Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Algemeen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Schandelijk, om vrouwen zo eruit te laten zien! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101163)

Derk de Tweede 25 januari 2008 21:01

Schandelijk, om vrouwen zo eruit te laten zien!
 
Zijn die mannequins nou gestoord of worden ze gedwongen om zo aan een modeshow mee te doen!

Pantoffeldiertje 25 januari 2008 21:04

Vrouwelijke vormen zijn nefast voor het uitzicht van de kleren. Een plat lichaam laat het kledingstuk uitkomen zoals de maker het wil.

Graatmagere skeletten > standaard-vormen in de modewereld.

Derk de Tweede 25 januari 2008 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3226448)
Vrouwelijke vormen zijn nefast voor het uitzicht van de kleren. Een plat lichaam laat het kledingstuk uitkomen zoals de maker het wil.

Graatmagere skeletten > standaard-vormen in de modewereld.

Noem je dat een vrouw?
Het is een wandelend skelet.
Er moet ingegrepen worden door de verschillende overheden. Die tutjes zijn op hun 30-ste onvruchtbaar en maken ook nog kans op de meest vreselijkste ziektes.

L. J. Brutus 25 januari 2008 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3226454)
Noem je dat een vrouw?
Het is een wandelend skelet.
Er moet ingegrepen worden door de verschillende overheden. Die tutjes zijn op hun 30-ste onvruchtbaar en maken ook nog kans op de meest vreselijkste ziektes.

Die "tutjes" moeten zelf maar ingrijpen.

Derk de Tweede 25 januari 2008 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3226458)
Die "tutjes" moeten zelf maar ingrijpen.

Nee zijn totaal verblind en worden door die ontwerpers en elkaar opgehitst om steeds meer en meer en meer af te slanken.

L. J. Brutus 25 januari 2008 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3226478)
Nee zijn totaal verblind en worden door die ontwerpers en elkaar opgehitst om steeds meer en meer en meer af te slanken.

Dus volgens u moet de overheid overal ingrijpen waar mensen te stom zijn om zelf na te denken? Dat wordt geen "big government" maar "huge government".

Heftruck 26 januari 2008 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3226445)
Zijn die mannequins nou gestoord of worden ze gedwongen om zo aan een modeshow mee te doen!

WAT DE FOCK IS DAT? 8O

averechts 26 januari 2008 05:40

Is dit de nieuwste mode in "visgraatmotief"?
Het ergste is dat jonge tienermeisjes dit als de norm beginnen te zien !
Boulemie en anorexia ligt dan op de loer.
Ik herinner mij dat die Karl Lagerfeld ,een beroemde ontwerper,beweerde dat hij dit de normale maat vind.
Ik zou schrik hebben voor met zo een magere vrouw in bed te liggen ,kwestie van me s'avonds per ongeluk om te draaien en haar plat te :oops:persen

Andro 26 januari 2008 05:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 3226669)
WAT DE FOCK IS DAT? 8O

Een kapstok.

Nynorsk 26 januari 2008 06:06

Veel van die 'kijk eens hoe mager'-foto's zijn getrukeerd, meestal door mensen die eens willen tonen hoe afzichtelijk die modellen zijn.
Ondertussen 'demonstreren' ze dat je met zo'n lijf nog steeds kunt werken en goe veel geld kunt verdienen, en dus niet in een ziekenhuizeke continu flauw moet zitten vallen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat deze foto getrukeerd is, maar ik acht de kans bestaande.

Derk de Tweede 26 januari 2008 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3226752)
Veel van die 'kijk eens hoe mager'-foto's zijn getrukeerd, meestal door mensen die eens willen tonen hoe afzichtelijk die modellen zijn.
Ondertussen 'demonstreren' ze dat je met zo'n lijf nog steeds kunt werken en goe veel geld kunt verdienen, en dus niet in een ziekenhuizeke continu flauw moet zitten vallen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat deze foto getrukeerd is, maar ik acht de kans bestaande.

Lees dit maar eens:
http://www.bop.vgc.be/tijdschriften/...009/mager.html

liberalist_NL 26 januari 2008 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3226445)
Zijn die mannequins nou gestoord of worden ze gedwongen om zo aan een modeshow mee te doen!

