel grote roofdieren zitten. Daar zal een karkas vaak veel completer aangevreten zijn.

Dat de aars en de geslachtsorganen worden aangevreten past perfect in het patroon, ook dat is (een opening naar) zacht vlees. Hé, als je toch al aas aan het eten bent...

JBM 13 mei 2015 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7653048)
:)
De mijne heeft soms zeer aan haar keel zegt ze..

Teveel geSMDed zeker? Kan je kanker van krijgen he.

Grappig dat je jouw eigen site "wetenschapsforum" noemt. Wellicht een poging om toch enig gewicht aan je schrijfsels te geven?

fox 13 mei 2015 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7642824)
Tuurlijk bestaan aliens!
Iemand die dat nog niet doorheeft, is de allergrootste egoïstische, narcistische en meest hypocriete mens ter wereld.

Hoe kan er iemand nu zeggen dat we de enige levende wezens in gans het universum zijn?? 1 planeet op 100.000 miljard planeten bevat leven? Wie gelooft er dit nog?

En te denken dat er enkel bacterieel buitenaards leven bestaat is net als zeggen dat je de slimste mens ter wereld bent. Zoals ik al tracht uit te leggen, maar voor die vrijmetselaars is het te moeilijk om dit te snappen.

Er is een verschil tussen bestaan en hier zijn. En er is 1 mens op deze planeet die effectief kan zeggen dat hij/zij de slimste mens ter wereld is. Er moet iemand de slimste zijn.

JBM 13 mei 2015 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7653290)
Er is een verschil tussen bestaan en hier zijn.

Een universum van verschil zeg maar. Toch lijkt dat maar niet door te dringen bij sommige mensen die in dit topic posten.

Captain Kirk 13 mei 2015 10:34

Ik vraag mij toch af waarom ik zoveel negativiteit en scherpe reacties bespeur hier voor dit onderwerp!? Wat drijft deze personen om dit geloof in UFO's aan te vallen of in het belachelijke te trekken... als wij zot zijn, wel zot zijn kan geen kwaad!

Laat de zotten de zotten zijn! Live and let live!

Beam me up scotty!

Frank51 13 mei 2015 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7653433)
Ik vraag mij toch af waarom ik zoveel negativiteit en scherpe reacties bespeur hier voor dit onderwerp!? Wat drijft deze personen om dit geloof in UFO's aan te vallen of in het belachelijke te trekken... als wij zot zijn, wel zot zijn kan geen kwaad!

Laat de zotten de zotten zijn! Live and let live!

Beam me up scotty!

Juist. Wie zijn zij om te oordelen over een onderwerp waar ze totaal niks van kennen?
Ik weet er zelf amper het fijne van en doe al 15 jaar research over dit onderwerp..
Gelukkig ben ik nog vrij jong (30-35) en ben geen vastgeroeste ouwe stakker met paardenbril.

parcifal 13 mei 2015 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7653453)
Juist. Wie zijn zij om te oordelen over een onderwerp waar ze totaal niks van kennen?
Ik weet er zelf amper het fijne van en doe al 15 jaar research over dit onderwerp..

Waarom denk je dat wij er niets van kennen?
En wat is research? Dat is de eeuwige dooddoener he.
Heb je een cursus astrofysica achter de kiezen?
Heb je meegewerkt aan SETI?
De COSMOS serie van Carl Sagan uitgekeken?
Zelf een schotelantenne gebouwd en geluisterd naar wat je ontvangt?

Of heb je conspiracy sites op het internet bezocht? :oops::oops::oops::oops:

Dixie 13 mei 2015 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7653456)
En wat is research? Dat is de eeuwige dooddoener he.


Steenvast YT filmpjes bekijken ik ben er zeker van...

parcifal 13 mei 2015 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7653433)
Ik vraag mij toch af waarom ik zoveel negativiteit en scherpe reacties bespeur hier voor dit onderwerp!? Wat drijft deze personen om dit geloof in UFO's aan te vallen of in het belachelijke te trekken... als wij zot zijn, wel zot zijn kan geen kwaad!

