Het Oosten |
14 juni 2021 08:48 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
(Bericht 9702288)
Tja, waarom kom je dan steeds af met het volgende....
......
U bent dus gewoon een believer die een serie zogenaamde "experts" napraat en die van uw goedgelovigheid onbeschaamd gebruik maken.....
https://www.youtube.com/watch?v=wB9YIsKIEbA
|
Het is niet omdat men nog geen 'stuk' of 'een ganse ufo' geeft getoond dat er geen zijn. Ik haal John Ratcliffe aan omdat hij als voormalig Director of National Intelligence inzage had in informatie waarover wij niet beschikken en ik haal Louis Elizondo aan omdat hij hoofd was van AATIP, het geheim onderzoek naar ufo. Ook hij heeft een massa informatie die wij niet kennen. Bovendien suggereerde senator Reid dat het bedrijf Lockheed Martin (1) een ufo of een stuk ervan in zijn bezit heeft. En het was Reid die heel het geheim ufo-onderzoek mogelijk maakte. Waardoor heel de zaak later begon uit te lekken en we het rapport over ufo's nu in juni krijgen.
Natuurlijk ben ik een 'believer'. Maar dan een believer op basis van feiten. En de feiten zijn: er zijn inderdaad onbekende (en ongevraagde!) vliegende tuigen in het nationaal luchtruim van landen. Tuigen die ongelofelijk snel zijn en tot maneuvers staat die onze vliegtuigen nog niet in de verste verte aankunnen. Dat is al zeer lang het geval indien we uitgelekte -en ook nu vrijgegeven- officiële documenten mogen geloven. Iets wat debunkers altijd (en nu nog) ontkenden. Zo werd astronoom Allen Hynek een 'believer' omdat hij als wetenschapper inzag dat men het ufo-fenomeen niet kon blijven uitleggen door natuurlijke verschijnselen.
_______
(1) Reid werd indertijd de toegang tot dit bedrijf geweigerd toen hij op onderzoek wilde gaan bij die firma.
|