Gedwongen? Dat is gewoon anorexia.

Nynorsk 26 januari 2008 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3226775)

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.

Luisel Ramos, om maar iemand te noemen, had een BMI van 14,5 toen ze stierf. Ana Carolina Reston had een BMI van 13,4. Maar je hoeft echt niet zo'n lage BMI te hebben om ongezond bezig te zijn. Een beetje hoger is ook nog ongezond.

De pers toont sowieso alleen maar de extreem magere foto's, als het voor iedereen duidelijk is dat er anorexia in het spel is.
Maar daar gaat een proces aan vooraf, een proces dat even pathologisch is maar waarbij het niet zo extreem duidelijk is aan de buitenkant.

Er is dus geen enkele behoefte om modellen met anorexia een beetje te photoshoppen tot je al hun botten er langs alle kanten ziet uitsteken.
Je hoeft er niet zo mager uit te zien om ziek te zijn.

"Ik heb geen probleem, ik ben bijlange nog niet zo mager als die op die foto, en die loopt ook nog rond".

Jazeker 26 januari 2008 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3226940)
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.

Luisel Ramos, om maar iemand te noemen, had een BMI van 14,5 toen ze stierf. Ana Carolina Reston had een BMI van 13,4. Maar je hoeft echt niet zo'n lage BMI te hebben om ongezond bezig te zijn. Een beetje hoger is ook nog ongezond.

De pers toont sowieso alleen maar de extreem magere foto's, als het voor iedereen duidelijk is dat er anorexia in het spel is.
Maar daar gaat een proces aan vooraf, een proces dat even pathologisch is maar waarbij het niet zo extreem duidelijk is aan de buitenkant.

Er is dus geen enkele behoefte om modellen met anorexia een beetje te photoshoppen tot je al hun botten er langs alle kanten ziet uitsteken.
Je hoeft er niet zo mager uit te zien om ziek te zijn.

"Ik heb geen probleem, ik ben bijlange nog niet zo mager als die op die foto, en die loopt ook nog rond".

Ik ga hier in se mee akkoord, maar...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3226752)
Veel van die 'kijk eens hoe mager'-foto's zijn getrukeerd, meestal door mensen die eens willen tonen hoe afzichtelijk die modellen zijn.

... voor deze uitspraak ontbreek ik een beetje bewijslast of een bron of zo.

duveltje382 26 januari 2008 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3226448)
Vrouwelijke vormen zijn nefast voor het uitzicht van de kleren. Een plat lichaam laat het kledingstuk uitkomen zoals de maker het wil.

Graatmagere skeletten > standaard-vormen in de modewereld.

Erg zeer erg,maar ik heb toch ook al modeshows gezien met vrouwen die een figuur hebben
Zijn er zelfs geen billen verkiezingen :-P

Den Ardennees 26 januari 2008 14:12

ik dacht dat steeds meer modehuizen weigerden om nog langer met die anorexia-modellen te werken. En terecht!

filosoof 26 januari 2008 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3226448)
Vrouwelijke vormen zijn nefast voor het uitzicht van de kleren. Een plat lichaam laat het kledingstuk uitkomen zoals de maker het wil.

Graatmagere skeletten > standaard-vormen in de modewereld.

Mag ik U de Zerokinimode zomer 2009 voorstellen?:

Pantoffeldiertje 26 januari 2008 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3227073)
Mag ik U de Zerokinimode zomer 2009 voorstellen?:


Ik zie toch nog een paar vetkwabjes die eraf kunnen... :lol:

Nynorsk 26 januari 2008 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3226970)
... voor deze uitspraak ontbreek ik een beetje bewijslast of een bron of zo.

Google eens rond. Ik heb me daar ooit eens mee beziggehouden, maar het lijkt me persoonlijke tijdverspilling om dat nog eens te doen.

Mitgard 26 januari 2008 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3226445)
Zijn die mannequins nou gestoord of worden ze gedwongen om zo aan een modeshow mee te doen!

en het trekt ook nog eens op niks wat ze aanheeft.
een klerehanger met een vuil draperie erover.
'mode'. :roll:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be