Tjah, als je je geloof komt verkondigen op een publiek internetforum, zoals dit er een is, dan vraag je om reactie in feite.
Als er dan gaten worden geprikt in je geloofsbelijdenis, dan is dat toch geen wonder? Het is om u te helpen. :-D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Captain Kirk (Bericht 7653433)
Laat de zotten de zotten zijn! Live and let live!

uiteraard, maar is het nodig om uw zot zijn van de daken te schreeuwen op een forum?
Kan je niet rustig, in stilte, zot zitten wezen in uw garage of badkamer?
Het is maar een idee en zachte wenk hé.

doremi 13 mei 2015 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7653453)
Juist. Wie zijn zij om te oordelen over een onderwerp waar ze totaal niks van kennen?
Ik weet er zelf amper het fijne van en doe al 15 jaar research over dit onderwerp..
Gelukkig ben ik nog vrij jong (30-35) en ben geen vastgeroeste ouwe stakker met paardenbril.

15 jaar research en toch kan men hier zeer vaak op 15 minuten aanzienlijke delen van uw 'research' meteen weerleggen. Misschien toch eens kijken naar de kwaliteit van uw research denk ik dan.

Frank51 13 mei 2015 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7653456)
Waarom denk je dat wij er niets van kennen?
En wat is research? Dat is de eeuwige dooddoener he.
Heb je een cursus astrofysica achter de kiezen?
Heb je meegewerkt aan SETI?
De COSMOS serie van Carl Sagan uitgekeken?
Zelf een schotelantenne gebouwd en geluisterd naar wat je ontvangt?

Of heb je conspiracy sites op het internet bezocht? :oops::oops::oops::oops:

Research is alles wat erover te vinden is bekijken. Of toch zoveel mogelijk.
Youtube en google zijn daar goede mediums voor. Ebooks. Gescande boeken. Officiele overheidsdocumenten. Uiteraard allemaal op het web te vinden.
Conspiracysites? Ook. Als daar info over te vinden is, ja.
Dan kun je vergelijken met alle andere info die je al las.

Nee ik heb niet meegewerkt aan SETI of cursussen gevolgd. Denk je nu echt dat alles wat in studentenboekjes staat correct is? Moehaha :):)
Laat je niet brainwashen.

Frank51 13 mei 2015 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 7653468)
15 jaar research en toch kan men hier zeer vaak op 15 minuten aanzienlijke delen van uw 'research' meteen weerleggen. Misschien toch eens kijken naar de kwaliteit van uw research denk ik dan.

Man toch... nog niemand heeft al iets weerlegd
Consensus heeft gelijk zeker?

Alee weerleg.dit eens:
Hoe kan India over 2 breuklijnen heen schuiven?

JBM 13 mei 2015 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7653521)
Research is alles wat erover te vinden is bekijken. Of toch zoveel mogelijk.
Youtube en google zijn daar goede mediums voor. Ebooks. Gescande boeken. Officiele overheidsdocumenten. Uiteraard allemaal op het web te vinden.
Conspiracysites? Ook. Als daar info over te vinden is, ja.
Dan kun je vergelijken met alle andere info die je al las.

Nee ik heb niet meegewerkt aan SETI of cursussen gevolgd. Denk je nu echt dat alles wat in studentenboekjes staat correct is? Moehaha :):)
Laat je niet brainwashen.

Ja, zo kennen we ze wel. Amper de lagere school afgemaakt maar toch iedereen die maar de minste kritiek op hun niet onderbouwde nonsens uit neersabelen als "gebrainwashed".

Er moet toch wel ergens een "believer zijn voor dummies" boekje bestaan. Want de reacties van al deze mensen zijn precies dezelfde en exact voorspelbaar.

Enfin, om op jouw bovenstaande reactie terug te komen: je hebt dus feitelijk nul komma nul research gedaan. Fijn om dat even duidelijk te stellen.

fox 13 mei 2015 12:11

Youtube filmpjes bekijken die je bevestigen in ontwetendheid als research gaan bestempelen. Prachtig!

JBM 13 mei 2015 12:12

Pas op, er loert een SMD om de hoek!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be