Citaat:
Op het internet kun je natuurlijk altijd nog terecht, en schrijven wat je wil. Maar daarom word het nog niet als bewijs aanvaard. enkel als een mening, of een verklaring. Persoonlijk heb ik ook geen bewijs voor het bestaan van Aliens, en ik heb nog nooit in het écht UFO's gezien. Toch ben ik er van overtuigd dat beiden bestaan. Dat is mijn mening. Meer niet. |
Citaat:
Als het feit toch zo duidelijk bewezen is! Hij kan er toch alleen maar baat bij hebben om dat als eerste te publiceren? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een censuur die zijn naam niet wil zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die hadden het helemaal niet over Aliens e.d., maar wél over andere onderwerpen waar volgens de overheid beter niet over gepraat werd, en al zeker niet op de manier dat zij dat deden. Het is maar één voorbeeld tussen velen, zulke " censuur " word gedurend toegepast, in alle zogezegd democratische landen. De media is gemuilkorfd, op een door het publiek slecht waar te nemen manier, maar het is wel degelijk een feit. |
Citaat:
Jannestreken , dat zijn streken van iemand die de grote Jan uithangt = belangrijk doen, gewichtig. De persoon in kwestie heeft hier alle krediet en geloofwaardigheid verloren, en het zou best kunnen dat hij nu besloten heeft onder een andere nicknaam deze draad te vervuilen. Niet dat ik u verdenk deze persoon te zijn hoor !:lol: Maar jullie manier van doen is wel gelijkaardig.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Men doet er trouwens alles voor om hen te diskrediteren. Ook mensen als jij doen daar aan mee. Goed gehersenspoelde mensen die enkel geloven hetgeen door de officiële media goedgekeurd is. Heb je al ooit op het TV nieuws horen spreken over informatie gebracht door Niburu ? Natuurlijk niet, de officiële media zwijgt hen dood. |
Citaat:
Maar dankbaar ben je blijkbaar niet.:lol: Stank voor dank. Meer verwacht ik ook niet van je in feite. |
Citaat:
Maar ze vinden niks he... |
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet geïnteresseerd bent, ga je niet naar die site. Hier spreekt men over vanalles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het probleem? Een publiek van 4 man en een paardekop waarvan er dan gene ene bekwaam van is? |
Citaat:
Vermits je aangegeven hebt dat je begrijpend kan lezen, veel leesgenot. En vermits je Latijns schrijft, neem ik aan dat je Frans kunt lezen ? Of stoort u dat als Nederlandstalige ? |
Citaat:
Tsja, dat kan alleen maar succesvol zijn natuurlijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be