Citaat:
Voldoet het niet meer als antwoord? |
Citaat:
|
Citaat:
U beseft het wellicht niet, maar door zulke pietluttige antwoorden maakt u zich gewoon belachelijk en komt u over als een niet-ernstige debater. |
Citaat:
"Ze worden bestuurd" |
Citaat:
Het is heel simpel: men moet kritisch zijn, maar wanneer kriticisme ontaardt in ontkenning omdat het niet past in een voorstellingswereld, niettegenstaande duidelijke feiten, dan is men niet goed bezig. |
Ze worden bestuurden is evenveel waard als ze zijn van slagroom, aangezien het predikaat "ze" niet gedefinieerd is.
Begrijp je dat? |
Citaat:
Jij introduceert een premisse: "ze worden bestuurd", niet die piloten. |
Citaat:
Nogmaals, ik introduceer niets. Piloten melden met de regelmaat van een goede klok dat deze tuigen hen een tijdje volgen. Dit veronderstelt dat ze bestuurd worden. Astronauten en kosmonauten doen overigens dezelfde waarnemingen en melden dit. Maar die zullen wel allemaal prietpraat vertellen. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Ik meld gewoon wat lijnpiloten, militaire piloten, astronauten, kosmonauten, mensen die de radar bedienen, zeggen dat ze hebben waargenomen. Maar nogmaals, ze zullen wel allemaal liegen of hallucineren. |
Citaat:
Het is al een beetje beter als je daarnaast ook nog foto's of radarmeting hebt van dat iets, maar zelfs daaruit kan je enkel concluderen dat er een bepaald visuele of radartechnische reflectie was, zelfs dan staat het nog niet vast dat het een fysiek object was. Ook niet na honderd foto's of radardetecties. Kan voor jou onnozel lijken maar zo kritisch moet je nu eenmaal zijn. De noodzakelijke voorwaarde om te kunnen spreken van UFO's als materiele tuigen is : de presentatie van een dergelijk materieel tuig. En om te spreken van aliens is er nog een bijkomende voorwaarde : de presentatie van dat alien organisme. |
Citaat:
De krijtlijnen waarbinnen de context moet passen, worden uiteraard enkel eenzijdig door u bepaald. Heb ik het zo goed samengevat? |
Citaat:
Of past dat niet dat uw contextueel afgebakend denkkader? |
Citaat:
Kortom, lees maar een goed boek over in plaats van met de regelmaat van een goede klok over te gaan tot een LL.(*) _____________________ * LL : Lomp Leuteren. |
Citaat:
Kunnen we uitsluiten dat buitenaardse wezens een technologie hebben ontwikkeld die slagroom stijver en resistenter kan maken dan staal? |
Citaat:
Ik heb nooit gesteld dat het aliens zijn. Ik zeg alleen dat we dit niet mogen uitsluiten. Vermits de 'overheid' bij hoog en bij laag volhoudt dat zij niet beschikt over zulke tuigen. En dan zijn er niet veel andere mogelijkheden. Vraag is natuurlijk of we de overheid in deze moeten geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
We horen er zo weinig van de laatste jaren, zouden ze bang zijn voor een aanslag?
|
Citaat:
Ik denk dat ook, ik heb ze nog nooit zien taxiën op een vliegveld, wachten op een teken van de control toren om te mogen opstijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be