Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Travis66 15 juli 2013 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6718284)
Ik plaats hem toch ook in de top 3...

Ik twijfel nog. Het zou een trol kunnen zijn ook. Exodus gelooft zelf zijn zever, zoveel is duidelijk. Van Meneer ben ik niet helemaal overtuigd. Maar indien hij het zelf gelooft, dan mag hij in de top 1 :)

meneer 15 juli 2013 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6718419)
Bwahahaha. Lachwekkend bericht.




Naast het onmetelijk lang gelul over vermeende verhalen, is dit tot nog toe nooit bewezen.



Hoeft ook niet. U moet hun bestaan bewijzen, niet omgekeerd.

De Amerikaanse overheid doet er alles voor om de Aliens hun bestaan geheim te houden & in het belachelijke te trekken. Wist ge dat niet, gij daar met uw vlag van een vreemde mogendheid als avatar ?
Roswell , zegt u dat niets , onwetende ?

meneer 15 juli 2013 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6718173)
Aliens kunnen mij relatief weinig schelen, bij gebrek aan reele elementen.
Het is uw onvermogen om er rationeel mee om te gaan dat opmerkelijk is. Je bent wellicht de lompste mens die ik op dit forum al tegengekomen ben. Bravo, als dat de bedoeling was.

Ja, braak je gif en je gal maar, spuug de razernij er maar uit.:lol:
Het illustreert enkel uw onmacht en moedwillige onwetendheid.:lol:

parcifal 15 juli 2013 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718839)
Ja, braak je gif en je gal maar, spuug de razernij er maar uit.:lol:
Het illustreert enkel uw onmacht en moedwillige onwetendheid.:lol:

Oh gij drama-queen. Ik heb gewoon compassie met uw sociale handicap, dat is al.

meneer 15 juli 2013 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6718284)
Ik plaats hem toch ook in de top 3...

Ha, den Jack komt ook nog wat met de onwetenden in wetenschappersvel meehuilen !:lol:
Schol Jack !:drinking:

meneer 15 juli 2013 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6718646)
Ik twijfel nog. Het zou een trol kunnen zijn ook. Exodus gelooft zelf zijn zever, zoveel is duidelijk. Van Meneer ben ik niet helemaal overtuigd. Maar indien hij het zelf gelooft, dan mag hij in de top 1 :)

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Hij ziet een splinter in het oog van een ander, maar merkt de enorme balk niet die dwars door zijn kop steekt.:lol:

Another Jack 15 juli 2013 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718845)
Ha, den Jack komt ook nog wat met de onwetenden in wetenschappersvel meehuilen !:lol:
Schol Jack !:drinking:

Santé!
Ziet dat ge geen vlekken maakt op uw mooi pak!

Dixie 15 juli 2013 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718834)
Roswell , zegt u dat niets , onwetende ?

is dat die sf reeks uit de VS? :-D

meneer 15 juli 2013 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6718842)
Oh gij drama-queen. Ik heb gewoon compassie met uw sociale handicap, dat is al.

UW handicap is niet sociaal, man...Het is veel erger.

Citaat:

La personnalité paranoïaque se caractérise par plusieurs éléments :

L'hypertrophie du Moi est le signe principal.

Le sujet est autoritaire, sur de lui, susceptible, orgueilleux ; il sait toujours tout, il a toujours raison.

Il refuse toute critique.

La psychorigidité s'exprime par une obstination, un mépris des autres et une intolérance qui peut aller jusqu'au fanatisme

http://www.doctissimo.fr/html/sante/...hologiques.htm

Hopelijk begrijpt u alles. Het is een perfecte beschrijving van hoe ik u zie.

Another Jack 15 juli 2013 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718862)
UW handicap is niet sociaal, man...Het is veel erger.

http://www.doctissimo.fr/html/sante/...hologiques.htm

Hopelijk begrijpt u alles. Het is een perfecte beschrijving van hoe ik u zie.

Hé leuk!
Een online psycholoog!

Doe je mijn psychologisch portret ook eens, meneer?

meneer 15 juli 2013 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6718852)
Santé!
Ziet dat ge geen vlekken maakt op uw mooi pak!

Maak je geen zorgen daarover. Ik heb een hele reeks reserve-pakken, en ik eet meestal proper. Zuipen doe ik al helemaal niet.:-)
Maar eh...kots je vettige legeroverall niet onder hé !

Another Jack 15 juli 2013 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718869)
Maak je geen zorgen daarover. Ik heb een hele reeks reserve-pakken, en ik eet meestal proper. Zuipen doe ik al helemaal niet.:-)
Maar eh...kots je vettige legeroverall niet onder hé !

Ik heb vakantie vriend.
Denkt ge nu echt dat ik tijdens mijn vakantie mijn wederoproepingen doe?

meneer 15 juli 2013 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6718861)
is dat die sf reeks uit de VS? :-D

Lees en leer :

Citaat:

Roswellincident

Het Roswellincident was op 8 juli 1947 via diverse media (kranten en radiostations) groot nieuws in de Verenigde Staten. De vermeende crash van een vliegende schotel nabij Roswell staat bij ufo-aanhangers bekend als het belangrijkste ufo-incident ooit. Talrijke getuigen hebben, soms tot aan hun dood, volgehouden dat een buitenaards ruimteschip met buitenaardse lijken is geborgen.

Mysterieuze crash[bewerken]

In juli 1947 zou er op een boerderij nabij Roswell een opmerkelijke gebeurtenis hebben plaatsgevonden die korte tijd voor wereldnieuws zorgde. De persdienst van het Roswell Army Air Field (RAAF) verklaarde namelijk in een officieel persbericht, dat een neergestorte vliegende schotel, een ufo, was geborgen (RAAF captures Flying Saucer, zo stond er in diverse Amerikaanse kranten). Een dag later kwam er een nieuw communiqué waarin werd gesproken over een neergestorte weerballon. Daarna werd het meer dan dertig jaar stil.

Pas in 1978 kwam het Roswellincident weer in het nieuws toen de bekende Canadese ufo-onderzoeker Stanton T. Friedman in contact kwam met oud-majoor Jesse Marcel. Marcel was in 1947 betrokken bij de berging van de resten van wat de luchtmacht een weerballon noemde. Als majoor buiten dienst verklaarde Marcel in 1978 tegenover Friedman, dat het geen weerballon was geweest, maar toch een buitenaards ruimtevaartuig. Friedman vond in Roswell nog tientallen andere getuigen, onder wie zelfs een generaal, die de lezing van Marcel bevestigden. Friedman schreef een boek waarna nog meer getuigen zich meldden en er nog tientallen boeken verschenen.

Nieuwe verklaringen Amerikaanse luchtmacht[bewerken]

De discussie rond het Roswellincident, die nog altijd aanhoudt, leidde tot vragen in het Amerikaanse congres en een nieuwe verklaring van de Amerikaanse luchtmacht. In 1998 presenteerde de US Air Force de nieuwe uitleg in een persconferentie die zelfs door CNN rechtstreeks werd uitgezonden. Daarin kwam de luchtmacht met het Project Mogul-verhaal. De crash was niet die van een weerballon, maar van een veel grotere spionageballon, waarmee de Amerikanen de Russische vorderingen op nucleair gebied trachtten te monitoren.

In 2006 heeft de luchtmacht een vierde verklaring voor het Roswellincident gepresenteerd. Volgens de laatste lezing is er sprake geweest van een crash van een cockpitdummy met etalagepoppen. De nieuwe verklaring en vooral het voortdurend wijzigen van de uitleg van de overheid heeft de aanhangers van de ufotheorie er nog meer van overtuigd, dat er in Roswell meer is gebeurd dan dat wat de luchtmacht hen voorhoudt.

Saillant detail is dat in de jaren veertig in Roswell de enige kernbommen van de wereld waren opgeslagen.[bron?] Roswell was vanaf november 1945 ook de basis van de vliegtuigen Enola Gay en Bockscar die in augustus 1945 de atoombommen boven Hiroshima en Nagasaki hadden afgeworpen.

Op 11 april 2011 maakte de FBI een verslag uit 1950 openbaar waarin een luchtmachtfunctionaris de vondst van drie ufo's en negen lichamen rapporteert. Hierin staan onder meer de vorm van de objecten beschreven, alsmede de geborgen lichamen in de objecten.[1]
Je kan dit natuurlijk gewoon wegwuiven. Men noemt dat dan de kop in het zand steken.

meneer 15 juli 2013 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6718868)
Hé leuk!
Een online psycholoog!

Doe je mijn psychologisch portret ook eens, meneer?

Ik moet het antwoord schuldig blijven, want het zou volgens het forumreglement als strafbaar kunnen beschouwd worden.:-)

meneer 15 juli 2013 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6718871)
Ik heb vakantie vriend.
Denkt ge nu echt dat ik tijdens mijn vakantie mijn wederoproepingen doe?

Het laat mij koud of jij op vakantie bent of niet.

Another Jack 15 juli 2013 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718886)
Het laat mij koud of jij op vakantie bent of niet.

Je bent meer geïnteresseerd in wat ik draag...;-)
Waarom zou je anders steeds over mijn overal beginnen?

Another Jack 15 juli 2013 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718882)
Ik moet het antwoord schuldig blijven, want het zou volgens het forumreglement als strafbaar kunnen beschouwd worden.:-)

Van mannen in een wit pak verwacht ik toch iets meer lef.
En niet alleen in Johnnydiscotheken.

meneer 15 juli 2013 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6718894)
Van mannen in een wit pak verwacht ik toch iets meer lef.
En niet alleen in Johnnydiscotheken.

Sorry, maar het reglement is heilig voor mij. Een beroepsmilitair zou zo iets toch moeten begrijpen ?:-)
Dus ik ga u niet beledigen .:lol:
Ik begrijp dat dit u frustreert, want het ontneemt u de kans eens lekker te rode-driehoeken. Maar je zal er mee moeten leren leven. Probeer eens iets anders dan rode-driehoeken om jezelf te bevredigen.

Another Jack 15 juli 2013 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6718907)
Sorry, maar het reglement is heilig voor mij. Een beroepsmilitair zou zo iets toch moeten begrijpen ?:-)
Dus ik ga u niet beledigen .:lol:
Ik begrijp dat dit u frustreert, want het ontneemt u de kans eens lekker te rode-driehoeken. Maar je zal er mee moeten leren leven. Probeer eens iets anders dan rode-driehoeken om jezelf te bevredigen.

Maar ik ben helemaal geen beroepsmilitair.
Wie heeft u dat ooit wijsgemaakt?

Ik druk trouwens zeer zelden op de driehoek, de mensen maken u hier vanalles wijs...

kiko 15 juli 2013 17:00

Meer dan 7500 berichten en nog geen spatje bewijs.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be